Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Покупка на Mitsubishi Grandis


SHIN

Препоръчано мнение

Здравейте колеги! Първо поздравления за хубавия форум и приятната обстановка, която сте създали! Та, да премина на въпроса, след доста чудене и залитане от една марка към друга, категорично се спрях на Mitsubishi Grandis 2.4l бензин. Проблема е, че не съм запознат с въпросното возило и незнам какво да гледам при покупката, а и изборът е доста ограничен. Във форума също не открих много информация. В сайтовете има 3-4 автомобила, които отговарят на моите критерии, а те не са високи, бензинов двигател, ръчни скорости. От там нататък ми е пълна мъгла. Моля собствениците на такива модели да споделят дали имат някакви фабрични дефекти, слаби зони, за които да се оглеждам при огледа.Как са като двигатели, скорости, гният ли и къде най-често, дефекти по електрониката, които са по-лесни за прикриване и т.н. Също така по-запознатати могат да кажат дали си струва избщо да ходя да гледам следните коли :

 

1. http://www.cars.bg/c894313 Тази изглежда добре, има газов инжекцион, от частно лице е, но цената ми се вижда ниска в сравнение с втората.

2. http://www.cars.bg/c882397 Изглежда ми много добре, но леко съм наплашен от автоджамбазите в Горубляне.

3. http://www.cars.bg/c883444 Съща на външен вид ми изглежда добре, но е с 1 година по-стара, а е по-скъпа.

 

Общо взето това е и избора, който имам във интернет, тези дни ще ходя по автосалоните в Пловдив и околията да видя дали има някое хубаво Грандисче :D

Поздрави на всички и благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......много добра машина, за съжаление недоуценена.....7 местен , огромен багажник,за 2.4 мотора и ръчна кутия добре върви,но не е кой знае какво,разход от 7 до 12-13 л./100 км зависи.....мотора е по стария, 4G69 ,което е по лесно за подръжка, особено ако е на газ.....клапаните и леглата им са доста здрави,а не като на по новия 4В12,където са доста по прецизни и скъпи за подръжка........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Mitsubishi Grandis 2.4l бензин? Това е една от най-добрите коли правена от Мицубиши.

Колата има качества, които малко хора подозират. Освен че е много красива, няма никакви характерни повреди! Не гние, няма проблеми с ходовата част и скоростите.

Двигателят не е супер силен, но е достатъчно еластичен и икономичен за класа си.

В интериора не скърца нищо и въобще като цяло колата е супер тиха.

Характерното за Грандис е ранното износване на кожата на волана и скоростния лост, а също така светлата тапицерия, която много си личи, като е нацапана.

Също така трябва да се слагат оригинални биалетки и амортисьори по понятни причини.

Задължително да не е дизел, защото няма японски слаган по това време на Грандис!

Понася перфектно газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mitsubishi Grandis 2.4l бензин? Това е една от най-добрите коли правена от Мицубиши.

Колата има качества, които малко хора подозират. Освен че е много красива, няма никакви характерни повреди! Не гние, няма проблеми с ходовата част и скоростите.

Двигателят не е супер силен, но е достатъчно еластичен и икономичен за класа си.

В интериора не скърца нищо и въобще като цяло колата е супер тиха.

Характерното за Грандис е ранното износване на кожата на волана и скоростния лост, а също така светлата тапицерия, която много си личи, като е нацапана.

Също така трябва да се слагат оригинални биалетки и амортисьори по понятни причини.

Задължително да не е дизел, защото няма японски слаган по това време на Грандис!

Понася перфектно газ.

Като цяло вярно с две съществени уговорки:-) Иконимичността е последният белег на тоя мотор, а шумоизолацияга е типично японска, тоест осезаемо зле.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За втората обява мога да кажа че колата е променена до неузнаваемост.На снимките преди да дойде в Бг волана и скоростния лост съвсем не изглеждаха така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа..... Тези дни проверих по автосалоните около Пловдив, имаше само една и то дизел :icon_doh:

В четвъртък отивам да видя тези двете - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11410964335300606&slink=7tr0p7

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11413725012617259&slink=7tr0p7

 

