Премини към съдържание

Иван Тодоров

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

За Иван Тодоров

  • Рожден ден 02/15/1965

Местоживеене

  • Град
    Montana

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    галант

Иван Тодоров's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Я да питам и аз нещо във връзка с тези лагери. Галант 1998, 2.0 бензин с ръчна скоростна кутия.От известно време чувам шум (леко къркорене) когато колата не е на скорост и педала на съединителя не е натиснат. При натискане на съединителя шума изчезва. Скоростите се превключват идеално, леко без никакви проблеми. Съединителя ми го смениха в сервиз в Норвегия миналата година, до сега съм навъртял към 25000км.Шума се появи преди около 10000км. отначало беше много слаб, но постепенно се усили. Та въпроса ми е - дали е някой лагер на скоростната кутия, или е лагера на съединителя (или там както му е името) В сервиза ми казаха, че са сложили нов съединителен комплект (каквото и да значи това).
  2. Аз си сложих 'газови' свещи и на двата галанта (2.5 и 2.0) миналата година и съм много доволен. За 6-така ми излезнаха към 180-200 лв. , а за двойката - 100лв. Добре е да се сменят гарнитурите на капаците на главите на 6-така - така или иначе се свалят колекторите. Аз го направих и сега съм спокоен за течове на масло от там.
  3. Галант 1998г. Разстоянието между основите на пръскалките по права линия е приблизително 103.5 см. Малко е неточно защото решетката пречи за измерването и лентата на рулетката не върви точно по права линия, но разликата може да е не повече от 2-3 мм. Измерих разстоянието и по ръба на бронята следвайки овала и получих 106.5 см.и тук може да има неточност от около 2-3 мм. Дано да съм бил полезен.
  4. Здарвейте колеги, Преди 2 дни реших да проверя в какво състояние е филтъра на климатика на колата ( Галант 1998г. 2.0 л. бензин, седан). Свалих жабката , и кората както е описано в темата и ... там нямаше филтър при това всичко е фабрично.Отворите за болтчетата които държат филтъра ги имаше, но отвор в който да влезне самия филтър нямаше.На мястото му имаше пластмаса, която затваря отвора и е част от цялата отливка на кутията. Няма как да се свали, трябва да се реже. Колата е с климатик (работещ). Та въпроса ми е : добре или не е факта, че колата е без филтър и да влизам ли в приключение и да режа пластмасата за да сложа все пак филтър ? Благодаря предварително за мненията ви.
  5. Иван Тодоров

    Крив носач

    Благодаря за съветите! Преди месец ми смениха съединителя. При тази операция не се ли избива карето от главината? Ако е така се надявам да не бера ядове с избиването.
  6. Иван Тодоров

    Крив носач

    На това му се казва бърз отговор. Благодаря за което! И още един въпрос макар, че не му е тук мястото може би. Ако имам нужните инсрументи - мога ли да си сменя лагера на предното колело вместо да купувам цяла главина.Сменял съм на Мондео и на Мерцедес и не съм имал проблеми.
  7. Иван Тодоров

    Крив носач

    Като става дума за кривия носач - имам въпрос и за да не отварям нова тема ще пиша тук. Галант 98-ма , 2л. бензин (4G63), седан.Кой от носачите на предно ляво колело е заминал. Като карам по малки неравности ( чакъл ,замръзнал сняг, черен път) се чува тропане или по-скоро почукване при всяка една неравност. Като карам по асфалт всичко е наред (ако не мина през някоя дупка).Освен това ако карам с постоянна скорост и натисна рязко газта - волана се завърта сам леко на дясно , ако отпусна рязко газта - завърта се леко на ляво.Все едно че колелото тръгва преди купето.Аз мисля че проблема е в кривия носач.Ако не съм прав - как мога да разбера кой от носачите е повреден.Кой от тях може да се ремонтира ? От последния въпрос изключвам горния носач - за него знам , че може да му се смени шарнира.Благодаря предварително за отговорите.
  8. Благодаря на всички за мненията ! Явно тревогата ми е фалшива . За съжаление съм навъртял само 260 км. от както купих колата и немога да засека дали гори въобще масло . Но от няколкото проверки до момента не съм забелязал да има промяна в нивото. Другата седмица ще го сменя с ново 5w40 Total classic . Няма да е японско , но от собствен опит знам , че тук ментета не продават. Аз съм в южната част на Норвегия и тук температурите през зимата не са толкова ниски - към -15 -20 градуса . Само че зимата е по-дълга. Странното е че тази зима още нямаме сняг и температурите са доста високи от -4 до +7. За сега това е , след някой и друг ден пак ще имам питане , но всичко по реда си - първо - да ми дойде филтъра та да сменя маслото и тогава.
  9. Здравейте всички собственици на Мицубиши ! Преди да започна по същество трябва да кажа , че незнам дали тук мога да пиша по тази тема. Днес сутринта се регистрирах и тъй като за първи път пиша по форуми въобще не съм в час . Предварително се извинявам на админите за това. Преди 2 седмици станах горд собственик на Галант 1998г. 2.0л. , двигател 4G63 SOCH. 132000km. Преди някой да каже че има нещо гнило с километрите , ще отбележа , че аз съм в Норвегия и колата е норвежка. Тук неможе да се връща километража - при поредния преглед на колата данните се записват и няма как да не те хванат. Тук са изключително стриктни с прегледа. На въпроса : при работещ двигател като сваля капачката за маслото от там духа . Не пуши и не мирише на масло . Без значение дали двигателя е студен или топъл от ауспуха не мерише на изгоряло масло. При нормално загрял двигател на 4000 оборота от ауспуха не излиза черен или тъмен на цвят пушек . Цвета е нормален почти бял и като количество е малко. Знам , че не е добре при свалена капачка да духа от там , но каква е причината за това. Аз мисля , че са гумичките на клапаните ,но все пак е по-добре да чуя и мнението на хората които разбират от това.Колата е с масло 5W30 . Каня се да го сменям другата седмица. Иначе маслото изглежда добре - не е почерняло , изглежда бистро и по капачката на двигателя няма абсолютно никаква "майонеза". И какво масло да сложа - 5W30 или 10W40. Предварително благодаря за съветите и отново се извинявам ако не съм писал където трябва.
×
×
  • Създаване...