rafaelo Публикувано 16 Май 2015 Сподели Публикувано 16 Май 2015 Колеги от съвсем скоро започна да ми вие компресора на климатика. Като се пусне и се чува доста и съм забелязал че оборотите на колата падат толкова че на неутрална чак тресе докато не подам малко газ. Та въпроса ми е понеже смених фреона тази година без много да мисля че компресора трябва да се отремонтира преди това, има ли вариант да се поправи компресора без да се източва фреона и какъв точно му е проблема на компресора че така вие? Може ли да се поправи или трябва нов? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrenkrustev Публикувано 16 Май 2015 Сподели Публикувано 16 Май 2015 (редакция) Колеги от съвсем скоро започна да ми вие компресора на климатика. Като се пусне и се чува доста и съм забелязал че оборотите на колата падат толкова че на неутрална чак тресе докато не подам малко газ. Та въпроса ми е понеже смених фреона тази година без много да мисля че компресора трябва да се отремонтира преди това, има ли вариант да се поправи компресора без да се източва фреона и какъв точно му е проблема на компресора че така вие? Може ли да се поправи или трябва нов? За ремонта не мога да помогна, че не съм на ясно колега. Скоро обаче научих че може да се запази фреона. Отиваш на сервиз за климатици, източват ти го с машината и после като отидеш да ти налеят, ти го приспадат от цената. Жалко че го научих след като моят вече беше изхвърлен, но е хубаво да се знае, че има такава опция Редактирано 16 Май 2015 от iskrenkrustev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 16 Май 2015 Сподели Публикувано 16 Май 2015 Спокойно,машината си източва фреона и маслото и след това се разкача всичко,ремонтира се,сглобява се и после машината си връща същия твоя фреон и масло и ако има нужда се допълва. А защо вие ще ти каже вече майстора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 17 Май 2015 Сподели Публикувано 17 Май 2015 (редакция) Фреона само се запазва, маслото заминава на боклука, ма то я излязат 10-15грама я не така или иначе.. Само дето тези компресори не се ремонтират. От друга страна за 2.0 мотор втора употреба има доста .. виж за шестака е по-трудна работата... Ти сигурен ли си че са ти налели и масло като са ти пълнили системата след като ти се проби тръбичката миналата година? Да не да са ти налели само фреонец и да е задрал на сухо компресора .. . Редактирано 17 Май 2015 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 17 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 17 Май 2015 100% сложиха и масло. Ето едно клипче, което напврих, показващо шума, който се появява като пусна климатика и като го изключа. Може би някой ще се сети какво е. започва в 00:01 и спира в 00:06 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 17 Май 2015 Сподели Публикувано 17 Май 2015 Private е видеото, не може да се гледа. .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 18 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 18 Май 2015 Поправено Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishifen Публикувано 18 Май 2015 Сподели Публикувано 18 Май 2015 Компресора заминава Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 19 Май 2015 Сподели Публикувано 19 Май 2015 (редакция) Какво му беше и с колко се лекува е също интересно да се научи. Редактирано 19 Май 2015 от sunnyboy115 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 19 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2015 Е чакай де тепърва ще предстои ремонта. Хаха аз още се опитвам да разбера какво да правя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 19 Май 2015 Сподели Публикувано 19 Май 2015 (редакция) Какво му беше и с колко се лекува е също интересно да се научи. Това "Поправено" беше за youtube линка, макар че и аз като теб се обърках в първия момент :rolleyes: Е чакай де тепърва ще предстои ремонта. Хаха аз още се опитвам да разбера какво да правя. Започвай да се оглеждаш за прясно разглобен или с предстоящо разглобяване донор да му купиш компресора. Че повечето ги мятат компресорите нанякъде по мазета и дворове и като поседят седмица две незапушени и изпоръждясват вътре/втвърдяват им се уплътненията и т.н. Най-добре е ако може да се развакуумира системата и свали компресора и след това директно да се направи монтажа на колата ти. И не е майтап, по възможност го дърпайте фреона с машина, не да заминава в атмосферата понеже наистина прецаква озоновия слой .. Редактирано 19 Май 2015 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 19 Май 2015 Сподели Публикувано 19 Май 2015 Е чакай де тепърва ще предстои ремонта. Хаха аз още се опитвам да разбера какво да правя. :icon_doh: Не съм те разбрал правилно. Моя компресор на климатика е в същото положение, но си кара още. Чакам го да даде фира, но не се предава вече втора година. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 19 Май 2015 Сподели Публикувано 19 Май 2015 Въпроса е, че на него му товари и мотора прекалено, ако е само до шума ясно, но щом чак обороти му падат на празен ход не е добре :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 26 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 26 Май 2015 Малко обновления... Миналия уикенд се наложи да измина около 400км на климатик, при което за моя изненада проблема с оборотите изчезна, и компресора стана по-тих (но не безшумен). Може би масълцето все още не беше минало през цялата система... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 26 Май 2015 Сподели Публикувано 26 Май 2015 Няма нещо направено от човек което да не може да се ремонтира.Разбира се има ред въпроси: заслужава ли си, лесно ли е, колко ще струва... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 26 Май 2015 Сподели Публикувано 26 Май 2015 За подобни ремонти се изискват резервни части, които за тези компресори липсват. Отделно имаше някаква капсуловка при лагера ако не се лъжа, която не позволяваше обратно сглобяване. И последно ако са захабени охлювите вътре те не подлежат на ремонт, а на смяна, което си е на практика целия компресор, понеже едната половина е част от корпуса. Но те разбирам де, майсторите по климатици с които съм говорил и те са на твоето мнение, докато не видят такъв компресор разглобен, след което дават на задна и почват с обясненията .. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 Май 2015 Сподели Публикувано 27 Май 2015 Малко обновления... Миналия уикенд се наложи да измина около 400км на климатик, при което за моя изненада проблема с оборотите изчезна, и компресора стана по-тих (но не безшумен). Може би масълцето все още не беше минало през цялата система... :D А дано, ама надали... За няколко секунди минава масълцето, заедно с фреоно през системата. Огледай се за друг компресор, просто профилактично. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 27 Май 2015 Сподели Публикувано 27 Май 2015 Няма нещо направено от човек което да не може да се ремонтира.Разбира се има ред въпроси: заслужава ли си, лесно ли е, колко ще струва... Има прекалено много такива даже,просто ремонта е подмяна с нова част или възел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.