Lyubo Dimitrov Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 (редакция) Това са легенди за голямото разглабяне в купето, това да не е Пасат :icon_censored: . Откачат се двете тръби от към мотора, а отвътре се разглабя при жабката колкото за смяна на филтър долу горе - развива се и излиза цялото тяло на което пише AC Unit.. И сам можеш да си го направиш пред блока самото разглабяне така да се каже.. Редактирано 19 август 2014 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 (редакция) Рафа, тъй като в 90% от случаите когато има две възможности (или едното, или другото; или отпред, или отзад; или в лявата ръка, или в дясната и т.н.) става обратното на моето предположение, ще ти кажа че фреонът излита от тръба в купето :giggle: Ако е в купето, то единственият вариант е да е сдал багажа кондензера. А той се сваля и монтира за 2 часа (при това без да си го правил нито веднъж). Редактирано 19 август 2014 от eXistenZ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 Ако е в купето, то единственият вариант е да е сдал багажа кондензера. А той се сваля и монтира за 2 часа (при това без да си го правил нито веднъж). Изпарителя колега,изпарителя. Кондензатора е отпред пред радиатора. Трудно може да се спука,защото има датчик на него за температурата на изпарителя,ако не работи,няма да тръгне климатика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 20 август 2014 Сподели Публикувано 20 август 2014 Изпарителя колега,изпарителя. Кондензатора е отпред пред радиатора. Трудно може да се спука,защото има датчик на него за температурата на изпарителя,ако не работи,няма да тръгне климатика. :icon_blush: Зле съм с терминологията , но именно това имах предвид. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 14 юли 2016 Сподели Публикувано 14 юли 2016 Колеги знам , че темата е стара! обаче имам едно питане . Какъв цвят трябва да е окото на дехидрататора? И ако се виждат кавитациони балончета през него , какво означава това ? Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 14 юли 2016 Сподели Публикувано 14 юли 2016 (редакция) Колеги знам , че темата е стара! обаче имам едно питане . Какъв цвят трябва да е окото на дехидрататора? И ако се виждат кавитациони балончета през него , какво означава това ? Благодаря предварително. Това е инфо от сървис мануала за предния модел Галант, но мисля е идентично. С две думи щом се виждат облаци или балончета през окото на дехидратора, значи системата е за зареждане с фреон. Оригиналния текст на английски: SERVICE ADJUSTMENT PROCEDURESE55AFOOAASIGHT GLASS REFRIGERANT LEVEL TESTThe sight glass is a refrigerant level indicator. To check therefrigerant level, clean the sight glass and start the vehicleengine. Push the NC button to operate the compressor, placethe blower switch to high and move the temperature controllever to max cool . After operating for a few minutes in thismanner, check the sight glass.1 . If the sight glass is clear, the magnetic clutch is engaged,the compressor discharge line is warm and the compressorinlet line is cool ; the system has a full charge.2 . If the sight glass is clear, the magnetic clutch is engagedand there is no significant temperature difference betweencompressor inlet and discharge lines; the system has lostsome refrigerant.3. If the sight glass shows foam or bubbles, the systemcould be low on charge. The system has to be rechargedwith refrigerant. И превод с Гугъл преводач: Корекция на услугата ПРОЦЕДУРИE55AFOOAATEST ХЛАДИЛЕН LEVEL наблюдателно стъклоСтъклото на зрението е индикатор за нивото на хладилния агент. За да проверитениво на хладилния агент, почистете стъклото на зрението и да започне на превозното средстводвигател. Натиснете бутона NC да работи компресора, мястоключа на вентилатора за високо и да се премести контрол на температураталост за макс хладно. След работа за няколко минути в тазиначин, проверете прозорчето.1. Ако стъклото е ясно, на магнитен съединител се занимава,линия за освобождаване от отговорност на компресора е топло и компресоравходна линия е хладно; системата има пълно зареждане.2. Ако стъклото е ясно, на магнитен съединител е ангажирани няма значителна температурна разлика междувхода на компресора и изпускателни тръби; системата е загубилнякои хладилен агент.3. Ако зрението стъклото показва пяна или мехурчета, систематаможе да бъде ниско заплащане. Системата трябва да се заредятс хладилен агент. Поздрави! Иван Редактирано 14 юли 2016 от charislav Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 14 юли 2016 Сподели Публикувано 14 юли 2016 (редакция) Ето по-точен превод + лека интерпретация от мен: Прозорчето е индикатор за нивото на охладителният агент. За да проверите нивото, почистете прозорчето и запалете двигателя. Включете климатроника на 17 градуса, така че да духа максимално студено. След като поработи няколко минути, проверете окото. 1. Ако прозорчето е чисто, компресора е задействан (съединителят е залепен), дебелата тръба е топла, а тънката е студена, значи системата е напълно заредена2. Ако прозорчето е чисто, компресора е задействан (съединителят му е залепен), но няма голяма разлика между дебелата и тънката метални тръби, то значи системата е изгубила известно количество фреон.3. Ако през прозорчето се вижда пяна или балончета, системата е с много ниско ниво на фреон и следва да се презареди. Аз ще допълня, че цвета зависи от количеството оцветител, който са добавили при последното пълнене - ако са прекалили е доста зелено, иначе е зеленикаво леко, а ако са пропуснали да добавят си е черно. Редактирано 14 юли 2016 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 14 юли 2016 Сподели Публикувано 14 юли 2016 Ето по-точен превод + лека интерпретация от мен: 1. Ако прозорчето е чисто, компресора е задействан (съединителят е залепен), дебелата тръба е топла, а тънката е студена, значи системата е напълно заредена Дебелата тръба /ниското налягане/ трябва да е студена /ледена/ , а тънката тръба /високото налягане/трябва да е гореща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 15 юли 2016 Сподели Публикувано 15 юли 2016 Да точно щях да кажа за това ,че трябва да е обратното. Благодаря колеги . А имам и друг въпрос . Имали как да се настройва системата колко студени да духа? Питам защото на 17 градуса не духа толкова студено колкото ми се ще . Като говоря за галант със пълна система. И да уточня . Колите с балончета са други две, явно за сервизиране. . Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 15 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 15 юли 2016 При мен, ако колата е стояла на слънце цял ден, влеза вътре пусна двигателя и климатроника, колкото и студено да пусна да духа, няма да духа толкова колкото когато колата вдигне над 2000 оборота. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 15 юли 2016 Сподели Публикувано 15 юли 2016 Да това е при всички коли. Но до колкото съм чувал има някаква настройка за да духа по студено. Обаче в това отношение съм пълен новобранец. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.