Премини към съдържание

Привет на всички!


Препоръчано мнение

Сега разбирам да ти дадът 2 маслени филтри, от които единия все ще стане, но недоумявам ситуацията как са ти дали опции масла, от което едното е грешен вариант! Нали се подразбира че те са хората трябващи да дават компетентен съвет и правилен продукт? Колкото и да са им слаби познанията в сферата на маслата, то това се компенсира и поправя с бърза справка с дадения каталог.

Връщай на твоите хора API GL-5 ; SAE 75W-85 и задържай маслото с дългите стандарти: 75W-90 API GL-4/GL-5....

И хич да не те претиснява дължината им. Както за двигателя не намери чисто API SN + SAE 5W-40 (маслото поддържаше една камара още други), така и тука. Това масло е и за тежкотоварни камиони и за пътностроителна техника и за военна такава (USA) и за леки и лекотоварни ППС и т.н. и т.н. Важното е че формулата му поддържа API GL-4. Другите стандарти са незадължителни, но са бонус (допълнителни изпитания и изисквания).

Поздрави

 

ЕДИТ: Хубаво загрей двигателя и ск.кутия и като отидеш в сервиза, дръж колата работеща, докато не те извикат. И дано тези 2л ти стигнат, защото кутията по каталог събира 2,1...

 

Всичко е точно, колега. Смяната мина безпроблемно, на загрят двигател. Да, действително дават 2.1 л. за скоростната кутия, но източиха точно 2 л. и си наляха пак толкова. Но просто бяха изумени от това, което изтече. Ужасна боза, според тях. Сега не знам аз лично при кормуване ще почуствам ли някаква разлика или смяната ще се отрази положително само на агрегата.

Хидравличната течност също сменихме, врътнах волана на место ляво/дясно - всичко нормално. Сега не знам, аз ли си въобразявам, но на връщане ми се стори, че волана по-леко върти.

 

Благодаря за навременните съвети, колега и ти желая всичко хубаво и много безаварийни километри. Ще те търся за съвет и при смяната на антифриза. Да, червен ще е, но може да има пак някакви тънкости, които да не знам.

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обади ми се колега като врътнеш 5000 км с това първоначално двигателно масло. Бих искал да му направя анализ и да видя как се справя тази супер хай-перформънс формула (по документи) за парите които си дал. От аптеката си вземи тези дни стерилно шишенце и отсипи в него 30 мл от тубата в багажника ти. Скатай чистата база на тъмно и прохладно място, докато дойде това време.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обади ми се колега като врътнеш 5000 км с това първоначално двигателно масло. Бих искал да му направя анализ и да видя как се справя тази супер хай-перформънс формула (по документи) за парите които си дал. От аптеката си вземи тези дни стерилно шишенце и отсипи в него 30 мл от тубата в багажника ти. Скатай чистата база на тъмно и прохладно място, докато дойде това време.

Поздрави

 

ОК, колега, но дано съм те разбрал правилно. Доколкото схващам, искаш да направиш сравнителен анализ на маслото "Мобил" след 5 000 км. пробег, като за база за сравнение вземаш част от останалото в тубата неупотребявано масло. Така ли е? Само не разбрах тези 30 мл., които ще сложа в шишенцето от тубата с неупотребявано масло ли да бъдат? И ако да, защо въобще го правим това? Не може ли просто да използваме част от маслото, което си е в тубата? То си е в гаража, в оригиналната туба, на тъмно и хладно. Но може би не мога да схвана много добре. Би ли ми обяснил по-точно? Иначе няма проблем, имам ти доверие, правя каквото кажеш.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ОК, колега, но дано съм те разбрал правилно. Доколкото схващам, искаш да направиш сравнителен анализ на маслото "Мобил" след 5 000 км. пробег, като за база за сравнение вземаш част от останалото в тубата неупотребявано масло. Така ли е? Само не разбрах тези 30 мл., които ще сложа в шишенцето от тубата с неупотребявано масло ли да бъдат? И ако да, защо въобще го правим това? Не може ли просто да използваме част от маслото, което си е в тубата? То си е в гаража, в оригиналната туба, на тъмно и хладно. Но може би не мога да схвана много добре. Би ли ми обяснил по-точно? Иначе няма проблем, имам ти доверие, правя каквото кажеш.

Поздрави!

 

С цел застраховане колега казах да кешираш 30 мл (от свежото масло/тубичката в багажника). Много често при горене на масло, хората го изсипват/доливат цялото и после таратанци - нямаш чиста база за сравнение.

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С цел застраховане колега казах да кешираш 30 мл (от свежото масло/тубичката в багажника). Много често при горене на масло, хората го изсипват/доливат цялото и после таратанци - нямаш чиста база за сравнение.

Поздрави

 

Разбрах те, колега, още утре запазвам едно шишенце от неупотребяваното масло.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

....

