penchod Публикувано 6 февруари 2015 Сподели Публикувано 6 февруари 2015 Здравейте, Да си споделя проблема и ще съм благодарен ако можете да ме насочите. Прибрах се в тази приказна столична вечер, докато белите л..на обилно се сипеха от небето. Щот това не беше сняг, това си е точно както си го казах. Още по пътя ми отказаха чистачките. Не знам дали се счупи моторчето или нещо друго. Мислех утре да се занимавам с тях. 5 км. весело шофирах без чистачки, което си беше нищо на фона на тези, които весело шофираха с гуми за мъгла и подобни... Преди 20 мин. стигнах в къщи, паркирах на паркинга, изгасих двигателя и веднага реших да запаля пак, за да видя нещо по чистачките, и .... ядец. Колата направи леко и неубедително бз-з и до тма тотално отказа да пали, всъщност изобщо отказа да завърти. Та моля за всякакви идеи къде да търся проблема. Колата е Мицубиши Галант, 2.0 1999 г. автоматик. За съжаление трудно мога да я откарам в сервиз, защото е паркирана във вътрешен двор, до който се минава през "иглено ухо". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 6 февруари 2015 Сподели Публикувано 6 февруари 2015 Проблем с токовете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 6 февруари 2015 Сподели Публикувано 6 февруари 2015 (редакция) Здравейте, Да си споделя проблема и ще съм благодарен ако можете да ме насочите. Прибрах се в тази приказна столична вечер, докато белите л..на обилно се сипеха от небето. Щот това не беше сняг, това си е точно както си го казах. Още по пътя ми отказаха чистачките. Не знам дали се счупи моторчето или нещо друго. Мислех утре да се занимавам с тях. 5 км. весело шофирах без чистачки, което си беше нищо на фона на тези, които весело шофираха с гуми за мъгла и подобни... Преди 20 мин. стигнах в къщи, паркирах на паркинга, изгасих двигателя и веднага реших да запаля пак, за да видя нещо по чистачките, и .... ядец. Колата направи леко и неубедително бз-з и до тма тотално отказа да пали, всъщност изобщо отказа да завърти. Та моля за всякакви идеи къде да търся проблема. Колата е Мицубиши Галант, 2.0 1999 г. автоматик. За съжаление трудно мога да я откарам в сервиз, защото е паркирана във вътрешен двор, до който се минава през "иглено ухо". Втулки на стартер? Откачена маса? Възможно е и изгорял главен бушон. Това са моите предположения на първо четене. Напълно е възможно и проблема с чистачките да е свързан. Опитай с друг акумулатор, да видиш какъв ще е резултата! Успех! Редактирано 6 февруари 2015 от eXistenZ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 6 февруари 2015 Сподели Публикувано 6 февруари 2015 При мен го правеше много често от окислена плюсова клема на акумулатора - врътвам ключа, чува се едно "цък" и изгасва всичко -табло, борд комп., лампата в купето, давам пак на контакт и лампите пак светват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 февруари 2015 Сподели Публикувано 6 февруари 2015 Здравейте, Да си споделя проблема и ще съм благодарен ако можете да ме насочите. Прибрах се в тази приказна столична вечер, докато белите л..на обилно се сипеха от небето. Щот това не беше сняг, това си е точно както си го казах. Още по пътя ми отказаха чистачките. Не знам дали се счупи моторчето или нещо друго. Мислех утре да се занимавам с тях. 5 км. весело шофирах без чистачки, което си беше нищо на фона на тези, които весело шофираха с гуми за мъгла и подобни... Преди 20 мин. стигнах в къщи, паркирах на паркинга, изгасих двигателя и веднага реших да запаля пак, за да видя нещо по чистачките, и .... ядец. Колата направи леко и неубедително бз-з и до тма тотално отказа да пали, всъщност изобщо отказа да завърти. Та моля за всякакви идеи къде да търся проблема. Колата е Мицубиши Галант, 2.0 1999 г. автоматик. За съжаление трудно мога да я откарам в сервиз, защото е паркирана във вътрешен двор, до който се минава през "иглено ухо".........ти си 21-ия днес който има проблем с чистачките.......първо си зареди акумулатора,запали мотора и с мултицет замери зарядното напрежение......ако е 14,2-14.5 волта, значи всичко е шест.......след това пробвай чистачките дали мотора върти......това естествено без сняг на стъклото,ако върти,но не движи чистачките, то ти се е извадило ябълката от рамото - те са пластмасови и ако се приложи прекомерно усилие се вади.......за целта се свалят рамената на чистачките,сваля се решетката под тях и ще видиш рамената,както и мотора......