Премини към съдържание

Арабски Аутлендър... въпроси...!


Препоръчано мнение

Здравейте колеги.. :) От една седмица съм горд собственик на Митсубиши "АУТЛЕНДЪР"-2.4 ,160к.с. Автомат..2006г. :drinks: ! Машинката ме кефи максимално.. но.. по време на експлоатацията..,възникнаха няколко въпроса.Както се подразбира от заглавието на темата.. Аутлендъра ми е някакъв Арабски.. :icon_hmm: ,навсякъде където има табелка с надписи.. присъстват и "еруглифи".. даже и на огледалата.. Джамбазина от когото я купих ме убеждаваше ,че джипа има борд компютър.. който аз така и не открих.. при натискане копчето на дисплея.. се сменяват само километраж А и В.. разход не излиза никъде... :mad: ,дали има някакво друго копче или просто нямам борд компютър.. Също така ми направи впечатление,че като включа на задна/R/..,в наклон напред.. автомобила при отпускане на спирачката.. вместо да задържа и дори да напъва леко както на /D/,той си тръгва напред/по посока на наклона/ и след като дам газ.. тръгва назад.. За първи път притежавам автоматик.. и мислех, че както държи на /D/ в наклон,така трябва да държи и на задна /R/, в наклон/в случая напред.. понеже с такава маневра паркирам пред нас/,дали има някакъв проблем.. или..! Имам и други въпроси ,но за тях друг път.. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво колеги.. :icon_hmm: ,102 прегледа на темата.. и нито един отговор..! Наистина ли.. никой няма мнение по темата..,толкова ли са сложни въпросите които съм задал.. :rolleyes: ? А имам и други..,просто не исках да прекалявам още първия пост с въпроси.. Очаквам включване.. :good: !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не всеки автоматик има hill assist, така че за старите е нормално да тръгват напред или назад.

И коментари от сорта: "Браво бе, мислех ви за по-умни!", не са много уместни в този форум, имай го в предвид.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

И коментари от сорта: "Браво бе, мислех ви за по-умни!",

Колега.. благодаря ти за отговора все пак.., но тази реплика дето си написал по горе.. изобщо не ми я преписвай на мен..,понеже тя не е моя и изобщо не съм си и помислял да я изричам..,просто потърсих помощ от знаещите във форума..!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

смени си маслото на автомата и научи арабски :)!

поздрави и много безаварийни километри.

Благодаря ти "chasovnik".. сигурно си прав,но лошото е че джамбазина се кълнеше ,че преди 5000 км. са сменени всички масла.. включително и маслото и филтъра на автоматика.. ,явно тепърва ще се изненадвам от купищата лъжи ,които ми е наговорил.. А нещо за бордкомпютъра-фантом..,дали знаеш..? Най-вероятно ще излезе,че кола прозведена през 2006г.няма елементарен бордкомпютър/разходомер/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

е сега, да не се обиждаме на компютри. и моята няма такъв. на страницата на балканстар има разни упътвания, отвори и дани намериш за твоят модел авромобил, ако ли не - в нета има всичко.

за масла и т.н. колкото и грубо да звучи: нали не мислиш, че някой ще обслужва "нов внос" за да го продаде на добра цена?

пусни VIN номера и някой колега ще ти го разшифрова....

поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви момчета , радвам се че темата се раздвижи, надявам се отговорите на въпросите, които ще обсъждаме да бъдат полезни и за други колеги от форума.. Понеже в момента съм на работа.. номера на рамата ще го напиша утре сутринта.. и който има възможност.. нека го провери, та да видим какво ще излезе../дано не е на арабски само/. Като казвам "джамбазина".. имам на предвид предишния собственик.. защото джипа е регистриран и дори има платени гражданска и каско до края на годината/за тях поне имам полици../, но за някои други работи.. сигурно ме е излъгал.. Това ще го разбера много скоро.., като проверя всичко,което ми препоръчахте..!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново.., :) ,както обещах.. направихме с "моя" майстор,една бърза инспекция на автомобила.. И.. между другото, установихме че маслата в заден диференциал,раздатка,също така и в автомата са бистри и свежи../може наистина да са сменяни../.Само че на автомата маслото не е червено..,а е някакво жълто.. почти прозрачно../дали не е объркано маслото../,нивото му беше в норма за загрял двг и скорости. Антифриза и той е някакъв тъмно жълт.. и е на минус 40. Почти сигурно е че нямам бордкомпютър,което както казаха колегите по-горе..,не е болка за умиране.. Забелязах нещо в поведението на автоматика..,когато е студена колата/първите 5-6 мин./ автоматика задържа и дори леко потегля и на задна/R/..,в наклон напред,както го прави винаги на /D/,но когато е загряла добре след около 30мин. шофиране ,това задържане и дори леко потегляне на задна в наклон.. го няма, дори напротив при отпускане на спирачката първо потегля напред по посока на наклона.. и след това при подаване на газ,тръгва назад../както писах в първия пост/. Това е засега..,давам и номера на рамата:JMYXRCU5W704658 ,ако има някой колега декодер,нека го "разшифрова" и да напише всичко тук в темата.. ,за да знаем с какво си имаме работа.. :good: !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се колега.. :good: ,наистина съм съкратил малко букви.. :) ,ето го пълния VIN:JMYXRCU5W7U704658

