vadoiv Публикувано 12 август 2015 Сподели Публикувано 12 август 2015 Здравейте колеги.. От една седмица съм горд собственик на Митсубиши "АУТЛЕНДЪР"-2.4 ,160к.с. Автомат..2006г. :drinks: ! Машинката ме кефи максимално.. но.. по време на експлоатацията..,възникнаха няколко въпроса.Както се подразбира от заглавието на темата.. Аутлендъра ми е някакъв Арабски.. :icon_hmm: ,навсякъде където има табелка с надписи.. присъстват и "еруглифи".. даже и на огледалата.. Джамбазина от когото я купих ме убеждаваше ,че джипа има борд компютър.. който аз така и не открих.. при натискане копчето на дисплея.. се сменяват само километраж А и В.. разход не излиза никъде... :mad: ,дали има някакво друго копче или просто нямам борд компютър.. Също така ми направи впечатление,че като включа на задна/R/..,в наклон напред.. автомобила при отпускане на спирачката.. вместо да задържа и дори да напъва леко както на /D/,той си тръгва напред/по посока на наклона/ и след като дам газ.. тръгва назад.. За първи път притежавам автоматик.. и мислех, че както държи на /D/ в наклон,така трябва да държи и на задна /R/, в наклон/в случая напред.. понеже с такава маневра паркирам пред нас/,дали има някакъв проблем.. или..! Имам и други въпроси ,но за тях друг път.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vadoiv Публикувано 14 август 2015 Автор Сподели Публикувано 14 август 2015 Браво колеги.. :icon_hmm: ,102 прегледа на темата.. и нито един отговор..! Наистина ли.. никой няма мнение по темата..,толкова ли са сложни въпросите които съм задал.. :rolleyes: ? А имам и други..,просто не исках да прекалявам още първия пост с въпроси.. Очаквам включване.. :good: ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 14 август 2015 Сподели Публикувано 14 август 2015 Не всеки автоматик има hill assist, така че за старите е нормално да тръгват напред или назад. И коментари от сорта: "Браво бе, мислех ви за по-умни!", не са много уместни в този форум, имай го в предвид. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 15 август 2015 Сподели Публикувано 15 август 2015 смени си маслото на автомата и научи арабски !поздрави и много безаварийни километри. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vadoiv Публикувано 16 август 2015 Автор Сподели Публикувано 16 август 2015 И коментари от сорта: "Браво бе, мислех ви за по-умни!", Колега.. благодаря ти за отговора все пак.., но тази реплика дето си написал по горе.. изобщо не ми я преписвай на мен..,понеже тя не е моя и изобщо не съм си и помислял да я изричам..,просто потърсих помощ от знаещите във форума..! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vadoiv Публикувано 16 август 2015 Автор Сподели Публикувано 16 август 2015 смени си маслото на автомата и научи арабски !поздрави и много безаварийни километри.Благодаря ти "chasovnik".. сигурно си прав,но лошото е че джамбазина се кълнеше ,че преди 5000 км. са сменени всички масла.. включително и маслото и филтъра на автоматика.. ,явно тепърва ще се изненадвам от купищата лъжи ,които ми е наговорил.. А нещо за бордкомпютъра-фантом..,дали знаеш..? Най-вероятно ще излезе,че кола прозведена през 2006г.няма елементарен бордкомпютър/разходомер/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 16 август 2015 Сподели Публикувано 16 август 2015 е сега, да не се обиждаме на компютри. и моята няма такъв. на страницата на балканстар има разни упътвания, отвори и дани намериш за твоят модел авромобил, ако ли не - в нета има всичко.за масла и т.н. колкото и грубо да звучи: нали не мислиш, че някой ще обслужва "нов внос" за да го продаде на добра цена?пусни VIN номера и някой колега ще ти го разшифрова....поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vadoiv Публикувано 17 август 2015 Автор Сподели Публикувано 17 август 2015 Благодаря ви момчета , радвам се че темата се раздвижи, надявам се отговорите на въпросите, които ще обсъждаме да бъдат полезни и за други колеги от форума.. Понеже в момента съм на работа.. номера на рамата ще го напиша утре сутринта.. и който има възможност.. нека го провери, та да видим какво ще излезе../дано не е на арабски само/. Като казвам "джамбазина".. имам на предвид предишния собственик.. защото джипа е регистриран и дори има платени гражданска и каско до края на годината/за тях поне имам полици../, но за някои други работи.. сигурно ме е излъгал.. Това ще го разбера много скоро.., като проверя всичко,което ми препоръчахте..! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vadoiv Публикувано 19 август 2015 Автор Сподели Публикувано 19 август 2015 Здравейте отново.., ,както обещах.. направихме с "моя" майстор,една бърза инспекция на автомобила.. И.. между другото, установихме че маслата в заден диференциал,раздатка,също така и в автомата са бистри и свежи../може наистина да са сменяни../.Само че на автомата маслото не е червено..,а е някакво жълто.. почти прозрачно../дали не е объркано маслото../,нивото му беше в норма за загрял двг и скорости. Антифриза и той е някакъв тъмно жълт.. и е на минус 40. Почти сигурно е че нямам бордкомпютър,което както казаха колегите по-горе..,не е болка за умиране.. Забелязах нещо в поведението на автоматика..,когато е студена колата/първите 5-6 мин./ автоматика задържа и дори леко потегля и на задна/R/..,в наклон напред,както го прави винаги на /D/,но когато е загряла добре след около 30мин. шофиране ,това задържане и дори леко потегляне на задна в наклон.. го няма, дори напротив при отпускане на спирачката първо потегля напред по посока на наклона.. и след това при подаване на газ,тръгва назад../както писах в първия пост/. Това е засега..,давам и номера на рамата:JMYXRCU5W704658 ,ако има някой колега декодер,нека го "разшифрова" и да напише всичко тук в темата.. ,за да знаем с какво си имаме работа.. :good: ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hegemon Публикувано 19 август 2015 Сподели Публикувано 19 август 2015 Здравейте.Кода който е даден е 15 цифров,а би трябвало да са 17. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vadoiv Публикувано 19 август 2015 Автор Сподели Публикувано 19 август 2015 (редакция) Извинявам се колега.. :good: ,наистина съм съкратил малко букви.. ,ето го пълния VIN:JMYXRCU5W7U704658 Редактирано 19 август 2015 от vadoiv Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hegemon Публикувано 20 август 2015 Сподели Публикувано 20 август 2015 Колата е Японска сглобка-Мицушима,и би трябвало да е от 2007г според ВИН номера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vadoiv Публикувано 20 август 2015 Автор Сподели Публикувано 20 август 2015 Здрасти Миро..,сутринта като прочетох твоето мнение ,проверих маслото на автоматика отново..,но на светло../а не в мрачния гараж на майстора/ и наистина маслото ми се видя червеникаво-кафяво..,даже по-скоро бледо-кафяво с червеникъв оттенък,но беше бистро.. и миришеше нещо като на масло за шевни машини.. Не знам колко литра събира..,но ако смяташ че не е добре това масло..,ще взема да го сменя с такова дето си ми написал по-горе. А.. за VIN-а.. може ли малко повече подробности..,какво значат тези букви XRHYZLW,GLX..,какво производство е,колко к.с. е че едни са 140кс,други са 158,а пък трети даже ги пишат 160к.с., имам ли подгрев на огледалата ако е "арабски",и как така нямам бордкомпютър..,пък имам круизконтрол... ей такива работи.. . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vadoiv Публикувано 20 август 2015 Автор Сподели Публикувано 20 август 2015 Колата е Японска сглобка-Мицушима,и би трябвало да е от 2007г според ВИН номера.