Премини към съдържание

Някой да в хвърлял поглед на този автомобил.


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, на 15 този месец съм в Бургас и се чудя някой хвърлял ли е поглед на ТОЗИ автомобил. Цената е съмнително ниска.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Все си мисля, че галант под 3,5-4 000 лв. които да е в сравнително добро състояние няма... Та този дори е и с ГИ, рег., гражданска... някак само обслужването + ГИ + документацията излизат 1,6-1,700лв., има нещо гнило.

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Моя галант го внесохме го от Австрия, след слагане на сносно ГИ, почти пълно обслужване, регистриране, такси, данъци и всичко друго ми стъпи на 4,850лв. Спрямо състоянието, екстрите и комфорта си е оправдано на тази цена, а и ниска дажe.
Редактирано от b0nb0n3v
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То е така, обаче... Това ГИ може да е слагано преди 3 години. Правилото "още с покупката цената пада наполовина" важи за всичко. И на мен Колта до момента ми е излезнал над 3.5к лв без горивото, но ако реша да го продам, надали ще му взема 1.5к лв. Може на този Галант да му почуква някой друг компенсатор и да му потропва някой носач. Човека иска да го разкара вече... на годинки е. Със сигурност задната врата е различно червено, може цялото купе да е боядисвано - заради ръжда или заради друго - доста искрящо червено за годините си :).

Обаче наистина тази комбинация - 2.0 бензин автомат + круиз не се среща често, мисля...

Само не разбрах от описанието в обявата кое е проблемното на шестаците? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те пък да не са някакви извънземни тези коли, че под 5000 лв. да му е ниска цената. Може да е пребоядисан, заради някаква сериозна тенекеджийска работа, а може и защото червеното най-много гори от слънцето. Преди покупката е добре да се прегледа все пак.

 

Интересно, продавачът има и такава обява: Купувам евтини автомобили до 2000лв в района на Бургас в движение и с редовни документи

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не че разбирам от коли,ама този ми е съмнителен с тази цена.Гледай хубаво за скрити проблеми с автомата,как превключва между скоростите,като включиш на D гледай да не лашка или нещо друго което не е нормално за автоматик.А това че може да е пребоядисван по-добре,поне в близко бъдеще няма да се появи проблемче с ръжда :icon_thumbup: .Успех с търсенето на подходящия автомобил :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този значи го подаряват така ли излиза :)

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11398771423846554&f1=details&slink=6ecv1c

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този значи го подаряват така ли излиза :)

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11398771423846554&f1=details&slink=6ecv1c

Като гледам как го е нападнала "кафявата" гостенка и тея са му много.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това не е за изпускане !

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11397408449208571&f1=details&slink=6fjbo8

 

случайно я видях направо е страхотна

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това не е за изпускане !

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11397408449208571&f1=details&slink=6fjbo8

 

случайно я видях направо е страхотна

Добре е наистина, само да махнем износената седалка и намалените поне със 100-150 000 и всичко е на 6 .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това не е за изпускане !

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11397408449208571&f1=details&slink=6fjbo8

 

случайно я видях направо е страхотна

*** страхотна кола елате вище и се обедете.

...на правопис малко са го закъсали :)

Nardi волана и ръчната радват :)

Тоя парктроник дет е надупчен на задната броня май не е фабричен?

Много добре изглежда колицата ... аз лично бих внимавал за автоматичната кутия и покрити наченки за ръжда...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам как свети, едва ли има ръжди по него. Плюс е че е швейцарец. По правило автомобилите там не се карат колкото в повечето европейски държави. Нормално минават по 10-15 хиляди годишно.

Галантите не умират от километри, с изключение на кутиите, но пък те се поправят и след това пак има много каране.

В момента една кола от т. нар. премиум производители на цена в България 3-4 пъти по-висока от на този галант в 50% от случаите има годишни разходи, без горивото, около 4-5 хиляди лева. Хората с повечко пари ги предпочитат и дори не биха си помислили да седнат в галант, камо ли да го купят. Човек като има пари почва да капризничи и да изисква.

Галантите са акустично неуравновесени автомобили, а имащите афинитет към японските автомобили гледат предимно екземпляри на по-малко от 8 години... предимно тойоти и хонди. Но ние много добре знаем какво предлага модела за парите си, неговите силни и слаби страни :drinks:

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам как свети, едва ли има ръжди по него. Плюс е че е швейцарец. По правило автомобилите там не се карат колкото в повечето европейски държави. Нормално минават по 10-15 хиляди годишно.

