DpazonE Публикувано 20 декември 2014 Сподели Публикувано 20 декември 2014 Привет, на всички форумджии и фенове на МицубУшитата. Схематично, 1- тракащ вторичен (вал) лагер (този лесно сменящият се отвън е сменен при смяната на съединителя) 2 - неработещ синхронизатор на 2ра (просто втора скорост няма, влиза единствено с междинна газ). Тракането се увеличава експоненциално, както и структурата на лагера се руши.... Абе нещата си отиват на взрив вътре в кутията, някакво изпилване и/или заклинване. Ходих при DJ Tumbi, който ми обяви цена (коректна но не по силите ми в момента) имах и план Б със сваляне при един майстор за около 150лв и правене ''на тезгяха‘‘ при един приятел арабин на Цар Симеон, където е евтино, но си е хазарт, отваря се с чукове и по-добре да не гледаш как се намества кутията преди затваряне. Нямах време от работа, наскоро и смених само масло с онази руска добавка, която би трябвало да циментира лагерите и да забави периода им на полуразпад...Тоест купих си малко време... И така моля за съвет, най вече какъв е рискът от Хазарта така да си карам и да чакам да каже Миаоууу...Има ли смисъл от половинчати ремонти като само смяна на лагера (разбрах от друга тема че синхронизатора е 150лв)..Какъв е залогът... какво може да се счупи, може ли колата да изскочи от платното при 120 защото кутията заклинила... и.т.н.Тоест вариант ли е логиката, карай и като спре... нова... или е обикновена балканска мизерщина... Благодаря предварително, всички критики, мнения и.т.н. са добре дошли САМ ЧОВЕК НЕ МИСЛИ, САМО МИСЛИ, ЧЕ СИ МИСЛИ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 20 декември 2014 Сподели Публикувано 20 декември 2014 Такаа на въпроса, нали знаеш че майстор в шише няма може малко да поотложи неизбежното но.. А от тея майстори с чуковете бегай надалеч както си писал -хазарт. Ще трябва да си търсиш нова кутия после и пак ще се изръсиш мангизи.Моят съвет е да събереш колкото ти е казал Пламен /ако трябва вземи на заем/ и да си оправиш проблема завинаги .И го прави по бързо докато не си счупил кутията тотално ,ще бъркаш още по дълбоко в джоба.За изхвърчането от пътя не съм запознат какво ще стане нека колегите споделят ,Успех !!! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DpazonE Публикувано 20 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 20 декември 2014 Такаа на въпроса, нали знаеш че майстор в шише няма може малко да поотложи неизбежното но.. А от тея майстори с чуковете бегай надалеч както си писал -хазарт. Ще трябва да си търсиш нова кутия после и пак ще се изръсиш мангизи.Моят съвет е да събереш колкото ти е казал Пламен /ако трябва вземи на заем/ и да си оправиш проблема завинаги .И го прави по бързо докато не си счупил кутията тотално ,ще бъркаш още по дълбоко в джоба.За изхвърчането от пътя не съм запознат какво ще стане нека колегите споделят ,Успех !!! :icon_thumbup: ОК, колега, един глас за скъпия ремонт, скъп спрямо себестойността на Галантния. ''майстор в шише'' еми много я хвалят добавката, но ясно, че няма да ремонтира лагера... само забавя... разпадането... А и един забравен върпос... този лагер нали работи и когато някоя скорост е зацепена ?.. демек няма почивка за него...? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 декември 2014 Сподели Публикувано 20 декември 2014 Докато двигателят работи този лагер винаги се върти. Само когато натискаш съединителя за повече от 3-4 секунди въртенето спира. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DpazonE Публикувано 20 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 20 декември 2014 Докато двигателят работи този лагер винаги се върти. Само когато натискаш съединителя за повече от 3-4 секунди въртенето спира. Привет, Ужас, значи всеки километър му е броен, и като гледам май не е иглен а със съчми, тоест може да се разпадне... един от двата след отарянето отгоре.... от виедото на Пламен, значи ако се намели целия просто ще превърти или ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 21 декември 2014 Admin Сподели Публикувано 21 декември 2014 (редакция) Обикновено на тези кутии се подменят двата лагера: Лагер на първичния вал Галант V6 (в дясно). Лагер на вторичния вал Галант V6 (в ляво). http://media.snimka.bg/s1/4175/034594319.jpg?r=0 Редактирано 29 декември 2014 от Светльо Ангелов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DpazonE Публикувано 28 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 28 декември 2014 Обикновено на тези кутии се подменят двата лагера: Привет, не ми остана време за отговор тези дни, Весели празници на всички. Мерси колега, и двата изглеждат ток и жица, пък и пише 'genuine Mitsubishi' откъде мога да ги закупя и да бъда сигурен, че са истински> цената тук е без значение, ако не сменям синхронизатор, то поне тези лагери със сигурност, ако ще се отваря... Здраве и безаварийно каране Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 29 декември 2014 Admin Сподели Публикувано 29 декември 2014 Привет, не ми остана време за отговор тези дни, Весели празници на всички. Мерси колега, и двата изглеждат ток и жица, пък и пише 'genuine Mitsubishi' откъде мога да ги закупя и да бъда сигурен, че са истински> цената тук е без значение, ако не сменям синхронизатор, то поне тези лагери със сигурност, ако ще се отваря... Здраве и безаварийно каране Здравей колега. Поправих горе снимките, защото имаше грешни линкове.При всички положения, ако отваряш кутията ти препоръчвам да ги смениш, обаче не е гаранция, че са ти здрави и синхронизаторите. Това трябва да установят майсторите при отваряне. Така че да няма изненади. П.П.Тези лагери ОЕМ от Япония излизат около 150 лева. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 януари 2015 Сподели Публикувано 2 януари 2015 Не че има особено значение ,но оригиналните лагери са NTN,Мицубиши не произвеждат такива лагери,а ги поръчват от друга фирма,и още нещо - тези оригиналните са с 6 съчми, а аз слагам със 7 съчми на Койо( не че е кой знае какво )така разпределението е по добро..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 януари 2015 Сподели Публикувано 2 януари 2015 Каква е цената на тези лагери, Пламене? Аз имам само единия на първичния вал и мисля като "събера" и другите три тогава да ги сменям. Информативно да ми кажете и синхронизатора на втора на каква цена е. Според мен си е добре, но ако не е златен, защо да не сложа нов. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valdis Публикувано 2 януари 2015 Сподели Публикувано 2 януари 2015 Синхронизатора за втора е в порядъка на 140 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 януари 2015 Сподели Публикувано 2 януари 2015 Каква е цената на тези лагери, Пламене? Аз имам само единия на първичния вал и мисля като "събера" и другите три тогава да ги сменям. Информативно да ми кажете и синхронизатора на втора на каква цена е. Според мен си е добре, но ако не е златен, защо да не сложа нов.....По около 60 лв/бр.....тези коли не страдат от синхронизатори или поне по изключение, само дизеловите.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.