и ако не са някакви тотални гробници ще се прибера с една от тях :icon_thumbup: Лошото е, че и двете са без номера и няма как да ги закарам до сервиз да ги закачат на компютър, така че всеки hint за това какво да гледам ще е повече от добре дошъл, пък все ще успея да почерпя на някоя форумна сбирка :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа..... Тези дни проверих по автосалоните около Пловдив, имаше само една и то дизел :icon_doh:

В четвъртък отивам да видя тези двете - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11410964335300606&slink=7tr0p7

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11413725012617259&slink=7tr0p7

 

и ако не са някакви тотални гробници ще се прибера с една от тях :icon_thumbup: Лошото е, че и двете са без номера и няма как да ги закарам до сервиз да ги закачат на компютър, така че всеки hint за това какво да гледам ще е повече от добре дошъл, пък все ще успея да почерпя на някоя форумна сбирка :D

.......избягвай дизел, той не е японски, а е на Фолкцваген......другото което е, че и ск. кутии дават дефект( ръчните ),но на около 200-250 к км пробег,защото тези кутии са идентични с тези на Галант ЕА сериите, а те си имат проблем.....като я запалите и мотора се поуспокои малко ( но не да загрее напълно )то накарайте някой да натиска съединителя и за 3-5 секунди да го задържа долу, после да го пусне и пак за 3-5 сек, и така няколко пъти, а другия да седи до мотора на отворен капак, и да слуша .......ако има специфично ромолене или потропване , то имате проблем в кутията , ако ли не, тогава я покарайте малко, ако при карането не стържже, ск. влизат добре без прехръкване и т.н. .то няма проблем с нея.......като я карате, обърнете внимание на съединителя, дали отделя добре, колко отделя, дали е мек и т.н.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дизел в никакъв случай няма да взема!

Не успях да разбера, скоростите са проблемни при дизеловите мотори ли, или и при бензиновите?

 

А как стоят нещата при бензинов мотор, автоматик? Че видях две-три в София автоматик и почвам да се чудя дали пък да не взема такава в краен случай. Примерно ако взема автоматик и се батарляса кутията след някой друг месец, колко горе долу е ремонта, дали избщо може да се ремонтира или се сменя цялата и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ви се похваля, от днес съм горд собственик на Mitsubishi Grandis 2.4L с газов инжекцион. Колата е изключително запазена и уж на реални километри, имам документи с пълна сервизна история, двигателя мърка, оттук насетне само много и безаварийни километри си пожелавам! Тези дни като ми остане време ще постна и снимки :icon_thumbup:

 

Остана само да попитам къде в Пловдив да отида да я обслужат, трябва ми сервиз или майстор, който наистина разбира от Mitsubishi.

 

Благодаря още веднъж за съветите!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Честито колега!

За Пловдив ти препоръчвам да отидеш при Milen_z (в профила му е телефонния номер). Той разбира изключително много от автомобили!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отивай направо при Милен,защото мойта Каризма след ходене при "майстори" сега е при него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

......много добра машина, за съжаление недоуценена.....7 местен , огромен багажник,за 2.4 мотора и ръчна кутия добре върви,но не е кой знае какво,разход от 7 до 12-13 л./100 км зависи.....мотора е по стария, 4G69 ,което е по лесно за подръжка, особено ако е на газ.....клапаните и леглата им са доста здрави,а не като на по новия 4В12,където са доста по прецизни и скъпи за подръжка........

 

По какво се разбира, кой двигател е монтиран 4G69 или 4В12? :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По какво се разбира, кой двигател е монтиран 4G69 или 4В12? :rolleyes:

.......по много неща, но ще кажа само аматьорските - единия е с по малък капак на клапаните( 4Г69 ) и е едновалов( т.е. с по малък капак на агренажа горе),с агренажен ремък и е с пластмасов черен капак( другия е с верига и е с метален капак отстрани на мотора ).....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......по много неща, но ще кажа само аматьорските - единия е с по малък капак на клапаните( 4Г69 ) и е едновалов( т.е. с по малък капак на агренажа горе),с агренажен ремък и е с пластмасов черен капак( другия е с верига и е с метален капак отстрани на мотора ).....

А този по-новият 4В12 не се ли слага в по-късни години и ли и той се вгражда на коли от 2004г.?

Други минуси освен по-меките клапани има ли спрямо 4Г69?

Чета, че по-новият работил по-тихо и бил по-балансиран.

