Премини към съдържание

Mitsubishi Outlander I (2001-2006)


Препоръчано мнение

Здравейте, ориентирал съм се към тази машинка, но нямам абсолютно никаква информация за нея и искам да ви помоля да ми отворите очите. Въпросите са ми следните:

 

1. Заслужава ли си като цяло?

2. Понадлежи ли на безпроблемно газифициране, без да се ремонтират глави, клапани и тн. през 15 000км?

3. С постоянно 4х4 ли е или може да се изключва?

4. Кой е най-икономичният бензинов двигател - 2.0 136кс, 2.4 142кс или 2.4 158кс?

5. Кои са най-честите ремонти по автомобила и кои са най-скъпите такива?

6. Колко литра повече гори автоматика и често ли се чупи и скъп ли е за обслужване?

 

Благодаря предварително.

 

http://prikachi.com/thumbs/363/8140363.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, ориентирал съм се към тази машинка, но нямам абсолютно никаква информация за нея и искам да ви помоля да ми отворите очите. Въпросите са ми следните:

 

1. Заслужава ли си като цяло?

2. Понадлежи ли на безпроблемно газифициране, без да се ремонтират глави, клапани и тн. през 15 000км?

3. С постоянно 4х4 ли е или може да се изключва?

4. Кой е най-икономичният бензинов двигател - 2.0 136кс, 2.4 142кс или 2.4 158кс?

5. Кои са най-честите ремонти по автомобила и кои са най-скъпите такива?

6. Колко литра повече гори автоматика и често ли се чупи и скъп ли е за обслужване?

 

Благодаря предварително.

 

http://prikachi.com/thumbs/363/8140363.jpg

....1. като цяло да...

2.тази кола се срещат два мотора, 2.0 и 2.4 литорви.......и двата мотора са ок по отношение на газифициране...

3. с постоянно е, има и модове само с предно предаване....

4. 2.4 160 коня когато е автомат, и 2.0 когато е с ръчна кутия

5.задното окачване има склонност да се прецаква.....това е скъпото,защото имаш 12 тампона....

6.средно с 1-2 литра отгоре харчи,не се чупи често........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото, научих доста неща, но имам и още няколко въпроса.

1. Колко горе долу дава 2.0 мотора градско и извън градско със спокойно каране?

2. Предполагам варианта само с предно би бил по-лек и икономичен?

3. Съединителя с демферен-маховик ли е?

4. Скъпи ли са частите (не оригинални)?

5. Пак да попитам за газта, защото е много важно за мен. Няма проблеми да се сложи ГИ и няма да се налага да се шлайфа глава и ремонтирам клапаните през 10 000км, както при други двигатели правени от "дръпнатите" народи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден.

Ако търсите автомобил с нисък разход,предно предаване и евтини части OUTLANDER I не е удачен вариант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден и на вас колега,

Бихте ли препоръчали сув с нисък разход, евтини части и на предно предаване след 2000г. ?

 

Добър ден.

Ако търсите автомобил с нисък разход,предно предаване и евтини части OUTLANDER I не е удачен вариант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден и на вас колега,

Бихте ли препоръчали сув с нисък разход, евтини части и на предно предаване след 2000г. ?

....... :lol: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хаха,

Аз ще дам една идея.

Купувате си един Лансер комби 1.6 с 15" джанти, повдигате му окачването още малко и го обувате с една идея по високи гуми и ето ви

Отговор на въпроса за евтин СУВ .

Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото, научих доста неща, но имам и още няколко въпроса.

1. Колко горе долу дава 2.0 мотора градско и извън градско със спокойно каране?

2. Предполагам варианта само с предно би бил по-лек и икономичен?

3. Съединителя с демферен-маховик ли е?

4. Скъпи ли са частите (не оригинални)?

5. Пак да попитам за газта, защото е много важно за мен. Няма проблеми да се сложи ГИ и няма да се налага да се шлайфа глава и ремонтирам клапаните през 10 000км, както при други двигатели правени от "дръпнатите" народи?

Мн. бих се радвал ако някой отговори и на другите ми въпроси.

 

 

До колегата: Знам, че евтино СУВ няма. Въпроса е с какво ще го сравниш. Ако го сравняваш с Поло 2000г, Митсубишито е скъпо. В момента карам Х5, така че за мен "евтино" и "икономично", не значи буквално без пари, значи по-евтино от това, което давам в момента, тъй като се налага да сменя БМВ-то по други причини..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото, научих доста неща, но имам и още няколко въпроса.

1. Колко горе долу дава 2.0 мотора градско и извън градско със спокойно каране?

2. Предполагам варианта само с предно би бил по-лек и икономичен?

3. Съединителя с демферен-маховик ли е?

4. Скъпи ли са частите (не оригинални)?

5. Пак да попитам за газта, защото е много важно за мен. Няма проблеми да се сложи ГИ и няма да се налага да се шлайфа глава и ремонтирам клапаните през 10 000км, както при други двигатели правени от "дръпнатите" народи?

