Премини към съдържание

Втора ръка Галант с газов инжекцион или ТД


Gman

Препоръчано мнение

Здравейте !

Искам да попитам тези които имат опит: Заслужава ли си, да си купя Галант втора ръка със вече сложен ГИ? Ако искам да ми харчи по-малко да си взема с ГИ или ТД модела(90 коня) ? :mitsu-smiley:

 

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте !

Искам да попитам тези които имат опит: Заслужава ли си, да си купя Галант втора ръка със вече сложен ГИ? Ако искам да ми харчи по-малко да си взема с ГИ или ТД модела(90 коня) ? :mitsu-smiley:

 

Благодаря предварително!

 

Айдеее сега пак ще тръгнат едни спорове за това кое е по-добро бензин или дизел...

Вземай това което ти е на сърце колега според мен са на кантар нещата въпреки че сега ще започнат едни спорове ама нафтата еди колко си газта еди колко си. Аз съм с дизел и съм много доволен и ако се върне времето назад и съм изправен пред дилемата бензин или дизел отново щях да избера дизела. Според мен по-скоро обърни внимание на това дали ти харесва поведението на дизеловия автомобил или на бензин/газ и от там си направи изводите, иначе като разход според мен са на карнтар нещата.

Успех в избора!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом целта е нисък разход на гориво, значи колата не трябва да е галант. Икономичните коли са малки и леки.

Но ако искаш галант и се чудиш какъв, взимай бензинов 2000 кубика. На дълъг път 2.5 V6 и 2.0 харчат почти еднакво. 2.0i по-малко, но не е кой знае колко по-малко. Разликата идва градско и като настъпиш десния педал. V6 е най-приятен за каране, макар и по-стар като техническо изпълнение. Всички двигатели са здрави. При карането на бензинов галант с газова инсталация ще имаш по-голямо ускорение от място и по-бързо доускорение на предавки от І до ІІІ-та включително в сравнение с дизеловия. Разликата до 100 от място е ~5 сек в полза на V6 сравнен с дизела. За тези 5 секунди колата може да спре до покой. Тази разлика се усеща като по-голямо удоволствие от ускорението, особено след 4000 оборота, когато вече звукът от всмукването на 6-те цилиндъра се чува доста добре и прилично. Пък като не се кефиш на звук и не държиш да те лепи за седалката на трета от 70 и мръсна газ, взимай дизел. Също върви.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще използвам темата на колегата да попитам.. като вървене как са GDI-то и 2.5.. Имат ли голяма разлика и в полза на кой?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разликата до 100 от място е ~5 сек в полза на V6 сравнен с дизела.

 

Не бяха ли 3.

Дизела се ускорява за 12.5 секунди до 100.

Шестака май беше за 9.5 сек. освен ако не бъркам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се бях погледнал и малки коли. Но как да направя компромис при визията на Галанта? Пък и Колта ако харчи 8 а галанта 10? Каква е голямата разлика за 2 литра ли да се циганим? Ами комфорта и невероятния външен вид на Галанта си заслужават за 2 литра. Все още се колебая, но ще видим какво ще взема :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, мислех че са 13,2 при дизела. Нищо, по-различно върви V6 моторетката. При мен специално от 70-80 на трета не могат да ми видят задния номер при изпреварване. Ама не за друго, ми щото е мръсен и лампите му не светят, хихих.

Шест години станаха откакто го имам и още се кефя на високотехнологичния му звук на празен ход и загрял - брум,брум,брум ... едно глухо таквоз и само пАрата се вдига леко нагоре и издава че работи.

Само разхода и вида ли гледаме в случая? Между кои коли избираш? Тук не сме облъчени. Можеш да разчиташ на обективно мнение за каквато и да е алтернатива. Аз не съжалявам за покупката към днешна дата и съм супер доволен. Недостатъците си ги знаем и не мислим, че караме самолети или нещо кой знае какво.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, мислех че са 13,2 при дизела. Нищо, по-различно върви V6 моторетката. При мен специално от 70-80 на трета не могат да ми видят задния номер при изпреварване.

 

Е, то затова като му сипеш 20 лева минаваш 50-60 км :D

Вървят си колиците, две мнения няма.

И дизела за кандидат-пенсионери като мен си е доста чевръст особено между 2 и 3 000 оборота.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С 50 лева за Н95 мина 280 км на дълъг път, което прави 7,0. Градско го изсмуква бързо, но бензините са така, особено зимата на къси отсечки. Много приятно се изненадах от разхода. Още веднъж миналата година засякох 7,2, като 45% от времето беше на климатик с трима души. Обичайно си харчи повече. Имам и нееднократно 10 градски. Понякога и дизеловите галанти го правят. Абе много е относително и различно всеки път. Малко да бързаш и да даваш газ и числата са съвсем други.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е, че не съм решил малка или голяма да е колата. Обмислям между Колт, Галант и Каризма. Трудно решение е за мен, хем искам да е хубава, хем нямам пари за бензин :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Важно е как гледаш на покупката на кола, т.е. за какво ще я ползваш. На мен например ми харесва дизайна, интериора, скоростите, ускорението, пътното поведение и возията. Обичам мощните двигатели с хубав звук и като погледна колата, да ми остава погледа в нея известно време.

