fullfog Публикувано 6 юли 2015 Сподели Публикувано 6 юли 2015 Мерси колега!За сега съм намерил една от двойка бензин от колега от форума. Това е е..ати и дифицитната стока. Дизеловата ще бъде като опция в краен случай. В четвъртък ще сваляме мойта и направо ще посадим новата.Някой колега беше писал по-рано в темата, че масълцето на мотул било хубавко. Предполагам, че ако сложа такова а не на мицубиши, няма да направя голям компромис, или да търча до филибето за 3 кила оригинален зехтин?Благодарности на всички съпричастни!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Тодоров Публикувано 11 юли 2015 Сподели Публикувано 11 юли 2015 Я да питам и аз нещо във връзка с тези лагери. Галант 1998, 2.0 бензин с ръчна скоростна кутия.От известно време чувам шум (леко къркорене) когато колата не е на скорост и педала на съединителя не е натиснат. При натискане на съединителя шума изчезва. Скоростите се превключват идеално, леко без никакви проблеми. Съединителя ми го смениха в сервиз в Норвегия миналата година, до сега съм навъртял към 25000км.Шума се появи преди около 10000км. отначало беше много слаб, но постепенно се усили. Та въпроса ми е - дали е някой лагер на скоростната кутия, или е лагера на съединителя (или там както му е името) В сервиза ми казаха, че са сложили нов съединителен комплект (каквото и да значи това). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fullfog Публикувано 11 юли 2015 Сподели Публикувано 11 юли 2015 И мойте симптоми бяха същите, до момента в който изтропа кутията. С този шум я карах около 15000 км. Сега след отварянето на кутията, положението е: лагер на първичния вал и някаква муфа ( така май каза майстора). Вкарах се в голямо приключение с тая скоростна кутия. Първо, мислих да отворим моята и да видим къв е дерта. След като, майстора ми каза че по- лесно и евентуално по-евтино ще е да намеря друга кутия, тръгнах да търся такава.Намерих една от колега от форума, работеща и в пълна изправност. До тук всичко е 6. Да, ама се оказва че новата кутия е с по- големи полуоски. Тъй като неможах да намеря полуоски за новата кутия, сега имам две пръснати такива от която ще се прави една и на всичко отгире ще се сменят и лагери.Просто до тук ми излезе шампанско с певица и голяма торта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 юли 2015 Сподели Публикувано 11 юли 2015 И мойте симптоми бяха същите, до момента в който изтропа кутията. С този шум я карах около 15000 км. Сега след отварянето на кутията, положението е: лагер на първичния вал и някаква муфа ( така май каза майстора). Вкарах се в голямо приключение с тая скоростна кутия. Първо, мислих да отворим моята и да видим къв е дерта. След като, майстора ми каза че по- лесно и евентуално по-евтино ще е да намеря друга кутия, тръгнах да търся такава.Намерих една от колега от форума, работеща и в пълна изправност. До тук всичко е 6. Да, ама се оказва че новата кутия е с по- големи полуоски. Тъй като неможах да намеря полуоски за новата кутия, сега имам две пръснати такива от която ще се прави една и на всичко отгире ще се сменят и лагери.Просто до тук ми излезе шампанско с певица и голяма торта........в твоя случай, просто трябваше да си вземеш двете полуоски от големите и си готов......има ги ,но в София.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 юли 2015 Сподели Публикувано 11 юли 2015 Я да питам и аз нещо във връзка с тези лагери. Галант 1998, 2.0 бензин с ръчна скоростна кутия.От известно време чувам шум (леко къркорене) когато колата не е на скорост и педала на съединителя не е натиснат. При натискане на съединителя шума изчезва. Скоростите се превключват идеално, леко без никакви проблеми. Съединителя ми го смениха в сервиз в Норвегия миналата година, до сега съм навъртял към 25000км.Шума се появи преди около 10000км. отначало беше много слаб, но постепенно се усили. Та въпроса ми е - дали е някой лагер на скоростната кутия, или е лагера на съединителя (или там както му е името) В сервиза ми казаха, че са сложили нов съединителен комплект (каквото и да значи това)........лагер на първичния вал и няма много общо с съединителя.......сменете поне двата лагера на първичния вал,и отделно ви препоръчвам да смените и лагера на вторичния вал..