driverbg Публикувано 13 ноември 2013 Сподели Публикувано 13 ноември 2013 (редакция) Здравейте търсих подобна тема, но не успях да открия! Тази вечер докато си карах забелязах, че стрелката за температурата беше минала средата, което е необичайно за Спейс стара поне откакто съм го вземал! щом и лятото в Родопите не загря сега при 12 градуса навън не е нормално! Както и да е докато се прибра, остана на горе долу по средата, което също не и е нормалното положение! След като дигнах капака установих, че долния маркуч ми е студен, което след направени консултации установих, че най-вероятно се дължи на това, че термостата е задържал! Маркучите бяха меки, т. е. не бяха твърди за да предполагам, че има налягане. След като поработи на място, в един момент маркуча започна да се затопля, а съответно стрелката се върна в нормалното си положение! Въпроса ми е, дали да си купувам термостат или да изчакам да видя дали ще ми направи този проблем още няколко пъти? Редактирано 13 ноември 2013 от driverbg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 13 ноември 2013 Сподели Публикувано 13 ноември 2013 Здравей колега, задържал термостат или запушен радиатор това си е сериозен проблем . Аз не бих карал колата си така ,промий системата смени термостата и антифриза би трябвало проблема да се реши.Успех!!! :icon_thumbup: :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
driverbg Публикувано 13 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2013 Здравей колега, задържал термостат или запушен радиатор това си е сериозен проблем . Аз не бих карал колата си така ,промий системата смени термостата и антифриза би трябвало проблема да се реши.Успех!!! :icon_thumbup: :drinks:Надявам се да е термостат, защото все пак накрая затопли маркуча, но ако до събота се повтори номера, уикенда ще мине в занимавака с охладителната система! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 13 ноември 2013 Сподели Публикувано 13 ноември 2013 Аз бих добавил по темата да се следи нивото в разшерителният съд да бъде в нормата между мин-макс на студен двигател, а не от време на време като се проверява нивото през кпачката на радиатора и да се успокояваме че там е до горе. Там и в арзшерителният съд трябва да си си до горе.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
driverbg Публикувано 13 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2013 Аз бих добавил по темата да се следи нивото в разшерителният съд да бъде в нормата между мин-макс на студен двигател, а не от време на време като се проверява нивото през кпачката на радиатора и да се успокояваме че там е до горе. Там и в арзшерителният съд трябва да си си до горе.Поздравидогоре е, че даже и малко над максимума! малко повече долях след замерването! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Галио Публикувано 22 ноември 2013 Сподели Публикувано 22 ноември 2013 Здравейте ,бих искал и аз да се включа към темата. Аз карам 1.8 ГДИ и стрелката на температурата си се вдига посредата след 3,4 км в градско движение и до сега никога не е е вдигала повече. Само ,че забелязвам като мина 5, 6 км градско вдигнах предния капак и пипнах долният маркуч към радиатора и беше студен ,иначе горният е горещ като стрелката на температурата си е по средата . Пипнах също и радиатора беше затоплен от горната страна но по слабо надолу .Нивото на течноста в разширителния е м/у мин и макс. Дали тея 5.6 км който съм минал не са достатъчни термостата да отвори или вече е за смяна ? Как мислите http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 ноември 2013 Сподели Публикувано 23 ноември 2013 Термостата не отваря на изминати километри, а на температура колега ..Като стане още по студено времето, изминатите километри ще се увеличават още ..По описанието ти термостата си работи както трябва, за това не го закачай за сега, намери си някаква друга занимавка ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Галио Публикувано 23 ноември 2013 Сподели Публикувано 23 ноември 2013 Термостата не отваря на изминати километри, а на температура колега ..Като стане още по студено времето, изминатите километри ще се увеличават още ..По описанието ти термостата си работи както трябва, за това не го закачай за сега, намери си някаква друга занимавка ..:D Добре ,Благодаря http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
