макс62 Публикувано 7 април 2015 Сподели Публикувано 7 април 2015 Колеги, за какво е въпросната лампа и защо снощи си я оставих с всички системи ОК, а тази сутрин я намирам с проблем? Тия "Галант"-и и като стоят през нощта ли се развалят? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 7 април 2015 Сподели Публикувано 7 април 2015 Като стоят се развалят, трябва да се карат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 7 април 2015 Автор Сподели Публикувано 7 април 2015 Като стоят се развалят, трябва да се карат.Краско, а лампата? Четох, че била за антиблокиращата, така ли е и за какво точно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 април 2015 Сподели Публикувано 7 април 2015 Т. нар. чек енджин. Пусни му самодиагностика с мост на 1 и 4 пин и кажи какъв двуцифрен код дава същата тази вече мигащата лампа. Свети защото е открит проблем. Какъв е този проблем, може да се разбере със самодиагностика - кламер примерно на 1 и 4 пин.Например код 43, тоест 4 мигания през 0,2 секунди, пауза от половин секунда и 3 мигания през 0,2 секунди - значи код 43. Той пък означава EGR fault. Код 24 пък значи vehicle speed sensor fault.Дали кодовете за бензинови и дизела са еднакви доколкото имат такива чаркове, нямам идея. Давам ти насока какво да направиш.Трябваше да снимаш лампата да се знае за коя става въпрос. Отворих сайт с обяви и на 27-мата обява разгеле намерих светещи лампи, та видях коя е лявата на червената за налягането на маслото в двг. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 7 април 2015 Автор Сподели Публикувано 7 април 2015 Т. нар. чек енджин. Пусни му самодиагностика с мост на 1 и 4 пин и кажи какъв двуцифрен код дава същата тази вече мигащата лампа. Свети защото е открит проблем. Какъв е този проблем, може да се разбере със самодиагностика - кламер примерно на 1 и 4 пин.Например код 43, тоест 4 мигания през 0,2 секунди, пауза от половин секунда и 3 мигания през 0,2 секунди - значи код 43. Той пък означава EGR fault. Код 24 пък значи vehicle speed sensor fault.Дали кодовете за бензинови и дизела са еднакви доколкото имат такива чаркове, нямам идея. Давам ти насока какво да направиш.Трябваше да снимаш лампата да се знае за коя става въпрос. Отворих сайт с обяви и на 27-мата обява разгеле намерих светещи лампи, та видях коя е лявата на червената за налягането на маслото в двг.Анди, съжалявам, че съм ти отворил толкова работа, но не се сетих как по друг начин да обясня. Пък и символът не прилича на нищо познато. А с тая самодиагностика направо ме уби! Че може ли ги тия упражнения тази кола??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 април 2015 Сподели Публикувано 7 април 2015 (редакция) Подценяваш колата ми се струва. Напиши в подфорума галант в търсачката с@модиагностик@, само че без маймунките. Там си сложи буква "а". Едноименно заглавие на полезна за теб тема. Не, за няма и 5 минути прегледах обявите. Редактирано 7 април 2015 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 7 април 2015 Сподели Публикувано 7 април 2015 Т. нар. чек енджин. Пусни му самодиагностика с мост на 1 и 4 пин и кажи какъв двуцифрен код дава същата тази вече мигащата лампа. Свети защото е открит проблем. Какъв е този проблем, може да се разбере със самодиагностика - кламер примерно на 1 и 4 пин.Например код 43, тоест 4 мигания през 0,2 секунди, пауза от половин секунда и 3 мигания през 0,2 секунди - значи код 43. Той пък означава EGR fault. Код 24 пък значи vehicle speed sensor fault.Дали кодовете за бензинови и дизела са еднакви доколкото имат такива чаркове, нямам идея. Давам ти насока какво да направиш.Трябваше да снимаш лампата да се знае за коя става въпрос. Отворих сайт с обяви и на 27-мата обява разгеле намерих светещи лампи, та видях коя е лявата на червената за налягането на маслото в двг. Първо откачи акумулатора за една цигара време и виж после дали ще светне пак.Като го запалиш след откачането трябва всичко друго да бъде изключено и оставяш двигателяда работи десетина минути на празен ход /рестартирва се ЕКУ-то/.