Премини към съдържание

Питане за седалки и арм. табло


Препоръчано мнение

Здравейте колеги!

 

Колата ми, както се вижда от подписа, е комби. Имам я от 2 дни и днес се опитах да пусна задните седалки и да направя комбито пригодено за товар. При другата ми кола /Хюндай Лантра комби/ салонът отзад става абсолютно равен и може да спиш спокойно, както се казва. Тук, при Лансъра, задната седалка не се вдига /или аз не знам как/ и като се пуснат напред облегалките, те остават под наклон. Това така ли трябва да бъде, конструктивно така ли е направена колата, защото не ми се струва много удачно за превоз на по-големи товари. Това ми е първия въпрос.

 

Днес карах по тъмно за първи път и видях, че най-десния кръгъл прибор, на който излиза сигнализацията за отворена врата, не се осветява. Сигнализацията си свети, по средата надписа Лансър също свети, но самия прибор е тъмен. Аз поначало не съм разбрал още той за какво е, символът прилича на кран за чешма, но не мога да се сетя какво отчита:((((((( Та вторият ми въпрос е за какво служи този прибор и трябва ли да се осветява със същата интензивност като останалите прибори.

 

Предварително благодаря, колеги!

 

ПП. Не знам дали не нарушавам правилата в този форум, като задавам 2 въпроса в една тема. Ако не е позволено, моля модераторите да изтрият тази тема, а аз ще преформулирам въпросите си в две различни теми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

. относно чешмата която описа под надписа "lancer", аз имам същото питане , защото не пише нищо, никъде...

 

А при теб този прибор осветява ли се, колега? В смисъл толкова силно, колкото и други ли?

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Седалките на този Лансер не се обръщат (неподвижни са) и затова облегалките неможе да застанат хоризонтално, таблото така си свети, а иконката която прилича на кран за чешма е за теглич ако колата има монтиран такъв от дилъра като допълнителна екстра.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Седалките на този Лансер не се обръщат (неподвижни са) и затова облегалките неможе да застанат хоризонтално, таблото така си свети, а иконката която прилича на кран за чешма е за теглич ако колата има монтиран такъв от дилъра като допълнителна екстра.

Поздрави

 

Благодаря, колега!

 

Както се казва - с един пост-два отговора:)))) Макар, че отговорът ти много ме разочарова. Аз купих това комби с надеждата да мога да го ползвам точно като класическо комби. Все пак почти всички други комбита, които съм срещал, изравняват пода, а това уж е по-по... Наистина съм разочарован.

И тъй като явно ти си много компетентен, имам и един друг въпрос: този модел има ли звукова сигнализация за забравени фарове при отваряне на вратите? Щото всички други нормални коли имат. Само не ми казвай, че няма такава функция. Тази вечер установих, че няма звук при отваряне на вратите при запалени фарове. Силно се надявам да е някаква повреда.

 

Поздрави на Лондон!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, при мен се осветява и чешмата , иначе фаровете са автоматични , но при теб модела е преди фейс лифта и може да нямаш тази опция! Иначе сигнализация има ..

 

Е, то какво стана - греда след греда:(((((( Аз така се въодушевих в началото - то бели кръгове на уредите, то миячки за фаровете, то подгряващи седалки...

Глупости на търкалета - моят Хюндай Лантра комби 1997 г. без да има тези глезотии си прави равен под, сигнализацията за забравени фарове си я има и си е кола отвсякъде. Пушка. Абе май се набутах нещо:((((

 

Поздрави колега и благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да имаш проблем със сигнализацията , така, като гледам си с най-вискокото ниво на оборудване и не ми се вярва да нямаш поне сигнализацията,

 

Здравей, колега!

 

За моя радост установих, че сигнализацията си я има. Просто при този модел се включва при отворена врата, но само при изгасен двигател. Явно при различните коли е различно. А понеже имам силно осветление в гаража, гася светлините при влизане по навик и не можах да хвана този момент. Иначе при работещ двигател, светлини и отворена врата наистина няма сигнализация. Но това да е проблема:)

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То това не е проблем. Аз досега на кола с работещ двигател да и пищи сигнализацията за забравени фарове при отворена врата не съм виждал. А са ми минали много различни коли през ръцете. А за таблото най-вероятанта причина ти е изгоряла крушка. Няма как да свети само част от него. Ако имаш възможност пусни една снимка.

