Премини към съдържание

Моля за съвет


penchod

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Да си споделя проблема и ще съм благодарен ако можете да ме насочите.

Прибрах се в тази приказна столична вечер, докато белите л..на обилно се сипеха от небето. Щот това не беше сняг, това си е точно както си го казах. Още по пътя ми отказаха чистачките. Не знам дали се счупи моторчето или нещо друго. Мислех утре да се занимавам с тях. 5 км. весело шофирах без чистачки, което си беше нищо на фона на тези, които весело шофираха с гуми за мъгла и подобни...

Преди 20 мин. стигнах в къщи, паркирах на паркинга, изгасих двигателя и веднага реших да запаля пак, за да видя нещо по чистачките, и .... ядец. Колата направи леко и неубедително бз-з и до тма тотално отказа да пали, всъщност изобщо отказа да завърти.

Та моля за всякакви идеи къде да търся проблема. Колата е Мицубиши Галант, 2.0 1999 г. автоматик. За съжаление трудно мога да я откарам в сервиз, защото е паркирана във вътрешен двор, до който се минава през "иглено ухо".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Да си споделя проблема и ще съм благодарен ако можете да ме насочите.

Прибрах се в тази приказна столична вечер, докато белите л..на обилно се сипеха от небето. Щот това не беше сняг, това си е точно както си го казах. Още по пътя ми отказаха чистачките. Не знам дали се счупи моторчето или нещо друго. Мислех утре да се занимавам с тях. 5 км. весело шофирах без чистачки, което си беше нищо на фона на тези, които весело шофираха с гуми за мъгла и подобни...

Преди 20 мин. стигнах в къщи, паркирах на паркинга, изгасих двигателя и веднага реших да запаля пак, за да видя нещо по чистачките, и .... ядец. Колата направи леко и неубедително бз-з и до тма тотално отказа да пали, всъщност изобщо отказа да завърти.

Та моля за всякакви идеи къде да търся проблема. Колата е Мицубиши Галант, 2.0 1999 г. автоматик. За съжаление трудно мога да я откарам в сервиз, защото е паркирана във вътрешен двор, до който се минава през "иглено ухо".

 

Втулки на стартер? Откачена маса? Възможно е и изгорял главен бушон. Това са моите предположения на първо четене. Напълно е възможно и проблема с чистачките да е свързан. Опитай с друг акумулатор, да видиш какъв ще е резултата! Успех!

Редактирано от eXistenZ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен го правеше много често от окислена плюсова клема на акумулатора - врътвам ключа, чува се едно "цък" и изгасва всичко -табло, борд комп., лампата в купето, давам пак на контакт и лампите пак светват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Да си споделя проблема и ще съм благодарен ако можете да ме насочите.

Прибрах се в тази приказна столична вечер, докато белите л..на обилно се сипеха от небето. Щот това не беше сняг, това си е точно както си го казах. Още по пътя ми отказаха чистачките. Не знам дали се счупи моторчето или нещо друго. Мислех утре да се занимавам с тях. 5 км. весело шофирах без чистачки, което си беше нищо на фона на тези, които весело шофираха с гуми за мъгла и подобни...

Преди 20 мин. стигнах в къщи, паркирах на паркинга, изгасих двигателя и веднага реших да запаля пак, за да видя нещо по чистачките, и .... ядец. Колата направи леко и неубедително бз-з и до тма тотално отказа да пали, всъщност изобщо отказа да завърти.

Та моля за всякакви идеи къде да търся проблема. Колата е Мицубиши Галант, 2.0 1999 г. автоматик. За съжаление трудно мога да я откарам в сервиз, защото е паркирана във вътрешен двор, до който се минава през "иглено ухо".

........ти си 21-ия днес който има проблем с чистачките.......първо си зареди акумулатора,запали мотора и с мултицет замери зарядното напрежение......ако е 14,2-14.5 волта, значи всичко е шест.......след това пробвай чистачките дали мотора върти......това естествено без сняг на стъклото,ако върти,но не движи чистачките, то ти се е извадило ябълката от рамото - те са пластмасови и ако се приложи прекомерно усилие се вади.......за целта се свалят рамената на чистачките,сваля се решетката под тях и ще видиш рамената,както и мотора......виж къде се е извадило и просто го щракни.....един много полезен съвет - никога не пипай около мотора, когато колата е на контакт или са вкл. чистачките.......да знаете, че съм виждал как отрязва пръсти това чудо...... :icon_doh: :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........ти си 21-ия днес който има проблем с чистачките...

Повече са .:( И на мен ми звъняха снощи за такъв проблем .

Да не е валял сняг на юргани в София, :D вместо на парцали ? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда бели лайна е много точно определение за това дето валеше снощи, само ще добавя "с тонове". Вчера след като тръгнах от DJ-a, на Подуене нещо каза "прас" или "бум" и до там беше с чистачките на VR-a. Естествено се случи в най-големия трафик 17:30-18:00 и естествено в момента в който се прибрах, то взе че спря - меко казано полудЕх за 1-2км в задръстването... :icon_censored:

 

При мен се оказа че не е моторчето - като проверих по-късно чистачките се движеха свободно с ръка, а моторчето бръмчеше но не стигаше движение до самите чистачки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз снощи рових из продавалника преди да звънна на Марин - имаше едно за 44лв от Пловдив, но с куриерите преди понеделник няма да стане. Алтернативно някой който продава Галант на части в София...

 

В този ред на мисли специални благодарности към Марин, за това че беше така добър да ми обясни за моторчетата и чистачките снощи по телефона :drinks:

Редактирано от C0ldblooded
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А да кажете моторче от къде да търся днес? При мен май е това.

Не бързай и ти с търсенето на моторче, първо провери дали не е разкачено рамото от чистачките, бушона в купето виж да не е изгорял, пък тогава мисли за моторчета .
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направеното до момента е следното:

 

Колата разглобена - рамото беше откачено. Моторчето обаче не върти. Намерих друго - също не върти. Отворих моето - изглежда си ОК.

Оказа се че повредата, каквато и да е е разредила акумулатора, след 1 час на зарядно колата запали.иначе задната чистачка работи, не знам дали са на един бушон, отпред пръскалките също работят.

Проверих и релето за чистачките, визуално изглежда ОК.

Ако имате идеи ще съм благодарен, както и ако ме ориентирате, кой от бушоните в купето е за чистачките, както и какъв е чалъма за достигането им, че зор работата, не мога да бъкна.

И бушона е проверен, здрав е....

Редактирано от penchod
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко вече е ОК. В крайна сметка старото моторче тръгна, може би е било извадено само рамото.

Остана само загатката, защо беше заминал акумулатора в движение.Вярно е, че за да се мъча да топя снега, бях усилил климатроника на макс, нагревателя на задното стъкло беше включен, фарове и какво ли не, а почти през цялото време се влачех в задръстване или без задръстване, но все пак ми е странно :icon_hmm:

 

Благодаря на всички за съдействието!

Редактирано от penchod
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко вече е ОК. В крайна сметка старото моторче тръгна, може би е било извадено само рамото.

Остана само загатката, защо беше заминал акумулатора в движение.Вярно е, че за да се мъча да топя снега, бях усилил климатроника на макс, нагревателя на задното стъкло беше включен, фарове и какво ли не, а почти през цялото време се влачех в задръстване или без задръстване, но все пак ми е странно :icon_hmm:

 

Благодаря на всички за съдействието!

 

Провери си алтернатора. Ако всичко там е ок, е възможно и самият акумулатор да си е тръгнал. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...