Ако пак светне карай по метода на Анди.За кодовете виж в мануала, има ги закачени във форума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 8 април 2015 Автор Сподели Публикувано 8 април 2015 http://picbg.net/img.php?file=b921475eba958399.JPGhttp://picbg.net/img.php?file=04fc9299eef850b3.JPGКраско, благодаря! Номерът стана и доказателството е горе на снимките.И дано да греша, но мисля, че се очертава нов и сериозен проблем. Виждате ли стрелката на нафтата? Беше точно върху чертата за половин резервоар. И вижте колко падна за 30 км извънградско. Проверил съм, течове няма никакви. Засега е само подозрение, ще я засека точно. Ще ми трябва време, че се кара малко.Това е автомобилът, който ми разнообразява живота.http://picbg.net/img.php?file=3fe60fc36cedc389.JPG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 8 април 2015 Автор Сподели Публикувано 8 април 2015 Май нещо не се получи добре със снимките. Извинявам се, толкова мога :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 8 април 2015 Сподели Публикувано 8 април 2015 Засечи я.Тези стрелки са мързеливи.Дизела както и да го караш не трябва да надхвърля 10/100.Извънградско е около 6/100. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 9 април 2015 Автор Сподели Публикувано 9 април 2015 Фалшива тревога. 152 км от които 120 магистрала - 10,2 литра, метод пълен - пълен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 10 април 2015 Сподели Публикувано 10 април 2015 Фалшива тревога. 152 км от които 120 магистрала - 10,2 литра, метод пълен - пълен. Много е! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 10 април 2015 Сподели Публикувано 10 април 2015 Зависи с колко км/ч средна скорост е карал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 10 април 2015 Автор Сподели Публикувано 10 април 2015 Краско, как ще е много? Под 7 на 100 е средният разход. Магистрала - 120 км. в час, междуселско 20 км - 60 -90км, освен това навигацията ме набута в центъра на непознат град в час пик. 5 метра караш, 20 секунди чакаш и така 5 км. През цялото време на климатик и половината на фарове. И колко да е разхода? Аз очаквах повече и затова съм доволен :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 11 април 2015 Сподели Публикувано 11 април 2015 Моя грешка, сега се загледах :icon_blush: Общо си изгорил 10.2 л. , а аз помислих, че е 10.2/100. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 5 юни 2015 Автор Сподели Публикувано 5 юни 2015 Въодушевен от твърдението на Анди, че и моята кола е умна като по-новите, си направих труда да намеря буксата. Даже отидох много по-далеч - закачих я на компутър. И излезе " Късо съединение в датчик за скорост на предно ляво колело". А сега де, що за животно е това и за какво служи. Иначе жълтата лампа понякога свети, откачам акумулатора и няколко дни не свети. После пак светва.....и така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
макс62 Публикувано 5 юни 2015 Автор Сподели Публикувано 5 юни 2015 Моля шефът да поправи " компУтъра". Късно го видях.Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 5 юни 2015 Сподели Публикувано 5 юни 2015 Значи, че имаш проблем с датчика на ABS-а или гривната на предно ляво колело. Мисля няма нужда да ти обяснявам какво е ABS,нали ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 юни 2015 Сподели Публикувано 5 юни 2015 (редакция) .........имаш прекъсване на кабела на датчика,най вероятно някой, който е правил нещо по окачването(вероятно смяна на накрайник),като е блъскал с чука по ухото на шенкела за накрайника, е нацелил и кабела, който пък минава от там.....така че търси проблема в този участък на кабела......т.е. сцепи шлауха от самия датчик до след ухото на шенкела ( около 10 см са )и ще видите прекъснатия кабел........АБС гривната няма как да е,защото при нея няма ел. прекъсване......там симптомите са други....... Редактирано 5 юни 2015 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.