freaky Публикувано 6 януари 2014 Сподели Публикувано 6 януари 2014 Здравейте колеги,заслужава ли си бартер Аутлендър 2008г, 2.2 DID Инстайл, на 55000 км за Паджеро 4, 2007г, 3.2 DID, автоматик, на 170000км? Аз съм с аутлендъра и ми е мерак за Паджеро, но се чудя какво може да очаквам от това на 170к.?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
В.Илиев Публикувано 6 януари 2014 Сподели Публикувано 6 януари 2014 ами ако не е карано от някой душманин,можеш да очакваш перфектен автомобил..за справка аз имам паджеро 2 на около 1 000 000 км и си е наред.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 януари 2014 Сподели Публикувано 6 януари 2014 (редакция) Здравейте колеги,заслужава ли си бартер Аутлендър 2008г, 2.2 DID Инстайл, на 55000 км за Паджеро 4, 2007г, 3.2 DID, автоматик, на 170000км? Аз съм с аутлендъра и ми е мерак за Паджеро, но се чудя какво може да очаквам от това на 170к.?!Зависи от конкретните състояния на автомобилите......както технически, така и визуално ( примерно скъсани или претрити седалки, волан, боята е увредена и т.н...)Иначе двата автомобила нямат нищо общо......единия е "лек" автомобил, направен малко повече към автомобил с висока проходимост, другия си е чист "камион", направен най вече за извън терена да покаже на какво е способен......ако ходиш на лов, риболов,пътуваш много често сред природата,а примерно по Родопите, Пирин ,Рила и т.н и сред места ,където няма път или е черен пътя...или ходиш на ски, къмпинги и т.н.......то твоята кола е Паджерото......но ако не ходиш там, или пък рядко ти се налага,или пък рядко ходиш в не много цивилизованите места ( разбирай пътя е асфалт и/или магистрала) то твоята кола е Аутлендъра.......И все пак да кажа някои неща за двата автомобила....Както казах , единия си е лек автомобил, а другия е камион......Паджерото е с далеч по добро окачване, всяка гума е абсолютно независима, далеч по здраво е окачването, и далеч по масивно направено.....окачването му е направено за терен с висока и пресечена проходимост ,клиренса е далеч по голям на колата и т.н.....Паджерото естествено е и с по мощен и разтоварен мотор,ориентиран към целите , за които е направен автомобила.....с него ще се чустваш по сигурен в колата, на по добра позиция спрямо пътя и по добре защитен от условията ( дали пътни или околни) в които караш колата.......Това като говорим за камион, не означава ни най малко че е муден и не вървял,как всички те изпреварват и т.н....нищо подобно.....на 2250 кг. тегло 177 коня не са малко, но и не е някакво голямо постижение, все пак е 1/13 съотношението конска сила спрямо килограм.......т.е. на 1 к.с. се полагат 13 кг.....което горе долу за джип те устройва......но всяко нещо изисква жертви,всичко много хубаво до тук, но разхода не е от най добрите и тази конфигурация Паджеро харчи около 15л./100км. градско дизел, и около 10-12л./100 км. извънградско, в зависимост как се кара и дали по магистрала с 130-140 км./ч. или на път с 90-120 км./ч........Докато Аутлендъра е лек автомобил с малко по голям клиренс и по проходима, но е с много по слабо окачване, с много по малки възможности като проходимост , с по малка устойчивост ........носачите му са от ламарина направени ,шарнирите са му 3 пъти по малки от на Паджерото и т.н. и т.н.........Мотора му е малко по мощен спрямо теглото на автомобила ,1/11 е съотнощението , и е малко по "пъргав" от Паджерото.....Съответно и разхода е по нисък а той е средно около 9-10л./100 км. чисто градско до към 6-7л./100 км. извънградско.....И накрая трябва да споменем задвижването на двете коли какво е .......тук предимство има пак ПАджерото, тъй като при него кеф ти само задно, кеф ти 4х4, кеф ти 4х4 с блокаж на центр. диф, кеф ти 4х4 с къси предавки и блокаж на центр. диф. кеф ти пълно блокирана кола с 4х4, къси предавки, блокаж на центр. и заден диф , а при някои модификации и частично блокиран преден диф.........От това следва извода че Паджерото е "краля" на оффроада,а Аутлендъра е по ниското ниво ........Чисто технически обаче ,автомобилите има своите + и -......