Днес сменях едната изгоряла крушка от двете, осветяващи задния номер и видяхме, че те просто си стоят открити. От пръв поглед не се вижда, защото номерът е на бронята и е доста ниско. Но бая ръждичка имаше вътре. Аз не съм наясно, но ти кажи, ако имаш представа, има ли някаква предпазна пластмаса, която да предпазва крушките от вода и нечистотии? За да тръгвам да търся, ако трябва.

Поздрави!

Чета постовете ти и се учудвам в какъв филм влизаш с този си перфекционизъм ;) Аз съм с такъв автомобил, само че двулитровия вариант. Карах 2 месеца без лампи на номерата, не за друго, а защото не успях да развия болтчетата на предпазните стъкла. Накрая им играх по една бургия и ги разкарах. Така че предпазни пластмаси има и то с уплътнения. Само че аз реших проблема с крушките по друг начин. Там са 2х5w. Махнах ги и сложих 2 такива панела http://www.led-bg.com/bg/product/slm3-t78-w .

Влагоустойчиви са, консумация 1,5w срещу 10w при крушките и най-важното свети отлично. Довечера мога да го снимам как свети и да се опитам да кача снимки, въпреки че така и не успях да го направя за една друга моя обява във форума. Ставаше въпрос за гуми Mischelin но така и никой не каза как да кача снимките :)

Редактирано от spp
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чета постовете ти и се учудвам в какъв филм влизаш с този си перфекционизъм ;) Аз съм с такъв автомобил, само че двулитровия вариант. Карах 2 месеца без лампи на номерата, не за друго, а защото не успях да развия болтчетата на предпазните стъкла. Накрая им играх по една бургия и ги разкарах. Така че предпазни пластмаси има и то с уплътнения. Само че аз реших проблема с крушките по друг начин. Там са 2х5w. Махнах ги и сложих 2 такива панела http://www.led-bg.com/bg/product/slm3-t78-w .

Влагоустойчиви са, консумация 1,5w срещу 10w при крушките и най-важното свети отлично. Довечера мога да го снимам как свети и да се опитам да кача снимки, въпреки че така и не успях да го направя за една друга моя обява във форума. Ставаше въпрос за гуми Mischelin но така и никой не каза как да кача снимките :)

 

Благодаря за информацията, колега! Виждам, че имат офис и в Пловдив, така че ще се възползвам.

Колкото до "филма с перфекционизма", знаеш ли аз самия как се мразя за това:))) За съжаление, това е по-силно от мен:))) Последните дни ако знаеш какво почистване и боядисване под капака съм започнал - преобразуватели, термоустойчиви бои, смяна на всички болтове и гайки с неръждаеми - абе не филм, направо Сатиричния театър:))

Снимките ги компресирай максимално и ги качи в SNIMKI bg мисля че се казваше. Имам една тема малко по-надолу за подсветките на арматурното табло. Отвори я, там на мен също ми бяха обяснили как точно се качват снимки. Лесно е, само размерът трябва да е минимален. Ще съм ти благодарен, ако ми пуснеш някоя снимка как точно изглежда осветлението в завършен вид, снимано отдолу.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направил съм снимка. Пусни на ЛС някакъв мейл, че не ми се занимава с регистрaции в snimka, selfie, face или каквото е там.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направил съм снимка. Пусни на ЛС някакъв мейл, че не ми се занимава с регистрaции в snimka, selfie, face или каквото е там.

 

Пуснал съм ти съобщение на мейла /в профила ти/, защото системата не позволява да получаваш повече ЛС. Непонятно ми е защо.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Пуснал съм ти снимка на мейла.

Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пуснал съм ти снимка на мейла.

Успех

 

Благодаря колега, получих я и я разгледах. Наистина изглежда супер, но за да ми бъде от полза, ми трябва снимка отдолу нагоре, непосредствено под номера, за да видим как точно изглежда, как е закрепено и т.н. Това, естествено, трябва да е дневна снимка или със светкавица.

Стига да ти е удобно и без да го чувстваш като ангажимент, би ли ми помогнал с такава снимка?

Благодаря предварително!

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, получих я и я разгледах. Наистина изглежда супер, но за да ми бъде от полза, ми трябва снимка отдолу нагоре, непосредствено под номера, за да видим как точно изглежда, как е закрепено и т.н. Това, естествено, трябва да е дневна снимка или със светкавица.

Стига да ти е удобно и без да го чувстваш като ангажимент, би ли ми помогнал с такава снимка?

Благодаря предварително!

Поздрави!

