bilboto Публикувано 31 декември 2013 Сподели Публикувано 31 декември 2013 Здравейте, Днес като запали колата и забелязах, че не загасна жълтата лампа за двигателя на таблото. Някой да е имал подобен проблем? Автомобила е 2008-ма, бензин 2.4, CVT. Разбира се ще ида да видят грешката в сервиз, но се притеснявам дали е безопасно да я карам така в следващите дни. Благодаря предварително за мненията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 декември 2013 Сподели Публикувано 31 декември 2013 .....ако няма промяна в работата му, мисля че няма да има проблем да я караш така 2-3 дни......има ли АГУ ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bilboto Публикувано 31 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 31 декември 2013 .....ако няма промяна в работата му, мисля че няма да има проблем да я караш така 2-3 дни......има ли АГУ ? Няма газова. Леко треперене се усеща, но може и да си въобразявам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 31 декември 2013 Сподели Публикувано 31 декември 2013 Може и да е скапан бензин. Сипи високооктанов и покарай, но при първа възможност тичай на http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif-диагностик. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
semerjiev Публикувано 2 януари 2014 Сподели Публикувано 2 януари 2014 Колега и мен ме съмнява, че е от бензина. От коя бензиностанция зареди последно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bilboto Публикувано 2 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 2 януари 2014 ОМВ. Но не мисля че е бензин. До момента за 5 години нито веднъж не съм имал подобен проблем. Утре съм записал час за диагностика и да видим какво ще кажат. Впрочем днес лампата е загаснала, но е добре да погледнат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 2 януари 2014 Сподели Публикувано 2 януари 2014 Защо ми намирисва на ламбда сонда и по-точно заминал подгрев? Сподели какво са ти казали в сервиза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bilboto Публикувано 3 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 3 януари 2014 В БС след диагностика установиха нагар на дроселовата клапа, който трябва да се почисти. Според тях, това е довело до светването на лампата. Освен това, като допълнение откриха, че външният ремък е за смяна. Той държи алтернатора, хидравликата и т.н. Освен ремъка се сменяли 3 ролки и заедно с труда очакват цена на смяната .... 1000лв. Автомобила е на 100 000 км и това е оригиналният ремък. Някой който е сменял дали може да сподели някаква цена, защото малко съм изненадан от цената. Става дума за 2008-ма година Mitsubishi Outlander, Instyle, 2.4L CVT бензин. Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 3 януари 2014 Сподели Публикувано 3 януари 2014 Не съм специалист и не знам цените за тези части, но ми се струва прекалено висока цена за 3 ролки един ремък (пистовия предполагам) и почистване на дросел. Дори и за оригинални части. Преди година сменях на Аутлендъра ми при обслужване на колата, включително и ангренаж на Gates и платих по спомен 700 лв. тотал. Като се прибера у дома ще видя в тефтера колко точно, но този ремък беше по спомен около 80 лв. Разликата с твоя е ,че беше на двулитров двигател, но не ми се вярва да има чак такава огромна разлика в цените на ремъка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bilboto Публикувано 3 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 3 януари 2014 Цената не включва дроселовата клапа. Нямам представа защо е такава. Казват че имат 1 ден работа по автомобила за да ги подменят. Ще проверя и за други възможности. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 януари 2014 Сподели Публикувано 3 януари 2014 Цената не включва дроселовата клапа. Нямам представа защо е такава. Казват че имат 1 ден работа по автомобила за да ги подменят. Ще проверя и за други възможности.За тази цена би трябвало да вкл. и дросела, но той не се сменя при такъв проблем, а се оправя..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hegemon Публикувано 3 януари 2014 Сподели Публикувано 3 януари 2014 В БС след диагностика установиха нагар на дроселовата клапа, който трябва да се почисти. Според тях, това е довело до светването на лампата. Освен това, като допълнение откриха, че външният ремък е за смяна. Той държи алтернатора, хидравликата и т.н. Освен ремъка се сменяли 3 ролки и заедно с труда очакват цена на смяната .... 1000лв. Автомобила е на 100 000 км и това е оригиналният ремък. Някой който е сменял дали може да сподели някаква цена, защото малко съм изненадан от цената. Става дума за 2008-ма година Mitsubishi Outlander, Instyle, 2.4L CVT бензин. Благодаря предварително.В Балканстар може да си изненадан само ако ти вземат малко пари.Иди при Пламен и после си мисли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 4 януари 2014 Сподели Публикувано 4 януари 2014 Интересно.. моя е 2008 и е на 135 хил км и още не съм сменял подобен ремък или ролки.. Цената и на мен ми се вижда висока.. предполагам повече от половината е труд по часова ставка.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 4 януари 2014 Сподели Публикувано 4 януари 2014 В Ратола ми бяха оферирали оригинален ремък на цена от 239 лева с ДДС, но с поръчка! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gifКолко ли да са ролките в Б.С.?!?!? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifКолко ли да им е и трудът в Б.С ?!?!? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifКолко ли ще да вземат в Б.С за почистване на дросела ?!?!? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif ............. та 1000 лева ?!?! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif п.п ......... я им еВи майката на тия и тичай при Пламен или в Ратола Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bilboto Публикувано 4 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 4 януари 2014 Та още малко допълнение по темата. В БС препоръчаха за смяна скоро и съединението за генерацията на изгорелите газове, което изпускало и можело да доведе до грешки в ламбда сондите. Освен това на 100 000 км препоръчват смяна на свещите. Някой дали може да ме ориентира за цени и какви свещи се препоръчват? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 януари 2014 Сподели Публикувано 4 януари 2014 Та още малко допълнение по темата. В БС препоръчаха за смяна скоро и съединението за генерацията на изгорелите газове, което изпускало и можело да доведе до грешки в ламбда сондите. Освен това на 100 000 км препоръчват смяна на свещите. Някой дали може да ме ориентира за цени и какви свещи се препоръчват?Иридиеви NGK FR5EI или FR6EI - се препоръчват, около 100 лв. 4-те ..Ремъка, ако не си любител на надписите ОЕМ, е точно 5 пъти по евтин от това, което са обявили на колегата Ценов .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.