Премини към съдържание

И още една звезда в клуба 1.9 DI-D, 115hp


Препоръчано мнение

Привет на всички. Първо да се похваля, па занапред може и въпроси да имам ( дано са свързани с нещо козметично по колата :D ). В понеделник взехме за баща ми Mitsubishi Space Star 1,9 DI-D 2003г. Бяхме се спрели на бензинов(съответно японски) двигател първоначално, понеже той до сега кара френска кола и вече не искаше да чува, но пък този дизел се появи в автокъща в Добрич много изгодно, тъкмо свалена от автовоза и го взехме веднага. Четох, че са много надеждни и икономични, а и той е свикнал с дизел, 15г кара пежо 405 GDI. На доста километри е- 280к, но пък от друга страна ме радва това, че продавача не го е превъртял и знаеш какво взимаш. НО с регистрацията в КАТ Добрич установихме, че номера на двигателя на колата и в документите не е същия, значи е сменян и реално идея си нямаме на колко километри е и какви са му параметрите. Май ще пиша на :mitsu-smiley: дано ми дадат някаква сносна информация . Имах нагласа да върви много, защото гледам в аутодата, че от 0-100 ги прави за 10сек и първоначално ми се стори спъната. Върви си колата, повече от моята Хонда, но може би съм завишила очакването си или са сложили двигател 102кс, а не 115 както е в документите. Възможно ли е, идея нямам как процедират в Австрия, само знам, че двигателите се водят като резервна част там, но като го сменяш можеш ли да слагаш каквото пожелаеш? Ако има запознати ще съм щастлива да ми отговорят. Иначе първоначално установихме хлопане в накрайниците и накладки на 0. Притрисане при намаляване на скоростта, може би от това, че накладките са на ламарина, другия вариант са криви дискове, ще видим като сменим накладките. Има и една малка пукнатина на предното стъкло от камъче, но не е тръгнало да се цепи, засега ще го кара така. Продавача ни каза, че била с верига, но май не е :icon_hmm: Та, тепърва ни предстои да сменяме ремъци, ролки, масла и дай боже да си я кара дълго време безаварийно. Та нали за това взехме японец :drive: :drinks:

post-18189-074508900 1403080788_thumb.jpg

Редактирано от Nikol
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе той японеца е малко в кавички ;) Френски двигател, холандска сглобка, българин шофьор :)

Едва ли някой може да ти каже на колко км. е този двигател пък и въпроса за километрите е малко излишен. Радвайте се на добрия автомобил, обслужете го и само нафта в резервоара.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е с верига а е с ремък. Колата е много сполучлива-жената я кара вече две години и няма никакви проблеми. Първоначално сменяш всичко което се сменя при покупка на кола на старо и евентуално нещо което се открие в сервиза и от там на татък само каране. Да си призная от както я купих не съм свалял капака който е върху двигателя да видя какво има там,любопитно ми е и някой ден ще го сваля да го видя този двигател какво представлява.Двигателят бил на рено .Разликата между 102 и 115 е в турбото. Иначе много добър избор,със здраве да се кара и безаварийно! :icon_thumbup: ако искаш да разбереш на колко километра е и подробности - пред скоростният лост се сваля капачето и там е буксата за елкон,закачат ти го и всичко си казва ,лошото е че малко сервизи разполагат с оригинален софтуер на :mitsu-smiley: .аз преди да я купя бях на оторизиран сервиз и там направиха пълна диагностика и чак тогава броих парите.

Редактирано от nbt
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мъжа ми има Torque, но почти никакви показатели не изкара за Спейса, ще търсим сервиз с оригинална програма. Иначе за японеца в кавички е ясно, да е здрава пък нека е в кавички :good: Цифрите на двигателя ще ги напиша в събота, че документите не са при мен. Баща ми за сега откакто я има е направил 2 алайчета до село и обратно в Добрич и е повече от възхитен :yes3: Още не сме я обслужили, но и това като го направим ще се пробва на по-дълъг път, че със стария си Пежак като тръгнеше за Варна и 5 пъти загрява и му хвърля антифриза по пътя :icon_rock: ... Дано тук няма такива изпълнения :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошла и от мен. И аз съм нов тук и от 2 месеца карам същата кола ,но 102 коня. Досега 7-8 години карах Рено и единственото ,което не му се развали беше двигателя ,така че това не ме притеснява изобщо. Даже напротив. Разхода извънграда ми е 4,2 като карам под 100км а в града в час пик ми вдига не повече от 6,5 (без включен климатик) Единственото ,което не ми харесва ,е че колата е прекалено мека и доста се клати. Това прави возията супер ,но на моменти ми се иска да е малко по-твърда. Може и от гумите да е понеже я карам със 175 /65/14 а не със 185 ,както я дават заводско. Но за мен разхода е по-важен :) Успех и безаварийно каране,още веднъж.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошла и от мен. И аз съм нов тук и от 2 месеца карам същата кола ,но 102 коня. Досега 7-8 години карах Рено и единственото ,което не му се развали беше двигателя ,така че това не ме притеснява изобщо. Даже напротив. Разхода извънграда ми е 4,2 като карам под 100км а в града в час пик ми вдига не повече от 6,5 (без включен климатик) Единственото ,което не ми харесва ,е че колата е прекалено мека и доста се клати. Това прави возията супер ,но на моменти ми се иска да е малко по-твърда. Може и от гумите да е понеже я карам със 175 /65/14 а не със 185 ,както я дават заводско. Но за мен разхода е по-важен :) Успех и безаварийно каране,още веднъж.

 

Колега, аз лятото карам с 195/55/15 и в сравнение със зимните ми 14-ки 175/65/14 са много по-добре. С по-широката гума е много по-стабилна колата особенно при завоите.

Можеш да се замислиш да минеш на по-широки 185 или на 15-ки, но са по скъпички!

 

Лека и безаварийна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз лятото карам с 195/55/15 и в сравнение със зимните ми 14-ки 175/65/14 са много по-добре. С по-широката гума е много по-стабилна колата особенно при завоите.

Можеш да се замислиш да минеш на по-широки 185 или на 15-ки, но са по скъпички!

 

Лека и безаварийна.

 

Само разхода ме притеснява с по-големите гуми.Иначе с кеф бих сложил някой валяци :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прекалено мека?? .. доста се клати?? при мен е точно обратното ... завива малко като спортна ... проверете си стабилизиращите щанги.

Карал сам я с 195/55/15 зимни през лятото и не променя разхода, климатика го променя с 100 - 150 грама

Редактирано от gak
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошла и от мен. И аз съм нов тук и от 2 месеца карам същата кола ,но 102 коня. Досега 7-8 години карах Рено и единственото ,което не му се развали беше двигателя ,така че това не ме притеснява изобщо. Даже напротив. Разхода извънграда ми е 4,2 като карам под 100км а в града в час пик ми вдига не повече от 6,5 (без включен климатик) Единственото ,което не ми харесва ,е че колата е прекалено мека и доста се клати. Това прави возията супер ,но на моменти ми се иска да е малко по-твърда. Може и от гумите да е понеже я карам със 175 /65/14 а не със 185 ,както я дават заводско. Но за мен разхода е по-важен :) Успех и безаварийно каране,още веднъж.

 

Колега здравей, аз карам със 175/65/14 в завоите е супер стабилна, на мен пък не ми харесва че вози много твърдо - всяка неравност се усеща и че не е обезшумена добре ( но с това съм решил да се справя). А по принцип в ръководството и на табелката на вратата пише че и 175 са си стандартни размери. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...