Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем с ГДИ


Препоръчано мнение

Здравейте колеги. Имам проблем с Каризма ГДИ. Забива предницата иска да гасне в движение сменял сам и свещите и горивния филтър и проблема си остана. Помагайте.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо диагностика, после тук :yes3:

Иначе става гадаене тип Мото Ванга.

Ходил съм на диагностика. Казаха ми, че всичко е нормално, затова реших да попитам тук.

Редактирано от Светльо Ангелов
Пиши грамотно! Следва предупреждение!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ходил съм на диагностика ...

Колега, свържи се с Милен от Пловдив (Milen_z) има телефон в профила. Така никой няма да ти каже нищо, защото трябва да се види колата. Ще отидеш до Пловдив и ще си решиш проблемите. Доволен ще останеш. :icon_thumbup:

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, свържи се с Милен от Пловдив (Milen_z) има телефон в профила. Така никой няма да ти каже нищо, защото трябва да се види колата. Ще отидеш до Пловдив и ще си решиш проблемите. Доволен ще останеш. :icon_thumbup:

:mitsu-smiley:

Това го имах като краен вариант - че малко ми е далече, но май ще се наложи да отида до Пловдив.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това го имах като краен вариант - че малко ми е далече, но май ще се наложи да отида до Пловдив.

...ако въобще стигнеш до там.........

Колебаят ли се оборотите на пр. ход.....?Като загрее какво става с колата?Като минеш 4000 об. при ускорение или при изпреварване, глъхне ли мотора?С електрически дросел ли си?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...ако въобще стигнеш до там.........

Колебаят ли се оборотите на пр. ход.....?Като загрее какво става с колата?Като минеш 4000 об. при ускорение или при изпреварване, глъхне ли мотора?С електрически дросел ли си?

Оборотите не се колебаят, но при 90 км/ч забива.

При ускорение също.

Но не го прави постоянно.

Мотора глъхне.

С електрически дросел е.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • преди 3 седмици ...

А проблемът какъв се оказа, че е. Ако не е някаква тайна, разбира се.

 

Искам да кажа че използвах услугите на Милен и останах много доволен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, би ли ми казал какво стана с прекъсването като ходи при Милен, че и при мен го има този проблем?

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

май няма решение на нашия проблем какво ли не прогвах все повече се увеличава прекъсването

Редактирано от rumenZ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нагара в двигателя почистен ли е, колко е компресията в цилиндрите.... в този ред колко е и вакуума които генерира двигателя в двата режима на празен ход. Колко е ниското налягане на бензина, т.е. на помпата в резервоара. ЕГР-а функционира ли добре, затваря ли се херметично. Регулирането на дросела направено ли е според сервизното ръководство. Карана ли е на диагностика и ако да, може ли да погледнем листа с параметрите от датчиците, т.е. живите данни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-горе съм писал живите данни от датчиците, четенето на грешки не е диагностика. Като имате проблем или отивате в сериозен сервиз(не на четене на грешки, това да не е някакъв роман.....всички все читатели се извъдиха), или си правите поне елементарно обслужване на двигателя, за което е писано доста, все пак тези двигатели не са от една година на пазара(да не говорим че вече са на изчезване).... И след това вече можем да се опитаме да помогнем......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Проблемът с пекъсването се увеличава.И като я угсася и мирише много на неизгорял бензин. Днес си сменях маслото беше много черно. а съм изминал 10 000км

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Горе Милен З е питал някои неща на които трябва отговор за да може да мисли и да ви насочи...

А моя въпрос е-лесно ли се издухва ГДИ двигателя, че често се говори за компресия...?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не.

Образува се нагар по леглата на клапаните и изпуска компресията....

Решава се с почистване на саждите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Благодаря ти много, знам че е добре да се напасват клапаните като част от обслужването на главата, но толкова пъти се спомена за компресия и това ме накара да си задам въпроса.

А ще споделите ли за начини и препарати за почистването...?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Възможно ли е заради нагара да падне компресията на 10, като имаме предвид че нормално е от 14-17 атм. компресията?

И освен почистване на нагар и смяна на гарнитури и гумички трябва ли да се сменят и сегменти?

И смяната на сегменти колко компресия ще качи ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги, от 3 дена съм собственик на Carizma 1.8 GDI.

Колата е превъзходна, но има малък проблем - ниските обороти са много ниски, толкова, че аха да изгасне.

Иначе върви добре и е почти безшумна.

За сега имам толкова наблюдения, но някой може ли да ми каже от какво може да е проблема със оборотите или поне да предположи.

В петък ще я карам на диагностика, но съм много скептично настроен.

Благодаря предварително на споделилите опит или предположения.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нормално държат 700 оборота +- 30-40. Ако е откачан акомулатора трябва да се направи адаптация. На оборотомера 0 си е нула, първата чертичка е 500, на 1 вече си е 1000 оборота-прецени сега колко са ти оборотите. Иначе колата има режими на работа-като работи 4 минути плавно си вдига малко оборотите и застава така...ще намеря темата да четеш.

 

http://www.mitsubish...wtopic=697&st=0 - разглей това... а иначе може да има нужда от чистнене на дросела.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги,от 3 дена сам собственик на Carizma 1.8 GDI колата е превазходна но има малак проблем ниските обороти са мн ниски толкова че аха да огасне,ина4е варви добре и е по4ти безшумна.За сега имам толкова наблюдения,та някои можели да ми каже от какво може да е проблема сас оборотите или поне да предположи.В петък ще я карам на диагностика но сам много скептично настроен.

Благодаря предварително

Моля, не използвай цифри вместо букви.

Това е като писането с лайна по стените на обществените тоалетни.

Чете се, но не е приятно...

Пробвай и отвреме-навреме да използваш буквата "Ъ".

.......

Хубаво ще е, да се запознаеш и с правилата във форума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...