Премини към съдържание

Ето го и моят файтон :)


_bioHAZArd_

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

В началото на тази година почнах усилено да си търся комби, бензин. В крайна сметка много мислих между пасат/мондео/галант и се спрях на Галанта, тъй като вече имах два форда и не ми бяха интересни, а пасатите ми се струваха много прехвалени.

 

В крайна сметка бюджета показваше, че ще се вземе кола със забележки, а после ще се донаждат. И влязох в играта. От Юни насам имам ето този красавец:

 

Galant.jpg

 

При покупката общо взето открихме две забележки - не работещ ABC и тръгнала ръжда по задните вежди. Цената от 2500 български лева ме устройваше, затова имаше сделка.

 

Ето една снимка малко по-късно през есента, вече с 16те.

 

DSCN5811.JPG

 

Сега мисля, да пусна малко статистика, кое колко ми излезе досега - та бъдещите собственици да си правят сметката:)

 

1. Ремонт на ABC - шенкел с датчик - 40лв, гривна - 30лв. Доставка на двете около 15лв + труд не помня колко беше

2. Монтаж на газов инжекцион - 900лв с бутилка на мястото на резерваната гума и зареждачка в капака на бензиновия резервоар

3. Обслужване на преден десен спирачен апарат с ремонтен комплект и смяна на биалетка - 70лв

4. Антифриз, обтегач, три ремъка, водна помпа и 3 ролки - 570лв с работата

5. Рециклирана на двата предни десни носачи + реглаж на преден мост, работа и доставки - 130лв

6. Смяна на термостат - 40лв

7. Масло двигателно + филтър Бош - 50 кинта

 

Днес минах и да ми раздвижат задните спирачни апарати, че единият беше почнал да задържа леко - 20 кинта.

 

Екстри: джанти 16ки от Алекс2511 - 250 китна с 4 гуми на стойност 120лв.

 

Дреболии - нови чистачки 20кинта, крушки купе и номер - някакви стотинки.

 

Бензина и газта няма да ги смятам, да не ми се завие свят :-D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Леле колега много е била погинала таз кола ! И за 2500 ! :icon_crying:

Сори за мнението ама за 2000 лв се продават много по добри галанти.

Редактирано от МИХТИ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Леле колега много е била погинала таз кола ! И за 2500 ! :icon_crying:

Сори за мнението ама за 2000 лв се продават много по добри галанти.

 

Е какво да се извиняваме :) Аз сам си казах, че колата си имаше забележки, когато я купих. Важното е, че като премахнем изначалните проблеми, не показва никакви други магарии :icon_blush:

 

 

П.П. Предницата се разхлопа по нашите хубави габровски дупки. Христо може да сподели, какво чудо е тук с този воден цикъл. Направо си мислех да си взема и един УАЗ :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слушам и не вярвам на очите си. Това не е погинала кола. Обслужване - масло, антифриз, ремъци и ролки + крушки и стенд... Човекът си е сложил джанти с гуми и ГИ. За 2000 лева ще вземеш такъв галант точно в понеделник. Стига глупости.

Значи хубавите галанти са станали по 2 хиляди лева :help: Проспал съм този момент. Сигурно ако напиша в карс.бг кола до 2000 г. и до 2000 лева 80% ще са галанти и останалато някакви суперкари като рено, лада и ситроен ВХ - екземпляри в състояние пред полуразпад.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Перфектна е колата! Аз за 2200 взех моя Колт преди 3 години в много по-лошо състояние - със ск. кутия за ремонт. Разбира се, плюс ръжда по задните вежди и праговете...

Та, за 2500 ЦЯЛ Галант да вземеш - супер! Два класа нагоре, багажник, четири врати, двигател... всичко; истинска кола! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ква кола караш за 3000лв, м?!

Нормално е да се обезценяват каручките ни...вехти са вече :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина хубавите бяха 2000 лева, значи моя струва 1700, макс 1750. Това щеше да означава дойде ли момента да сменям ремък с ролки и нещо по окачването, направо да не обръщам внимание и да карам докато се взриви двигател, изпадне някое колело и пр. Наривам каквото е останало от него с една фадрома и в Надин. Взимам заплата, прибавям парите от вторичните и си купувам галант за 1000 (средна `убост) и го карам примерно докато спука гума. Това са разходи, а колата е 1000 лева. Не си струва да се прави - в Надин. И така.

Кое ти харесва повече от форделата и фаетонЯ? Ако фордовете държат цената си по-добре, да минавам ли на фокус?

Като търсих галант ... отдавна ... бяха по над 4500 ойро, алтернативната кола беше фокус дизел за 4к в перфектно състояние. Бях казал на моите хора да ми търсят галант, те ми звънят за форд... Като се замисля как се прекарах ... тц тц тц. Пфу, как не взех фокуса.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Фокусите държат повече цена, защото за по-евтини за подръжка, по-нови са, по-малки са и са по-икономични, което за кола на тия години е по-важно за хора които си търсят кола до 5000лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Докато си избирах, имаше и много лачени коли за 4000, 4500, 5000 лв. Въпрос на бюджет и избор. На някой (на мен) колата им трябва по-бързо, други могат да дебнат пазара с месеци за добри екземпляри. Аз лично нямах време за дебнене :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С вградения ироничен подтекст исках да кажа, че колата си заслужава отвсякъде и че тези неща за отстраняване не я правят погинала. Това е нищо. Най-големият ти разход е за ГИ. Останалото е обслужване и бели кахъри.

Иначе, поне доколкото аз съм запознат, този модел (97-03`) още като нов не е изпълнил очакванията на производителя откъм продажби, след това винаги е бил подценяван на пазара втора употреба и сега не може да се очаква кой знае какъв интерес към него при продажба. Затова цените са такива, но не са 2000 лева определено. Ще станат и по 1000 след някоя и друга година.