Редактирано от vadoiv
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е Японска сглобка-Мицушима,и би трябвало да е от 2007г според ВИН номера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти Миро..,сутринта като прочетох твоето мнение ,проверих маслото на автоматика отново..,но на светло../а не в мрачния гараж на майстора/ и наистина маслото ми се видя червеникаво-кафяво..,даже по-скоро бледо-кафяво с червеникъв оттенък,но беше бистро.. и миришеше нещо като на масло за шевни машини.. Не знам колко литра събира..,но ако смяташ че не е добре това масло..,ще взема да го сменя с такова дето си ми написал по-горе. А.. за VIN-а.. може ли малко повече подробности..,какво значат тези букви XRHYZLW,GLX..,какво производство е,колко к.с. е че едни са 140кс,други са 158,а пък трети даже ги пишат 160к.с., имам ли подгрев на огледалата ако е "арабски",и как така нямам бордкомпютър..,пък имам круизконтрол... ей такива работи.. :) .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е Японска сглобка-Мицушима,и би трябвало да е от 2007г според ВИН номера.

Благодаря колега.. по документи първа регистрация е на 31 януари 2007г. Поне се успокоих, че е Японска , а не арабска.. :good: !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги,разбрах доста неща..,но искам да попитам нещо много важно и съмнително.. В големия талон.. на мястото/графата/ където са данните за мощността на двигателя стои числото /133/.. :icon_hmm:! Според вас ,какво означава тази цифра.. 133квч.. или 133 к.с.,понеже на мен не ми се връзва нито с едното.. нито с другото.. Това може ли да се провери с VIN-кода..,или ще искате да ви напиша и номера на двигателя.. Благодаря предварително.. :good:! П.П.Между другото.. имам квитанция за платен пътен данък на стойност 299лв. :icon_crying: :icon_hmm: :mad: !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чети колега, чети "(Р.2) мощност в Kw" е за Кюстендил е поносимо. В София за 118кв - 275лв данък. Въпросът е "Изпържиха ли ме с тези 133кв"?

Моят сайт

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи има грешка още при първото регистриране..,защото те новия талон са го преписвали от стария..,първата регистрация е била в София.. и от там имам квитанция за платен данък от предишния собственик.. Линка дето си дал се отнася за 2-ра генерация.. ,моя е от първа и трябва да е 158кс.. или 160кс..,а колко му е и да е 140кс,като американските,та затова попитах дали може по VIN-а да се определи какъв точно двигател има този Дубайски Аутлендър..! Мога да добавя само,че е с една ламбда сонда..,за разлика от другите/европейските/,които имат по 2 и повече сонди..,иначе на капака на клапаните пак пише MIVEC.. П.П Ако отида в КАТ..,дали ще си поправят грешката и ще напишат правилните киловати.. или ще ми конфискуват колата.. :icon_hmm: !

Редактирано от vadoiv
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

. П.П Ако отида в КАТ..,дали ще си поправят грешката и ще напишат правилните киловати.. или ще ми конфискуват колата.. :icon_hmm: !

При наличие на изначална грешка в данните, автомобила трябва да мине Технотест. Ако за такива работи се конфискуваха коли, щеше значително да намалее автопарка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Pepi 77.. дано не си прав.. :) , понеже един техно-тест сигурно е около 500лв. Миро.. благодаря ти за компетентния отговор и препоръки.. Задължително ще се възползвам от услугите на Балкан star.., и ще занеса бележката .. ,където трябва.. за да си намаля бъдещия данък в Кюстендил.. :good: !П.П. М/у другото.. в сегашния талон е записано.. EURO-4,каквото и да означава това..!