Галантите не умират от километри, с изключение на кутиите, но пък те се поправят и след това пак има много каране.

В момента една кола от т. нар. премиум производители на цена в България 3-4 пъти по-висока от на този галант в 50% от случаите има годишни разходи, без горивото, около 4-5 хиляди лева. Хората с повечко пари ги предпочитат и дори не биха си помислили да седнат в галант, камо ли да го купят. Човек като има пари почва да капризничи и да изисква.

Галантите са акустично неуравновесени автомобили, а имащите афинитет към японските автомобили гледат предимно екземпляри на по-малко от 8 години... предимно тойоти и хонди. Но ние много добре знаем какво предлага модела за парите си, неговите силни и слаби страни :drinks:

Всичко много добре, ама какво общо имаха разсъжденията ти с обявата ?!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"Галантите са акустично неуравновесени автомобили" какво трябва да значи това ? истината е, че има мн голяма разлика от галант до галант, по старите модели 98-99 и тия след 2001. Моята е 2002 най високото ниво и е много по тиха от кой да е модел на ТРОШЛЬОТА дори и от новите им предложения с евтините пластики вътре, по тиха и комфортна е и от анлозите на бмв от тия години това е Е46

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В превод това значи тиха генерация, тих двигател, а по отношение шумоизолацията и проникващите шумове от околната среда в движение - ЗЛЕ.

Качва се някой на задната седалка, палиш и той възкликва - я, колко тиха кола, идеална е за дълъг път.

Когато включиш втора, при което скоростта вече е достатъчно висока, мнението се променя, макар че не е задължително да бъде изрично упоменато. Това е.

Знаеш ли кое е аналог за мен? БМВ Е46, Ауди А4 В6 и Мерцедес С клас. Какво да говорим след като дори в голф ІІІ 1.9тди е по-тихо при 100 км/ч? Няма какво.

Каризма може да видиш по таблиците с измерените db при някаква скорост, но галант няма да видиш.

Прав си че има разлика, но тя е свързана със състоянието на конкретния автомобил - какъв пробег има, по какви пътища е каран и как е каран. Като нови няма разлика в шумовете, ако ще да сравняваш 97-ма с 2003-та. Малко са галантите като твоя, които не издават различни паразитни дразнещи звуци докато купенцето му се кълчи из неравностите. Натисни с пръсти който искаш панел по твоя галант точно по средата и след това на някое от горните три модела и ще разбереш разликата в материала. Като върви по хубав асфалт не му намирам махна, но по грапаФфф и с неравности... ужаЗ.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора стига с тия БМВ-та, Ауди-та и други марки. Имат си форуми, ако някой се интересува от тях ще търси там

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди, аз не съм карал друг галант освен моя, но мога да те уверя, че е значително по тих от 100 до 150-160км/ч от колите за които говориш, и разликата е много голяма. Моята кола тежи 1540кг а нормален галант е около 1300, така, че оборудването на колата има разлика вероятно и изолацията е друга, не знам, но колата при 150 е доста тиха при все, че е с 225 гуми, освен това няма никакви звуци от купето, усукването е изненадващо малко за толкова стара и голяма кола, вътре не тропа нищо. Пробега е вече 226.000км колата е карана само в БГ защото е купена от ратола

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Супер! Пази я :)

Обаче това с тишината ще го повярвам само ако го видя. Вече не помня от кога не съм се качвал в автомобил, в който да се чуват само гумите и то слабо. Нищо друго да не се обажда :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Супер! Пази я :)

Обаче това с тишината ще го повярвам само ако го видя. Вече не помня от кога не съм се качвал в автомобил, в който да се чуват само гумите и то слабо. Нищо друго да не се обажда :icon_hmm:

 

След 2000 г. с двата допълнителни катализатора двигателят наистина е по-тих в сравнение с преди фейслифта. А безшумността в сравнение с немски премиум е направо... виц:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Откъде идват тези +240 кг? Газова ако имаш, люк, парктроник, реотани на седалките, субуфер и да си я мерил с пълни резервоари... ама пък чак 240 кг. Типтроник ли е?

Я си виж багажника за двойно дъно и наркотици :D Майтапя се!

