bilkan Публикувано 13 март 2014 Сподели Публикувано 13 март 2014 Привет колеги, моля помагайте!!Двигателят на колата изпуши буквално -започна да гори масло- повече от литър за 100 км. :icon_hmm: , цилиндрите и те не работят. Оказа се, че е карана с добавка и когато я купих й смених маслото си погаза рогата на хиляда киломатре каране. От сервиза ми казаха да си приготвя една хубава 4цифрена сума за ремонт :icon_box: До Пламен в София не съм ходила, не знам има ли смисъл. Та сега си търся двигател. Дали ще попадна на читав е въпроса, така че ПОМАГАЙТЕ!Колата е 2004 г. на газ с ГИ и бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
willow75bg Публикувано 13 март 2014 Сподели Публикувано 13 март 2014 Двигателите 1,6 са много кът,не се знае и на какъв ще попаднеш,да не същия като твоя.Ако бях на твоя място щях да си блъскам главата по две направления:-да продавам колата на части поне да възвърна част от вложенията си,но трябва да си наясно,че това отнема време и необходими умения-да се ревизира стария мотор,едва ли ще излезе толкова скъпо,но пък ще си имаш НОВУспех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Staffolino Публикувано 13 март 2014 Сподели Публикувано 13 март 2014 Намираш си читав майстор договаряте цена ,сваля двигателя и го разглобява и от там...шлайф и проверка на главата и блока.Като части две три семеринги ще си приготвиш една гарнитура за главата както и комплект болтове за главата и гумички за клапаните,от там едни основни и биелни лагери със сегменти и имаш нов двигател.Проблема е никакъв с частите работата е да попаднеш на майстор който ше работи по колата както и който да шлайфа всичко по двигателя./препоръчвам в Сливен или Пловдив/.Абсолютно задължително взимаш само оригинални части просто ще ти излезе много по евтино не за друго.../От къде можеш да ги поръчаш на най добри цени на лични мога да ти отговоря/Като цяло ако вземеш друг стар двигател евентуално имаш доставка на самият двигател и от там кихаш труд на майстора да извади единият да сложи другият и палиш и в най добрия случай спестяваш парите които ще дадеш за части и шлайфове на твоя стар двигател ,НО имаш голям риск не всичко да е розаво с новия /стар/ двигател и тогава работата става дебела имаш още един мъртвец само,че в багажника. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Калчев Публикувано 13 март 2014 Сподели Публикувано 13 март 2014 Абсолютно задължително взимаш само оригинални части просто ще ти излезе много по евтино не за друго.../От къде можеш да ги поръчаш на най добри цени на лични мога да ти отговоря/Ние останалите трева ли пасем? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shamy Публикувано 14 март 2014 Сподели Публикувано 14 март 2014 Виж напр. тази обява http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=11351016994654516&avto=Mitsubishi_Lancer двигателят трябва да е същия... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 14 март 2014 Сподели Публикувано 14 март 2014 Виж напр. тази обява http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=11351016994654516&avto=Mitsubishi_Lancer двигателят трябва да е същия...Определено е същия :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vins365 Публикувано 14 март 2014 Сподели Публикувано 14 март 2014 Информативно, някой може ли да каже колко излиза ремонт на двигателя, и колко е разумната цена на двигател втора ръка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 14 март 2014 Сподели Публикувано 14 март 2014 Информативно, някой може ли да каже колко излиза ремонт на двигателя... Само майстора, и то след като го отвори... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bilkan Публикувано 18 март 2014 Автор Сподели Публикувано 18 март 2014 Да кажа какво се оказа след отваряне на двигателя. За съжаление се оказа, че двигателя е отварян, най вероятно са сменяни сегменти и до такава степен са прешлайфани цилиндрите, че разстоянието между тях е около 4,5 мм. и блока няма да понесе ново шлайфане. Освен това единствено за този двигател няма ремонтен комплект бутала :icon_blush: И се започва ходене по мъките- от къде да намеря читав двигател. Тези които гледах в Мобилето са от морги в Монтана и Враца, където им се носи славата и Пловдив, където въобще не ми вдъхнаха доверие. Ако имате наблюдения и нещо предвид, :help: Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 19 март 2014 Сподели Публикувано 19 март 2014 Информативно, някой може ли да каже колко излиза ремонт на двигателя, и колко е разумната цена на двигател втора ръка. Зависи какво се прави. За моя двигател (4g63) само частите стъпаха на 800лв без масло и други консумативи. И това при 20% ползвани отстъпки, където може. Труда си беше от мен и не се смята.Само че аз сменях глава (втора ръка със смяна на вложки и пълен шлайф), сегменти, бутала, гарнитура, семеринги, ремъци и ролки.Ако бях сменил ремъците с ролките навреме щеше да ми излезе 200 лева. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.