виж къде се е извадило и просто го щракни.....един много полезен съвет - никога не пипай около мотора, когато колата е на контакт или са вкл. чистачките.......да знаете, че съм виждал как отрязва пръсти това чудо...... :icon_doh: :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 февруари 2015 Сподели Публикувано 7 февруари 2015 ........ти си 21-ия днес който има проблем с чистачките...Повече са .:( И на мен ми звъняха снощи за такъв проблем .Да не е валял сняг на юргани в София, :D вместо на парцали ? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 7 февруари 2015 Сподели Публикувано 7 февруари 2015 Мда бели лайна е много точно определение за това дето валеше снощи, само ще добавя "с тонове". Вчера след като тръгнах от DJ-a, на Подуене нещо каза "прас" или "бум" и до там беше с чистачките на VR-a. Естествено се случи в най-големия трафик 17:30-18:00 и естествено в момента в който се прибрах, то взе че спря - меко казано полудЕх за 1-2км в задръстването... :icon_censored: При мен се оказа че не е моторчето - като проверих по-късно чистачките се движеха свободно с ръка, а моторчето бръмчеше но не стигаше движение до самите чистачки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 7 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2015 А да кажете моторче от къде да търся днес? При мен май е това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 7 февруари 2015 Сподели Публикувано 7 февруари 2015 (редакция) Аз снощи рових из продавалника преди да звънна на Марин - имаше едно за 44лв от Пловдив, но с куриерите преди понеделник няма да стане. Алтернативно някой който продава Галант на части в София... В този ред на мисли специални благодарности към Марин, за това че беше така добър да ми обясни за моторчетата и чистачките снощи по телефона :drinks: Редактирано 7 февруари 2015 от C0ldblooded Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 февруари 2015 Сподели Публикувано 7 февруари 2015 А да кажете моторче от къде да търся днес? При мен май е това.Не бързай и ти с търсенето на моторче, първо провери дали не е разкачено рамото от чистачките, бушона в купето виж да не е изгорял, пък тогава мисли за моторчета . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 7 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2015 (редакция) Направеното до момента е следното: Колата разглобена - рамото беше откачено. Моторчето обаче не върти. Намерих друго - също не върти. Отворих моето - изглежда си ОК. Оказа се че повредата, каквато и да е е разредила акумулатора, след 1 час на зарядно колата запали.иначе задната чистачка работи, не знам дали са на един бушон, отпред пръскалките също работят.Проверих и релето за чистачките, визуално изглежда ОК. Ако имате идеи ще съм благодарен, както и ако ме ориентирате, кой от бушоните в купето е за чистачките, както и какъв е чалъма за достигането им, че зор работата, не мога да бъкна. И бушона е проверен, здрав е.... Редактирано 7 февруари 2015 от penchod Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishifen Публикувано 7 февруари 2015 Сподели Публикувано 7 февруари 2015 Моторчета само да искате :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 7 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 7 февруари 2015 (редакция) Всичко вече е ОК. В крайна сметка старото моторче тръгна, може би е било извадено само рамото. Остана само загатката, защо беше заминал акумулатора в движение.Вярно е, че за да се мъча да топя снега, бях усилил климатроника на макс, нагревателя на задното стъкло беше включен, фарове и какво ли не, а почти през цялото време се влачех в задръстване или без задръстване, но все пак ми е странно :icon_hmm: Благодаря на всички за съдействието! Редактирано 7 февруари 2015 от penchod Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 7 февруари 2015 Сподели Публикувано 7 февруари 2015 Всичко вече е ОК. В крайна сметка старото моторче тръгна, може би е било извадено само рамото. Остана само загатката, защо беше заминал акумулатора в движение.Вярно е, че за да се мъча да топя снега, бях усилил климатроника на макс, нагревателя на задното стъкло беше включен, фарове и какво ли не, а почти през цялото време се влачех в задръстване или без задръстване, но все пак ми е странно :icon_hmm: Благодаря на всички за съдействието! Провери си алтернатора. Ако всичко там е ок, е възможно и самият акумулатор да си е тръгнал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.