_bioHAZArd_ Публикувано 12 декември 2013 Сподели Публикувано 12 декември 2013 Здравейте, В началото на тази година почнах усилено да си търся комби, бензин. В крайна сметка много мислих между пасат/мондео/галант и се спрях на Галанта, тъй като вече имах два форда и не ми бяха интересни, а пасатите ми се струваха много прехвалени. В крайна сметка бюджета показваше, че ще се вземе кола със забележки, а после ще се донаждат. И влязох в играта. От Юни насам имам ето този красавец: При покупката общо взето открихме две забележки - не работещ ABC и тръгнала ръжда по задните вежди. Цената от 2500 български лева ме устройваше, затова имаше сделка. Ето една снимка малко по-късно през есента, вече с 16те. Сега мисля, да пусна малко статистика, кое колко ми излезе досега - та бъдещите собственици да си правят сметката 1. Ремонт на ABC - шенкел с датчик - 40лв, гривна - 30лв. Доставка на двете около 15лв + труд не помня колко беше2. Монтаж на газов инжекцион - 900лв с бутилка на мястото на резерваната гума и зареждачка в капака на бензиновия резервоар3. Обслужване на преден десен спирачен апарат с ремонтен комплект и смяна на биалетка - 70лв4. Антифриз, обтегач, три ремъка, водна помпа и 3 ролки - 570лв с работата5. Рециклирана на двата предни десни носачи + реглаж на преден мост, работа и доставки - 130лв6. Смяна на термостат - 40лв7. Масло двигателно + филтър Бош - 50 кинта Днес минах и да ми раздвижат задните спирачни апарати, че единият беше почнал да задържа леко - 20 кинта. Екстри: джанти 16ки от Алекс2511 - 250 китна с 4 гуми на стойност 120лв. Дреболии - нови чистачки 20кинта, крушки купе и номер - някакви стотинки. Бензина и газта няма да ги смятам, да не ми се завие свят :-D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 12 декември 2013 Сподели Публикувано 12 декември 2013 (редакция) Леле колега много е била погинала таз кола ! И за 2500 ! :icon_crying:Сори за мнението ама за 2000 лв се продават много по добри галанти. Редактирано 12 декември 2013 от МИХТИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_bioHAZArd_ Публикувано 12 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 12 декември 2013 Леле колега много е била погинала таз кола ! И за 2500 ! :icon_crying:Сори за мнението ама за 2000 лв се продават много по добри галанти. Е какво да се извиняваме Аз сам си казах, че колата си имаше забележки, когато я купих. Важното е, че като премахнем изначалните проблеми, не показва никакви други магарии :icon_blush: П.П. Предницата се разхлопа по нашите хубави габровски дупки. Христо може да сподели, какво чудо е тук с този воден цикъл. Направо си мислех да си взема и един УАЗ :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 12 декември 2013 Сподели Публикувано 12 декември 2013 Слушам и не вярвам на очите си. Това не е погинала кола. Обслужване - масло, антифриз, ремъци и ролки + крушки и стенд... Човекът си е сложил джанти с гуми и ГИ. За 2000 лева ще вземеш такъв галант точно в понеделник. Стига глупости. Значи хубавите галанти са станали по 2 хиляди лева :help: Проспал съм този момент. Сигурно ако напиша в карс.бг кола до 2000 г. и до 2000 лева 80% ще са галанти и останалато някакви суперкари като рено, лада и ситроен ВХ - екземпляри в състояние пред полуразпад. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 12 декември 2013 Сподели Публикувано 12 декември 2013 Перфектна е колата! Аз за 2200 взех моя Колт преди 3 години в много по-лошо състояние - със ск. кутия за ремонт. Разбира се, плюс ръжда по задните вежди и праговете...Та, за 2500 ЦЯЛ Галант да вземеш - супер! Два класа нагоре, багажник, четири врати, двигател... всичко; истинска кола! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 декември 2013 Сподели Публикувано 13 декември 2013 И ква кола караш за 3000лв, м?!Нормално е да се обезценяват каручките ни...вехти са вече Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 декември 2013 Сподели Публикувано 13 декември 2013 (редакция) Ако наистина хубавите бяха 2000 лева, значи моя струва 1700, макс 1750. Това щеше да означава дойде ли момента да сменям ремък с ролки и нещо по окачването, направо да не обръщам внимание и да карам докато се взриви двигател, изпадне някое колело и пр. Наривам каквото е останало от него с една фадрома и в Надин. Взимам заплата, прибавям парите от вторичните и си купувам галант за 1000 (средна `убост) и го карам примерно докато спука гума. Това са разходи, а колата е 1000 лева. Не си струва да се прави - в Надин. И така.