mask Публикувано 28 Май 2015 Сподели Публикувано 28 Май 2015 Здравейте,Бях си смъкнал Акумулатора за 1 седмица за да го заредя.След като го монтирах - при въртене на стартера, колата не палеше.след около 2 мин. въртене започна да припалва и пак да гасне. след около още 1-2 минути въртене най накрая запали. Карах я няколко дни, но оборотите на двигателя бяха изключитено нестабилни. Когато спирах на сфетофар или кръстовище и колата изгасваше.Снощи се опитах да запаля и да тръгна но уви, не искаше да запали въобще. накрая Акуълатора се изтощи тотално от въртене и сега отново го смъкнах да се зарежда.Въпроса ми е трябва ли да я нося да се програмира компютъра наново какво да правя?Колата е Галант 2,5V6 2001г мотор 6А13.Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 28 Май 2015 Сподели Публикувано 28 Май 2015 Според мен,проблема не е само акумулатора ви.Седял ми е галант 6А13 - 4 месеца без акумулатор.Като му слагах и припалвах през 10-15 дена.Според мен,проблема ви е стартера.Във последствие,динамото може да е заминало и да не зарежда,от там си заминава и акумулатора ви.Но това са само предположения. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 28 Май 2015 Сподели Публикувано 28 Май 2015 Компютърът не се нулира, "нулират" се настройките. След слагане на акумулатор и запалване на автомобила, компютърът се самообучава, което отнема известно време, но не по начина, който описваш. Ти имаш и друг проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 28 Май 2015 Сподели Публикувано 28 Май 2015 Проблем има вероятно в запалителната система или в горивната система. При горивната - в бензиновата помпа има клапан за поддържане на налягане на бензина. Когато този клапан не държи стартът е труден. необходимо е време на стартер да се подкачи бензин, да се нагнети налягане до не знам си колко атмосфери и чак тогава дюзите пръскат и заработва.А това с акумулатора е нормално. По принцип стабилизирането на обороти и всички прекъсвания става за около 10-12 км каране без спиране. Моята за толкова го прави, а понякога и не разбирам че е откачана клема. Как му дойде. Но повече от тези километри наведнъж - никога и затова казвам, че са достатъчни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mask Публикувано 28 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 28 Май 2015 Проблем има вероятно в запалителната система или в горивната система. При горивната - в бензиновата помпа има клапан за поддържане на налягане на бензина. Когато този клапан не държи стартът е труден. необходимо е време на стартер да се подкачи бензин, да се нагнети налягане до не знам си колко атмосфери и чак тогава дюзите пръскат и заработва.А това с акумулатора е нормално. По принцип стабилизирането на обороти и всички прекъсвания става за около 10-12 км каране без спиране. Моята за толкова го прави, а понякога и не разбирам че е откачана клема. Как му дойде. Но повече от тези километри наведнъж - никога и затова казвам, че са достатъчни. След като акумулатора се зареди: от третия път запали.Оставих я 10 мин да работи на място, всичко си беше нормално. Коата си загря както трябва. тръгнах и след около 1км. се наложи да спра на крастовище, в момента в който изклю Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mask Публикувано 28 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 28 Май 2015 След като акумулатора се зареди: от третия път запали.Оставих я 10 мин да работи на място, всичко си беше нормално. Коата си загря както трябва. тръгнах и след около 1км. се наложи да спра на крастовище, в момента в който изключих от скорост, колата изгасна и повече неможах да я запаля. Естествено акумулатора ми падна отново. Малко по късно ще отида да я прибера. Направи ми впечатление че тези номера ги прави само като е топла колата. Ако е студена пали без проблем и не гасне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 28 Май 2015 Сподели Публикувано 28 Май 2015 Датчик колянов вал, бобината в делкото .. диагностика и ще си покаже .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 29 Май 2015 Сподели Публикувано 29 Май 2015 Опитай следното:1. След като е монтиран акумулатора, запали двигателя и я остави да загрее.2. След като е загряла, вдигни оборотите до 2000 и я дръж така за 2-3 минути.3. Като приключиш с това я покарай 10-тина км градско и извън градско.Пиши за резултата! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 29 Май 2015 Сподели Публикувано 29 Май 2015 Датчик колянов вал, бобината в делкото .. диагностика и ще си покаже .. При първото много обича да прави така и все на интересни места става . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.