Премини към съдържание

Въпрос за Скоростна Кутия


mitsubishifen

Препоръчано мнение

Мерси колега!

За сега съм намерил една от двойка бензин от колега от форума. Това е е..ати и дифицитната стока. Дизеловата ще бъде като опция в краен случай. В четвъртък ще сваляме мойта и направо ще посадим новата.

Някой колега беше писал по-рано в темата, че масълцето на мотул било хубавко. Предполагам, че ако сложа такова а не на мицубиши, няма да направя голям компромис, или да търча до филибето за 3 кила оригинален зехтин?

Благодарности на всички съпричастни!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я да питам и аз нещо във връзка с тези лагери. Галант 1998, 2.0 бензин с ръчна скоростна кутия.От известно време чувам шум (леко къркорене) когато колата не е на скорост и педала на съединителя не е натиснат. При натискане на съединителя шума изчезва. Скоростите се превключват идеално, леко без никакви проблеми. Съединителя ми го смениха в сервиз в Норвегия миналата година, до сега съм навъртял към 25000км.Шума се появи преди около 10000км. отначало беше много слаб, но постепенно се усили. Та въпроса ми е - дали е някой лагер на скоростната кутия, или е лагера на съединителя (или там както му е името) В сервиза ми казаха, че са сложили нов съединителен комплект (каквото и да значи това).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И мойте симптоми бяха същите, до момента в който изтропа кутията. С този шум я карах около 15000 км. Сега след отварянето на кутията, положението е: лагер на първичния вал и някаква муфа ( така май каза майстора).

Вкарах се в голямо приключение с тая скоростна кутия. Първо, мислих да отворим моята и да видим къв е дерта. След като, майстора ми каза че по- лесно и евентуално по-евтино ще е да намеря друга кутия, тръгнах да търся такава.

Намерих една от колега от форума, работеща и в пълна изправност. До тук всичко е 6. Да, ама се оказва че новата кутия е с по- големи полуоски. Тъй като неможах да намеря полуоски за новата кутия, сега имам две пръснати такива от която ще се прави една и на всичко отгире ще се сменят и лагери.

Просто до тук ми излезе шампанско с певица и голяма торта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И мойте симптоми бяха същите, до момента в който изтропа кутията. С този шум я карах около 15000 км. Сега след отварянето на кутията, положението е: лагер на първичния вал и някаква муфа ( така май каза майстора).

Вкарах се в голямо приключение с тая скоростна кутия. Първо, мислих да отворим моята и да видим къв е дерта. След като, майстора ми каза че по- лесно и евентуално по-евтино ще е да намеря друга кутия, тръгнах да търся такава.

Намерих една от колега от форума, работеща и в пълна изправност. До тук всичко е 6. Да, ама се оказва че новата кутия е с по- големи полуоски. Тъй като неможах да намеря полуоски за новата кутия, сега имам две пръснати такива от която ще се прави една и на всичко отгире ще се сменят и лагери.

Просто до тук ми излезе шампанско с певица и голяма торта.

.......в твоя случай, просто трябваше да си вземеш двете полуоски от големите и си готов......има ги ,но в София....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я да питам и аз нещо във връзка с тези лагери. Галант 1998, 2.0 бензин с ръчна скоростна кутия.От известно време чувам шум (леко къркорене) когато колата не е на скорост и педала на съединителя не е натиснат. При натискане на съединителя шума изчезва. Скоростите се превключват идеално, леко без никакви проблеми. Съединителя ми го смениха в сервиз в Норвегия миналата година, до сега съм навъртял към 25000км.Шума се появи преди около 10000км. отначало беше много слаб, но постепенно се усили. Та въпроса ми е - дали е някой лагер на скоростната кутия, или е лагера на съединителя (или там както му е името) В сервиза ми казаха, че са сложили нов съединителен комплект (каквото и да значи това).

.......лагер на първичния вал и няма много общо с съединителя.......сменете поне двата лагера на първичния вал,и отделно ви препоръчвам да смените и лагера на вторичния вал.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе така е ама на хората дето звънях им бяха свършили.... И за тва така.

За тва казват хората: не питай старило, а питай патило. Здраве да е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е нали затова е форума, затова си си пуснал тема, да пишеш и да се оплакваш, пък който знае да ти помага с каквото може. Ако не беше форума и колегите и аз щях да се лутам много време за много проблеми, но с малко повече четене и питане стават нещата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе така е ама на хората дето звънях им бяха свършили....

Ами да беше звъннал и на тези дето имаме :D или да беше писал, че търсиш, все щеше да намериш .;) Редактирано от mario64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прави сте, ама ситуацията беше изнервена от страна на майстори, а и времето беше от значение. Доста голяма част относно автомобилите ми съм ги научил от отзивчиви колеги по форумите. Информацията на такива места е безценно нещо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......................Всичко по кутиите е еднакво с изключение на зъбчатките на 5-та предавка .

 

За 5 та предавка не обърнах внимание, но главното предаване със сигурност е с различно предавателно число.

 

Хайде и 1 бр. въпрос, към знаещите:

Понеже сменях прословутия синхронизатор на 2 ра ск. на дизелов Галант (с такъв от Ратола за скромната сума от 25о лв) както и всичкото съчмен лагер що имаше в кутията и понеже като го смених всичко беше идеално (без шумове и без пинизи за 2 ра скорост), ама за кратко (не ми се връща назад, но около 1-2 г. или 20 000 - 30 000 км) и започнахме да пеем същата песен с 2 ра скорост (иска междинна газ) и понеже си хресвам колата и последното понеже и жената я кара и ще направи някоя беля с тая 2 ра скорост :)

 

ПИТАМ:

1. За да не откривам топлата вода - Какава ръчна скоростна кутия НЕГАЛАНТОВА ще пасне с най - малко преработки на Двигателя на Галанта? На първо четене -

1а. От дизел със същия или близък въртящ момент,

1б. Със механизъм с жила (за да ползувам моя си и за да не преправям около скоростния лост поне)

1. ПП - Виж :) още нещо се сетих, трябва да е от страната на шофьора - за да няма 1 напред и 5 назад :)

 

2. Колко е сложно да се присади автоматична скоростна кутия с управлението ѝ?

Редактирано от danail_3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За 5 та предавка не обърнах внимание, но главното предаване със сигурност е с различно предавателно число.

 

Хайде и 1 бр. въпрос, към знаещите:

Понеже сменях прословутия синхронизатор на 2 ра ск. на дизелов Галант (с такъв от Ратола за скромната сума от 25о лв) както и всичкото съчмен лагер що имаше в кутията и понеже като го смених всичко беше идеално (без шумове и без пинизи за 2 ра скорост), ама за кратко (не ми се връща назад, но около 1-2 г. или 20 000 - 30 000 км) и започнахме да пеем същата песен с 2 ра скорост (иска междинна газ) и понеже си хресвам колата и последното понеже и жената я кара и ще направи някоя беля с тая 2 ра скорост :)

 

ПИТАМ:

1. За да не откривам топлата вода - Какава ръчна скоростна кутия НЕГАЛАНТОВА ще пасне с най - малко преработки на Двигателя на Галанта? На първо четене -

1а. От дизел със същия или близък въртящ момент,

1б. Със механизъм с жила (за да ползувам моя си и за да не преправям около скоростния лост поне)

1. ПП - Виж :) още нещо се сетих, трябва да е от страната на шофьора - за да няма 1 напред и 5 назад :)

 

2. Колко е сложно да се присади автоматична скоростна кутия с управлението ѝ?

Хлабините на кутията гледа ли, като сменя лагери?

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...