Мотора на П4 е с верига, която не значи че не се сменя никога, дори напротив, сменя се като на автомобил с агр. ремък, т.е. на до 100-120 к км. пробег.......иначе после става руска рулетка......При Оутлендъра е в агр. ремък и се сменя пак на 100-120 к км.....интересното е,че цените на частите са горе долу еднакви с тези на П4 с веригата......и на практика за смяната им горе долу цената е еднаква ( с разлика от 20-25% ).......Паджерото обаче е с по скъпа подръжка ,тъй като има повече неща и като количества са повече......Но ако са за еднаква цена, бих си взел Паджерото, дори и да има леки разлики в тях, пак бих си взел П4.....Ако искате, минете някой ден през сервиза да ви покажа нагледно всичко за тези коли...... Редактирано 6 януари 2014 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 януари 2014 Сподели Публикувано 6 януари 2014 ами ако не е карано от някой душманин,можеш да очакваш перфектен автомобил..за справка аз имам паджеро 2 на около 1 000 000 км и си е наред..П2 няма нищо общо с П4 ........от където и да го погледнеш , така че и сравненията м/у двете са излишни....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freaky Публикувано 7 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2014 (редакция) Аз по принцип искам Паджеро 4, но просто не знам дали си струва да разменя кола на 55к за такава на 170к?! Рибар съм и тегля лодка с общо тегло около 500кг и определено искам да мога да я изкарам от всякакъв терен, а с Аутлендъра винаги имам едно наум. Другото, което ме притеснява е, че се говори за съединителя на Аутлендъра, че не са много здрави и с това теглене, не искам да го сменям всяка година.За това става въпросhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21385307267331435&f1=details&slink=5a8j3s Редактирано 7 януари 2014 от freaky Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 януари 2014 Сподели Публикувано 7 януари 2014 Аз по принцип искам Паджеро 4, но просто не знам дали си струва да разменя кола на 55к за такава на 170к?! Рибар съм и тегля лодка с общо тегло около 500кг и определено искам да мога да я изкарам от всякакъв терен, а с Аутлендъра винаги имам едно наум. Другото, което ме притеснява е, че се говори за съединителя на Аутлендъра, че не са много здрави и с това теглене, не искам да го сменям всяка година.За това става въпросhttp://nfs.mobile.bg...ls&slink=5a8j3s Изглежда караш малко. 55к за 5 години е скромен пробег, ако това е единствената ти кола. В този случай бартерът изглежда напълно логичен. И аз споделям мнението, че паджеро 4 е великолепен джип и си струва. Още повече, че конкретния е купен от БС, има история и е обслужен. По-скъпо обслужване, но за такъв къс годишен пробег не е казус. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freaky Публикувано 7 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2014 От както съм го купил карам само служебни коли и не ми остава много време да го карам, затова е на 55к. Ако обаче остана без служебна ще си му права по около 25к на година без проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 януари 2014 Сподели Публикувано 7 януари 2014 Аз по принцип искам Паджеро 4, но просто не знам дали си струва да разменя кола на 55к за такава на 170к?! Рибар съм и тегля лодка с общо тегло около 500кг и определено искам да мога да я изкарам от всякакъв терен, а с Аутлендъра винаги имам едно наум. Другото, което ме притеснява е, че се говори за съединителя на Аутлендъра, че не са много здрави и с това теглене, не искам да го сменям всяка година.За това става въпросhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21385307267331435&f1=details&slink=5a8j3s......в този случай няма какво да говорим, взимай Паджерото и си свиркай, но ЗАДЪЛЖИТЕЛНО пълен технически преглед и обстойно и обективно преглеждане на текущото състояние на колата преди сделката от някой компетентен и разбиращ от тези коли човек или сервиз.......И не съм съгласен с Росен ,че като колата е подържана в БС всичко е й добре, напротив...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 януари 2014 Сподели Публикувано 7 януари 2014 ......