Gman Публикувано 4 септември 2014 Сподели Публикувано 4 септември 2014 Здравейте !Искам да попитам тези които имат опит: Заслужава ли си, да си купя Галант втора ръка със вече сложен ГИ? Ако искам да ми харчи по-малко да си взема с ГИ или ТД модела(90 коня) ? :mitsu-smiley: Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 4 септември 2014 Сподели Публикувано 4 септември 2014 Здравейте !Искам да попитам тези които имат опит: Заслужава ли си, да си купя Галант втора ръка със вече сложен ГИ? Ако искам да ми харчи по-малко да си взема с ГИ или ТД модела(90 коня) ? :mitsu-smiley: Благодаря предварително! Айдеее сега пак ще тръгнат едни спорове за това кое е по-добро бензин или дизел...Вземай това което ти е на сърце колега според мен са на кантар нещата въпреки че сега ще започнат едни спорове ама нафтата еди колко си газта еди колко си. Аз съм с дизел и съм много доволен и ако се върне времето назад и съм изправен пред дилемата бензин или дизел отново щях да избера дизела. Според мен по-скоро обърни внимание на това дали ти харесва поведението на дизеловия автомобил или на бензин/газ и от там си направи изводите, иначе като разход според мен са на карнтар нещата.Успех в избора! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 4 септември 2014 Сподели Публикувано 4 септември 2014 Щом целта е нисък разход на гориво, значи колата не трябва да е галант. Икономичните коли са малки и леки. Но ако искаш галант и се чудиш какъв, взимай бензинов 2000 кубика. На дълъг път 2.5 V6 и 2.0 харчат почти еднакво. 2.0i по-малко, но не е кой знае колко по-малко. Разликата идва градско и като настъпиш десния педал. V6 е най-приятен за каране, макар и по-стар като техническо изпълнение. Всички двигатели са здрави. При карането на бензинов галант с газова инсталация ще имаш по-голямо ускорение от място и по-бързо доускорение на предавки от І до ІІІ-та включително в сравнение с дизеловия. Разликата до 100 от място е ~5 сек в полза на V6 сравнен с дизела. За тези 5 секунди колата може да спре до покой. Тази разлика се усеща като по-голямо удоволствие от ускорението, особено след 4000 оборота, когато вече звукът от всмукването на 6-те цилиндъра се чува доста добре и прилично. Пък като не се кефиш на звук и не държиш да те лепи за седалката на трета от 70 и мръсна газ, взимай дизел. Също върви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 4 септември 2014 Сподели Публикувано 4 септември 2014 Ще използвам темата на колегата да попитам.. като вървене как са GDI-то и 2.5.. Имат ли голяма разлика и в полза на кой? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 4 септември 2014 Сподели Публикувано 4 септември 2014 Разликата до 100 от място е ~5 сек в полза на V6 сравнен с дизела. Не бяха ли 3.Дизела се ускорява за 12.5 секунди до 100.Шестака май беше за 9.5 сек. освен ако не бъркам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gman Публикувано 4 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2014 Разбира се бях погледнал и малки коли. Но как да направя компромис при визията на Галанта? Пък и Колта ако харчи 8 а галанта 10? Каква е голямата разлика за 2 литра ли да се циганим? Ами комфорта и невероятния външен вид на Галанта си заслужават за 2 литра. Все още се колебая, но ще видим какво ще взема :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 5 септември 2014 Сподели Публикувано 5 септември 2014 Хм, мислех че са 13,2 при дизела. Нищо, по-различно върви V6 моторетката. При мен специално от 70-80 на трета не могат да ми видят задния номер при изпреварване. Ама не за друго, ми щото е мръсен и лампите му не светят, хихих.Шест години станаха откакто го имам и още се кефя на високотехнологичния му звук на празен ход и загрял - брум,брум,брум ... едно глухо таквоз и само пАрата се вдига леко нагоре и издава че работи.Само разхода и вида ли гледаме в случая? Между кои коли избираш? Тук не сме облъчени. Можеш да разчиташ на обективно мнение за каквато и да е алтернатива. Аз не съжалявам за покупката към днешна дата и съм супер доволен. Недостатъците си ги знаем и не мислим, че караме самолети или нещо кой знае какво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 5 септември 2014 Сподели Публикувано 5 септември 2014 Хм, мислех че са 13,2 при дизела. Нищо, по-различно върви V6 моторетката. При мен специално от 70-80 на трета не могат да ми видят задния номер при изпреварване. Е, то затова като му сипеш 20 лева минаваш 50-60 км :D Вървят си колиците, две мнения няма.