Кое ти харесва повече от форделата и фаетонЯ? Ако фордовете държат цената си по-добре, да минавам ли на фокус?Като търсих галант ... отдавна ... бяха по над 4500 ойро, алтернативната кола беше фокус дизел за 4к в перфектно състояние. Бях казал на моите хора да ми търсят галант, те ми звънят за форд... Като се замисля как се прекарах ... тц тц тц. Пфу, как не взех фокуса. Редактирано 13 декември 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 13 декември 2013 Сподели Публикувано 13 декември 2013 Фокусите държат повече цена, защото за по-евтини за подръжка, по-нови са, по-малки са и са по-икономични, което за кола на тия години е по-важно за хора които си търсят кола до 5000лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_bioHAZArd_ Публикувано 13 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 13 декември 2013 Докато си избирах, имаше и много лачени коли за 4000, 4500, 5000 лв. Въпрос на бюджет и избор. На някой (на мен) колата им трябва по-бързо, други могат да дебнат пазара с месеци за добри екземпляри. Аз лично нямах време за дебнене Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 декември 2013 Сподели Публикувано 13 декември 2013 (редакция) С вградения ироничен подтекст исках да кажа, че колата си заслужава отвсякъде и че тези неща за отстраняване не я правят погинала. Това е нищо. Най-големият ти разход е за ГИ. Останалото е обслужване и бели кахъри.Иначе, поне доколкото аз съм запознат, този модел (97-03`) още като нов не е изпълнил очакванията на производителя откъм продажби, след това винаги е бил подценяван на пазара втора употреба и сега не може да се очаква кой знае какъв интерес към него при продажба. Затова цените са такива, но не са 2000 лева определено. Ще станат и по 1000 след някоя и друга година.В този ред на мисли поддръжката му наистина е много скъпа, но само на фона не продажната цена към днешна дата. Настъпва момента когато стойността на разходите за отстраняване на неизправностите и поддръжката ще се изравни с продажната цена. Само по себе си това е много неприятно като се замисли човек. На мен ми харесва почти всичко. Най-трудното за приемане нещо е, че гълта като трима ожаднели германци по време на Бирфест. И по-точно - скъсана е връзката между мощността и лакомията. Това е характерно по принцип за големите брандове, където като седнеш зад волана и виждаш около себе си много кола - материали, ергономичност, комфорт, тяга... но там масата е към 2 т и разходът може да се оправдае. Редактирано 13 декември 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_bioHAZArd_ Публикувано 13 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 13 декември 2013 С вградения ироничен подтекст исках да кажа, че колата си заслужава отвсякъде и че тези неща за отстраняване не я правят погинала. Това е нищо. Най-големият ти разход е за ГИ. Останалото е обслужване и бели кахъри.Иначе, поне доколкото аз съм запознат, този модел (97-03`) още като нов не е изпълнил очакванията на производителя откъм продажби, след това винаги е бил подценяван на пазара втора употреба и сега не може да се очаква кой знае какъв интерес към него при продажба. Затова цените са такива, но не са 2000 лева определено. Ще станат и по 1000 след някоя и друга година.В този ред на мисли поддръжката му наистина е много скъпа, но само на фона не продажната цена към днешна дата. Настъпва момента когато стойността на разходите за отстраняване на неизправностите и поддръжката ще се изравни с продажната цена. Само по себе си това е много неприятно като се замисли човек. На мен ми харесва почти всичко. Най-трудното за приемане нещо е, че гълта като трима ожаднели германци по време на Бирфест. И по-точно - скъсана е връзката между мощността и лакомията. Това е характерно по принцип за големите брандове, където като седнеш зад волана и виждаш около себе си много кола - материали, ергономичност, комфорт, тяга... но там масата е към 2 т и разходът може да се оправдае. Самата истина Анди. Като цяло мисля да заключа, че Галанта е много добър автомобил. С разхода му съм свикнал, преди това имах Мондео 2.0 136 конски сили, и разхода му беше същият Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 13 декември 2013 Сподели Публикувано 13 декември 2013 Самата истина Анди. Като цяло мисля да заключа, че Галанта е много добър автомобил. С разхода му съм свикнал, преди това имах Мондео 2.0 136 конски сили, и разхода му беше същият Как се движи в момента ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_bioHAZArd_ Публикувано 13 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 13 декември 2013 Как се движи в момента ? Извън града 8.5, градско 13-14 защото я джиткам повече на къси отсечки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 13 декември 2013 Сподели Публикувано 13 декември 2013 Със здраве, да си я караш колега, дребни неща винаги ще излизат. Няма как с нашите пътища и горива да нямаме ядове Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 декември 2013 Сподели Публикувано 13 декември 2013 (редакция) Galant и Mondeo са доста далеч една от друга, казвам го, защото преди галанта карах мондео...Това е положението. :rulez:В мобиле.бг намирам само един 6-так авансов и той е на 7700лв. Правя си сравнение с такъв като моя де Разлика в галантите да искаш :icon_thumbup:п.п. проверих и в карс, има един за 8888лв Б*ах мааму, те поскъпнали бре :D Редактирано 13 декември 2013 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_bioHAZArd_ Публикувано 13 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 13 декември 2013 Galant и Mondeo са доста далеч една от друга, казвам го, защото преди галанта карах мондео...Това е положението. :rulez: Благодаря на всички Мондеото също не е лош автомобил(говоря за МК1). Галант естествено го превъзхожда по редица неща Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 13 декември 2013 Сподели Публикувано 13 декември 2013 Леле колега много е била погинала таз кола ! И за 2500 ! :icon_crying:Сори за мнението ама за 2000 лв се продават много по добри галанти.Е айде сега.. къде са тия галанти за 2000лв в много по-добро състояние? Кое точно от разходите на колегата е за погинала кола? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_bioHAZArd_ Публикувано 17 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2013 Благодарение на колегата Дейвид, вече имам и работещ (правилно) часовник. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_bioHAZArd_ Публикувано 11 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 11 юни 2014 Ето както предстои да направя тази седмица: Вежди Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 11 юни 2014 Admin Сподели Публикувано 11 юни 2014 Ето както предстои да направя тази седмица: Вежди Колега, от коя фирма са тези вежди и колко пари са? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_bioHAZArd_ Публикувано 11 юни 2014 Автор Сподели Публикувано 11 юни 2014 Колега, от коя фирма са тези вежди и колко пари са? Ето от тук: http://www.avto.bim.bg/Vejdi-za-MITSUBISHI-GALANT-ot-1997-do-2004_m348t13.html за седан, на промоция са десните задни вежди Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 12 юни 2014 Сподели Публикувано 12 юни 2014 Колега, от коя фирма са тези вежди и колко пари са? Това са същите вежди като моите, Светльо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 5 юли 2014 Сподели Публикувано 5 юли 2014 Слушам и не вярвам на очите си. Това не е погинала кола. Обслужване - масло, антифриз, ремъци и ролки + крушки и стенд... Човекът си е сложил джанти с гуми и ГИ. За 2000 лева ще вземеш такъв галант точно в понеделник. Стига глупости. Значи хубавите галанти са станали по 2 хиляди лева :help: Проспал съм този момент. Сигурно ако напиша в карс.бг кола до 2000 г. и до 2000 лева 80% ще са галанти и останалато някакви суперкари като рено, лада и ситроен ВХ - екземпляри в състояние пред полуразпад.Не съм следил темата за това сега ти отговарям. Но аз лично съм вкарал 2 коли със себестойнос 2000лв всяка. И нито една не е имала толкова проблеми. Недей да се пениш излишно. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 5 юли 2014 Сподели Публикувано 5 юли 2014 (редакция) Е айде сега.. къде са тия галанти за 2000лв в много по-добро състояние? Кое точно от разходите на колегата е за погинала кола?О повярвай има ги ! И нямам намерение от бг да взема кола и някой си лъжец да ми развива теория на колко километра е .И Колко му струва транспорт и прочие. И как няква баба я е карала до магазина и не е правила друго. И двете коли които съм вкарал бяха комбита сребърни . Стечение на цветовете. И двете ги вкарах 2013г като едната беше 1998 а другата 2000г. Последната която вкарах даже беше 2,5 и беше за 2090лв и нито един от изброените проблеми няма. Истината е да ги търсиш колега .Който търси той намира. Поздрави :icon_bye: Редактирано 5 юли 2014 от МИХТИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.