в този случай няма какво да говорим, взимай Паджерото и си свиркай, но ЗАДЪЛЖИТЕЛНО пълен технически преглед и обстойно и обективно преглеждане на текущото състояние на колата преди сделката от някой компетентен и разбиращ от тези коли човек или сервиз.......И не съм съгласен с Росен ,че като колата е подържана в БС всичко е й добре, напротив......По-скоро идеята беше, че колата е с произход и сервизна история. Което е важно. А техническото състояние че ще се преглежда е повече от ясно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 януари 2014 Сподели Публикувано 7 януари 2014 ..........интересно къде ли е обслужвана след 2010 година.....и като гледам,има само два печата от БС,които странно защо са ползвали Мобил масло, а не :mitsu-smiley: Даймонт Ево...... другите са други фирми......имай едно на ум ..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 януари 2014 Сподели Публикувано 7 януари 2014 По-скоро идеята беше, че колата е с произход и сервизна история. Което е важно. А техническото състояние че ще се преглежда е повече от ясно........така по може....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freaky Публикувано 9 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2014 ..........интересно къде ли е обслужвана след 2010 година.....и като гледам,има само два печата от БС,които странно защо са ползвали Мобил масло, а не :mitsu-smiley: Даймонт Ево...... другите са други фирми......имай едно на ум .....Джипа е бил взет от банката (неплащане на лизинг) и е стоял 2г на паркинга й. Затова няма нищо в книжката след 2010г.....поне така каза собственика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 Джипа е бил взет от банката (неплащане на лизинг) и е стоял 2г на паркинга й. Затова няма нищо в книжката след 2010г.....поне така каза собственика.Тогава излиза ,че бая си е повъртял ,тъй като за 3 години , 170 к км. е навъртял......другото което е, че за тезжи 2 г. престой на паркинг не е хубаво, тъй като има доста детайли, които се увреждат с течение на времето ,а не с навъртане на км......критични точки са: спир. дискове, спир. апарати и супорти, реглавни болтове, ръжди по купето ,шасито,окачването, и т.н....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 Предварително се извинявам на колегата ,че пиша в неговата тема ама да не отварям нова... Моля за мнение относно този My link автомобил. Бил ремонтиран в Ротола София. Ако не се лъжа някой от съфорумците работи там. Благодаря на всички.Поздрави от Варна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
babachev Публикувано 25 март 2014 Сподели Публикувано 25 март 2014 Здравейте колеги,заслужава ли си бартер Аутлендър 2008г, 2.2 DID Инстайл, на 55000 км за Паджеро 4, 2007г, 3.2 DID, автоматик, на 170000км? Аз съм с аутлендъра и ми е мерак за Паджеро, но се чудя какво може да очаквам от това на 170к.?!Аутлендъра е асфалтен джип, а Паджерото е оффроуд. Разликата е съществена . Зависи къде ще я караш колата . Ако се движиш по асфалт, дръж си аутлендъра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 28 март 2014 Сподели Публикувано 28 март 2014 (редакция) колега, аз смених рено гранд сценик за паджеро 3 и честно казано не съжалявам въобще.както е писано по-горе в темата с паджерото ако поискаш /а ти ще поискаш/ пориш черните пътища все едно си караш по обикновени пътища.единственото с което все още не съм свикнал е шумния двигател, но Диджея /Пламен :icon_thumbup: / ме успокой, че двигателите са такива.пожелавам ти успех с покупката!поздрави! Редактирано 28 март 2014 от chasovnik Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 март 2014 Сподели Публикувано 28 март 2014 .........както казваш ,караш по черни пътища все едно си на асфалт....в тази връзка,как и къде мога да кача малко видео клипчета :icon_thumbup: с малко мой оффроад? :D :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 28 март 2014 Сподели Публикувано 28 март 2014 .........както казваш ,караш по черни пътища все едно си на асфалт....в тази връзка,как и къде мога да кача малко видео клипчета :icon_thumbup: с малко мой оффроад? :D :icon_thumbup: В YOUTUBE :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.