И дизела за кандидат-пенсионери като мен си е доста чевръст особено между 2 и 3 000 оборота. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 5 септември 2014 Сподели Публикувано 5 септември 2014 С 50 лева за Н95 мина 280 км на дълъг път, което прави 7,0. Градско го изсмуква бързо, но бензините са така, особено зимата на къси отсечки. Много приятно се изненадах от разхода. Още веднъж миналата година засякох 7,2, като 45% от времето беше на климатик с трима души. Обичайно си харчи повече. Имам и нееднократно 10 градски. Понякога и дизеловите галанти го правят. Абе много е относително и различно всеки път. Малко да бързаш и да даваш газ и числата са съвсем други. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gman Публикувано 5 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 5 септември 2014 Проблема е, че не съм решил малка или голяма да е колата. Обмислям между Колт, Галант и Каризма. Трудно решение е за мен, хем искам да е хубава, хем нямам пари за бензин :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 5 септември 2014 Сподели Публикувано 5 септември 2014 Важно е как гледаш на покупката на кола, т.е. за какво ще я ползваш. На мен например ми харесва дизайна, интериора, скоростите, ускорението, пътното поведение и возията. Обичам мощните двигатели с хубав звук и като погледна колата, да ми остава погледа в нея известно време.Но ако ти трябва просто да се придвижваш от т.А до т.В и не те интересува как изглежда, а водещи са икономичност и здравина, тогава Колт е по-добре.Пари за бензин ... Мицубишитата вървят с много малко гориво в резервоара. Не е като някои коли, при които ако има под 15-20 литра аха-аха да изгасне щот не може да си го дръпне и собствениците им почват да треперят когато стрелката падне малко под половината и бързат да допълват. Заеви таз раалта. При галанта показва 5 мм под отметката за празно. Много точен уред, непретенциозен и колата пали с много малко бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gman Публикувано 5 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 5 септември 2014 Колата не я искам само за придвижане. Възнамерявам да се грижа добре за нея, ще я поддържам, ще си я ремонтирам и т.н. Възнамерявам да си я направя както на мен ми е по-хубаво. Дизайна, звука на двигателя, интериора и возията са ми важни също. Щом е :mitsu-smiley: значи няма как да не е здрава така, че него си го знаем. Като втори дом ще я ползвам колата общо взето. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 5 септември 2014 Сподели Публикувано 5 септември 2014 Доста интересна тема се заформя, ще я следя с интерес... А някой има ли наблюдение по въпроса на TASSO? GDI и 2.5...? В момента този Галант http://valvel.cars.bg/c129979Претърпява някои промени - от няколко дни собственика си го регистрира и му предстои затъмняване на стъкла, вероятно и други подобрения... Та ми се ще Галант, но все още се колебая GDI или не... Извинявам се за спама... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 5 септември 2014 Сподели Публикувано 5 септември 2014 Като втори дом ще я ползвам колата общо взето. :icon_thumbup: Галант :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 5 септември 2014 Сподели Публикувано 5 септември 2014 V6 е по-добре. Не защото е с 6 гърла, а защото ГДИ значи директно впръскване. По-сложен и капризен агрегат е. V6 е такова магаре, че с времето може да се научи на каква да е зоб - спирт, ракия, на галоши, на газ ... Шегата настрана. ГДИ е добре, но или на бензин, или на газ. С двете не става. Майсторите за него са твърде малко.Мързи ме сега да търся динографика на кривите на разгръщане на мощността при ГДИ. V6 работи и върви като електромотор. Явно маховикът му е доста големо железо като слушам как се форсира и как върви на висока предавка с малко обороти плюс добавяне на газ.