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роска не говорим за немски премиум а за среден клас изхабени от каране коли Е46, А4,C-class W202 до 2001ва и тем подобни. Анди теглото го пише в книжката, ето и данните:

without optional parts ръчни/автоматични скорости : 2000 1345кг/1365кг, 2400 1395кг/1415кг, 2500 1375кг/1395кг

With full optional parts ръчни/автоматични скорости : 2000 1460кг/1480кг, 2400 1510кг/1530кг, 2500 1490кг/1510кг

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роска не говорим за немски премиум а за среден клас изхабени от каране коли Е46, А4,C-class W202 до 2001ва и тем подобни. Анди теглото го пише в книжката, ето и данните:

without optional parts ръчни/автоматични скорости : 2000 1345кг/1365кг, 2400 1395кг/1415кг, 2500 1375кг/1395кг

With full optional parts ръчни/автоматични скорости : 2000 1460кг/1480кг, 2400 1510кг/1530кг, 2500 1490кг/1510кг

За износването си напълно прав, ама за обезшумяването нич даже :)))))

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След 2000 г. с двата допълнителни катализатора двигателят наистина е по-тих в сравнение с преди фейслифта.

Моят е с един CAT и с 2 кисл. датчика. По-тихо напускане на изгорели газове не съм виждал и чувал. Може някой да помни когато съм питал така ли трябва да е и не е ли редно да се усеща струя, вместо пАрата да се вдига право нагоре. На ГТП миналата седмица един клиент се учуди като стартирах двигателя. Само въртенето на ремъците се чуваше, защото капакът беше вдигнат и със сонда мереха състава на газовете. Почна да ме разпитва що за коли са това и му отговорих на въпросите. Но не само той се е възхищавал на това. Аз, след почти 6 години, още му се кефя. Някак високотехнологично ме се струва това издухване на газовете :icon_clap: и едно от кефещите ме в тази кола неща.

По отношение на паразитните шумове мога да кажа че ги има при мен :icon_hmm: . За жалост около и в моя роден край, където приоритетно се движи колата ми, доскоро равен асфалт бяха мръсни думи. Пазил съм я, лазил съм, отказвал съм пътувания по опр. маршрути и дори са ми се присмивали как си оставям колата на някой ъгъл и маам пеша, за да не се раздрусва и да не се праши :icon_hmm: Нямаше как да избегна появата на 5-6 дразнещи "полтъргайста", които ту се явяват, ту изчезват, а най-дразнещи са когато се съберат заедно:

- някакво металическо чукане от ляво в предния край на вратата или под стъклото (зад таблото, но към вратата). Мислех че е панта на капака или някоя гайка се търкаля, ама нищо такова не видях

- пукане на тавана при ръба на стъклото точно над главата ми

- тупкане на облегалката на седалката на пасажера (глухо туп-туп-туп ... по 3-4 пъти/сек. монотонно до 50 км/ч)

- нещо като щурец зад пулта на климатроника или духалките, не мога да преценя откъде точно (хри-хри-хри)

- една духалка на климатик издава тракане от трета степен нагоре (зРртрркрРРрз ... постоянно, как не се спря)

- клопащ водач (отново :icon_doh: ) и преден лагер за смяна - мога да ги оправя и това ще стане на някоя заплата

- моята седалка поскърцва със скорост 20-60 км/ч. Може и нагоре, но не мога да я чуя от шумовете от самото движение. Мисля да я сваля, подложа гумени шайби и да намаам с грес, след което да ги затегна тия гайки докато изпусне резбата и ще върна 1/4 :icon_thumbup:

По пътя Борован-Враца и под моста при отбивката за Русе и Варна между Долни Дъбник и с. Ясен асфалтът е много грапав. Там не един пасажер ми се е оплаквал след време как го е боляла глава. Не остава незабелязано колко е шумно вътре и сравнения с някакви лишени от нормална техн. поддръжка черупки са неизбежни - по-тихо било в тях и т.н. На новия асфалт обаче се е случвало при 90 км/ч да чувам дишането на пасажер отзад. Просто много тихо, неловко тихо дори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами възможно е вече купето ти да е уморено, или пък да си с много спортни амортесиори, ако са газови е напълно възможно нямам идея, в моята кола няма нищо от това, при все, че не е от най запазените екземпляри

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...