Редактирано от S.Iliev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То това не е проблем. Аз досега на кола с работещ двигател да и пищи сигнализацията за забравени фарове при отворена врата не съм виждал. А са ми минали много различни коли през ръцете. А за таблото най-вероятанта причина ти е изгоряла крушка. Няма как да свети само част от него. Ако имаш възможност пусни една снимка.

 

Хюндай Лантра 1,5 1998 г. Сигнализацията сработва при работещ двигател и отворена шофьорска врата.

Днес ходих при майстор, който свали приборното табло и каза, че в този /последният вдясно/ прибор за теглича нямало място за крушка. Аз, въпреки че не съм специалист, съм скептик към това му твърдение. То просто си е грозна работа да гледаш едно изцяло осветено табло и само един прибор да не свети. Не вярмам братята джапанци така да са го измислили.

Утре ще пусна една снимка.

 

Поздрави!

Редактирано от Rumen_2015
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Звуков сигнал май наистина няма, дори при загасен двигател, фаровете изгасват и оставят да светят само габаритите. Няма място за крушка, майсторът не ви е подвел. Този модел Лансер е ултра здрав и надежден, но му липсват няколко основни неща, като модерен дизайн, подсветките на таблото, он-борд компютър, зумер за фаровете, подвижни задни седалки, и добра защита срещу корозия на черните метални части отдолу - окачване, и т.н. , шумоизолацията също не е много добра, както и типичното за японските коли стегнато возене, особено твърдо при спорт модела. Все пак е Мицубиши и е евтино, неможе да очакваме да е като S-Class, но пък за сметка на това е много надеждно, лесно и приятно за каране и обслужване. Тези недостатъци са дребни и може да се преживеят.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Звуков сигнал май наистина няма, дори при загасен двигател, фаровете изгасват и оставят да светят само габаритите. Няма място за крушка, майсторът не ви е подвел. Този модел Лансер е ултра здрав и надежден, но му липсват няколко основни неща, като модерен дизайн, подсветките на таблото, он-борд компютър, зумер за фаровете, подвижни задни седалки, и добра защита срещу корозия на черните метални части отдолу - окачване, и т.н. , шумоизолацията също не е много добра, както и типичното за японските коли стегнато возене, особено твърдо при спорт модела. Все пак е Мицубиши и е евтино, неможе да очакваме да е като S-Class, но пък за сметка на това е много надеждно, лесно и приятно за каране и обслужване. Тези недостатъци са дребни и може да се преживеят.

Поздрави

 

Здравейте колега,

 

Както изясних по-горе, оказа се, че има сигнализация при отворена врата, забравени фарове и изключен двигател. При мен работи по два начина: ако е карана по-продължително време, изгася мотора и отворя вратата си, пищи непрекъснато. Ако само е припалена и веднага е загасен двигателя при пуснати фарове, сигнализацията изсвирва еднократно и фаровете автоматично изгасват. Не остават дори и габаритите. Пробвах го днес този вариант 2-3 пъти - все така работи. Явно това е някаква фабрична настройка. На мен ми харесва.

Аз лично не се притеснявам от липсата на бордкомпютър, модерен дизайн, шумоизолация и особено от твърда возия. Карал съм една Аlfa Romeo 146 1,8 144 к.с. с допълнително сложено спортно окачване и честно казано, много се кефих, особено в завоите. Доста по-неприятно е положението с неподвижните задни седалки, които не дават възможност комбито да се използва 100% като такова. Явно това е едно много-много сериозно недомислие на конструкторите. Също така няма възможност за застопоряване на долната кора от багажника във вдигнато положение, което те кара с една ръка да държиш кората вдигната, а с другата да вадиш резервна гума евентуално или крик, който е позициониран най-в дъното. Също минус е страничната лампичка в багажника, която светва И при отваряне на коя да е врата от купето. И да, податливостта към корозия отдолу си е изключително сериозен недостатък. Това за мен са много сериозни конструктивни пропуски на японските инженери. Но поради тези причини и колата е сравнително евтина, предполагам.