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fullfog Публикувано 11 юли 2015 Сподели Публикувано 11 юли 2015 Абе така е ама на хората дето звънях им бяха свършили.... И за тва така.За тва казват хората: не питай старило, а питай патило. Здраве да е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 12 юли 2015 Сподели Публикувано 12 юли 2015 Е нали затова е форума, затова си си пуснал тема, да пишеш и да се оплакваш, пък който знае да ти помага с каквото може. Ако не беше форума и колегите и аз щях да се лутам много време за много проблеми, но с малко повече четене и питане стават нещата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 юли 2015 Сподели Публикувано 12 юли 2015 (редакция) Абе така е ама на хората дето звънях им бяха свършили....Ами да беше звъннал и на тези дето имаме :D или да беше писал, че търсиш, все щеше да намериш .;) Редактирано 12 юли 2015 от mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fullfog Публикувано 12 юли 2015 Сподели Публикувано 12 юли 2015 Прави сте, ама ситуацията беше изнервена от страна на майстори, а и времето беше от значение. Доста голяма част относно автомобилите ми съм ги научил от отзивчиви колеги по форумите. Информацията на такива места е безценно нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danail_3 Публикувано 16 юли 2015 Сподели Публикувано 16 юли 2015 (редакция) ......................Всичко по кутиите е еднакво с изключение на зъбчатките на 5-та предавка . За 5 та предавка не обърнах внимание, но главното предаване със сигурност е с различно предавателно число. Хайде и 1 бр. въпрос, към знаещите:Понеже сменях прословутия синхронизатор на 2 ра ск. на дизелов Галант (с такъв от Ратола за скромната сума от 25о лв) както и всичкото съчмен лагер що имаше в кутията и понеже като го смених всичко беше идеално (без шумове и без пинизи за 2 ра скорост), ама за кратко (не ми се връща назад, но около 1-2 г. или 20 000 - 30 000 км) и започнахме да пеем същата песен с 2 ра скорост (иска междинна газ) и понеже си хресвам колата и последното понеже и жената я кара и ще направи някоя беля с тая 2 ра скорост ПИТАМ:1. За да не откривам топлата вода - Какава ръчна скоростна кутия НЕГАЛАНТОВА ще пасне с най - малко преработки на Двигателя на Галанта? На първо четене -1а. От дизел със същия или близък въртящ момент, 1б. Със механизъм с жила (за да ползувам моя си и за да не преправям около скоростния лост поне)1. ПП - Виж още нещо се сетих, трябва да е от страната на шофьора - за да няма 1 напред и 5 назад 2. Колко е сложно да се присади автоматична скоростна кутия с управлението ѝ? Редактирано 16 юли 2015 от danail_3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 17 юли 2015 Сподели Публикувано 17 юли 2015 (редакция) За 5 та предавка не обърнах внимание, но главното предаване със сигурност е с различно предавателно число. Хайде и 1 бр. въпрос, към знаещите:Понеже сменях прословутия синхронизатор на 2 ра ск. на дизелов Галант (с такъв от Ратола за скромната сума от 25о лв) както и всичкото съчмен лагер що имаше в кутията и понеже като го смених всичко беше идеално (без шумове и без пинизи за 2 ра скорост), ама за кратко (не ми се връща назад, но около 1-2 г. или 20 000 - 30 000 км) и започнахме да пеем същата песен с 2 ра скорост (иска междинна газ) и понеже си хресвам колата и последното понеже и жената я кара и ще направи някоя беля с тая 2 ра скорост ПИТАМ:1. За да не откривам топлата вода - Какава ръчна скоростна кутия НЕГАЛАНТОВА ще пасне с най - малко преработки на Двигателя на Галанта? На първо четене -1а. От дизел със същия или близък въртящ момент, 1б. Със механизъм с жила (за да ползувам моя си и за да не преправям около скоростния лост поне)1. ПП - Виж още нещо се сетих, трябва да е от страната на шофьора - за да няма 1 напред и 5 назад 2. Колко е сложно да се присади автоматична скоростна кутия с управлението ѝ?Хлабините на кутията гледа ли, като сменя лагери? Редактирано 17 юли 2015 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danail_3 Публикувано 20 юли 2015 Сподели Публикувано 20 юли 2015 Честно не! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.