Но ако ти трябва просто да се придвижваш от т.А до т.В и не те интересува как изглежда, а водещи са икономичност и здравина, тогава Колт е по-добре.

Пари за бензин ... Мицубишитата вървят с много малко гориво в резервоара. Не е като някои коли, при които ако има под 15-20 литра аха-аха да изгасне щот не може да си го дръпне и собствениците им почват да треперят когато стрелката падне малко под половината и бързат да допълват. Заеви таз раалта. При галанта показва 5 мм под отметката за празно. Много точен уред, непретенциозен и колата пали с много малко бензин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата не я искам само за придвижане. Възнамерявам да се грижа добре за нея, ще я поддържам, ще си я ремонтирам и т.н. Възнамерявам да си я направя както на мен ми е по-хубаво. Дизайна, звука на двигателя, интериора и возията са ми важни също. Щом е :mitsu-smiley: значи няма как да не е здрава така, че него си го знаем. Като втори дом ще я ползвам колата общо взето. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доста интересна тема се заформя, ще я следя с интерес...

А някой има ли наблюдение по въпроса на TASSO? GDI и 2.5...?

В момента този Галант http://valvel.cars.bg/c129979

Претърпява някои промени - от няколко дни собственика си го регистрира и му предстои затъмняване на стъкла, вероятно и други подобрения... Та ми се ще Галант, но все още се колебая GDI или не...

Извинявам се за спама...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

V6 е по-добре. Не защото е с 6 гърла, а защото ГДИ значи директно впръскване. По-сложен и капризен агрегат е. V6 е такова магаре, че с времето може да се научи на каква да е зоб - спирт, ракия, на галоши, на газ ...

Шегата настрана. ГДИ е добре, но или на бензин, или на газ. С двете не става. Майсторите за него са твърде малко.

Мързи ме сега да търся динографика на кривите на разгръщане на мощността при ГДИ. V6 работи и върви като електромотор. Явно маховикът му е доста големо железо като слушам как се форсира и как върви на висока предавка с малко обороти плюс добавяне на газ.

Без да се лъжем, с нито един двигател не е бегачка, но с чистия V6 върви най-добре. Все пак при модификациите след фейса плюс спорт едишън броните видът е агресивен и трябва да има някаква кореспондираща мощ, нещо да се случва като се настъпи газта. Жалко че нямат 3.0 V6 тук. Сигурно щех да се метна на него на времето, не знам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ме интересува газта и колко е капризен GDI-то, изчели сме достатъчно. Интересуваме чистия вървеж, ако не се лъжа GDI-то има сила и в по-ниските обороти. Каква е максималната им скорост(не по книга). След 100км как набира единия в сравнение с другия. Интересно ми е чистото сравнение между вървежа на 2-та двигателя

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ме интересува газта и колко е капризен GDI-то, изчели сме достатъчно. Интересуваме чистия вървеж, ако не се лъжа GDI-то има сила и в по-ниските обороти. Каква е максималната им скорост(не по книга). След 100км как набира единия в сравнение с другия. Интересно ми е чистото сравнение между вървежа на 2-та двигателя

Разликата в ускорението и доускорението между 2.4GDI и 2.5V6 е голяма и то в полза на 6-цилиндровия двигател. По-големия му въртящ момент си казва думата. Ако GDI-то се кара нормално, ще харчи по-малко от шестака, но ако ги настъпиш и двете - разлика в харченето почти няма, за разлика от вървенето.

П.П. GDI-то няма сила в ниските обороти, няма и как да има, защото е с 4 цилиндъра и по-малък въртящ момент. Разликата от 100 кубика е почти без значение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А някои да каже по въпроса за закупуване на втора ръка с вече вградено газово? Ако не е нещо на 2 и нагоре години няма ли да става за каране още? :mitsu-smiley:

Редактирано от Gman
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи,колко габровската е минал като е купувал уредбата,ако е някоя по-нормална не би трябвало да имаш проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За колата ли питаш дали ще става за каране след 2 години употреба на газ или за самата газова инсталация? Без значение кое от двете отговорът ми е един - това не е дъвка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2.5 мотора е такова куче, че това ще е последното, което ще правиш по колата. Независимо дали е каран на газ било то с обикновенна газова или инжекцион. Виж вече, ако не му е сменяно маслото например или е прегрян е друга бира :) За 2.0 нямам наблюдение при продължителна работа на газ, но не съм и чул за много оплаквания :)

Ти обаче гледай за другите типични поблеми по галантите - било то дизел или бензин: ръждата(!), синхронизатор на 2ра, криви спирачни дискове, окачване (носачи, увиснали заедници и т.н.)... дискутирано е много по другите теми :)

Няма да се намесвам в избора на гориво.. там всеки си има мнение :) ако все пак не си решил нещо твърдо погледни стари теми .. например тази: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=11728

имаше и по-интерестни и по-нови ама нещо не ги намирам сега ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Брех, то ако за 2 години каране на газ си отиваше двигателя, кой малоумник щеше да слага газ, колега :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...