Искам да Ви попитам, колега, за подсветките на ел. стъклата. От тези пет бутона /4 за стъклата и 1 за заключването/ на шофьорската врата при мен перманентно свети само един - този за шофьорското стъкло. Няма значение фаровете дали са включени. Това така ли трябва да бъде? Да не би да са изгорели крушките на останалите бутони за стъклата? И друго - не ми свети джойстика за ел. огледалата. Има ли подсветка при него или не свети въобще. А в лостчетата за мигачите, светлините и чистачките има ли подсветки?

Задавам толкова много въпроси, защото нямам книжка и не знам кое как е и как трябва да бъде. Надявам се, че не съм станал твърде досаден с питанията си.

 

Благодаря предварително!

Поздрави!

Редактирано от Rumen_2015
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То това не е проблем. Аз досега на кола с работещ двигател да и пищи сигнализацията за забравени фарове при отворена врата не съм виждал. А са ми минали много различни коли през ръцете. А за таблото най-вероятанта причина ти е изгоряла крушка. Няма как да свети само част от него. Ако имаш възможност пусни една снимка.

 

Колега, направих снимки, смалих ги до максимум, но непрекъснато излиза, че файлът е прекалено голям. Явно има проблем с публикуването. Съжалявам.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То това не е проблем. Аз досега на кола с работещ двигател да и пищи сигнализацията за забравени фарове при отворена врата не съм виждал. А са ми минали много различни коли през ръцете. А за таблото най-вероятанта причина ти е изгоряла крушка. Няма как да свети само част от него. Ако имаш възможност пусни една снимка.

 

Намалих още и ето една снимка. После пускам още една.

post-19312-084884600 1427038656_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То това не е проблем. Аз досега на кола с работещ двигател да и пищи сигнализацията за забравени фарове при отворена врата не съм виждал. А са ми минали много различни коли през ръцете. А за таблото най-вероятанта причина ти е изгоряла крушка. Няма как да свети само част от него. Ако имаш възможност пусни една снимка.

 

Не ми се разрешава да публикувам повече, съжалявам. Моля, кажи си мнението, колега.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......

Доста по-неприятно е положението с неподвижните задни седалки, които не дават възможност комбито да се използва 100% като такова. Явно това е едно много-много сериозно недомислие на конструкторите. Също така няма възможност за застопоряване на долната кора от багажника във вдигнато положение, което те кара с една ръка да държиш кората вдигната, а с другата да вадиш резервна гума евентуално или крик, който е позициониран най-в дъното. Също минус е страничната лампичка в багажника, която светва И при отваряне на коя да е врата от купето. И да, податливостта към корозия отдолу си е изключително сериозен недостатък. Това за мен са много сериозни конструктивни пропуски на японските инженери. Но поради тези причини и колата е сравнително евтина, предполагам.

.........

За задните седалки - и аз останах неприятно изненадан, когато разбрах, че при мен не може да се получи равен под. Освен това задните седалки не мога да ги пусна със сложени облегалки за глави, защото опират в предните седалки (мястото е малко), а реша ли да ги махна, т.е. да ги издърпам нагоре (подглавниците), не мога, защото забиват в тавана (когато седалките са изправени). Единствения вариант е да наклоня облегалките напред, тогава да издърпам подглавниците нагоре, тогава обаче ми е трудно, защото се налага да влезна почти целия в колата с главата напред, оставам само с краката навън :D. Бързо се свиква обаче с тази "недомислица". А колега, за твоите седалки - не е болка за умиране, свиква се. За какво пък ти е чак толкова "перфектно" равен под...

За долната кора над гумата - тука вече търсиш прекалено много екстри, разглезил си се :). Такива удобства, предполагам има само в Мерцедесите. И при моята кола кората ѝ се държи на ръка, докато се извади гумата. Аз всъщност съм я махнал оригиналната кора, (защото имам газова бутилка) и съм сложил импровизирана кора, която... за да извадя гумата, трябва да махна всичко от багажника. Не ме притеснява това... даже се изненадах, че успях да монтирам нормална бутилка, да пъхна нормална резервна гума и остане нормално място за багаж.

За лампичката в багажното - това вече ми се струва ненормално - да светва при всяка отворена врата. Определено има нещо нередно по инсталацията ти (без да разбирам детайлно от твоя автомобил). При мен се светва само при отворена задна врата. А плафонът на тавана светва при отваряне на коя да е врата, но има три положения на светване, които ми позволяват винаги да свети, никога да не свети или да свети само при отваряне на врата.

