Премини към съдържание

Nedicha

Потребители
  • От него общо

    6
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Бургас

Nedicha's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравей spp, проблемите (симптомите) са същите, но изглежда причините са различни. Докато при теб явно съединителя е за смяна, при мен проблема е в регулиране от горната помпа, както написа mario64.
  2. Благодаря mario64, поздрави!
  3. Каква е логиката да е маховик?
  4. Благодаря за отговора Коко, претрисането на високи обороти е по-скоро заащото не мога да оцеля полусъединителя в толкова високо положение, ако отпусна перала бързо претриса, ако го отпусна по-бавно, понеже давам газ (все пак ускоряявам) вдига обороти, зацепва и пак претриса.
  5. Благодаря за бързия отговор, ще проверя при първа възможност. Чакам мнение за съединителя.
  6. Здравейте колеги, доста съм писимистичен към форуми, от известно време съм пасивен читател на форума на Мицубиши и видях, че нещата са различни. Има доста хора, които дават компетентни мнения (явно активно се занимават с тези автомобили) и не говорят махленски приказки, като решават проблеми, понеже са чули от някой нещо или на неговата кола направили едии си какво ... и т.н., мисля, че разбрахте за какво става въпрос. По тази причина реших да се обърна към вас за консултация. От около месец притежавам Lancer IX (http://eng.mastercar-odessa.com/page/mitsubishi_lancer_16_at.html) 1.6, 98к.с.2005г. Колата е прекрасна и съм много доволен. На пътя се държи отлично като динамика и маневреност. Тези неща няма защо да ги пиша, защото предполагам, че всички във форума карат автомобили от тази марка. Аз бих искал да попитам дали има начин за регулиране на съединителя. В момента отделя прекалено нависоко и понякога се получава доста некомфортно претрисане при превключване, особено при високите обороти, т.е. ако тръгна по-бързо да набирам и да превключвам предавки. Момчето, от което закупих автомобила каза, че я е карал около година и половина и е сменял съединителя. Не вярвам да ме е излъгал, защото ми го каза след сделката, а отделно се оказахме и познати, а и от един и същ град. Второто за което бих искал да попитам е за регулиране на ръчната спирачка. Лостът се вдига доста нагоре. Извадих корите под лоста и съм натегнал жилото колкото може, но продължава ръчката да е високо. Накладки има достатъчно. Бяха ми споменали, че се регулирало някъде от задната страна на жилото ама не съм го гледал, реших първо да се обърна за компетентно мнение към вас. Благодаря предварително ако някой реши да се отзове .
×
×
  • Създаване...