Иван Секалов Публикувано 30 юли 2014 Сподели Публикувано 30 юли 2014 Привет, на всички.Заваля и стана страшно. Ужасно количество коли пострада от градушката.Колата е ASX, 1.6.Предстои ми, влизане в сервиза на Балкан Стар, за поправка на щетите от градушката. На жена, са и казали, че ще трябва да се смени целия покрив, предния капак и ще трябва да се поправят ред по-малки вдлъбнатини.Някой популярно може ли да обясни следното нещо:1. Балкан Стар могат ли да извършат смяна на целия покрив и технически как става това.2. Въобще има ли мнения отностно работата на сервиза при ремонт на такива поражения, в смисъл имат ли опит в тенекеджийските и бояджийските работи.3. След описването на щетите, колата е застрахована в Алианц, след първия оглед Алианц е отказал да се съгласи да плати за подмяна на целия покрив и капак. Какво се прави, ако и второто има становище е, че няма да платят.В интерес на истината, до сега държанието на всички служители в сервиза, от настъпването на събитието до момента е повече от добро, нямало елате утре, или от сорта неща.Просто искам мнение на някой с опит в този сервиз и Алианц.На всички, които дадат мнение, предварително Благодаря.Приятен ден.p.s. За съжаление снимките които имам са с изключително лошо качество и затова не са качени за обсъждане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 4 август 2014 Сподели Публикувано 4 август 2014 (редакция) Алианц се дърпат, защото само капака е майка си и баща си. За Лансер е над 800 лева! Без боя. Сигурно и твоя е там някъде. Има фирми, които го продават за малко над 200 лева. Качеството сигурно е далече от японския. А за тавана... Бях на посещение в завода на Ауди в Инголщат и с учудване видях, че таваните се лепят с лепило за останалата част от купето. Може би и се домонтират по-лесно... Знам ли. И аз съм на същия хал, но при друг застраховател. Отказаха ми, колата да влиза в БС. Само за три годишни коли можело. Пиши, ако си ги "преборил" някак. Сега видях, че и за Лансера има отделна част - таван. Хм. Интересно. Трябва да се проучи въпроса с начина за подмяна... Дали няма да съсипят нещо... Да се усуче купето и да стане мазало...В Германия тавана струва 500 евро :( Редактирано 4 август 2014 от kesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Секалов Публикувано 4 август 2014 Автор Сподели Публикувано 4 август 2014 Алианц се дърпат, защото само капака е майка си и баща си. За Лансер е над 800 лева! Без боя. Сигурно и твоя е там някъде. Има фирми, които го продават за малко над 200 лева. Качеството сигурно е далече от японския. А за тавана... Бях на посещение в завода на Ауди в Инголщат и с учудване видях, че таваните се лепят с лепило за останалата част от купето. Може би и се домонтират по-лесно... Знам ли. И аз съм на същия хал, но при друг застраховател. Отказаха ми, колата да влиза в БС. Само за три годишни коли можело. Пиши, ако си ги "преборил" някак. Сега видях, че и за Лансера има отделна част - таван. Хм. Интересно. Трябва да се проучи въпроса с начина за подмяна... Дали няма да съсипят нещо... Да се усуче купето и да стане мазало...В Германия тавана струва 500 евро :(Няма дърпане, колата е на 3000 километра, и три месеца. Кпена от Балкан Стар. Когато я купувахме, попитахме, понеже е гаранционна Вие с кой работите, Балкан Стар имам предвид, те отговориха Алианц. Казах, добре, къде се извършват огледите, отговориха, тук на място в сервиза, на мен лично ми е страшно близо, и съоветно удобно.В петък са се обадили на жена ми, и са и казали, че Алианц признават и капака, като щета и ще го подменятнят с нов, човека който се обадил, бил изключително учтив. Остава само покрива, да признаят. Може ли малко повече обяснение как наистина е закрепен покрива. Лично аз не смятам, че те биха се заели със смяна на покрив, респективно, както отбеляза с опасност от усукване. Колата има 12 годишна гаранция на каросерията и според мен ще им е трудно да си правят експерименти, но човек никога не знае.Дано наистина се справят.Предстои вкарване в бокса на 18 август. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 5 август 2014 Сподели Публикувано 5 август 2014 Е нали трябва да е заварен за останалата част на купето ? Машинно заварен имам предвид. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Секалов Публикувано 5 август 2014 Автор Сподели Публикувано 5 август 2014 (редакция) Е нали трябва да е заварен за останалата част на купето ? Машинно заварен имам предвид.Затова и подхванах темата, ако някой е наясно, как е сменя таван, ламарината имам предвид да сподели. Редактирано 6 август 2014 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 6 август 2014 Admin Сподели Публикувано 6 август 2014 Съжалявам за новата кола, но се надявам да я оправят. На ASX-a тавана не се реже. Точно на местата по ъглите има заварка с белези. Предвидено е, ако се сменя тавана по различни причини, да се напасне лесно. Все пак това е прецизна работа, за която си трябват добри майстори, защото след това всичко се криви.