 

А за превантивно мазане отдолу, мисля че го коментирахме в една друга (твоя?) тема. И като стана въпрос, ако твоят картер е открит (предполагам, че е), добре е да му сложиш една метална шина, в случай на удар, шината да поеме удара; не е добре картера да се удря, защото като нищо може да се пробие - това пак в точка "превантивни процедури", където спада и мазането отдолу. Ето как аз съм го направил:

Моят сайт - точка 6.6 в пост 3.

Редактирано от StDOBREV
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То това не е проблем. Аз досега на кола с работещ двигател да и пищи сигнализацията за забравени фарове при отворена врата не съм виждал. А са ми минали много различни коли през ръцете. А за таблото най-вероятанта причина ти е изгоряла крушка. Няма как да свети само част от него. Ако имаш възможност пусни една снимка.

 

http://rumen2015.snimka.bg/automobiles/mitsubishi.858800.35089875

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

се. За какво пък ти е чак толкова "перфектно" равен под...

За долната кора над гумата - тука вече търсиш прекалено много екстри, разглезил си се :). Такива удобства, предполагам има само в Мерцедесите. И при моята кола кората ѝ се държи на ръка, докато се извади гумата. Аз всъщност съм я махнал оригиналната кора, (защото имам газова бутилка) и съм сложил импровизирана кора, която... за да извадя гумата, трябва да махна всичко от багажника. Не ме притеснява това... даже се изненадах, че успях да монтирам нормална бутилка, да пъхна нормална резервна гума и остане нормално място за багаж.

За лампичката в багажното - това вече ми се струва ненормално - да светва при всяка отворена врата. Определено има нещо нередно по инсталацията ти (без да разбирам детайлно от твоя автомобил). При мен се светва само при отворена задна врата. А плафонът на тавана светва при отваряне на коя да е врата, но има три положения на светване, които ми позволяват винаги да свети, никога да не свети или да свети само при отваряне на врата.

 

А за превантивно мазане отдолу, мисля че го коментирахме в една друга (твоя?) тема. И като стана въпрос, ако твоят картер е открит (предполагам, че е), добре е да му сложиш една метална шина, в случай на удар, шината да поеме удара; не е добре картера да се удря, защото като нищо може да се пробие - това пак в точка "превантивни процедури", където спада и мазането отдолу. Ето как аз съм го направил:

Моят сайт - точка 6.6 в пост 3.

 

Здравей, колега!

 

В никакъв случай не се глезя - Хюндай Лантра комби 1997 - кола от много по-нисък клас, много по-стара, си ги има и равния под, и държач за кората на багажника /като при капака на двигателя/. Такава карах до преди 10 дни и както писах някъде по-горе - абсолютна Пушка.

 

За равния под - е, много е удобно и практично. Качваш си един хладилник примерно и си свиркаш. Или какъвто се сетиш товар, или спиш съвсем спокойно.

 

И за мен е ненормално тази лампичка в багажника да свети винаги, но не вярвам да е от повреда - явно така са го /недо/измислили. Иначе да, и трите плафона имат по 3 положения за светене.

 

А за картера - ял съм попарата от висок легнал полицай. 200 лв. ми струваше, но онази кола беше едно ниска, и друго със сменено спортно окачване и просто лазеше по земята. Та тук ще се замисля, като видя как си го направил.

 

Хвърли един поглед на снимките /пуснах линк/ от таблото и си кажи мнението този прибор за теглича най-вдясно така ли свети?

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......

Хвърли един поглед на снимките /пуснах линк/ от таблото и си кажи мнението този прибор за теглича най-вдясно така ли свети?

Поздрави!

За този прибор - нямам идея, струва ми се нелогично, но по-запознатите ще кажат. Нищо не пречи да го разглобиш и видиш дали няма място за крушка. Вече каза, че майстор казал, че нямало крушка, но все пак... Щом цялото табло свети, а този уред не, значи... виж какво се случва отзад. Разглабянето е лесно, ще се справиш.

ПП: Ами че той май си свети? Буквите "LANCER" ги виждам, че светят (макар и по-слабо - значи смени крушката), знаците вътре също светят, периферията по принцип не свети - при другите уреди също не свети, само отразява.