Това, че е с верига също е плюс донякъде, въпреки че не зная точно при Грандиса дали е надеждно измислено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А този по-новият 4В12 не се ли слага в по-късни години и ли и той се вгражда на коли от 2004г.?

Други минуси освен по-меките клапани има ли спрямо 4Г69?

Чета, че по-новият работил по-тихо и бил по-балансиран.

Това, че е с верига също е плюс донякъде, въпреки че не зная точно при Грандиса дали е надеждно измислено.

.........да, от по горни години е, след 2007 год. монтират 4В12 ,но пък тогава спират модела за Европа.....това че е с верига не означава че изкарва дълго,така че не се успокоявай.....веригата се сменя и тя на 120-150 к км........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.........да, от по горни години е, след 2007 год. монтират 4В12 ,но пък тогава спират модела за Европа.....това че е с верига не означава че изкарва дълго,така че не се успокоявай.....веригата се сменя и тя на 120-150 к км........

 

И аз така предполагах. :)

Какво може да очаквам от Грандис с 4Г69 двигателя на малко над 400 000км. Има и ГИ, но не зная от колко време е каран с него. Не видях нещо съмнително при движение, на празен ход на газ работеше по-неравномерно двигателя, но нищо фрапантно. Казаха ми, че скоро са дали 1200лв. за смяна на съединителя.

Хваща ли ги лесно ръждата, видя ми се че има тук там при двигателния отсег. Отдолу не съм имал възможност да погледна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз така предполагах. :)

Какво може да очаквам от Грандис с 4Г69 двигателя на малко над 400 000км. Има и ГИ, но не зная от колко време е каран с него. Не видях нещо съмнително при движение, на празен ход на газ работеше по-неравномерно двигателя, но нищо фрапантно. Казаха ми, че скоро са дали 1200лв. за смяна на съединителя.

Хваща ли ги лесно ръждата, видя ми се че има тук там при двигателния отсег. Отдолу не съм итамал възможност да погледна.

/.......съединителя ти е около 750 лв. комплекта, и няма как останалото да е работа,тъй като ще излезе че е 450 лв( аз ако сменям за толкова съединител,ще стана милионер).....или те будалкат че са го сменяли, или пък с цената нещо лъжат .....това ,че мотора на ПХ работи неравномерно, може да е за реглаж на клапаните,те се регулират с 5-7 стотни повече от колкото го дават по каталог, причината е АГУ-то....ако няма никакви луфтове или те са си направо отрицателни, тогава може да имате проблем с леглата й.......т.е. клапаните да са се вкопали в главата ......това може да се познае и с газоанализатор, който ако въглеводородите са високи, значи има проблем с клапаните,тъй като те не затварят добре цилиндъра.......тогава се налага ремонт на главата......

По принцип не гният ,това че по мотора има ръжда е нормално, по добре ръжда ,от колкото масло и антифриз......

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А скъпа ли е поддръжката на ходовата част? По колко носача има отпред и отзад и заедно с шарнирите ли вървят?

Чета, че и Грандисът кривял предни дискове. Това често явление, както при Галанта ли е?

 

Най-важното ме интересува слабите му места, на които трябва да се обърне внимание при евентуална покупка. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А скъпа ли е поддръжката на ходовата част? По колко носача има отпред и отзад и заедно с шарнирите ли вървят?

Чета, че и Грандисът кривял предни дискове. Това често явление, както при Галанта ли е?

 

Най-важното ме интересува слабите му места, на които трябва да се обърне внимание при евентуална покупка. :rulez:

......Грандиса е доста по устойчива кола от Галанта, с доста по голям ресурс.....отпред окачването му е макферсон,отзад - мултилинково......отпред освен амортиьори,които са им слабо място , друго няма проблем......за сравнение ще кажа,че държа на склад 10 шарнира от 2 години, и само 4 съм сменил....Това Грандис да разбие шарнир, трябва бая да е юркан.....същото се отнася до рейката, колкото на Галант да е слаба, толкова там е здрава......по скоро се притеснявай за задното окачване, въпреки че частите му не са скъпи, но пък са много,подобно на предното на Галант.....има 16 тампона на 8 носача или уши......но досега не съм правил ремонт на задно окачване,така че според мен не е проблем и то.......скъпото му е ламарини, стъкла , фарове и т.н.......един фар е към 1000 лв......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...