Премини към съдържание

Otlander за Pajero IV - заслужава ли си?


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

заслужава ли си бартер Аутлендър 2008г, 2.2 DID Инстайл, на 55000 км за Паджеро 4, 2007г, 3.2 DID, автоматик, на 170000км? Аз съм с аутлендъра и ми е мерак за Паджеро, но се чудя какво може да очаквам от това на 170к.?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами ако не е карано от някой душманин,можеш да очакваш перфектен автомобил..за справка аз имам паджеро 2 на около 1 000 000 км :) и си е наред..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

заслужава ли си бартер Аутлендър 2008г, 2.2 DID Инстайл, на 55000 км за Паджеро 4, 2007г, 3.2 DID, автоматик, на 170000км? Аз съм с аутлендъра и ми е мерак за Паджеро, но се чудя какво може да очаквам от това на 170к.?!

Зависи от конкретните състояния на автомобилите......както технически, така и визуално ( примерно скъсани или претрити седалки, волан, боята е увредена и т.н...)Иначе двата автомобила нямат нищо общо......единия е "лек" автомобил, направен малко повече към автомобил с висока проходимост, другия си е чист "камион", направен най вече за извън терена да покаже на какво е способен......ако ходиш на лов, риболов,пътуваш много често сред природата,а примерно по Родопите, Пирин ,Рила и т.н и сред места ,където няма път или е черен пътя...или ходиш на ски, къмпинги и т.н.......то твоята кола е Паджерото......но ако не ходиш там, или пък рядко ти се налага,или пък рядко ходиш в не много цивилизованите места ( разбирай пътя е асфалт и/или магистрала) то твоята кола е Аутлендъра.......

И все пак да кажа някои неща за двата автомобила....

Както казах , единия си е лек автомобил, а другия е камион......

Паджерото е с далеч по добро окачване, всяка гума е абсолютно независима, далеч по здраво е окачването, и далеч по масивно направено.....окачването му е направено за терен с висока и пресечена проходимост ,клиренса е далеч по голям на колата и т.н.....

Паджерото естествено е и с по мощен и разтоварен мотор,ориентиран към целите , за които е направен автомобила.....с него ще се чустваш по сигурен в колата, на по добра позиция спрямо пътя и по добре защитен от условията ( дали пътни или околни) в които караш колата.......Това като говорим за камион, не означава ни най малко че е муден и не вървял,как всички те изпреварват и т.н....нищо подобно.....на 2250 кг. тегло 177 коня не са малко, но и не е някакво голямо постижение, все пак е 1/13 съотношението конска сила спрямо килограм.......т.е. на 1 к.с. се полагат 13 кг.....което горе долу за джип те устройва......но всяко нещо изисква жертви,всичко много хубаво до тук, но разхода не е от най добрите и тази конфигурация Паджеро харчи около 15л./100км. градско дизел, и около 10-12л./100 км. извънградско, в зависимост как се кара и дали по магистрала с 130-140 км./ч. или на път с 90-120 км./ч........

Докато Аутлендъра е лек автомобил с малко по голям клиренс и по проходима, но е с много по слабо окачване, с много по малки възможности като проходимост , с по малка устойчивост ........носачите му са от ламарина направени ,шарнирите са му 3 пъти по малки от на Паджерото и т.н. и т.н.........

Мотора му е малко по мощен спрямо теглото на автомобила ,1/11 е съотнощението , и е малко по "пъргав" от Паджерото.....

Съответно и разхода е по нисък а той е средно около 9-10л./100 км. чисто градско до към 6-7л./100 км. извънградско.....

И накрая трябва да споменем задвижването на двете коли какво е .......тук предимство има пак ПАджерото, тъй като при него кеф ти само задно, кеф ти 4х4, кеф ти 4х4 с блокаж на центр. диф, кеф ти 4х4 с къси предавки и блокаж на центр. диф. кеф ти пълно блокирана кола с 4х4, къси предавки, блокаж на центр. и заден диф , а при някои модификации и частично блокиран преден диф.........

От това следва извода че Паджерото е "краля" на оффроада,а Аутлендъра е по ниското ниво ........

Чисто технически обаче ,автомобилите има своите + и -......

Мотора на П4 е с верига, която не значи че не се сменя никога, дори напротив, сменя се като на автомобил с агр. ремък, т.е. на до 100-120 к км. пробег.......иначе после става руска рулетка......

При Оутлендъра е в агр. ремък и се сменя пак на 100-120 к км.....интересното е,че цените на частите са горе долу еднакви с тези на П4 с веригата......и на практика за смяната им горе долу цената е еднаква ( с разлика от 20-25% ).......

Паджерото обаче е с по скъпа подръжка ,тъй като има повече неща и като количества са повече......

Но ако са за еднаква цена, бих си взел Паджерото, дори и да има леки разлики в тях, пак бих си взел П4.....

Ако искате, минете някой ден през сервиза да ви покажа нагледно всичко за тези коли......

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами ако не е карано от някой душманин,можеш да очакваш перфектен автомобил..за справка аз имам паджеро 2 на около 1 000 000 км :) и си е наред..

П2 няма нищо общо с П4 ........от където и да го погледнеш , така че и сравненията м/у двете са излишни.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз по принцип искам Паджеро 4, но просто не знам дали си струва да разменя кола на 55к за такава на 170к?! Рибар съм и тегля лодка с общо тегло около 500кг и определено искам да мога да я изкарам от всякакъв терен, а с Аутлендъра винаги имам едно наум. Другото, което ме притеснява е, че се говори за съединителя на Аутлендъра, че не са много здрави и с това теглене, не искам да го сменям всяка година.

