Премини към съдържание

LANCER 2008 -Общи проблеми(само за собственици)


Velikov78

Препоръчано мнение

Моля по темата да пишат само собственици на съответния автомобил(LANCER след 2008) понеже болежките и несгодите по автомобила са доста специфични( а мен ме тресе манията по този автомобил) та немога да спя когато му има нещо!!! Още повече че тя ми вади хляба(TAXI) и трябва винаги да е в перфектно състояние!!! ВЪПРОСИ--- 1-Как сте с шумът в купето(струва ми се че е твърде шумно вътре и нещо леко вие)??? 2-Потропването на предницата(има и някакво леко прискърцване когато въртя волана на ляво и дясно)??? 3-Сутрин когато е студено (около 0 градусаи по студено) има едно спец. цвъцкане струва ми се от клапаните, когато загрее изчезва??? 4-От къде си поръчвате частите и ако може да са сносни ( питам понеже при нас всички магазини са гола

вода щом стане въпрос за

MITSUBISHI) ??? БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!! :)

Редактирано от Velikov78
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет! И за много години!

На въпросите ти. Да, много е шумно в купето, както биха потвърдили доста от собствениците. В няколко теми са споменавани недостатъците на колите ни. Предницата и при мен поскърцва, особено, когато колата се кълчи по диагонала си. Сменял съм тампони на стабилизираща щанга. Не е от там. Части поръчвам от Ратола и БС. Рядко опирам до Ebay.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Шумно е да.

 

Общ проблем за които не питаш е кривене на дискове.

 

Оригинални части в Ратола, БС. Като по дефиниця частите в Ратола са по - евтини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За много години колеги. Проблема с дисковете и луфтовете на водачите и супортите съм го отметнал вече(дискове втора употреба а супортите на стругар и изработване на нови водачи) ама тва скърцане и потропване от пред направо ме убива бавно и славно!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За тампоните на стабилизиращите щанги и аз ги смених и четирите с оригинални от БС Бургас но проблема не е от там, вече взех да се съмнявам дали не е амортисиор или макферсон тампони????

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса за шума съм забелязал нещо много странно. Когато прозореца е затворен докрай натискам копчето, така че да се смъкне съвсем леко около 1-2 мм и звука от вятъра се намалява същественно. Това работи за всеки един прозорец. Най-добре се усеща със скорост над 50км/ч. Знам, че звучи смешно :D , но и има ефект.

Редактирано от UNNAMED
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никои ли не си е отремонтиръл мицуто от тези болежки да каже къде да търсим че ровичкането на посоки и ходенето от сервиз на сервиз излизат скъпо???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"Това скърцане ти е от гумените накрайници на пружините. Моите бяха изядени и скърцаше при минава през неравности. След като сложих спортните пружини скърцането изчезна."

Позволих си да цитирам LiX. И той е навътре в нещата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми освен да караме с отворени прозорци (:

Ако беше отворен прозореца щеше ли шума да е по-малък? Пробвай и ще разбереш за какво говоря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ок утре ще пробвам но това съвсем не ми е наи натежелият проблем. Повече ме дразни шумът идващ от долната част на купето и от гумите по грубата настилка.

Редактирано от Velikov78
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"Това скърцане ти е от гумените накрайници на пружините. Моите бяха изядени и скърцаше при минава през неравности. След като сложих спортните пружини скърцането изчезна."

Позволих си да цитирам LiX. И той е навътре в нещата :)

Това се усеща само когато имаш голямо движение нагоре/надолу на амортисьора за кратко време, демек като минаваш през легнал полицай или някоя огромна дупка. Въпросният гумен накрайник е силно казано да го нарека тампон, понеже си е един обикновен маркуч навит на първата навивка. Износва се от постоянното подскачане на пружината и в един момент вече опираш метал в метал и скърцането започва :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Същите скърцания при легналите полицай и въртенето на волана ги има и при мен. Чуват се повече при по-студено време и ги имам още от първата зима, когато колата беше на около 10000км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно ,а как може да се отремонтира този проблем??? Евентуално продават ли се тези накраиници за пружините???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно ,а как може да се отремонтира този проблем??? Евентуално продават ли се тези накраиници за пружините???

Абе то е обикновен гумен маркуч, евтина работа. Смяната им ще ти излезе по-скъпо, защото трябва да се свалят амортисьорите и после пружините. Пробвай първо с хубаво измиване, може да се е затлачил пясък в леглото на амортисьора и да стърже.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми това с измиването вече го пробвах ама имаше ефект за около 24часа след това пак се разскърца. Тези гумени мъркучета къде точно са на самата пружина към долния краи където ляга в нещо като чашка ли или в горния които е към купето или има и в двата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми това с измиването вече го пробвах ама имаше ефект за около 24часа след това пак се разскърца. Тези гумени мъркучета къде точно са на самата пружина към долния краи където ляга в нещо като чашка ли или в горния които е към купето или има и в двата

В долния край, където ляга пружината в това което го наричаш чашка. Прилича на маркуч обвиващ навивката и разрязан надлъжно, демек само от долната страна има гума. При мен се беше сплескала и скъсала тази гумена обвивка. Надявам се е достатъчно описателно, нямам снимка за да ти покажа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аха ясно,мерси за подробното описание! Само да питам при въртене на волана ляво и дясно когато колата е на място също ли е от тези маркучета или е от нещо друго???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аха ясно,мерси за подробното описание! Само да питам при въртене на волана ляво и дясно когато колата е на място също ли е от тези маркучета или е от нещо друго???

По-скоро е нещо друго. Погледни биалетките и кормилните накрайници.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Биалетки и тампони на стабилизиращата щанга най-лесно се проверяват на паваж с ниска скорост! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да , точно тогава се появява едно леко прихлопване подобно на това от луфта на водачите на спирачния апарат( четирите супорта на апаратите са отремонтирани и също нови тампони на стабилизиращите щанги) а също при въртене и на волана и скърцане????? КАК ВСЕ СЕ НАМИРА КАКВО ДА СКЪРЦА И ПОТРОПВА В ТОЗИ АВТОМОБИЛ ???????

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да , точно тогава се появява едно леко прихлопване подобно на това от луфта на водачите на спирачния апарат( четирите супорта на апаратите са отремонтирани и също нови тампони на стабилизиращите щанги) а също при въртене и на волана и скърцане????? КАК ВСЕ СЕ НАМИРА КАКВО ДА СКЪРЦА И ПОТРОПВА В ТОЗИ АВТОМОБИЛ ???????

Извинявай, че се намесвам в темата без да карам такъв Лансер, :D но при въртене на волана и скърцане, първият заподозрян е шарнира, независимо какъв е автомобила ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, че се намесвам в темата без да карам такъв Лансер, :D но при въртене на волана и скърцане още колко заподозрени има,ама да не изброявам......:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...