 

 

1. Аз съм с 2000см3, 136 к.с., 4х4, градско е към 15л. газ. Извън града е около 8л. спокойно каране, на магистрала над 120км отива 11-12л и се качва със скоростта.

2. Не бих си купил СУВ с предно, по-добре нормално комби. Икономията ти ще е половин - един литър на 100км извън градско (максимум)...

3. Съединителят си е "нормален".

4. За подобен клас, частите са с нормални цени. Последно сменях кормилен накрайник (корейски) - 20лв, тампони по задното окачване - 10на лв оригинални и тампони на задния мост - 50на лева бройката оригинални. Масла и филтри като на всеки лек автомобил.

5. На газ съм вече 80 000 км, нищо не е правено по двигателя. Единствен проблем е, че спичат бензиновите дюзи и се иска каране и на бензин от време на време за да нямаш проблеми с тях. 4G63 (2000см3) на Мицубиши е един от най-коравите двигатели изобщо в автомобилната индустрия! Справка - Моят сайтhttp://fakti.bg/avto/116123-nai-nadejdnite-dvigateli-na-vsichki-vremena

 

За кола на тези години, нали си знаеш, че е на късмет и няма как да сравняваш 1 към 1 с X5. Не очаквай кой знае каква динамика от 2000см3 двигателя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. Аз съм с 2000см3, 136 к.с., 4х4, градско е към 15л. газ. Извън града е около 8л. спокойно каране, на магистрала над 120км отива 11-12л и се качва със скоростта.

2. Не бих си купил СУВ с предно, по-добре нормално комби. Икономията ти ще е половин - един литър на 100км извън градско (максимум)...

3. Съединителят си е "нормален".

4. За подобен клас, частите са с нормални цени. Последно сменях кормилен накрайник (корейски) - 20лв, тампони по задното окачване - 10на лв оригинални и тампони на задния мост - 50на лева бройката оригинални. Масла и филтри като на всеки лек автомобил.

5. На газ съм вече 80 000 км, нищо не е правено по двигателя. Единствен проблем е, че спичат бензиновите дюзи и се иска каране и на бензин от време на време за да нямаш проблеми с тях. 4G63 (2000см3) на Мицубиши е един от най-коравите двигатели изобщо в автомобилната индустрия! Справка - Моят сайтhttp://fakti.bg/avto/116123-nai-nadejdnite-dvigateli-na-vsichki-vremena

 

За кола на тези години, нали си знаеш, че е на късмет и няма как да сравняваш 1 към 1 с X5. Не очаквай кой знае каква динамика от 2000см3 двигателя.

Благодаря за информацията.

 

Спичането на бензиновите дюзи е нормално при каране само на газ и не ме притеснява. Важното е, да не се шлайфат глави, регулират и ремонтират клапани и легла и тн. през 15 000км. Има ли файда при този мотор от системата за мазане на клапаните Flash Lube или си е наред и без нея?

 

Нищо в моя случай, не налага автомобила задължително да е с 4х4 или само с предно. Просто тъй като офроуд приключенията ми, са 2-3 пъти годишно да вляза малко по-навътре в някое поле, донякъде може би е добре като е с предно, защото не знам при Митсубишитата как е, но БМВ-тата страдат мн. от раздатки и ремонта струва мнооого пари. Но пък ако нямат проблем с това е по-добре да си го има 4х4?

 

Знам че, кола на старо си е жив късмет. И не съм си помислял да я сравнявам с Х5-цата. Защото сигурно разликата е от земята до небето. Но пък по-евтините ремонти, възможноста да не седи на паркинг, а пред блока и тн. са си не малки плюсове. Та всъщност посягат ли им на тези коли, било то за определени части или направо да ги взимат целите или мога да спя спокойно?

 

Другото, което ми направи впечатление е разхода, които спомена колегата. 15л градско, не е ли много за този автомобил? Имайки в предвид, че Х5-цата ми дава 15л градско, като е 2тона с 6 цилиндъра и 231кс (на газ)? Това си е просто едно леко повдигнато комби и ми се струва, че около 11-12л газ би бил нормален и постижим разход, но нека ако може да се изкажат и други колеги по въпроса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За разхода може спокойно да прехвърлиш дори тези 15/100 в града, много зависи как ще се кара. Тойота рав 4 от 2004 година с 2.0 бензинов мотор и автоматични скорости гори точно толкова, а моят Аутлендър 2.4 ауто дори гореше 18/100 защото много лошо се караше, на супер къси разстояния, и вечно студен мотор. По принцип този тип коли с 4х4 задвижване не са въобще икономични. Единственият икономичен СУВ от тези години където се сещам е Мицубиши Пинин, освен това е и най-проходим и с класически дизайн, неце зле да ги погледнеш и тях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....по добре е 2.4 4х4 да е модификацията, и да не е автомат,тъй като разхода е към 15-17 газ......нямат проблеми с раздатки и дифове,това е един много безпритенциозен автомобил.......не съм чул на някого да му е открадната колата ,виж, за БМВ съм чувал доста че ги крадат......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията.

