Galant2002 Публикувано 23 юни 2007 Сподели Публикувано 23 юни 2007 Като е включен климатика се появявява някакъв резонанс. Звучи като бучене и е в диапазона от 2500 до 3500. Каква може да е причината? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 23 юни 2007 Сподели Публикувано 23 юни 2007 Ремъка вероятно или обтягането му... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 юни 2007 Сподели Публикувано 25 юни 2007 Като е включен климатика се появявява някакъв резонанс. Звучи като бучене и е в диапазона от 2500 до 3500. Каква може да е причината?Електомагнитна шайба, компресор и т.н. трябва да се види. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galant2002 Публикувано 8 юли 2007 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2007 Електомагнитна шайба, компресор и т.н. трябва да се види.Вече я карах в сервиз да и видят компресора. Нищо му няма, качва до 12.5 атмосфери а и електромагнитната шайба е наред. Но шума продължава да си го има. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 9 юли 2007 Сподели Публикувано 9 юли 2007 Остава да провериш вентилатора...Поздрави !! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galant2002 Публикувано 9 юли 2007 Автор Сподели Публикувано 9 юли 2007 Ремъка вероятно или обтягането му... Наистина проверих ремъка и при по-високи обороти при включен климатик прави коремче. Може и да е от това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 юли 2007 Сподели Публикувано 10 юли 2007 Твърде вероятно е да е тръгнал лагера на вала на компресора. При проверка на компресора ще излезе че е ОК, но лагера няма общо с налягането на фреона. Така че провери и това, вибрациите при ремъка не са нормално нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galant2002 Публикувано 10 юли 2007 Автор Сподели Публикувано 10 юли 2007 Твърде вероятно е да е тръгнал лагера на вала на компресора. При проверка на компресора ще излезе че е ОК, но лагера няма общо с налягането на фреона. Така че провери и това, вибрациите при ремъка не са нормално нещо.Как да го проверя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galant2002 Публикувано 10 юли 2007 Автор Сподели Публикувано 10 юли 2007 Сега пък излиза че го има и при изключен климатик но много по-слабо.Като се вслушаш отпред при двигатела го няма само в купето се чува и се усеща лека вибрция. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 юли 2007 Сподели Публикувано 10 юли 2007 Сега пък излиза че го има и при изключен климатик но много по-слабо.Като се вслушаш отпред при двигатела го няма само в купето се чува и се усеща лека вибрция.Колега, колко пъти да ти кажа че трябва да се види от специалист......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galant2002 Публикувано 13 юли 2007 Автор Сподели Публикувано 13 юли 2007 Някой да има представа колко пари струват ремъците на 4G63 двигателя? Имам предвид двата ангренажни и тези на климатика и алтернатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 13 юли 2007 Admin Сподели Публикувано 13 юли 2007 В РатолаРолка обтяжна - 135 лв.Ролка обтяжна (на балансиращия вал) - 85 лв.Ангренажен ремък - 125 лв.Ремък на балансиращия вал - 90 лв.Ремък на алтернатора - 42 лв.В другите добри магазини за японски части е около 40% по-евтино, като повечето са идентични по качество. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 юли 2007 Сподели Публикувано 13 юли 2007 В РатолаРолка обтяжна - 135 лв.Ролка обтяжна (на балансиращия вал) - 85 лв.Ангренажен ремък - 125 лв.Ремък на балансиращия вал - 90 лв.Ремък на алтернатора - 42 лв.В другите добри магазини за японски части е около 40% по-евтино, като повечето са идентични по качество.Има още една ролка ,паразитната на големия ремък.........тя струва към 105 лв. в Ратола.......или общо за смяна на агр. ремъци за части - около 540-550лв. само за части и то само за агр. ремък........да не говорим че има и обтегач ,който при необходимост се сменя..............той е маслен и срува в Ратола по мои спомени около 240 лв. ..........има и още нещо - помпа водна, тя се сменя също при необходиимос и струва към 280 -320 лв. ... така че смятай че на мен ще ми стане лошо............ :icon_blush: Всички тия неща мога да ти ги осигуря на почти половин цена.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 13 юли 2007 Admin Сподели Публикувано 13 юли 2007 Хидравличният обтегач е 210 лева.Но според мен проблема не е в ремъка, а в лагера на оста на компресора. Там има и шайби, също така и електромагнит, който също може да стърже... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 14 юли 2007 Admin Сподели Публикувано 14 юли 2007 Да, но човека, който пита за това не е член на клуба.Така че са съвсем коректни.Относно гаранцията а качество на частите е излишно да говорим, защото ролките и ремъците са едни и същи NTN или Koyo, разликата е, че едните са изпратени от фирмите производителки до Mitsubishi Motors, които от своя страна имат правото да слагат фирмения знак :mitsu-smiley: в определените от тях части в кутии :mitsu-smiley: Същото е и с ремъците Mitsuboshi, Tsurumi, Sun и така нататък.Тъй като ние ги взимаме от вносителите, като и там имаме 20% отстъпка частите са точно 40% по скъпи, защото са в кутии, нищо друго.В случая се вижда нагледно, ако си член на клуба, колко много пари си спестяваш само за обслужването на двигателя и ремъците. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 15 юли 2007 Сподели Публикувано 15 юли 2007 Добре, а за да станеш член на клуба какво трябва да направиш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 16 юли 2007 Сподели Публикувано 16 юли 2007 Добре, а за да станеш член на клуба какво трябва да направиш? Най-важното условие за да станеш член на клуба е да си фен на марката. Другите подробности ги има ето ТУК Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.