vanko_84.084 Публикувано 5 март 2014 Сподели Публикувано 5 март 2014 Здравейте колеги. Имам проблем с Каризма ГДИ. Забива предницата иска да гасне в движение сменял сам и свещите и горивния филтър и проблема си остана. Помагайте. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каризмич Публикувано 5 март 2014 Сподели Публикувано 5 март 2014 Първо диагностика, после тук Иначе става гадаене тип Мото Ванга. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko_84.084 Публикувано 6 март 2014 Автор Сподели Публикувано 6 март 2014 (редакция) Първо диагностика, после тук Иначе става гадаене тип Мото Ванга.Ходил съм на диагностика. Казаха ми, че всичко е нормално, затова реших да попитам тук. Редактирано 6 март 2014 от Светльо Ангелов Пиши грамотно! Следва предупреждение! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atos Публикувано 6 март 2014 Сподели Публикувано 6 март 2014 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=697......Това прегледа ли го Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 6 март 2014 Сподели Публикувано 6 март 2014 ходил съм на диагностика ...Колега, свържи се с Милен от Пловдив (Milen_z) има телефон в профила. Така никой няма да ти каже нищо, защото трябва да се види колата. Ще отидеш до Пловдив и ще си решиш проблемите. Доволен ще останеш. :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko_84.084 Публикувано 6 март 2014 Автор Сподели Публикувано 6 март 2014 (редакция) Колега, свържи се с Милен от Пловдив (Milen_z) има телефон в профила. Така никой няма да ти каже нищо, защото трябва да се види колата. Ще отидеш до Пловдив и ще си решиш проблемите. Доволен ще останеш. :icon_thumbup: :mitsu-smiley:Това го имах като краен вариант - че малко ми е далече, но май ще се наложи да отида до Пловдив. Редактирано 6 март 2014 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 6 март 2014 Сподели Публикувано 6 март 2014 Това трябва да ти е първият вариант! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 март 2014 Сподели Публикувано 6 март 2014 Това го имах като краен вариант - че малко ми е далече, но май ще се наложи да отида до Пловдив....ако въобще стигнеш до там.........Колебаят ли се оборотите на пр. ход.....?Като загрее какво става с колата?Като минеш 4000 об. при ускорение или при изпреварване, глъхне ли мотора?С електрически дросел ли си? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko_84.084 Публикувано 8 март 2014 Автор Сподели Публикувано 8 март 2014 (редакция) ...ако въобще стигнеш до там.........Колебаят ли се оборотите на пр. ход.....?Като загрее какво става с колата?Като минеш 4000 об. при ускорение или при изпреварване, глъхне ли мотора?С електрически дросел ли си?Оборотите не се колебаят, но при 90 км/ч забива. При ускорение също. Но не го прави постоянно. Мотора глъхне. С електрически дросел е. Редактирано 8 март 2014 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor Stavrakev Публикувано 19 март 2014 Сподели Публикувано 19 март 2014 Искам да кажа че използвах услугите на Милен и останах много доволен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Makrelov Публикувано 4 април 2014 Сподели Публикувано 4 април 2014 А проблемът какъв се оказа, че е. Ако не е някаква тайна, разбира се. Искам да кажа че използвах услугите на Милен и останах много доволен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumenZ Публикувано 6 април 2014 Сподели Публикувано 6 април 2014 (редакция) Колега, би ли ми казал какво стана с прекъсването като ходи при Милен, че и при мен го има този проблем? Редактирано 6 април 2014 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumenZ Публикувано 8 юни 2014 Сподели Публикувано 8 юни 2014 (редакция) май няма решение на нашия проблем какво ли не прогвах все повече се увеличава прекъсването Редактирано 8 юни 2014 от rumenZ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 юни 2014 Сподели Публикувано 8 юни 2014 Нагара в двигателя почистен ли е, колко е компресията в цилиндрите.... в този ред колко е и вакуума които генерира двигателя в двата режима на празен ход. Колко е ниското налягане на бензина, т.е. на помпата в резервоара. ЕГР-а функционира ли добре, затваря ли се херметично. Регулирането на дросела направено ли е според сервизното ръководство. Карана ли е на диагностика и ако да, може ли да погледнем листа с параметрите от датчиците, т.