Премини към съдържание

Скоростна кутия на ЕА6А - ТД 2.0


DpazonE

Препоръчано мнение

Привет, на всички форумджии и фенове на МицубУшитата.

 

Схематично, 1- тракащ вторичен (вал) лагер (този лесно сменящият се отвън е сменен при смяната на съединителя) 2 - неработещ синхронизатор на 2ра (просто втора скорост няма, влиза единствено с междинна газ).

Тракането се увеличава експоненциално, както и структурата на лагера се руши.... Абе нещата си отиват на взрив вътре в кутията, някакво изпилване и/или заклинване.

 

Ходих при DJ Tumbi, който ми обяви цена (коректна но не по силите ми в момента) имах и план Б със сваляне при един майстор за около 150лв и правене ''на тезгяха‘‘ при един приятел арабин на Цар Симеон, където е евтино, но си е хазарт, отваря се с чукове и по-добре да не гледаш как се намества кутията преди затваряне.

 

Нямах време от работа, наскоро и смених само масло с онази руска добавка, която би трябвало да циментира лагерите и да забави периода им на полуразпад...

Тоест купих си малко време...

 

И така моля за съвет, най вече какъв е рискът от Хазарта така да си карам и да чакам да каже Миаоууу...

Има ли смисъл от половинчати ремонти като само смяна на лагера (разбрах от друга тема че синхронизатора е 150лв)..

Какъв е залогът... какво може да се счупи, може ли колата да изскочи от платното при 120 защото кутията заклинила... и.т.н.

Тоест вариант ли е логиката, карай и като спре... нова... или е обикновена балканска мизерщина...

 

Благодаря предварително, всички критики, мнения и.т.н. са добре дошли

 

САМ ЧОВЕК НЕ МИСЛИ, САМО МИСЛИ, ЧЕ СИ МИСЛИ... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такаа на въпроса, нали знаеш че майстор в шише няма може малко да поотложи неизбежното но.. А от тея майстори с чуковете бегай надалеч както си писал -хазарт. Ще трябва да си търсиш нова кутия после и пак ще се изръсиш мангизи.Моят съвет е да събереш колкото ти е казал Пламен /ако трябва вземи на заем/ и да си оправиш проблема завинаги .И го прави по бързо докато не си счупил кутията тотално ,ще бъркаш още по дълбоко в джоба.За изхвърчането от пътя не съм запознат какво ще стане нека колегите споделят ,Успех !!! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такаа на въпроса, нали знаеш че майстор в шише няма може малко да поотложи неизбежното но.. А от тея майстори с чуковете бегай надалеч както си писал -хазарт. Ще трябва да си търсиш нова кутия после и пак ще се изръсиш мангизи.Моят съвет е да събереш колкото ти е казал Пламен /ако трябва вземи на заем/ и да си оправиш проблема завинаги .И го прави по бързо докато не си счупил кутията тотално ,ще бъркаш още по дълбоко в джоба.За изхвърчането от пътя не съм запознат какво ще стане нека колегите споделят ,Успех !!! :icon_thumbup:

 

 

ОК, колега, един глас за скъпия ремонт, скъп спрямо себестойността на Галантния. ''майстор в шише'' :) еми много я хвалят добавката, но ясно, че няма да ремонтира лагера... само забавя... разпадането...

 

А и един забравен върпос... този лагер нали работи и когато някоя скорост е зацепена ?.. демек няма почивка за него...?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Докато двигателят работи този лагер винаги се върти. Само когато натискаш съединителя за повече от 3-4 секунди въртенето спира.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Докато двигателят работи този лагер винаги се върти. Само когато натискаш съединителя за повече от 3-4 секунди въртенето спира.

 

Привет,

 

Ужас, значи всеки километър му е броен, и като гледам май не е иглен а със съчми, тоест може да се разпадне... един от двата след отарянето

отгоре....

от виедото на Пламен, значи ако се намели целия просто ще превърти или ?
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Обикновено на тези кутии се подменят двата лагера:

 

Лагер на първичния вал Галант V6 (в дясно). Лагер на вторичния вал Галант V6 (в ляво).

 

http://media.snimka.bg/s1/4175/034594319.jpg?r=0

 

 

Редактирано от Светльо Ангелов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено на тези кутии се подменят двата лагера:

 

Привет, не ми остана време за отговор тези дни,

 

Весели празници на всички. Мерси колега, и двата изглеждат ток и жица, пък и пише 'genuine Mitsubishi' откъде мога

да ги закупя и да бъда сигурен, че са истински> цената тук е без значение, ако не сменям синхронизатор, то поне тези лагери

със сигурност, ако ще се отваря...

 

 

Здраве и безаварийно каране

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Привет, не ми остана време за отговор тези дни,

 

Весели празници на всички. Мерси колега, и двата изглеждат ток и жица, пък и пише 'genuine Mitsubishi' откъде мога

да ги закупя и да бъда сигурен, че са истински> цената тук е без значение, ако не сменям синхронизатор, то поне тези лагери

със сигурност, ако ще се отваря...

 

 

Здраве и безаварийно каране

 

Здравей колега. Поправих горе снимките, защото имаше грешни линкове.

При всички положения, ако отваряш кутията ти препоръчвам да ги смениш, обаче не е гаранция, че са ти здрави и синхронизаторите.

Това трябва да установят майсторите при отваряне. Така че да няма изненади.

 

П.П.

Тези лагери ОЕМ от Япония излизат около 150 лева.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не че има особено значение ,но оригиналните лагери са NTN,Мицубиши не произвеждат такива лагери,а ги поръчват от друга фирма,и още нещо - тези оригиналните са с 6 съчми, а аз слагам със 7 съчми на Койо( не че е кой знае какво )така разпределението е по добро.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каква е цената на тези лагери, Пламене? Аз имам само единия на първичния вал и мисля като "събера" и другите три тогава да ги сменям. Информативно да ми кажете и синхронизатора на втора на каква цена е. Според мен си е добре, но ако не е златен, защо да не сложа нов.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каква е цената на тези лагери, Пламене? Аз имам само единия на първичния вал и мисля като "събера" и другите три тогава да ги сменям. Информативно да ми кажете и синхронизатора на втора на каква цена е. Според мен си е добре, но ако не е златен, защо да не сложа нов.

....По около 60 лв/бр.....тези коли не страдат от синхронизатори или поне по изключение, само дизеловите....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...