Всеки потърпевш при смяната на покрив, се опасява от усукване и недостатъчна компетентност на майсторите, което е разбираемо. Проблема на този казус е, че човек е безсилен, защото се знае превантивно, че майсторите са мърлячи! :mad:А и няма как да им се седи на главата, за да не заваряват ургулишката и да драскат кори и да лепят тавана с монтажен силикон, който ако се нагрее лятото колата силно от слънцето, да падне. Всеки клиент си представа как с бели костюми и маски влизат в безупречно чисто хале няколко на брой професионалисти и с перфектна точност вършат работа,все едно сглобяват Еърбъс, но за съжаление това е само една ИЛЮЗИЯ. Дано все пак всичко мине добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Секалов Публикувано 6 август 2014 Автор Сподели Публикувано 6 август 2014 Съжалявам за новата кола, но се надявам да я оправят. На ASX-a тавана не се реже. Точно на местата по ъглите има заварка с белези. Предвидено е, ако се сменя тавана по различни причини, да се напасне лесно. Все пак това е прецизна работа, за която си трябват добри майстори, защото след това всичко се криви.Всеки потърпевш при смяната на покрив, се опасява от усукване и недостатъчна компетентност на майсторите, което е разбираемо. Проблема на този казус е, че човек е безсилен, защото се знае превантивно, че майсторите са мърлячи! :mad:А и няма как да им се седи на главата, за да не заваряват ургулишката и да драскат кори и да лепят тавана с монтажен силикон, който ако се нагрее лятото колата силно от слънцето, да падне. Всеки клиент си представа как с бели костюми и маски влизат в безупречно чисто хале няколко на брой професионалисти и с перфектна точност вършат работа,все едно сглобяват Еърбъс, но за съжаление това е само една ИЛЮЗИЯ. Дано все пак всичко мине добре.Само за протокола, в Балкан Стар ли използват санитарен силикон? И там все пак не са ли профита, които си вършат работата професионално, защото ако все пак одраска някоя кора, или заварят тавана на криво, защо и на каква база производителя им е одобрил базата. Или изнасят работа във външни контрагенти. И как тогава ще ми гарантират цялоста на каросерията за 12 години.Колкото за Еърбъс или други самолети ще си замълча, как се кърпи самолет.Благодаря за мненията, но от това което чета вече съжалявам, че съм купил нова кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Секалов Публикувано 7 август 2014 Автор Сподели Публикувано 7 август 2014 Мисля че ще се справят.Нали няма някой, който очаква че след градушка, ще му подменят автомобила с нов, защото смяната на таван е много трудна и не може да се извърши в Български сервиз?Извинявай, не съм говорил за смяна на автомобила, с нов. Ако си прочел предищните ми постове, щеше да разбереш, накратко историята на колата или по скоро тавана. Аз искам да ми оправят колата, как си е проблем на застрахователя и сервиза (Балкан Стар, официален представител на Mitsubishi Motors за България). Описах подробно цялата ситуация около завеждането на щетата, и за всички проведени разговори с приемчици, оценители и така нататък. Не мога да преценя до колко е трудна смяната на таван, но ако имаш някаква информация, моля да я споделиш, а не просто да хвърляш нещо в ефира.Предполагам, че след като са казали, значи могат, ако ли не, да си мълчат.Приятен ден. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Секалов Публикувано 7 август 2014 Автор Сподели Публикувано 7 август 2014 Балкан Стар са оторизиран сервиз на Мицубиши, след като поемат ремонт на автомобила (независимо какъв е ремонта) гаранцията си остава включително и тази против корозия. Дали ще ползват техен сервиз или ще ползват друг сервиз, това си е техен проблем. Те са ти извършили ремонта и гаранцията си остава. Смяната на таван (вследствие градушка) е значително по-лесна операция от възстановяването на катастрофирал автомобил и не вярвам да не успеят да я извършат качествено. Гаранцията на Мицубиши се дава от Мицубиши, а не от Балкан Стар, а те след като са оторизирали Балкан Стар значи ще си имаш гаранция, единственото условие е да имаш правилно документацията за извършения ремонт.Да документацията е важно нещо. Да си мисля, ли че става въпрос за работни технилогични карти, препратки към издаден от производителя STRUCTURAL REPAIR MANUAL и т.н. Благодаря, отговора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gig Публикувано 7 август 2014 Сподели Публикувано 7 август 2014 (редакция) Хе те нови Мерцедеси правят, та едно Мицубиши няма да оправят Тенекеджийските и бояджийските услуги на Балкан Стар са общи за Мерцедес, Мицубиши и останалите марки на които са представители. Колта на жена ми е влизал няколко пъти при тях (вярно за леки удари или ужулвания), и винаги ремонтираната и боядисана част е като нова. Редактирано 7 август 2014 от gig Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Секалов Публикувано 8 август 2014 Автор Сподели Публикувано 8 август 2014 Хе те нови Мерцедеси правят, та едно Мицубиши няма да оправят Тенекеджийските и бояджийските услуги на Балкан Стар са общи за Мерцедес, Мицубиши и останалите марки на които са представители. Колта на жена ми е влизал няколко пъти при тях (вярно за леки удари или ужулвания), и винаги ремонтираната и боядисана част е като нова.Искрено се надявам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Секалов Публикувано 19 август 2014 Автор Сподели Публикувано 19 август 2014 Вече сме в бокса.Моля стискайте палци, всичко да е ОК. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Секалов Публикувано 1 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 1 септември 2014 Последни новини.