Благодаря колега.. по документи първа регистрация е на 31 януари 2007г. Поне се успокоих, че е Японска , а не арабска.. :good: ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vadoiv Публикувано 23 август 2015 Автор Сподели Публикувано 23 август 2015 Благодаря ви колеги,разбрах доста неща..,но искам да попитам нещо много важно и съмнително.. В големия талон.. на мястото/графата/ където са данните за мощността на двигателя стои числото /133/.. :icon_hmm:! Според вас ,какво означава тази цифра.. 133квч.. или 133 к.с.,понеже на мен не ми се връзва нито с едното.. нито с другото.. Това може ли да се провери с VIN-кода..,или ще искате да ви напиша и номера на двигателя.. Благодаря предварително.. :good:! П.П.Между другото.. имам квитанция за платен пътен данък на стойност 299лв. :icon_crying: :icon_hmm: :mad: ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 24 август 2015 Сподели Публикувано 24 август 2015 Чети колега, чети "(Р.2) мощност в Kw" е за Кюстендил е поносимо. В София за 118кв - 275лв данък. Въпросът е "Изпържиха ли ме с тези 133кв"?Моят сайт Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vadoiv Публикувано 24 август 2015 Автор Сподели Публикувано 24 август 2015 (редакция) Значи има грешка още при първото регистриране..,защото те новия талон са го преписвали от стария..,първата регистрация е била в София.. и от там имам квитанция за платен данък от предишния собственик.. Линка дето си дал се отнася за 2-ра генерация.. ,моя е от първа и трябва да е 158кс.. или 160кс..,а колко му е и да е 140кс,като американските,та затова попитах дали може по VIN-а да се определи какъв точно двигател има този Дубайски Аутлендър..! Мога да добавя само,че е с една ламбда сонда..,за разлика от другите/европейските/,които имат по 2 и повече сонди..,иначе на капака на клапаните пак пише MIVEC.. П.П Ако отида в КАТ..,дали ще си поправят грешката и ще напишат правилните киловати.. или ще ми конфискуват колата.. :icon_hmm: ! Редактирано 24 август 2015 от vadoiv Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepi 77 Публикувано 24 август 2015 Сподели Публикувано 24 август 2015 . П.П Ако отида в КАТ..,дали ще си поправят грешката и ще напишат правилните киловати.. или ще ми конфискуват колата.. :icon_hmm: ! При наличие на изначална грешка в данните, автомобила трябва да мине Технотест. Ако за такива работи се конфискуваха коли, щеше значително да намалее автопарка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vadoiv Публикувано 25 август 2015 Автор Сподели Публикувано 25 август 2015 (редакция) Pepi 77.. дано не си прав.. , понеже един техно-тест сигурно е около 500лв. Миро.. благодаря ти за компетентния отговор и препоръки.. Задължително ще се възползвам от услугите на Балкан star.., и ще занеса бележката .. ,където трябва.. за да си намаля бъдещия данък в Кюстендил.. :good: !П.П. М/у другото.. в сегашния талон е записано.. EURO-4,каквото и да означава това..! Редактирано 25 август 2015 от vadoiv Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 26 август 2015 Сподели Публикувано 26 август 2015 технотест-а е след предварително записване в няколко пункта в страната, май?сай технотест Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vadoiv Публикувано 27 август 2015 Автор Сподели Публикувано 27 август 2015 Еми.. явно ще трябва да задвижа нещата..,случайно един от тези пунктове в страната е този в Кюстендил.. не знам през какъв период ги организират тези технотестове..,но със сигурност трябва да участвам в следващия.. . П.П. Покрай тази грешка в талона..,не остана време да ви се оплача.. :mad: ,че освен всичко друго..,нямам и копче за регулиране на фаровете от купето..,нямам термометър за външната температура..,СД-то не чете МР3..! И сега най-лошото.., като поизсъхна от дъждовете.. се появи онова ужасно скърцане в задния мост.. :mad: ! Молбата ми е.., ако някой разполага със снимки на скърцащите части..,да ги качи тук..,и също така начина на отремонтиране.. :good: ! Благодаря предварително..! