Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

fullfog

Потребител
  • От него общо

    28
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Стара Загора

fullfog's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте! По какво се разбира, дали колата е с нивомати или с обикновенни амове? Моето комби е набор-97 и има сравнително същия проблем (като цяло задницата е доста клекнала). Не усещам да имам проблем с амортесьорите (имат си нормален ход). Дали пружините са заминали? Проблема дали би се пооправил ако сложа подложки на пружините, или направо смяната им с нови?
  2. Прави сте, ама ситуацията беше изнервена от страна на майстори, а и времето беше от значение. Доста голяма част относно автомобилите ми съм ги научил от отзивчиви колеги по форумите. Информацията на такива места е безценно нещо.
  3. Абе така е ама на хората дето звънях им бяха свършили.... И за тва така. За тва казват хората: не питай старило, а питай патило. Здраве да е.
  4. И мойте симптоми бяха същите, до момента в който изтропа кутията. С този шум я карах около 15000 км. Сега след отварянето на кутията, положението е: лагер на първичния вал и някаква муфа ( така май каза майстора). Вкарах се в голямо приключение с тая скоростна кутия. Първо, мислих да отворим моята и да видим къв е дерта. След като, майстора ми каза че по- лесно и евентуално по-евтино ще е да намеря друга кутия, тръгнах да търся такава. Намерих една от колега от форума, работеща и в пълна изправност. До тук всичко е 6. Да, ама се оказва че новата кутия е с по- големи полуоски. Тъй като неможах да намеря полуоски за новата кутия, сега имам две пръснати такива от която ще се прави една и на всичко отгире ще се сменят и лагери. Просто до тук ми излезе шампанско с певица и голяма торта.
  5. За сега съм с много добро впечатление за МАЛЕКС сервиз. Правят всякъйъв ремонт. Намира се на калояновско шосе. За ходовата част, мога да ти препоръчам, ВЕНЕРА сервиз. Предлагат рециклиране на всички шарнири и тампони. И двата сервиза съм ги проверил и ползвал лично в период от 5-6 години. До момента, спрямо мен не са се изложили. Силно се надявам този ми пост да не звучи като реклама. Просто давам мнения, понеже намирането на читав майстор и сервиз е доста тегава работа.
  6. Ита сервиз в индустриалнната част. За какъв ремонт ти е необходим сервиза?
  7. Мерси колега! За сега съм намерил една от двойка бензин от колега от форума. Това е е..ати и дифицитната стока. Дизеловата ще бъде като опция в краен случай. В четвъртък ще сваляме мойта и направо ще посадим новата. Някой колега беше писал по-рано в темата, че масълцето на мотул било хубавко. Предполагам, че ако сложа такова а не на мицубиши, няма да направя голям компромис, или да търча до филибето за 3 кила оригинален зехтин? Благодарности на всички съпричастни!!!
  8. Извинявам се че ви прекъсвам купона, но само да попитам, сигурно ли е че, ако взема кутия ит двойка дизел, ще пасне без преправяници на двойка бензинова? Синхронизаторите на скоростите еднакви ли са? Благодаря за вниманието.
  9. Такаааа. Благодаря за съветите Ви! Понеже си обичам колата, задника и семейството, до сега компромиси с частите и консумативите по колите ми не съм правил. Относно синхронизатора на втора скорост, нямам никакви забележки към него. включва нормално без усилие и независимо от оборотите на двигателя. Стискам палци да са само лагери че иначе.... ша се търси кутия. :drinks:
  10. От друго поколение галант не можеш да ползваш кутия, защото ще имаш 5 задни скорости и 1 предна .:D И тва е решение. Обръшам волана и седалките, местя чистачките на задната врата и ще имам мотокар :icon_thumbup: Само да попитам... ако се окажат лагери, коя марка са най-добрия заместител на сегашните? Евентуално, от къде мога да ги поръчам, понеже колата ще се прави във Велинград, а в местните бутици за авточасти, едва ли ще имат налични....тааа за тва де.
  11. П.П. A ръмженето е нaй вероятно от лaгерa нa първичния вaл. 90% от нaс сa минaли този път със кутийките. Уфффф!!! Олекна ми. Само да я сваля и ще видим къв е дерта. Дано да е лагер. Благодаря колега!
  12. Извинявам се на колегата, че ще ползвам темата, но ме интересува, каква е възможноста на галант 2,0 136кс. 97г., да се сложи кутия (скоростна) от друг галант с различен по обем двигател както и година на производство? Целта ми е, да смъкна оборотите на пета предавка, тъй като пътувам предимно на дълги разтояния, както и това, че сегашната ми кутия ръмжи много злобно, а пета я оставих на магистралата край Пловдив и вече седмица я чакам да се прибере :D . Тъй като през следващата седмица ще свалям кутийката, ще стане ясно какво така страшно ръмжи отвътре. Благодаря за вниманието!!!
  13. fullfog

    Странен шум

    До вчера имах абсолютно същия проблем. Оказа се, че основата на предния тампон на двигателя, беше толкова изгнила, че се беше отделила от гредата. Докато ми дойде на акъла да го проверя, свалях 2 пъти гърнетата, щот бях обвинил тях. Сега като потеглям или подавам газ, няма никакво дрънчане или вибрации.
  14. fullfog

    Идеи и предположения

    :drinks: Благодаря колега. Ще ги погледна тея дни.
  15. fullfog

    Идеи и предположения

    Здравейте отново. След тримесечно затишие от моя стране, дойде време за нов въпрос. Както бях споменал по-рано в темата, лампата на ABS-a светише постоянно. След известно време и изминати около 4к километра, лампичката започна периодично да изгасва и да светка. Когато й е кеф. В следствие на това, забелязах че, когато свети ABS-a, ако спирам от 80-100км/ч до 0, не се усещат никакви вибрации от дисквете и от спирачната система като цяло. Ако обаче лампичката несвети и спирам от същата или по- висока скорост до 0, осезаемо се усеща едно тресене в спирачките, което съм сигурен че не е от задействането на ABS-a, понеже не спирам рязко а плавно. Колицата ми бе преслушана с компютърна диагностика и становището бе че всички датчици и параметри са в норма. Мисля че трябва и да уточня че по шенкелите и по дисковете (абе на всякъде) имаше доста ръжда, та се чудя дали с течение на времето и километрите, тази ръжда е взела да поизпада и от там да се проявява тази аномалия. Разбираемо е че дисковете вече не са ръждясали а само в задната част на главината където е гривната за ABS-a. Другото което исках да попитам е дали грънците на седана и на комбито са еднакви (изключвам катализатора понеже е в ред), както и ако напиша VIN номера ще можете да ми кажете дали задницата е с нивомат или не. Пояснявам че е 97-8 набор. Благодаря за вниманието! :mitsu-smiley:
×
×
  • Създаване...