Имало е комисия от страна на Алианц и Балкан Стар. Одобрили са и подмяната на покрива, това беше последната щета в първоначалния протокол, чакат се части и да видим какво ще стане.Мисля си, дали ще ме пуснат да я видя в разглобено състояние?Ако някой има идея дали серивиза на Балкан Ст, го позволяват да сподели.Приятна вечер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Секалов Публикувано 17 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 17 септември 2014 Привет на всички.Днес си получих колата.В резултат на ремонта, са сменени: 1.Преден капак.2.Ляв и десен калник, предни.3.Покрив, това което ми беше обяснено от хора които уж разбират, че се режели колонките и какви ли не други небивалици, нямат нищо общо с действителноста. Сменя се само горната ламарина на покрива.4.Всичко е боядисано в същия цвят, колата е преглеждана на дневна светлина. Удрянията по вратите и задния капак, ги видях в сурово състояние и след това подготвени за боядисване, в последствие и боядисани.Ще я тествам няколко дни и ще пиша пак. За обслужването в Балкан Стар, до сега мога кажа само, че от приемането, описването, завеждането на щетите до сдването на колата, комуникацията между представителя на Балкан Стар в лицето на г-н Любомир Калушков и Нас като клиенти е повече от отлично. В интерес на истината бях чел какво ли не за сервиза на Балкан Стар, приемчиците и въобще хората които работят там. С ръка на сърцето мога да кажа, че аз и жена ми наистина сме доволни.Може би, подчертавам, може би ще се наложи лека корекция на датчика за автоматично включване на чистачките, и сега с нетърпение чакам да завали. Снимки ще кача при първа възможност. Приятна вечер на всички, и късмет.Ако съм забравил за нещо, моля пишете, ще се пострая да отговоря веднага. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 18 септември 2014 Admin Сподели Публикувано 18 септември 2014 Браво! Много се радвам! Сега хубавта количка е пак, като нова! :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Секалов Публикувано 18 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 18 септември 2014 Благодаря.Днес, я покарах повече, засега не съм забелязъл някаква съществена промяна отностно возия, шум в купето и т.н.Искам да я пробвам по павета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 24 септември 2014 Сподели Публикувано 24 септември 2014 Бих помолил за снимки на колата след градушката. Аз също съм с ASX 1.6 и още не съм влизал в сервиз и искам да видя за какви точно поражения са се съгласили да сменят целият таван. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Секалов Публикувано 8 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 8 октомври 2014 Аз си мислех, че в Бг, нещатата вървят към оправяне.Да, ама не!Днес се обажда дилъра които ни продаде колата и познайте какво сервира на жена ми. Ами то сега трябва да се дозастрахова колата, защото щетите покрити от засраховката са много големи и т.н. и т.н. В крайна сметка искат още едни 700 лева защото застрахователната стойност падала много.Някой да се сблъсквал с подобен казус.Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 8 октомври 2014 Сподели Публикувано 8 октомври 2014 Виж си в общите условия има ли такава причина, поради която застрахователят може да иска допълнителна премия.При всички случаи изискай информация какво става в единия и другия случай и го провери/сравни отново с общите условия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Секалов Публикувано 8 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 8 октомври 2014 Виж си в общите условия има ли такава причина, поради която застрахователят може да иска допълнителна премия.При всички случаи изискай информация какво става в единия и другия случай и го провери/сравни отново с общите условия.Благодаря, за напомнянето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mortal-Kombat Публикувано 2 февруари 2015 Сподели Публикувано 2 февруари 2015 Колега, какво е развитието? На мен ми сервираха същата глупост за допълнителна премия. Това ми звучи просто абсурдно. Ще се окаже, че в България наистина не трябва да се купуват нови коли. Само дебнат да те одерат от някъде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mortal-Kombat Публикувано 3 февруари 2015 Сподели Публикувано 3 февруари 2015 Да но както казваш имаш избор. Аз октомври месец купих колата, седмица по-късно я откраднаха, търсиха я два месеца, намериха я цялата изкорубена и изпочупена и вместо да я пишат тоталка, ги чаках още месец да я ремонтират (като през цялото време си плащам лизинга)и ми искат още 1000лв... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mortal-Kombat Публикувано 11 февруари 2015 Сподели Публикувано 11 февруари 2015 Разбирам позицията на лизингодателя. Проблемът е в застрахователят, че иска допълнителна премия за вече застраховано имущество. Или по-скоро в мен, че не съм прочел общите условия. Иначе според договорите на застрахователните компании липсващи елементи не ги плащат по застраховка каско (така че откраднат автомобил, който след това е намерен разграбен трудно ще бъде платен от застрахователите).При откраднат автомобил се изплащат/ремонтират всички щети по автомобила. Включително липсващи части, повреди и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.