Прилагам твоята снимка тук (добре си се справил с линка, можеш и директно да прилагаш снимки в темата - като им ползваш линка и бутона в редактора "Добави снимка")

 

http://media.snimka.bg/s1/4423/035089877.jpg?r=0

 

ПП: tonino_g3 в пост 13 добре го е обяснил - явно приборът така си свети и няма специално за него крушка - а свети от другите крушки.

Редактирано от StDOBREV
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно правилно си свети таблото, малко е странно, но това е, имал съм не един, не два подобни Лансери. Много не се заглеждай, карай си спокойно и със здраве.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно правилно си свети таблото, малко е странно, но това е, имал съм не един, не два подобни Лансери. Много не се заглеждай, карай си спокойно и със здраве.

 

Е, благодаря, колеги, успокоихте ме:)))

 

Ако и по другите ми въпроси относно подсветките ми дадете мнение или препоръка, ще бъда благодарен!

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разконспирирах го:))))

 

1. Ако фаровете са включени, двигателят работи и се отвори шофьорската врата - няма сигнализация.

2. Ако фаровете са включени, двигателят е изключен, ключът е на таблото и се отвори шофьорската врата - има непрекъсната сигнализация.

3. Ако фаровете са включени, двигателят е изключен, но ключът е изваден и се отвори шофьорската врата - свирва еднократно и фаровете се изключват автоматично.

 

Тарикатско:))))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Казано с две думи моделът е удобен за каране, но има куп недомислици, които понякога не само дразнят...

Това с лампата в багажника че си свети при отворена врата- вярно е, вързана е към общата инсталация. Отваряш вратата и ти лъсва багажника, ако не ти е дръпната щората. Колегата е прав за подглавниците на седалките. Трябва да се направят куп маневри за да свалиш седалките иначе караш като бастун с дръпната напред седалка.

При френските кочини проблемът с резервната гума е решен с допълнителен кош извън купето и ако се случи инцидент докато си натоварен развиваш коша и си вземаш резервната гума. При нашите произведения на инженерната мисъл трябва да разтовариш ВСИЧКО от багажника за да стигнеш до гумата. Това за мен е супер тъпа идиотия, тъй като лично аз съм взел комби за да му ползвам товарния отсек, щото линейна не ми е необходима. И преди да си сложа газ, когато тръгна да товаря колата, а понякога товаря по 100-120 винилни платна, си премествах резервната гума зад преднта седалка и тогава товарих, защото се сещате какво се случва ако на пътя тресне гума... 100 винила на пътя и после пак обратно си е тегава история. Сложих газова бутилка на мястото нарезервната гума и знам че това място вече е неизползваемо. Ако бях сложил малка бутилка отстрани - не може да се отвори кората и отново греда. Пак го повтарям - тъпня при замисъла на купето!

За здравината по окачването на модела мога да поспоря с някой който твърди че това бил изключително здрав автомобил. Таратанци здрав. Преди 3 месеца сменях тампони на задните носачите към купето - оригинални от Ратола. След 2-3 натоварвания с около 400-500 кг., колата отново клекна, като немска овчарка. И какво излиза че това "здраво" комби може да се ползва само за пренасяне на лек ръчен багаж.

Другото, което ме дразни в купето е разположението на мястото за чашите. Колко пъти якето ми е влизало в кафето не е истина, отделно че е много неудобно да се извърташ като един Худини, за да си вземеш кафето :) Стария ми Лансер беше с "чекмедже" за чашите, над пепелника и беше много удобно. Чакам да ми предложат вариант за интериорни промени и ще си я направя по-удобна и по-красива. Защо не са взели хубавите неща от старите си модели, а са се опитали да следват някакви модрени тенденции, не мога да си го обясня. Модели от преди 10 години са с хладилни жабки, а при нашите дори и лампа няма.

Дребни неща са, но дразнят.

Иначе за удоволствието от карането на този автомобил(моят е Sport Wagon'06, двулитровия мотор, 136 к.с) - спор няма, много е удобен, пъргав и стабилен на пътя.

Редактирано от spp
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Казано с две думи моделът е удобен за каране, но има куп недомислици, които понякога не само дразнят...

Това с лампата в багажника че си свети при отворена врата- вярно е, вързана е към общата инсталация. Отваряш вратата и ти лъсва багажника, ако не ти е дръпната щората. Колегата е прав за подглавниците на седалките. Трябва да се направят куп маневри за да свалиш седалките иначе караш като бастун с дръпната напред седалка.

