Velikov78 Публикувано 24 март 2014 Сподели Публикувано 24 март 2014 Акумулатора е за MITSUBISHI LANCER-10 1.5 MIVEC 2008г. Понеже никога не вярвам на това което пише, искам да се допитам до всички, които имат някаква представа от акумулатори. 1- Дали е подходящ за моя автомобил(ако не, кажете кой е подходящ)? ; 2-Дали са качествени, дали ще издържи повече време? ; 3-Къде ги произвеждат? ; 4-Струва ли си? Цената на този BOSCH S5 77ah 780A e 205лв,гаранцията му е 3 години и в момента е на промоция. Като размери пасва точно на мястото за акумулатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 24 март 2014 Сподели Публикувано 24 март 2014 Според мен 77 ам/ч. са много за двигател 1,5 ,такъв се слага на дизел .Аз бих сложил 61 ам/ч. Варта силвър .Успех :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 24 март 2014 Сподели Публикувано 24 март 2014 Колега просто това е твоя акумулатор.Сменил съм много,но като BOSCH до сега съм нямал толкова издръжливи..По принцип както каза колега като ампери е голям,но това няма проблеми.Ако още не си го купил промени параметрите с този Bosch 63Ah S5 Освен ако не си сложил или накичил колата с музика (бас каса и т.н) че да ти черпи повечко ток... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velikov78 Публикувано 24 март 2014 Автор Сподели Публикувано 24 март 2014 Колега просто това е твоя акумулатор.Сменил съм много,но като BOSCH до сега съм нямал толкова издръжливи..По принцип както каза колега като ампери е голям,но това няма проблеми.Ако още не си го купил промени параметрите с този Bosch 63Ah S5 Освен ако не си сложил или накичил колата с музика (бас каса и т.н) че да ти черпи повечко ток...Музиката си е оригиналната но автомобила е TAXI и има апарат, табела ,видеорегистратор и едни лампички с логото на вратите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 24 март 2014 Сподели Публикувано 24 март 2014 Тогава слагай смело Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velikov78 Публикувано 24 март 2014 Автор Сподели Публикувано 24 март 2014 Подочух, че повечето ампери не били добре за динамото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 25 март 2014 Сподели Публикувано 25 март 2014 (редакция) Ако акумулаторът е 1200 Аh и е стар сигурно няма да му е добре на динамото.Разликите между тези, които са на пазара и стават за колата ти са пренебрежимо малки, че да оказват влияние върху работата на алтернатора. Редактирано 25 март 2014 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 25 март 2014 Сподели Публикувано 25 март 2014 ..... още полезно инфо :http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=31118 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velikov78 Публикувано 25 март 2014 Автор Сподели Публикувано 25 март 2014 До тук само един съфорумец каза че има добри впечетления от bosch !!! Никои друг ли не кара с такъв акумулатор ????? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 25 март 2014 Сподели Публикувано 25 март 2014 До тук само един съфорумец каза че има добри впечетления от bosch !!! Никои друг ли не кара с такъв акумулатор ????? Аз карах преди години vw passat 1.8 бензин с BOSCH SILVER 70aмпера и бях доволен, около 5г. изкара! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velikov78 Публикувано 25 март 2014 Автор Сподели Публикувано 25 март 2014 Аз карах преди години vw passat 1.8 бензин с BOSCH SILVER 70aмпера и бях доволен, около 5г. изкара!Не е зле 5г са си 5г , сравнение с българските който веднага след гаранцията и умират!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 25 март 2014 Сподели Публикувано 25 март 2014 (редакция) Как да ти каже някой, че е карал с BOSCH, като са най-скъпите акумулатори и едва ли всеки ще предпочете да си сложи такъв. Редактирано 25 март 2014 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 25 март 2014 Сподели Публикувано 25 март 2014 (редакция) Не е зле 5г са си 5г , сравнение с българските който веднага след гаранцията и умират!!! Пет години карах, с акумулатора който докараха колата от Германия, а беше старичък определено. Редактирано 25 март 2014 от Емил Димитров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kacarski Публикувано 25 март 2014 Сподели Публикувано 25 март 2014 За Бош не знам. Като си взех колата беше с Банер. При мен издържа 1 година, но имаше щампа, че е произведен преди 6 години. После сложих Ексайд и този издържа 6 години. Може би щеше да изкара още ако не го бях занемарил - електролита в едната клетка беше паднал 3 см под плочата и тя се беше огънала доста :icon_doh: , долях му към половин литър дистилирана вода и си карах така половин година. Сега съм с Монбат от 3 години. На другата кола, която е като твоята (лансер Х 1.5) все още си е с оригиналният акумулатор. След месец ще направи 6 години. Сигурно си знаеш, но акумулатор за да изкара дълго винаги трябва да е зареден и системата в колата да е изрядна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 26 март 2014 Сподели Публикувано 26 март 2014 OEM акумулатора на Лансер, не е ли Банер ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kacarski Публикувано 26 март 2014 Сподели Публикувано 26 март 2014 На нашата е някакъв японски, колата е японска зглобка. Произведените в Европа може и да са с Банер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velikov78 Публикувано 26 март 2014 Автор Сподели Публикувано 26 март 2014 По какво разбирате къде е произведен автомобила??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kacarski Публикувано 26 март 2014 Сподели Публикувано 26 март 2014 По вин номера. Ако започва с J e произведена в Япония. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velikov78 Публикувано 26 март 2014 Автор Сподели Публикувано 26 март 2014 Значи и моята е правена в Япония. Какъв е оригиналният акумулатор и колко ампера е??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velikov78 Публикувано 26 март 2014 Автор Сподели Публикувано 26 март 2014 (редакция) Значи и моята е правена в Япония. Какъв е оригиналният акумулатор и колко ампера е???Сега погледнах в книжката и открих следното: , не знам дали се вижда но става ясно че излизат от завода с два различни по ампераж акумулатори единият е 48 ампера другият е 52 но не пише на коя фирма са? А също забелязах че пише ,, номинален ток на алтернатора 85ah. Редактирано 26 март 2014 от Velikov78 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velikov78 Публикувано 26 март 2014 Автор Сподели Публикувано 26 март 2014 Сега погледнах в книжката и открих следното: , не знам дали се вижда но става ясно че излизат от завода с два различни по ампераж акумулатори единият е 48 ампера другият е 52 но не пише на коя фирма са? А също забелязах че пише ,, номинален ток на алтернатора 85ah.А някои случайно да има идея какви трябва да са клемите, дали ляв или десен плюс и колко трябва да са дебели-тънки? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velikov78 Публикувано 23 април 2014 Автор Сподели Публикувано 23 април 2014 (редакция) А някои случайно да има идея какви трябва да са клемите, дали ляв или десен плюс и колко трябва да са дебели-тънки?Днес получих акумулатора - пасна перфектно на мястото.Клемите също, сега стартера върти значително по-бързо. Редактирано 24 април 2014 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.