Andy Van Der Drift Публикувано 8 декември 2014 Сподели Публикувано 8 декември 2014 (редакция) ... Динамиката при 4х4 би трябвало да е по-добра или се бъркам? :mitsu-smiley:От място до 120-140 фабричното (4х4) има всички шансове да е отпред заради по-добрата тракция. Трябва то да се повреди, за да го бие предното, ако ще предното да е с 400 коня.Но от подаване на ГАЗ на трета и нагоре предавки, предното слага повече коне върху асфалта и връчва бинокъла на фабричната бегачка.Разходът на гориво при предното ще е с едни 1,2-1,4 литра по-малък на дълъг път при еднакъв темперамент на шофиране (кола след кола в една посока е така за пробата). В града също ще е по-икономичен с около 1,5-1,8 до 2 л, също при буквално еднакво шофиране.И двете ще имат сериозно недозавиване, но по-голямо ще е при преднячката. Нямаме механичен блокаж, нито електронно задействане на спирачката на загубилото сцепление колело. Нямаме и AYC системката, която веера притежава. Ако завиеш волана в едната посока на първа и настъпиш газта, при веера ще правиш големи кръгове с все по-увеличаващ се диаметър, а с предното вътрешното колело ще се запали и колата ще иска да върви повече направо вместо да следва зададената линия. Всъщност тя ще завива само когато отхлабваш газта.Освен старта, друго огромно предимство на веера е движението върху хлъзгава настилка. С него можеш да се наредиш на старт до някое 4.2 V8 атмосферка, докато с преднячката трябва да поставяш условия - да тръгвате от 60-70 км/ч или по-голяма. Редактирано 8 декември 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 8 декември 2014 Сподели Публикувано 8 декември 2014 Скъпо занимание са всички подобни трансплатнации и времеемко.За много прилични пари ЕТО направена колаАко си търсех бегачка сега, бих купил тази без колебание. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kryndon Публикувано 8 декември 2014 Сподели Публикувано 8 декември 2014 Скъпо занимание са всички подобни трансплатнации и времеемко.За много прилични пари ЕТО направена колаАко си търсех бегачка сега, бих купил тази без колебание. Ами то и този Еклипс е с трансплантиран двигател, както и преправяно шаси, от GS към GSX. Определено изглежда добре, без съмнение. Само че, за тези пари цял ВР-4 ще си вземе, или директно ще си внесе GSX от Щатите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 декември 2014 Сподели Публикувано 9 декември 2014 Това :mitsu-smiley: отнесе чакъЯ :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 декември 2014 Сподели Публикувано 9 декември 2014 Не мислите ли, че най-добре е да си намери запазен VR4 екземпляр (без наченки на ръжда) и да се обърне дирекцията? Това ми се струва по-добро решение, но разбира се и най-скъпо от финансова гледна точка, спрямо просто смяна на двигателя, защото тези 280 кончета май много ще им дойдат на предните гуми. Динамиката при 4х4 би трябвало да е по-добра или се бъркам? :mitsu-smiley:Не мислим ..По добрия вариант е, да си намери ВР и да прехвърли двигател и силово предаване на купето което вече си има .Точно това имаме в предвид по горе, другото само с двигателя е безсмислено и е някаква детска мечта само на Анди .:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 декември 2014 Сподели Публикувано 9 декември 2014 Ами то и този Еклипс е с трансплантиран двигател, както и преправяно шаси, от GS към GSX. Определено изглежда добре, без съмнение. Само че, за тези пари цял ВР-4 ще си вземе, или директно ще си внесе GSX от Щатите Нали осъзнаваш разликите с кола 400 коня на пътя с двойно задвижване със сток вр4, който я докара 200 я не? Обикновено направените коли на вторичен пазар идват двойно под инвестицията, какъвто е и случаят тук. Еклипсът е на Лео. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 декември 2014 Сподели Публикувано 9 декември 2014 Нали осъзнаваш разликите с кола 400 коня на пътя с двойно задвижване със сток вр4, който я докара 200 я не? Роска, той човека с "невъзможният туниг" търсеше някакви 20- 30 коня отгоре, върху неговите 150, ти направо оферта за 250 коня отгоре му направи ..:DЗа какво му е такава кола, дето да го е страх да влиза вътре в нея ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 9 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 9 декември 2014 Роска, той човека с "невъзможният туниг" търсеше някакви 20- 30 коня отгоре, върху неговите 150, ти направо оферта за 250 коня отгоре му направи ..:DЗа какво му е такава кола, дето да го е страх да влиза вътре в нея ..:D Разбира се никога не би ме било страх да вляза в такава кола, просто търсех някакъв по-реален резултат който може да се постигне с моя двигател. Ще се примиря, че тази кола ще се кара така..по нататък здраве и друга. Тъкмо ще съм се образовал достатъчно за да направя избор за това което искам точно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 9 декември 2014 Сподели Публикувано 9 декември 2014 Независимо от шегите и закачките, колегите са точни. За целта, която сте си поставили, трябва да отделите много повече пари от "заделените". А за "повече пари" може да се сдобиете с кола, друга модификация, която е и дори с повече коне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 декември 2014 Сподели Публикувано 9 декември 2014 Не мислим ..По добрия вариант е, да си намери ВР и да прехвърли двигател и силово предаване на купето което вече си има .Точно това имаме в предвид по горе, другото само с двигателя е безсмислено и е някаква детска мечта само на Анди .:DМечта ми е немско V8 битурбо БЕНЗИНово на задно. В краен случай порше от серията 991 с 6 цилиндъра. Това обсъждано двойно дето ми го навираш в ръцете освен един старт и проходимост зимата, друго хубаво няма в него. Надеждност - слаба, разход - в космоса; ускорение след 180 - по календарче ... Остави ме с тези малолитражки, моля ти се :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 декември 2014 Сподели Публикувано 10 декември 2014 Разбира се никога не би ме било страх да вляза в такава кола, просто търсех някакъв по-реален резултат който може да се постигне с моя двигател. Ще се примиря, че тази кола ще се кара така..по нататък здраве и друга. Тъкмо ще съм се образовал достатъчно за да направя избор за това което искам точно. А би трябвало :icon_thumbup: Мощните коли изискват ако не страх, то поне уважение и малко реална самооценка. Категорично съм се убедил, че направените бегачки са много по-добрите сделки откъм пари, но пък този тип тунинг е чаровен именно с желанието да направиш нещо сам, което е адски скъпо. Няма пълно щастие. Анди, какво е това турбо В8 на задно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 10 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2014 А би трябвало :icon_thumbup: Мощните коли изискват ако не страх, то поне уважение и малко реална самооценка. Категорично съм се убедил, че направените бегачки са много по-добрите сделки откъм пари, но пък този тип тунинг е чаровен именно с желанието да направиш нещо сам, което е адски скъпо. Няма пълно щастие. Анди, какво е това турбо В8 на задно? Страх е едно..да имаш уважение и отношение към автомобила смятам винаги е задължително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 декември 2014 Сподели Публикувано 10 декември 2014 (редакция) Анди, какво е това турбо В8 на задно?Някой Мерц или бенве М6 с V8 двигател битурбо. Е, сега, може и В8 S4 от тия с чарджър. Три литра, шест цилиндъра, 333 коня - не е зле. Може и комби да е. Повече от това не смалявам :rolleyes: . Ама пак - 50 бона :icon_angel: .Когато човек запали двигателя и чуе как работи, почуства ли се обезпокоен, стреснат или изплашен, значи това МПС е твърде мощно за него. Карал съм със страх един кросов мотор и съм виждал как момчета слизат от пистови и кросови мотори и им треперят ръчинките. На някои дори и краката. Нещо такова ще стане и с това мицубиши. Самата кола ще всее ужас най-вече при шофьор мъж, защото повечето жени не изпитват чак толкова страх :rolleyes: Редактирано 10 декември 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Skater Публикувано 11 декември 2014 Сподели Публикувано 11 декември 2014 Според мен, намери някой VR4 и от него пресаждай.