При френските кочини проблемът с резервната гума е решен с допълнителен кош извън купето и ако се случи инцидент докато си натоварен развиваш коша и си вземаш резервната гума. При нашите произведения на инженерната мисъл трябва да разтовариш ВСИЧКО от багажника за да стигнеш до гумата. Това за мен е супер тъпа идиотия, тъй като лично аз съм взел комби за да му ползвам товарния отсек, щото линейна не ми е необходима. И преди да си сложа газ, когато тръгна да товаря колата, а понякога товаря по 100-120 винилни платна, си премествах резервната гума зад преднта седалка и тогава товарих, защото се сещате какво се случва ако на пътя тресне гума... 100 винила на пътя и после пак обратно си е тегава история. Сложих газова бутилка на мястото нарезервната гума и знам че това място вече е неизползваемо. Ако бях сложил малка бутилка отстрани - не може да се отвори кората и отново греда. Пак го повтарям - тъпня при замисъла на купето!

За здравината по окачването на модела мога да поспоря с някой който твърди че това бил изключително здрав автомобил. Таратанци здрав. Преди 3 месеца сменях тампони на задните носачите към купето - оригинални от Ратола. След 2-3 натоварвания с около 400-500 кг., колата отново клекна, като немска овчарка. И какво излиза че това "здраво" комби може да се ползва само за пренасяне на лек ръчен багаж.

Другото, което ме дразни в купето е разположението на мястото за чашите. Колко пъти якето ми е влизало в кафето не е истина, отделно че е много неудобно да се извърташ като един Худини, за да си вземеш кафето :) Стария ми Лансер беше с "чекмедже" за чашите, над пепелника и беше много удобно. Чакам да ми предложат вариант за интериорни промени и ще си я направя по-удобна и по-красива. Защо не са взели хубавите неща от старите си модели, а са се опитали да следват някакви модрени тенденции, не мога да си го обясня. Модели от преди 10 години са с хладилни жабки, а при нашите дори и лампа няма.

Дребни неща са, но дразнят.

Иначе за удоволствието от карането на този автомобил(моят е Sport Wagon'06, двулитровия мотор, 136 к.с) - спор няма, много е удобен, пъргав и стабилен на пътя.

 

Просто няма нещо, с което да не се съглася. Карал съм и други комбита, с по 5-6-7 години по-стари - ами какво да кажа, всичко си им беше решено в посока ФУНКЦИОНАЛНОСТ. Този Лансър си е едно нежно градско комби, което дори не изпълнява докрай предназначението си на комби. Освен да натовариш покупките на жена си от МЕТРО, не виждам каква професионална дейност, свързана с пренасяне на стоки или товари, можеш да извършваш.

Сега се чудя, дали ако намеря резервна гума-патерица, ще мога да побера в отсека кръгла газова бутилка + патерицата отгоре?

Досега не бях споделял почти нищо от забележките си, защото ми беше неудобно и да не гракнат модераторите или другите колеги срещу мен, но явно има форумници - реалисти. Абе, набутвация, ама какво да правим... Иначе, да, возия и държане на пътя - ОК, но все пак човек не си купува комби заради возията. За това си има други класове и марки.

Бог да с нас!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...

Сега се чудя, дали ако намеря резервна гума-патерица, ще мога да побера в отсека кръгла газова бутилка + патерицата отгоре?

Досега не бях споделял почти нищо от забележките си, защото ми беше неудобно и да не гракнат модераторите или другите колеги срещу мен, но явно има форумници - реалисти.

...

Мислих и за този вариант но се отказах по няколко причини. При моя вариант 35л. Бутилка, пак не мога да събера патерица без да повдигна кората. По малката бутилка не ми върши работа, ако трябва на всеки 150 км да спирам и да зареждам. При скорост от 140-160, 14 л. газ си ги гълта. То все едно съм си слижил запалка или флакон от дезодорант.

Второ на патерица не мога да разчитам. То си е едно търкаляне с 50 км/ч....ще брадясам докато се прибера. А и не намерих патерица за нашето междуболтово на 16".

А за модераторите и нападките от други съфорумци - готов съм да се извиня, ако ми покажат, че това за което пиша е невярно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...