ruark Публикувано 19 април 2007 Сподели Публикувано 19 април 2007 Колеги имате ли идея дали смяна на оригиналните крушки с по-добри би подобрила фаровете на Carisma (2003 година), определено има какво да се желае от късите светлини, като в същия момент не пречат на другите шофьори ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 19 април 2007 Сподели Публикувано 19 април 2007 Ксенон!!! :first: Усезаемо по-голям комфорт! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 19 април 2007 Сподели Публикувано 19 април 2007 Първо им направи един реглаж на стенд! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruark Публикувано 20 април 2007 Автор Сподели Публикувано 20 април 2007 Иване препоръчай къде да видя за ксенонова система, гледам че се слагат на няколко места ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 20 април 2007 Сподели Публикувано 20 април 2007 :mitsu-smiley: Извинявам се за лекото отклонение, но какво точно представлява системата Н4? Аз такива крушки си купувам, но има и Н7 и други още някакви. Нямам си на идея защо точно такива си взимам, освен, че защото такива ми бяха старите? Това някакъв стандарт ли е? Каква е разликата между Н4, Н7 и т.н.. Благодаря предварително. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chepa Публикувано 20 април 2007 Сподели Публикувано 20 април 2007 :mitsu-smiley: Извинявам се за лекото отклонение, но какво точно представлява системата Н4? Аз такива крушки си купувам, но има и Н7 и други още някакви. Нямам си на идея защо точно такива си взимам, освен, че защото такива ми бяха старите? Това някакъв стандарт ли е? Каква е разликата между Н4, Н7 и т.н..Мисля, че това са общо приети стандарти за крушки. Те са наистина много и са различни:H1H3H4H7Н8H9H10H11R2D1SD2SD1RD2RHB3HB4доколкото знам, разликата между тези стандарти е различното им захващане, т.е. цокъла. Освен това тези крушки които съм написал са все 12 волта, но ватовете са различни от 35-60/55. Това е общо казано. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hellson Публикувано 21 април 2007 Сподели Публикувано 21 април 2007 Извинявам се ,че се намесвам с моята Каризма 1999г GL, а за нея какво може да се направи отностно фаровете. Питам тъй като нищо не разбирам от това. Мисълта ми е, тя си е с някакви обикновенни фарове, може ли да се сложи ксенон система на нея, или просто трябва да си купя по-силни и по-качествени крушки за нея, тъй като и на мен ми се струва че късите не са достатъчно силни? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cop Публикувано 21 април 2007 Сподели Публикувано 21 април 2007 Явно късите светлини на Carisma са общ проблем .И аз несъм доволен от моите. Скоро смених крушките с Philips но почти нямаше промяна в светлината :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 21 април 2007 Сподели Публикувано 21 април 2007 Хубава тема. Моето мнение: Всички коли, с един фар(рефлектор) и с една крушка комбинирана за къси и дълги, които съм шофирал са били много зле. Тези, които са с отделени части на фара или рефлектора и с две отделни крушки са много по ефективни.Когато избирах автомобил това да бъдат с отделни крушки ми беше задължително условие, но като видях Каризмата се влюбих в нея и реших да направя този компромис, знаейки че това ще ми къса нервите при нощно шофиране и особено в дъжд. Е, оказах се прав. Това техническо решение с една крушка без значение каква е марката на автомобила е много зле. Така че, който иска хубави варове, си търси модел с отделни крушки за къси и дълги, съответно и с отделни рефлектори, без значение в един или два фара. Що се отнася до поставяне на по-мощни крушки, това не е добра идея, тъй като контактите на релето за къси и дълги са сметнати за определен товар. Друг проблем е пространсвото и охлаждането напо-мощната крушка, т.е. ако не се охлажда достатъчно ще гори по-често. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chepa Публикувано 21 април 2007 Сподели Публикувано 21 април 2007 Друг проблем е пространсвото и охлаждането напо-мощната крушка, т.е. ако не се охлажда достатъчно ще гори по-често....а и може да направи проблеми на рефлектора. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hellson Публикувано 22 април 2007 Сподели Публикувано 22 април 2007 а предлагат ли се ( могат ли да се намерят) ксенонови фарове за тези каризми ? Някой знае ли, нещо по въпроса ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.