В този ред на мисли поддръжката му наистина е много скъпа, но само на фона не продажната цена към днешна дата. Настъпва момента когато стойността на разходите за отстраняване на неизправностите и поддръжката ще се изравни с продажната цена. Само по себе си това е много неприятно като се замисли човек.

На мен ми харесва почти всичко. Най-трудното за приемане нещо е, че гълта като трима ожаднели германци по време на Бирфест. И по-точно - скъсана е връзката между мощността и лакомията. Това е характерно по принцип за големите брандове, където като седнеш зад волана и виждаш около себе си много кола - материали, ергономичност, комфорт, тяга... но там масата е към 2 т и разходът може да се оправдае.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С вградения ироничен подтекст исках да кажа, че колата си заслужава отвсякъде и че тези неща за отстраняване не я правят погинала. Това е нищо. Най-големият ти разход е за ГИ. Останалото е обслужване и бели кахъри.

Иначе, поне доколкото аз съм запознат, този модел (97-03`) още като нов не е изпълнил очакванията на производителя откъм продажби, след това винаги е бил подценяван на пазара втора употреба и сега не може да се очаква кой знае какъв интерес към него при продажба. Затова цените са такива, но не са 2000 лева определено. Ще станат и по 1000 след някоя и друга година.

В този ред на мисли поддръжката му наистина е много скъпа, но само на фона не продажната цена към днешна дата. Настъпва момента когато стойността на разходите за отстраняване на неизправностите и поддръжката ще се изравни с продажната цена. Само по себе си това е много неприятно като се замисли човек.

На мен ми харесва почти всичко. Най-трудното за приемане нещо е, че гълта като трима ожаднели германци по време на Бирфест. И по-точно - скъсана е връзката между мощността и лакомията. Това е характерно по принцип за големите брандове, където като седнеш зад волана и виждаш около себе си много кола - материали, ергономичност, комфорт, тяга... но там масата е към 2 т и разходът може да се оправдае.

 

 

Самата истина Анди. Като цяло мисля да заключа, че Галанта е много добър автомобил. С разхода му съм свикнал, преди това имах Мондео 2.0 136 конски сили, и разхода му беше същият :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Самата истина Анди. Като цяло мисля да заключа, че Галанта е много добър автомобил. С разхода му съм свикнал, преди това имах Мондео 2.0 136 конски сили, и разхода му беше същият :drive:

Как се движи в момента ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как се движи в момента ?

 

 

Извън града 8.5, градско 13-14 защото я джиткам повече на къси отсечки

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Със здраве, да си я караш колега, дребни неща винаги ще излизат. Няма как с нашите пътища и горива да нямаме ядове :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Galant и Mondeo са доста далеч една от друга, казвам го, защото преди галанта карах мондео...Това е положението. :rulez:

В мобиле.бг намирам само един 6-так авансов и той е на 7700лв. Правя си сравнение с такъв като моя де :) Разлика в галантите да искаш :icon_thumbup:

п.п. проверих и в карс, има един за 8888лв :) Б*ах мааму, те поскъпнали бре :D

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Galant и Mondeo са доста далеч една от друга, казвам го, защото преди галанта карах мондео...Това е положението. :rulez:

 

 

Благодаря на всички :)

 

Мондеото също не е лош автомобил(говоря за МК1). Галант естествено го превъзхожда по редица неща :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Леле колега много е била погинала таз кола ! И за 2500 ! :icon_crying:

Сори за мнението ама за 2000 лв се продават много по добри галанти.

Е айде сега.. къде са тия галанти за 2000лв в много по-добро състояние? :) Кое точно от разходите на колегата е за погинала кола?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...
  • Admin

Ето както предстои да направя тази седмица:

 

Вежди :)

 

Колега, от коя фирма са тези вежди и колко пари са? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, от коя фирма са тези вежди и колко пари са? :)

 

 

Ето от тук:

 

http://www.avto.bim.bg/Vejdi-za-MITSUBISHI-GALANT-ot-1997-do-2004_m348t13.html

 

за седан, на промоция са десните задни вежди :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, от коя фирма са тези вежди и колко пари са? :)

Това са същите вежди като моите, Светльо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Слушам и не вярвам на очите си. Това не е погинала кола. Обслужване - масло, антифриз, ремъци и ролки + крушки и стенд... Човекът си е сложил джанти с гуми и ГИ. За 2000 лева ще вземеш такъв галант точно в понеделник. Стига глупости.

Значи хубавите галанти са станали по 2 хиляди лева :help: Проспал съм този момент. Сигурно ако напиша в карс.бг кола до 2000 г. и до 2000 лева 80% ще са галанти и останалато някакви суперкари като рено, лада и ситроен ВХ - екземпляри в състояние пред полуразпад.

Не съм следил темата за това сега ти отговарям. Но аз лично съм вкарал 2 коли със себестойнос 2000лв всяка. И нито една не е имала толкова проблеми. Недей да се пениш излишно. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е айде сега.. къде са тия галанти за 2000лв в много по-добро състояние? :) Кое точно от разходите на колегата е за погинала кола?

О повярвай има ги ! И нямам намерение от бг да взема кола и някой си лъжец да ми развива теория на колко километра е .И Колко му струва транспорт и прочие. И как няква баба я е карала до магазина и не е правила друго. И двете коли които съм вкарал бяха комбита сребърни . Стечение на цветовете. И двете ги вкарах 2013г като едната беше 1998 а другата 2000г. Последната която вкарах даже беше 2,5 и беше за 2090лв и нито един от изброените проблеми няма. Истината е да ги търсиш колега .Който търси той намира. Поздрави :icon_bye:

Редактирано от МИХТИ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...