Редактирано от vadoiv
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми.. явно ще трябва да задвижа нещата..,случайно един от тези пунктове в страната е този в Кюстендил.. не знам през какъв период ги организират тези технотестове..,но със сигурност трябва да участвам в следващия.. :) . П.П. Покрай тази грешка в талона..,не остана време да ви се оплача.. :mad: ,че освен всичко друго..,нямам и копче за регулиране на фаровете от купето..,нямам термометър за външната температура..,СД-то не чете МР3..! И сега най-лошото.., като поизсъхна от дъждовете.. се появи онова ужасно скърцане в задния мост.. :mad: ! Молбата ми е.., ако някой разполага със снимки на скърцащите части..,да ги качи тук..,и също така начина на отремонтиране.. :good: ! Благодаря предварително..!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми.. явно ще трябва да задвижа нещата..,случайно един от тези пунктове в страната е този в Кюстендил.. не знам през какъв период ги организират тези технотестове..,но със сигурност трябва да участвам в следващия.. :) . П.П. Покрай тази грешка в талона..,не остана време да ви се оплача.. :mad: ,че освен всичко друго..,нямам и копче за регулиране на фаровете от купето..,нямам термометър за външната температура..,СД-то не чете МР3..! И сега най-лошото.., като поизсъхна от дъждовете.. се появи онова ужасно скърцане в задния мост.. :mad: ! Молбата ми е.., ако някой разполага със снимки на скърцащите части..,да ги качи тук..,и също така начина на отремонтиране.. :good: ! Благодаря предварително..!

......какви технотестове?.....мисля че няма такова нещо, поне не и преди 4-5 години, когато аз си вкарах Паджеро от Дубай.....ЦД-то не чете МП3,даже се учудвам ,че има все пак ЦД......регулирането на фаровете може да е автоматично,но това трябва да се види, ако имаш датчици на предния и заден ляв носач,значи със сигурност имаш такава система......и да, нямаш борд комп, те арабетата не се впечатляват от тези неща...

Скърцането ти е от едни втулки на напречните щанги и са с ябълки, не са тампони, - даме не е метал-гума-метал, а си е метална сфера във втулката,а отстрани има маншончета да не влиза вода.....когато това стане, греда - трябва да ги смениш......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дай една снимка под капака.Ако е 2.4 mivec това са 160к.с. и четири ламда сонди.Относно ремонти-http://www.autoprospect.ru/mitsubishi/outlander/4-5-zadnyaya-podveska.html

Редактирано от hegemon
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти DJ Tymbi..,благодаря ти че се включи във общата битката срещу този мой "муджихидин".. :) !Някъде във форума четох че единствено "Ти" се справяш с това скърцане../като не се налага смяна на целите носачи..,а сменяваш само болните елементи../, за това ще ти пиша,когато имам готовност на лични.. :good: ! П.П. Привет и на теб hegemon..,ще снимам двигателя..,но не знам дали ще се справя с качването на снимката.. :icon_hmm: ,но те уверявам че няма да видиш.. нищо по различно от нормален 2,4 MIVEC двигател/като на всички снимки в "мобилето" на Аутлендъри с този двигател/..,но не с 4 ламбди сонди.., а с една.. и то преди катализатора.. :good: ! Поради която причина..,обмислям премахване на същия..,като се надявам да не светкат никакви чекове..,а машината да диша по добре..!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги..,известно време бях зает в "лабораторията"../дойде време да освобождавам бидоните за новото грозде.. :),та не можах да обърна внимание на джипката.. Днес като се поосвободих малко,направих няколко снимки на двигателя.. Е..,не можах да се справя с качването на снимките/търси ми някакъв адрес..,а те са в Картини../ Както и да е.. ,но на капака на клапаните,както споменах и преди.. в десния край пише MIVEC, и наистина е с една ламбда сонда /с три кабела.. бял,черен и син/. По въпроса с киловатите..,обаждах се в "Балкан стар" и ми казаха,, че трябва да отида при тях и да пусна молба за справка.., и после с тази "служебна бележка",да отида в "КАТ" където без проблеми,трябва поправят грешката../със смяна на талона разбира се..,но за моя сметка../ Добре е, че няма да се разправям с технотестове и други ходения по мъките.. Другата седмица ще хода на София да пусна молбата.. и като има развитие по случая ,ще докладвам.. :good: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...