Няма проблем за снимката, само че аз съм го направил временно, а те временните неща май остават за постоянно ;) Не бях сигурен за ефекта и не исках да режа жици. Връзката я направих, като .... счупих изгорялата стара крушка и за двата извода запоих проводниците на LED-a.Те са с двойно лепяща лепенка и съм ги закрепил от вътрешната страна на бронята, т.е. светлината която виждаш е разсеяна светлина. Там зее една голяма дупка, която ще затворя с Г-образен алуминиев прифил и тези светодиоди ще ги хвана на него с болтчета. Предполагам, че същата работа ще върши и само един LED-панел. На този профил вече ще мога да закрепя и камера за задно виждане и така ще стане много дискретно, само не знам дали няма да се зацапва....

Е, това упражнение ще се случи като се зададе някой спокоен слънчев ден, а сега поне съм спокоен че другаря милционер няма да ми се кара за дето не ми свети табелата ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем за снимката, само че аз съм го направил временно, а те временните неща май остават за постоянно ;) Не бях сигурен за ефекта и не исках да режа жици. Връзката я направих, като .... счупих изгорялата стара крушка и за двата извода запоих проводниците на LED-a.Те са с двойно лепяща лепенка и съм ги закрепил от вътрешната страна на бронята, т.е. светлината която виждаш е разсеяна светлина. Там зее една голяма дупка, която ще затворя с Г-образен алуминиев прифил и тези светодиоди ще ги хвана на него с болтчета. Предполагам, че същата работа ще върши и само един LED-панел. На този профил вече ще мога да закрепя и камера за задно виждане и така ще стане много дискретно, само не знам дали няма да се зацапва....

Е, това упражнение ще се случи като се зададе някой спокоен слънчев ден, а сега поне съм спокоен че другаря милционер няма да ми се кара за дето не ми свети табелата ;)

 

Благодаря за отговора. Моята идея беше горе-долу същата - Г-образен профил, само че закрепен от външната стана на бронята, за да влиза вода под нея. А как ще се отрази водата от завихрянето на LED-панела, защото той нали ще гледа надолу, към пътя?

Между другото, вчера говорих с едни тунингджии да ми сложат една решетка от средно ситна мрежа отпред под бронята, на въздухозаборника. Не знам дали си обърнал внимание, но братята джапанци и там са си оставили ръцете и пред решетката на радиатора има само едни много едри метални квадрати. Ако при по-висока скорост там попадне по-малък предмет, решетката на радиатора отива. Мрежа, монтаж, труд - всичко 70 лв. Но пък и от чисто естетична гледна точка си струва. Иначе погледнеш отпред, отдолу дупка. Друга кола така направена още не съм видял.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-горе ти бях писал че излишно се филмираш. Дреме ти как щяло да се отрази звихрянето... Ти да не караш витрина от Мол, че да следиш дали винаги осветява равномерно. Важното е като те спрат, да видят, че там нещо свети. Като ти изкарат "вихрометър" и ти направят акт за дето не ти светело както е била като нова, пиши ми, имаш ми мейла. ;) А що се отнася за предницата - на мен ми харесва точно по този начин. Всъщност като я спра до други автомобили, тази издадената част на бронята и отворите, които се виждат гледано отстрани я правят да се отличава. С тези мрежи наслагани отпред по всички възможни дупки, колата заприличва, че все едно е пригодена за лов на пеперуди. Колко пък голямо ще е това нещо, дето ще е на пътя и ще ти подскочи като си с висока скорост?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Важното е като те спрат, да видят, че там нещо свети. Като ти изкарат "вихрометър" и ти направят акт за дето не ти светело както е била като нова, пиши ми, имаш ми мейла. ;) ?!

 

Не бе, човек, не си ми разбрал въпроса. Имах предвид дали няма да горят нещо, в смисъл комбинацията "вода+ток". Може да ти изглежда глупав въпроса, защото още не съм ги видял тези LED панели на живо. Днес ще ходя в офиса им и там сигурно ще ми разяснят нещата.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не бе, човек, не си ми разбрал въпроса. Имах предвид дали няма да горят нещо, в смисъл комбинацията "вода+ток". Може да ти изглежда глупав въпроса, защото още не съм ги видял тези LED панели на живо. Днес ще ходя в офиса им и там сигурно ще ми разяснят нещата.

Поздрави!

Няма как да изгорят от водата. Те са с IP 67, което означава че могат да светят дори под вода. Целият панел е залят със смола и от него стърчат само 2 жици. Там вече трябва да си поиграеш с връзките. Режеш жиците от единия плафон, тестваш кое е плюс и кое е минус, щото за LED има значение поляритета, надавяш по един термосвиваем шлаух, запояваш и после затопляш шлауха да се свие. От там нататък чакаш да изгори. Имаш 3 години гаранция на LED панелите ;)

Меьду другото опитах да ти направя снимка, но не се получава , като снимам отдолу не се вижда нищо освен дупката, а като вкарам апарата по-навътре, мястото не е достатъчно и не може да фокусира.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...