Турбото ще свърши перфектна работа,но на даши ще влезнеш в 2-3000.Ако гоним само 10%-20% сменяваш буталата, инжекторите и компютъра.От там колекторните тръби и улекотяваш купето до колкотоне възможно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 7 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2015 А как стои възможността за присаждане на турбо от Еклипс ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 януари 2015 Сподели Публикувано 7 януари 2015 А как стои възможността за присаждане на турбо от Еклипс ? По същия начин, както стои въпросът с присаждане на турбо от форд, ланча, ауди и субару. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 януари 2015 Сподели Публикувано 7 януари 2015 (редакция) Не съм вдигал капака на еклипс, но нещата при галант вр4 и нормален са почти еднакви. Ако махна капака твин турбо и сложа черния 24 валве мицубиши и скрия тръбите на турбопътищата, ще кажеш, а, галант като галант.Виж сега, не искам да звучи все едно те разубеждавам. И аз имам такива помисли. Понеже явно не си се примирил със сегашната мощност, пак ще припомня, че при наличие на двигател 6а13тт от галант/легнум вр4 просто няма смисъл да слагаш от друг модел. Този с двете вентилаторчета си идва точно на мястото на стария, както и кутията ти. Само че, пак повтарям, на кутията ти хич няма да й хареса силата на завъртане, идваща от стадото полудели мустанги 280 на брой и 367 нютонметра. Тя ще предаде богу дух - ще се строши. Затова ще ти трябва и кутия. Двигател + кутия + доставката + работата за автомонтьора + не знам още какво и сметката ще стане много много дебела. Пак си помисли. Освен това не съществува нито една секунда, в която „новия„ двигател ще харчи по-малко от сегашния ти. Да речем сега при 140 ти гори 8,5. Е тогава ще ти гори 10,5. В града ако ти гори 12 после ще е 17-20, че и 30 (щото ще ти идва да натискаш педала). Плюс това таблото няма да ти показва вярно скоростта и изминатите километри и ако сложите типтроник, няма да знаеш на коя предавка се репчи колата в даден момент и в ръчен режим може да си вкарал задна, пък да мислиш че е първа и да го направиш хечбек в някой бус.В заключение - тунингът изобщо не е невъзможен, но е много скъп - трябват по-големи спирачки, други спирачни апарати, вероятно и други джанти 17, пък там гумите са по 200 кинта парчето. Погледнато по-общо след като можеш да отделиш 5-6 бона, продаваш твоя галант и скачаш в един веер, обръщаш кормилото от правилната страна и си готов. Редактирано 7 януари 2015 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 7 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2015 Не съм вдигал капака на еклипс, но нещата при галант вр4 и нормален са почти еднакви. Ако махна капака твин турбо и сложа черния 24 валве мицубиши и скрия тръбите на турбопътищата, ще кажеш, а, галант като галант.Виж сега, не искам да звучи все едно те разубеждавам. И аз имам такива помисли. Понеже явно не си се примирил със сегашната мощност, пак ще припомня, че при наличие на двигател 6а13тт от галант/легнум вр4 просто няма смисъл да слагаш от друг модел. Този с двете вентилаторчета си идва точно на мястото на стария, както и кутията ти. Само че, пак повтарям, на кутията ти хич няма да й хареса силата на завъртане, идваща от стадото полудели мустанги 280 на брой и 367 нютонметра. Тя ще предаде богу дух - ще се строши. Затова ще ти трябва и кутия. Двигател + кутия + доставката + работата за автомонтьора + не знам още какво и сметката ще стане много много дебела. Пак си помисли. Освен това не съществува нито една секунда, в която „новия„ двигател ще харчи по-малко от сегашния ти. Да речем сега при 140 ти гори 8,5. Е тогава ще ти гори 10,5. В града ако ти гори 12 после ще е 17-20, че и 30 (щото ще ти идва да натискаш педала). Плюс това таблото няма да ти показва вярно скоростта и изминатите километри и ако сложите типтроник, няма да знаеш на коя предавка се репчи колата в даден момент и в ръчен режим може да си вкарал задна, пък да мислиш че е първа и да го направиш хечбек в някой бус.