е. живите данни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko_84.084 Публикувано 9 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 9 юни 2014 Единствено сам карал моятана диагнистика но не откриха проблема не показа никакви грешки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 9 юни 2014 Сподели Публикувано 9 юни 2014 По-горе съм писал живите данни от датчиците, четенето на грешки не е диагностика. Като имате проблем или отивате в сериозен сервиз(не на четене на грешки, това да не е някакъв роман.....всички все читатели се извъдиха), или си правите поне елементарно обслужване на двигателя, за което е писано доста, все пак тези двигатели не са от една година на пазара(да не говорим че вече са на изчезване).... И след това вече можем да се опитаме да помогнем...... 2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumenZ Публикувано 16 август 2014 Сподели Публикувано 16 август 2014 Проблемът с пекъсването се увеличава.И като я угсася и мирише много на неизгорял бензин. Днес си сменях маслото беше много черно. а съм изминал 10 000км Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 7 септември 2014 Сподели Публикувано 7 септември 2014 Горе Милен З е питал някои неща на които трябва отговор за да може да мисли и да ви насочи...А моя въпрос е-лесно ли се издухва ГДИ двигателя, че често се говори за компресия...? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 8 септември 2014 Сподели Публикувано 8 септември 2014 Не.Образува се нагар по леглата на клапаните и изпуска компресията....Решава се с почистване на саждите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 18 септември 2014 Сподели Публикувано 18 септември 2014 Благодаря ти много, знам че е добре да се напасват клапаните като част от обслужването на главата, но толкова пъти се спомена за компресия и това ме накара да си задам въпроса.А ще споделите ли за начини и препарати за почистването...? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 29 април 2015 Сподели Публикувано 29 април 2015 Възможно ли е заради нагара да падне компресията на 10, като имаме предвид че нормално е от 14-17 атм. компресията? И освен почистване на нагар и смяна на гарнитури и гумички трябва ли да се сменят и сегменти? И смяната на сегменти колко компресия ще качи ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4i4o Tony Публикувано 6 Май 2015 Сподели Публикувано 6 Май 2015 (редакция) Здравейте, колеги, от 3 дена съм собственик на Carizma 1.8 GDI.Колата е превъзходна, но има малък проблем - ниските обороти са много ниски, толкова, че аха да изгасне.Иначе върви добре и е почти безшумна.За сега имам толкова наблюдения, но някой може ли да ми каже от какво може да е проблема със оборотите или поне да предположи.В петък ще я карам на диагностика, но съм много скептично настроен.Благодаря предварително на споделилите опит или предположения. Редактирано 6 Май 2015 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 6 Май 2015 Сподели Публикувано 6 Май 2015 (редакция) Нормално държат 700 оборота +- 30-40. Ако е откачан акомулатора трябва да се направи адаптация. На оборотомера 0 си е нула, първата чертичка е 500, на 1 вече си е 1000 оборота-прецени сега колко са ти оборотите. Иначе колата има режими на работа-като работи 4 минути плавно си вдига малко оборотите и застава така...ще намеря темата да четеш. http://www.mitsubish...wtopic=697&st=0 - разглей това... а иначе може да има нужда от чистнене на дросела. Редактирано 8 Май 2015 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 6 Май 2015 Сподели Публикувано 6 Май 2015 Здравеите колеги,от 3 дена сам собственик на Carizma 1.8 GDI колата е превазходна но има малак проблем ниските обороти са мн ниски толкова че аха да огасне,ина4е варви добре и е по4ти безшумна.За сега имам толкова наблюдения,та някои можели да ми каже от какво може да е проблема сас оборотите или поне да предположи.В петък ще я карам на диагностика но сам много скептично настроен.Благодаря предварителноМоля, не използвай цифри вместо букви.Това е като писането с лайна по стените на обществените тоалетни.Чете се, но не е приятно...Пробвай и отвреме-навреме да използваш буквата "Ъ"........Хубаво ще е, да се запознаеш и с правилата във форума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.