Nedicha Публикувано 27 юни 2015 Сподели Публикувано 27 юни 2015 Здравейте колеги,доста съм писимистичен към форуми, от известно време съм пасивен читател на форума на Мицубиши и видях, че нещата са различни. Има доста хора, които дават компетентни мнения (явно активно се занимават с тези автомобили) и не говорят махленски приказки, като решават проблеми, понеже са чули от някой нещо или на неговата кола направили едии си какво ... и т.н., мисля, че разбрахте за какво става въпрос. По тази причина реших да се обърна към вас за консултация. От около месец притежавам Lancer IX (http://eng.mastercar-odessa.com/page/mitsubishi_lancer_16_at.html) 1.6, 98к.с.2005г. Колата е прекрасна и съм много доволен. На пътя се държи отлично като динамика и маневреност. Тези неща няма защо да ги пиша, защото предполагам, че всички във форума карат автомобили от тази марка. Аз бих искал да попитам дали има начин за регулиране на съединителя. В момента отделя прекалено нависоко и понякога се получава доста некомфортно претрисане при превключване, особено при високите обороти, т.е. ако тръгна по-бързо да набирам и да превключвам предавки. Момчето, от което закупих автомобила каза, че я е карал около година и половина и е сменял съединителя. Не вярвам да ме е излъгал, защото ми го каза след сделката, а отделно се оказахме и познати, а и от един и същ град. Второто за което бих искал да попитам е за регулиране на ръчната спирачка. Лостът се вдига доста нагоре. Извадих корите под лоста и съм натегнал жилото колкото може, но продължава ръчката да е високо. Накладки има достатъчно. Бяха ми споменали, че се регулирало някъде от задната страна на жилото ама не съм го гледал, реших първо да се обърна за компетентно мнение към вас. Благодаря предварително ако някой реши да се отзове . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 27 юни 2015 Сподели Публикувано 27 юни 2015 Здравей колега и добре дошъл. Относно ръчната спирачка...Доколкото виждам, твоя лансър е отзад с дискови спирачки, които имат барабанна част. Вътре в нея са поместени челюсти за ръчната спирачка. Тяхното състояние няма как да го видиш, без разглобяване. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nedicha Публикувано 27 юни 2015 Автор Сподели Публикувано 27 юни 2015 Благодаря за бързия отговор, ще проверя при първа възможност. Чакам мнение за съединителя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 29 юни 2015 Сподели Публикувано 29 юни 2015 (редакция) Мисля че съединителя е саморегулиращ се. Моят се държи по същият начин, само че отделя по средата. Имам подозрение, че става така заради прецакан тампон на двигателя (този който държи двигателя да не се осуква) ама не съм сигурен. Другия вариянт за да се получава това претреперване е от омекнали оспокояващи пружини на феродовия диск. Редактирано 29 юни 2015 от pilota_koko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nedicha Публикувано 29 юни 2015 Автор Сподели Публикувано 29 юни 2015 Благодаря за отговора Коко,претрисането на високи обороти е по-скоро заащото не мога да оцеля полусъединителя в толковависоко положение, ако отпусна перала бързо претриса, ако го отпусна по-бавно, понеже давам газ(все пак ускоряявам) вдига обороти, зацепва и пак претриса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 юни 2015 Сподели Публикувано 30 юни 2015 (редакция) Благодаря за отговора Коко,претрисането на високи обороти е по-скоро заащото не мога да оцеля полусъединителя в толковависоко положение, ако отпусна перала бързо претриса, ако го отпусна по-бавно, понеже давам газ(все пак ускоряявам) вдига обороти, зацепва и пак претриса.Съединител или маховик за смяна. Редактирано 30 юни 2015 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nedicha Публикувано 30 юни 2015 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2015 Съединител или маховик за смяна. Каква е логиката да е маховик? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 юли 2015 Сподели Публикувано 1 юли 2015 Аз бих искал да попитам дали има начин за регулиране на съединителя. В момента отделя прекалено нависоко Има начин . Ето това ти е горната помпа на съединителя . http://websrv.tech-co.net/tecdocpublic/img/350/ADC43457.JPG Разхлабваш контрагайката която е пред планката за захващане на педала, навиваш оста на помпата и съединителя започва да отделя по ниско, при развиване на оста, педала се качва нагоре .За да стане реглажа от 1-ви път, гледай да осигуриш около 20 мм. свободен ход на педала . 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nedicha Публикувано 2 юли 2015 Автор Сподели Публикувано 2 юли 2015 Благодаря mario64, поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 6 юли 2015 Сподели Публикувано 6 юли 2015 (редакция) Едно към едно с моите проблеми...:-\ Имам същите проблеми с претрисане при потегляне(в някои случаи) и от 2 години не мога да разбера кога го прави. С една дума когато реши. Предполагам, че е от съединителя, защото преди 20 дни едва я изкарах на заден ход от един подземен гараж в Белград. Замириса на изгорял контакт, седи на място и не помръдва. Не знам какъв % беше наклона но долу горе на 3 м. имаше 1,70м. денивелация. Грубо около 50%. Изтръпнах при мисълта, че трябва да мина през Словения, Австрия и Унгария докато се прибера. За щастие нямах проблеми. Прави ми впечатление, че й липсва динамиката, каквато беше в началото. Опитвам се да го отдам на смешните 170 nm въртящ момент, но една тайна мисъл ме навежда за смяна на съединител и притискателен диск. Не че няма да се намери "майстор", който с охота би се заловил да извърши тази услуга, но се питам, дали това е правилният път (колата е на 132 хил. реални км). За ръчната - като свалиш джантата ще видиш една гумичка на барабана. Махаш я с плоска отвертка и търсиш едно зъбчато колело (Най-добре свали барабана, за да се ориентираш къде се намира). С плоска отвертка започваш да го "човъркаш" (каква хубава бг думичка ;) ), докато разширяваш челюстите. Опитай, може и да се получи, преди да са те изтръшкали с едни 120 лв "за смяна на накладки и реглаж". Успех колега;) Редактирано 6 юли 2015 от spp Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nedicha Публикувано 8 юли 2015 Автор Сподели Публикувано 8 юли 2015 Здравей spp,проблемите (симптомите) са същите, но изглежда причините са различни. Докато при теб явно съединителя е за смяна,при мен проблема е в регулиране от горната помпа, както написа mario64. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 25 август 2015 Сподели Публикувано 25 август 2015 Забелязах, че притрисането от съединителя е само на студено при мен или поне до сега на топло не е ставало. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 28 август 2015 Сподели Публикувано 28 август 2015 Забелязах, че притрисането от съединителя е само на студено при мен или поне до сега на топло не е ставало. И при мен е същото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.