За това става въпрос

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21385307267331435&f1=details&slink=5a8j3s

Редактирано от freaky
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз по принцип искам Паджеро 4, но просто не знам дали си струва да разменя кола на 55к за такава на 170к?! Рибар съм и тегля лодка с общо тегло около 500кг и определено искам да мога да я изкарам от всякакъв терен, а с Аутлендъра винаги имам едно наум. Другото, което ме притеснява е, че се говори за съединителя на Аутлендъра, че не са много здрави и с това теглене, не искам да го сменям всяка година.

За това става въпрос

http://nfs.mobile.bg...ls&slink=5a8j3s

 

 

Изглежда караш малко. 55к за 5 години е скромен пробег, ако това е единствената ти кола. В този случай бартерът изглежда напълно логичен. И аз споделям мнението, че паджеро 4 е великолепен джип и си струва. Още повече, че конкретния е купен от БС, има история и е обслужен. По-скъпо обслужване, но за такъв къс годишен пробег не е казус.

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От както съм го купил карам само служебни коли и не ми остава много време да го карам, затова е на 55к. Ако обаче остана без служебна ще си му права по около 25к на година без проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз по принцип искам Паджеро 4, но просто не знам дали си струва да разменя кола на 55к за такава на 170к?! Рибар съм и тегля лодка с общо тегло около 500кг и определено искам да мога да я изкарам от всякакъв терен, а с Аутлендъра винаги имам едно наум. Другото, което ме притеснява е, че се говори за съединителя на Аутлендъра, че не са много здрави и с това теглене, не искам да го сменям всяка година.

За това става въпрос

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21385307267331435&f1=details&slink=5a8j3s

......в този случай няма какво да говорим, взимай Паджерото и си свиркай, но ЗАДЪЛЖИТЕЛНО пълен технически преглед и обстойно и обективно преглеждане на текущото състояние на колата преди сделката от някой компетентен и разбиращ от тези коли човек или сервиз.......

И не съм съгласен с Росен ,че като колата е подържана в БС всичко е й добре, напротив......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......в този случай няма какво да говорим, взимай Паджерото и си свиркай, но ЗАДЪЛЖИТЕЛНО пълен технически преглед и обстойно и обективно преглеждане на текущото състояние на колата преди сделката от някой компетентен и разбиращ от тези коли човек или сервиз.......

И не съм съгласен с Росен ,че като колата е подържана в БС всичко е й добре, напротив......

По-скоро идеята беше, че колата е с произход и сервизна история. Което е важно. А техническото състояние че ще се преглежда е повече от ясно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..........интересно къде ли е обслужвана след 2010 година.....и като гледам,има само два печата от БС,които странно защо са ползвали Мобил масло, а не :mitsu-smiley: Даймонт Ево...... другите са други фирми......имай едно на ум .....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро идеята беше, че колата е с произход и сервизна история. Което е важно. А техническото състояние че ще се преглежда е повече от ясно.

.......така по може....... :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..........интересно къде ли е обслужвана след 2010 година.....и като гледам,има само два печата от БС,които странно защо са ползвали Мобил масло, а не :mitsu-smiley: Даймонт Ево...... другите са други фирми......имай едно на ум .....

Джипа е бил взет от банката (неплащане на лизинг) и е стоял 2г на паркинга й. Затова няма нищо в книжката след 2010г.....поне така каза собственика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Джипа е бил взет от банката (неплащане на лизинг) и е стоял 2г на паркинга й. Затова няма нищо в книжката след 2010г.....поне така каза собственика.

Тогава излиза ,че бая си е повъртял ,тъй като за 3 години , 170 к км. е навъртял......другото което е, че за тезжи 2 г. престой на паркинг не е хубаво, тъй като има доста детайли, които се увреждат с течение на времето ,а не с навъртане на км......критични точки са: спир. дискове, спир. апарати и супорти, реглавни болтове, ръжди по купето ,шасито,окачването, и т.н.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предварително се извинявам на колегата ,че пиша в неговата тема ама да не отварям нова...

 

Моля за мнение относно този My link автомобил. Бил ремонтиран в Ротола София. Ако не се лъжа някой от съфорумците работи там.

 

Благодаря на всички.

Поздрави от Варна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте колеги,

заслужава ли си бартер Аутлендър 2008г, 2.2 DID Инстайл, на 55000 км за Паджеро 4, 2007г, 3.2 DID, автоматик, на 170000км? Аз съм с аутлендъра и ми е мерак за Паджеро, но се чудя какво може да очаквам от това на 170к.?!

Аутлендъра е асфалтен джип, а Паджерото е оффроуд. Разликата е съществена . Зависи къде ще я караш колата . Ако се движиш по асфалт, дръж си аутлендъра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колега, аз смених рено гранд сценик за паджеро 3 и честно казано не съжалявам въобще.

както е писано по-горе в темата с паджерото ако поискаш /а ти ще поискаш/ пориш черните пътища все едно си караш по обикновени пътища.

единственото с което все още не съм свикнал е шумния двигател, но Диджея /Пламен :icon_thumbup: / ме успокой, че двигателите са такива.

пожелавам ти успех с покупката!

поздрави!

Редактирано от chasovnik
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.........както казваш ,караш по черни пътища все едно си на асфалт....в тази връзка,как и къде мога да кача малко видео клипчета :icon_thumbup: с малко мой оффроад? :D :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.........както казваш ,караш по черни пътища все едно си на асфалт....в тази връзка,как и къде мога да кача малко видео клипчета :icon_thumbup: с малко мой оффроад? :D :icon_thumbup:

 

В YOUTUBE :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...