 

Спичането на бензиновите дюзи е нормално при каране само на газ и не ме притеснява. Важното е, да не се шлайфат глави, регулират и ремонтират клапани и легла и тн. през 15 000км. Има ли файда при този мотор от системата за мазане на клапаните Flash Lube или си е наред и без нея?

 

Нищо в моя случай, не налага автомобила задължително да е с 4х4 или само с предно. Просто тъй като офроуд приключенията ми, са 2-3 пъти годишно да вляза малко по-навътре в някое поле, донякъде може би е добре като е с предно, защото не знам при Митсубишитата как е, но БМВ-тата страдат мн. от раздатки и ремонта струва мнооого пари. Но пък ако нямат проблем с това е по-добре да си го има 4х4?

 

Знам че, кола на старо си е жив късмет. И не съм си помислял да я сравнявам с Х5-цата. Защото сигурно разликата е от земята до небето. Но пък по-евтините ремонти, възможноста да не седи на паркинг, а пред блока и тн. са си не малки плюсове. Та всъщност посягат ли им на тези коли, било то за определени части или направо да ги взимат целите или мога да спя спокойно?

 

Другото, което ми направи впечатление е разхода, които спомена колегата. 15л градско, не е ли много за този автомобил? Имайки в предвид, че Х5-цата ми дава 15л градско, като е 2тона с 6 цилиндъра и 231кс (на газ)? Това си е просто едно леко повдигнато комби и ми се струва, че около 11-12л газ би бил нормален и постижим разход, но нека ако може да се изкажат и други колеги по въпроса.

 

Flash Lube не ти трябва, всичко е маркетингов трик.

 

Постоянното на Аутлендъра е повече от проста и здрава техника, няма да имаш притеснения, стига да попаднеш на читав автомобил. За 90 000 км, от както съм я купил (беше на 92 000) съм сменил само няколко задни тампона, 2 външни кормилни накрайника, някаква шайба на задвижването на компресора на климатика (ремонта ми излезе 50на лева) и толкова... Другото си е обичайното - ремъци, ролки, съединител, масла, филтри, дискове и накладки и т.н., но те са консуматив при толкова километри. Общо взето влиза в сервиз 1-2 пъти в годината, едното посещение е задължително за смяна на масло. Аз съм много доволен.

 

По отношение на кражбите, каското е задължително, ти си знаеш. По вероятно е да я разбият заради мп3 или някоя подозрителна чанта, от колкото за да я откраднат или да ти отмъкнат нещо от нея.

 

Относно разхода, всеки ден правя по 40 км общо до детската градина на малкия и обратно, от които половината са от светофар до светофар, така, че разхода за София мисля е добър.

 

Фабричният разход е:

Разход на гориво - градско 12.4 л./100 км.

Разход на гориво - извънградско 7.6 л./100 км.

 

Забрави за разход 11-12л газ на 100км...

Редактирано от Peter P
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Ще използвам тази интересна за мен тема, за да задам един, може би малко странен въпрос:

Има ли някой от вас, който да е карал Outlander I и безнзинов Space Runner '97, и да каже имат ли нещо общо, колкото и несериозно да изглажда на пръв поглед подобен въпрос?

 

Карам 5-а година Space Runner '97 и все още го харесвам, но навлиза в години и ще се наложи да го сменям. За съжаление следващия Runner няма нищо общо с предния и не ми харесва. Сякаш Outlander-а има повече допирни точки със стария Runner като визия и интериор и затова се интересувам от него. Та ако някой има впечатление от двата автомобила, ще помоля да сподели дали имат нещо общо като поведение, като усещане за кола и т.н.

 

Поздрави,

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Здравейте,всички.

Новорегистриран съм и надявам се съм в правилната тема.....ако ли не,ще помоля модератора да ми премести поста.

Имам въпрос относно корозията.Понеже живея във Финландия и зимните условия са доста по-сурови се насочвам към Аутлендър 2003-2004.За лаковото покритие е боята разбрах от прочетеното във форума.Интересува ме как стои въпроса с корозията по калниците и отдолу? Склонни ли са към ръжда като цяло?

Автомобила много ми харесва и като цяло много трудно се навих на друга марка кола,тъй като съм фен на други....но усещам вече,че ще изневерявам :)

Поздрави и благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само искам да добавя че, е изключително здрава кола.

Случи ми се нещастието да катастрофирам с нея.Мантинелата беше влязла почти метър навътре, но окачаването е спря да влезе в купето и да ме засегне и мен.В крайна сметка се разминах с малко ламарини и частично окачване. Не ми се мисли ,какво щеше да стане с друга по-нефелна кола.

И само да отбележа че, на лед нито 4х4 помага ,нито зимна гума , да го имаш в предвид за Финландия ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...