В заключение - тунингът изобщо не е невъзможен, но е много скъп - трябват по-големи спирачки, други спирачни апарати, вероятно и други джанти 17, пък там гумите са по 200 кинта парчето. Погледнато по-общо след като можеш да отделиш 5-6 бона, продаваш твоя галант и скачаш в един веер, обръщаш кормилото от правилната страна и си готов. Просто се чудех дали един турбо кит от еклипс (всмукател, изпускател с турбо, кулер ...) за около 1 000 лв. няма да влезе добре и да издържи всичко без значителни преправяния. Или понеже не съм толкова наясно, какво е необходимо да се модифицира за да се получи тази интервенция и евентуално пак да ме откаже цената като събереш всичко.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 януари 2015 Сподели Публикувано 12 януари 2015 Просто се чудех дали един турбо кит от еклипс (всмукател, изпускател с турбо, кулер ...) за около 1 000 лв. няма да влезе добре и да издържи всичко без значителни преправяния. Или понеже не съм толкова наясно, какво е необходимо да се модифицира за да се получи тази интервенция и евентуално пак да ме откаже цената като събереш всичко.. Ще трябва още четене:icon_thumbup: Само турбо колектори за 6а13 струват близо 2 бона. На редови 6а13 не стават колектори от 6а13 ТТ. Не коментираме цена на пътища, кулер и турбини или една, но там играта е още по-голяма. Колко каза е бюджетът за засилване на атмосферния мотор или покупка на вече засилен? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 12 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2015 Ще трябва още четене:icon_thumbup: Само турбо колектори за 6а13 струват близо 2 бона. На редови 6а13 не стават колектори от 6а13 ТТ. Не коментираме цена на пътища, кулер и турбини или една, но там играта е още по-голяма. Колко каза е бюджетът за засилване на атмосферния мотор или покупка на вече засилен? Попаднах на обява с обявени други цени, но явно нещо не е било нормално.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 януари 2015 Сподели Публикувано 12 януари 2015 Попаднах на обява с обявени други цени, но явно нещо не е било нормално.. За кой еклипсов двигател? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 12 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2015 За кой еклипсов двигател? http://olx.bg/eklips-1990-1999-2-0-16v-4g63-turbo-4h4-nyakoi-chasti-za-tezi-modeli-i12194039 Той е от форума човека ако не се лъжа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 януари 2015 Сподели Публикувано 12 януари 2015 http://olx.bg/eklips...odeli-i12194039 Той е от форума човека ако не се лъжа. Ми, как да ти кажа... Да тунинговаш 6 цилиндров В -образен двигател с турбо и колектори на редови 4 цилиндров... Няма как да стане тази математика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kryndon Публикувано 12 януари 2015 Сподели Публикувано 12 януари 2015 http://olx.bg/eklips-1990-1999-2-0-16v-4g63-turbo-4h4-nyakoi-chasti-za-tezi-modeli-i12194039 Той е от форума човека ако не се лъжа. Поне от това, което е изписано, не са достатъчно частите, а както другите казаха - не са директен болт-он. Според мен имаш два варианта: Или правиш нещо от сорта на това , или продаваш сегашния, събираш още кинта, идваш в Англия и си тръгваш със VR-4 емблема залепена отзад :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 12 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2015 Ми, как да ти кажа... Да тунинговаш 6 цилиндров В -образен двигател с турбо и колектори на редови 4 цилиндров... Няма как да стане тази математика. Аз съм с редови. (4G64) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.