Премини към съдържание

Крушки за фаровете на Carisma


ruark

Препоръчано мнение

Колеги имате ли идея дали смяна на оригиналните крушки с по-добри би подобрила фаровете на Carisma (2003 година), определено има какво да се желае от късите светлини, като в същия момент не пречат на другите шофьори ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Иване препоръчай къде да видя за ксенонова система, гледам че се слагат на няколко места ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Извинявам се за лекото отклонение, но какво точно представлява системата Н4? Аз такива крушки си купувам, но има и Н7 и други още някакви. Нямам си на идея защо точно такива си взимам, освен, че защото такива ми бяха старите? Това някакъв стандарт ли е? Каква е разликата между Н4, Н7 и т.н..

 

Благодаря предварително. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Извинявам се за лекото отклонение, но какво точно представлява системата Н4? Аз такива крушки си купувам, но има и Н7 и други още някакви. Нямам си на идея защо точно такива си взимам, освен, че защото такива ми бяха старите? Това някакъв стандарт ли е? Каква е разликата между Н4, Н7 и т.н..

Мисля, че това са общо приети стандарти за крушки. Те са наистина много и са различни:

H1

H3

H4

H7

Н8

H9

H10

H11

R2

D1S

D2S

D1R

D2R

HB3

HB4

доколкото знам, разликата между тези стандарти е различното им захващане, т.е. цокъла. Освен това тези крушки които съм написал са все 12 волта, но ватовете са различни от 35-60/55. Това е общо казано.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се ,че се намесвам с моята Каризма 1999г GL, а за нея какво може да се направи отностно фаровете. Питам тъй като нищо не разбирам от това. Мисълта ми е, тя си е с някакви обикновенни фарове, може ли да се сложи ксенон система на нея, или просто трябва да си купя по-силни и по-качествени крушки за нея, тъй като и на мен ми се струва че късите не са достатъчно силни? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно късите светлини на Carisma са общ проблем .

И аз несъм доволен от моите. Скоро смених крушките с Philips но почти нямаше промяна в светлината :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хубава тема.

 

Моето мнение:

 

 

Всички коли, с един фар(рефлектор) и с една крушка комбинирана за къси и дълги, които съм шофирал са били много зле. Тези, които са с отделени части на фара или рефлектора и с две отделни крушки са много по ефективни.

Когато избирах автомобил това да бъдат с отделни крушки ми беше задължително условие, но като видях Каризмата се влюбих в нея и реших да направя този компромис, знаейки че това ще ми къса нервите при нощно шофиране и особено в дъжд. Е, оказах се прав. Това техническо решение с една крушка без значение каква е марката на автомобила е много зле.

 

Така че, който иска хубави варове, си търси модел с отделни крушки за къси и дълги, съответно и с отделни рефлектори, без значение в един или два фара.

Що се отнася до поставяне на по-мощни крушки, това не е добра идея, тъй като контактите на релето за къси и дълги са сметнати за определен товар. Друг проблем е пространсвото и охлаждането на

по-мощната крушка, т.е. ако не се охлажда достатъчно ще гори по-често.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Друг проблем е пространсвото и охлаждането на

по-мощната крушка, т.е. ако не се охлажда достатъчно ще гори по-често.

...а и може да направи проблеми на рефлектора. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...