Без да се лъжем, с нито един двигател не е бегачка, но с чистия V6 върви най-добре. Все пак при модификациите след фейса плюс спорт едишън броните видът е агресивен и трябва да има някаква кореспондираща мощ, нещо да се случва като се настъпи газта. Жалко че нямат 3.0 V6 тук. Сигурно щех да се метна на него на времето, не знам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 5 септември 2014 Сподели Публикувано 5 септември 2014 Не ме интересува газта и колко е капризен GDI-то, изчели сме достатъчно. Интересуваме чистия вървеж, ако не се лъжа GDI-то има сила и в по-ниските обороти. Каква е максималната им скорост(не по книга). След 100км как набира единия в сравнение с другия. Интересно ми е чистото сравнение между вървежа на 2-та двигателя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 5 септември 2014 Сподели Публикувано 5 септември 2014 И на мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 5 септември 2014 Сподели Публикувано 5 септември 2014 Не ме интересува газта и колко е капризен GDI-то, изчели сме достатъчно. Интересуваме чистия вървеж, ако не се лъжа GDI-то има сила и в по-ниските обороти. Каква е максималната им скорост(не по книга). След 100км как набира единия в сравнение с другия. Интересно ми е чистото сравнение между вървежа на 2-та двигателя Разликата в ускорението и доускорението между 2.4GDI и 2.5V6 е голяма и то в полза на 6-цилиндровия двигател. По-големия му въртящ момент си казва думата. Ако GDI-то се кара нормално, ще харчи по-малко от шестака, но ако ги настъпиш и двете - разлика в харченето почти няма, за разлика от вървенето.П.П. GDI-то няма сила в ниските обороти, няма и как да има, защото е с 4 цилиндъра и по-малък въртящ момент. Разликата от 100 кубика е почти без значение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 5 септември 2014 Сподели Публикувано 5 септември 2014 Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gman Публикувано 5 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 5 септември 2014 (редакция) А някои да каже по въпроса за закупуване на втора ръка с вече вградено газово? Ако не е нещо на 2 и нагоре години няма ли да става за каране още? :mitsu-smiley: Редактирано 5 септември 2014 от Gman Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 5 септември 2014 Сподели Публикувано 5 септември 2014 Зависи,колко габровската е минал като е купувал уредбата,ако е някоя по-нормална не би трябвало да имаш проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 5 септември 2014 Сподели Публикувано 5 септември 2014 За колата ли питаш дали ще става за каране след 2 години употреба на газ или за самата газова инсталация? Без значение кое от двете отговорът ми е един - това не е дъвка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gman Публикувано 5 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 5 септември 2014 Питам дали двигателя няма да е отишъл вече. И дали с малко грижи ще се кара нормално? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 6 септември 2014 Сподели Публикувано 6 септември 2014 2.5 мотора е такова куче, че това ще е последното, което ще правиш по колата. Независимо дали е каран на газ било то с обикновенна газова или инжекцион. Виж вече, ако не му е сменяно маслото например или е прегрян е друга бира За 2.0 нямам наблюдение при продължителна работа на газ, но не съм и чул за много оплаквания Ти обаче гледай за другите типични поблеми по галантите - било то дизел или бензин: ръждата(!), синхронизатор на 2ра, криви спирачни дискове, окачване (носачи, увиснали заедници и т.н.)... дискутирано е много по другите теми Няма да се намесвам в избора на гориво.. там всеки си има мнение ако все пак не си решил нещо твърдо погледни стари теми .. например тази: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=11728имаше и по-интерестни и по-нови ама нещо не ги намирам сега ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 6 септември 2014 Сподели Публикувано 6 септември 2014 Брех, то ако за 2 години каране на газ си отиваше двигателя, кой малоумник щеше да слага газ, колега :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.