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 август 2015 Сподели Публикувано 27 август 2015 Еми.. явно ще трябва да задвижа нещата..,случайно един от тези пунктове в страната е този в Кюстендил.. не знам през какъв период ги организират тези технотестове..,но със сигурност трябва да участвам в следващия.. . П.П. Покрай тази грешка в талона..,не остана време да ви се оплача.. :mad: ,че освен всичко друго..,нямам и копче за регулиране на фаровете от купето..,нямам термометър за външната температура..,СД-то не чете МР3..! И сега най-лошото.., като поизсъхна от дъждовете.. се появи онова ужасно скърцане в задния мост.. :mad: ! Молбата ми е.., ако някой разполага със снимки на скърцащите части..,да ги качи тук..,и също така начина на отремонтиране.. :good: ! Благодаря предварително..!......какви технотестове?.....мисля че няма такова нещо, поне не и преди 4-5 години, когато аз си вкарах Паджеро от Дубай.....ЦД-то не чете МП3,даже се учудвам ,че има все пак ЦД......регулирането на фаровете може да е автоматично,но това трябва да се види, ако имаш датчици на предния и заден ляв носач,значи със сигурност имаш такава система......и да, нямаш борд комп, те арабетата не се впечатляват от тези неща...Скърцането ти е от едни втулки на напречните щанги и са с ябълки, не са тампони, - даме не е метал-гума-метал, а си е метална сфера във втулката,а отстрани има маншончета да не влиза вода.....когато това стане, греда - трябва да ги смениш...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hegemon Публикувано 28 август 2015 Сподели Публикувано 28 август 2015 (редакция) Дай една снимка под капака.Ако е 2.4 mivec това са 160к.с. и четири ламда сонди.Относно ремонти-http://www.autoprospect.ru/mitsubishi/outlander/4-5-zadnyaya-podveska.html Редактирано 28 август 2015 от hegemon Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vadoiv Публикувано 28 август 2015 Автор Сподели Публикувано 28 август 2015 Здрасти DJ Tymbi..,благодаря ти че се включи във общата битката срещу този мой "муджихидин".. !Някъде във форума четох че единствено "Ти" се справяш с това скърцане../като не се налага смяна на целите носачи..,а сменяваш само болните елементи../, за това ще ти пиша,когато имам готовност на лични.. :good: ! П.П. Привет и на теб hegemon..,ще снимам двигателя..,но не знам дали ще се справя с качването на снимката.. :icon_hmm: ,но те уверявам че няма да видиш.. нищо по различно от нормален 2,4 MIVEC двигател/като на всички снимки в "мобилето" на Аутлендъри с този двигател/..,но не с 4 ламбди сонди.., а с една.. и то преди катализатора.. :good: ! Поради която причина..,обмислям премахване на същия..,като се надявам да не светкат никакви чекове..,а машината да диша по добре..! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vadoiv Публикувано 4 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2015 Здравейте Колеги..,известно време бях зает в "лабораторията"../дойде време да освобождавам бидоните за новото грозде.. ,та не можах да обърна внимание на джипката.. Днес като се поосвободих малко,направих няколко снимки на двигателя.. Е..,не можах да се справя с качването на снимките/търси ми някакъв адрес..,а те са в Картини../ Както и да е.. ,но на капака на клапаните,както споменах и преди.. в десния край пише MIVEC, и наистина е с една ламбда сонда /с три кабела.. бял,черен и син/. По въпроса с киловатите..,обаждах се в "Балкан стар" и ми казаха,, че трябва да отида при тях и да пусна молба за справка.., и после с тази "служебна бележка",да отида в "КАТ" където без проблеми,трябва поправят грешката../със смяна на талона разбира се..,но за моя сметка../ Добре е, че няма да се разправям с технотестове и други ходения по мъките.. Другата седмица ще хода на София да пусна молбата.. и като има развитие по случая ,ще докладвам.. :good: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.