Премини към съдържание

Акумулатора BOSCH S5 77ah 780А


Препоръчано мнение

Акумулатора е за MITSUBISHI LANCER-10 1.5 MIVEC 2008г. Понеже никога не вярвам на това което пише, искам да се допитам до всички, които имат някаква представа от акумулатори. 1- Дали е подходящ за моя автомобил(ако не, кажете кой е подходящ)? ; 2-Дали са качествени, дали ще издържи повече време? ; 3-Къде ги произвеждат? ; 4-Струва ли си? Цената на този BOSCH S5 77ah 780A e 205лв,гаранцията му е 3 години и в момента е на промоция. Като размери пасва точно на мястото за акумулатора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен 77 ам/ч. са много за двигател 1,5 ,такъв се слага на дизел .Аз бих сложил 61 ам/ч. Варта силвър .Успех :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега просто това е твоя акумулатор.

Сменил съм много,но като BOSCH до сега съм нямал толкова издръжливи..

По принцип както каза колега като ампери е голям,но това няма проблеми.

Ако още не си го купил промени параметрите с този Bosch 63Ah S5

Освен ако не си сложил или накичил колата с музика :) (бас каса и т.н) че да ти черпи повечко ток...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега просто това е твоя акумулатор.

Сменил съм много,но като BOSCH до сега съм нямал толкова издръжливи..

По принцип както каза колега като ампери е голям,но това няма проблеми.

Ако още не си го купил промени параметрите с този Bosch 63Ah S5

Освен ако не си сложил или накичил колата с музика :) (бас каса и т.н) че да ти черпи повечко ток...

Музиката си е оригиналната но автомобила е TAXI и има апарат, табела ,видеорегистратор и едни лампички с логото на вратите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако акумулаторът е 1200 Аh и е стар сигурно няма да му е добре на динамото.

Разликите между тези, които са на пазара и стават за колата ти са пренебрежимо малки, че да оказват влияние върху работата на алтернатора.

Редактирано от de4i
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До тук само един съфорумец каза че има добри впечетления от bosch !!! Никои друг ли не кара с такъв акумулатор ?????

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До тук само един съфорумец каза че има добри впечетления от bosch !!! Никои друг ли не кара с такъв акумулатор ?????

 

Аз карах преди години vw passat 1.8 бензин с BOSCH SILVER 70aмпера и бях доволен, около 5г. изкара!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах преди години vw passat 1.8 бензин с BOSCH SILVER 70aмпера и бях доволен, около 5г. изкара!

Не е зле 5г са си 5г , сравнение с българските който веднага след гаранцията и умират!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как да ти каже някой, че е карал с BOSCH, като са най-скъпите акумулатори и едва ли всеки ще предпочете да си сложи такъв.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е зле 5г са си 5г , сравнение с българските който веднага след гаранцията и умират!!!

 

Пет години карах, с акумулатора който докараха колата от Германия, а беше старичък определено.

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Бош не знам. Като си взех колата беше с Банер. При мен издържа 1 година, но имаше щампа, че е произведен преди 6 години. После сложих Ексайд и този издържа 6 години. Може би щеше да изкара още ако не го бях занемарил - електролита в едната клетка беше паднал 3 см под плочата и тя се беше огънала доста :icon_doh: , долях му към половин литър дистилирана вода и си карах така половин година. Сега съм с Монбат от 3 години.

 

На другата кола, която е като твоята (лансер Х 1.5) все още си е с оригиналният акумулатор. След месец ще направи 6 години.

 

Сигурно си знаеш, но акумулатор за да изкара дълго винаги трябва да е зареден и системата в колата да е изрядна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи и моята е правена в Япония. Какъв е оригиналният акумулатор и колко ампера е???

Сега погледнах в книжката и открих следното:post-17534-046973000 1395837236_thumb.jpg , не знам дали се вижда но става ясно че излизат от завода с два различни по ампераж акумулатори единият е 48 ампера другият е 52 но не пише на коя фирма са? А също забелязах че пише ,, номинален ток на алтернатора 85ah.

Редактирано от Velikov78
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега погледнах в книжката и открих следното:post-17534-046973000 1395837236_thumb.jpg , не знам дали се вижда но става ясно че излизат от завода с два различни по ампераж акумулатори единият е 48 ампера другият е 52 но не пише на коя фирма са? А също забелязах че пише ,, номинален ток на алтернатора 85ah.

А някои случайно да има идея какви трябва да са клемите, дали ляв или десен плюс и колко трябва да са дебели-тънки?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

А някои случайно да има идея какви трябва да са клемите, дали ляв или десен плюс и колко трябва да са дебели-тънки?

Днес получих акумулатора - пасна перфектно на мястото.

Клемите също, сега стартера върти значително по-бързо.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...