driverbg Публикувано 28 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 28 ноември 2013 Нищо не съм бутал, явно прекара буклука, както каза един приятел! А по отношение въпроса на колегата, аз мисля че термосата му работи нормално, защото и моя отваря доста късно! Това лято ходих до Родопите и се учудих, че на всички баири и изкачвания перката включи само веднъж! Колите са направени много яко според мен! Преди това карах Голф 2 / не мога да си кривя душата, това е най - яката кола/, но на същия преход перката щеше да се скъса от въртене! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4i4o 4efo Публикувано 1 декември 2013 Сподели Публикувано 1 декември 2013 (редакция) Извинявам се, че въпросът ми е леко встрани от темата. При мен проблема е в това, че след достигане на работна температура (по прибора) парното няма достатъчна температура, само е топличко. След изминаване на още 7-8км, без помръдване на стрелката за температурата, започва да духа горещо. Колата я имам от това лято и проблема ми излиза сега заради размразяването на стъклата. Автомобила е :mitsu-smiley: Спейс стар 1.3 2003г с ГИ. С предишните ми автомобили не съм имал такъв проблем. Моля за мнения и препоръки за проверки.Клапата "топло - студено" се чува като хлопа в двете крайни позиции и мисля, че е нормално. Не знам как да проверя "вътрешен - външен въздух", копчето светва, но какво става вътре?Изпарителя е свързан чрез прекъсване на единия маркуч за парното, което, мисля че е правилно. Редактирано 1 декември 2013 от 4i4o 4efo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksun Публикувано 1 декември 2013 Сподели Публикувано 1 декември 2013 проблема ми излиза сега заради размразяването на стъклата. Автомобила е :mitsu-smiley: Спейс стар 1.3 2003г с ГИ. Клапата "топло - студено" се чува като хлопа в двете крайни позиции и мисля, че е нормално.Не знам как да проверя "вътрешен - външен въздух", копчето светва, но какво става вътре? ГИ Вие ли го слагахте и дали са Ви допълнили системата с антифриз(вода), като е поставен изпарителя? Защото системата става по-голяма още маркучи и изпарител който трябва да се напълни с охлаждащата течност. Според мен тези симптоми са за по-малко количество антифриз в с-мата. По принцип стъклата се запотяват когато сте на вътрешна циркулация т.е. копчето свети, а най-бързо се оправят прозорците като си пуснете климатика, врътнете на студен въздух и външна циркулация , ама на дали ще издържите така дълго http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 1 декември 2013 Сподели Публикувано 1 декември 2013 Има и още варианти, изпарителя трябва да е по-ниско от капачката, за да не става въздушен "джоб".Маркучите за отоплението на изпарителя, много газаджии ги слагат успоредно на парното с тетки, а трябва да са последователно свързани.При мен точно това беше проблема, и газаджията упорито се мъчеше да ме убеди, че не от това проблема.В крайна сметка се хванах и си ги направих сам последователно свързани, и парното си "дойде" и склонността към прегряване - изчезна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4i4o 4efo Публикувано 4 декември 2013 Сподели Публикувано 4 декември 2013 ГИ Вие ли го слагахте и дали са Ви допълнили системата с антифриз(вода), като е поставен изпарителя? Защото системата става по-голяма още маркучи и изпарител който трябва да се напълни с охлаждащата течност. Според мен тези симптоми са за по-малко количество антифриз в с-мата. По принцип стъклата се запотяват когато сте на вътрешна циркулация т.е. копчето свети, а най-бързо се оправят прозорците като си пуснете климатика, врътнете на студен въздух и външна циркулация , ама на дали ще издържите така дълго http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif.Системата е допълнена от мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4i4o 4efo Публикувано 4 декември 2013 Сподели Публикувано 4 декември 2013 Има и още варианти, изпарителя трябва да е по-ниско от капачката, за да не става въздушен "джоб".Маркучите за отоплението на изпарителя, много газаджии ги слагат успоредно на парното с тетки, а трябва да са последователно свързани.При мен точно това беше проблема, и газаджията упорито се мъчеше да ме убеди, че не от това проблема.В крайна сметка се хванах и си ги направих сам последователно свързани, и парното си "дойде" и склонността към прегряване - изчезна.Изпаритела е наравно с капачката и е свързан последователно. Тази вечер смених термостата за всеки случай и утре сутрин ще знам дали има някаква разлика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4i4o 4efo Публикувано 5 декември 2013 Сподели Публикувано 5 декември 2013 Изпаритела е наравно с капачката и е свързан последователно. Тази вечер смених термостата за всеки случай и утре сутрин ще знам дали има някаква разлика.Няма промяна за съжаление... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sturm44 Публикувано 5 декември 2013 Сподели Публикувано 5 декември 2013 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifМоето :mitsu-smiley: е Спейс Вагон 1989-та. Газовата е обикновенна. Слагайки я определено силата на парното зимно време намаля - просто много температура отива за да работи изпарителя "правилно". В градски условия е приемливо, но извън града и при движение "на свободна" при ниски температури стрелката за температурата стои между първите две деления на скалата и не топли добре. Решението - една плътна хартия върху питата на радиатора откъм страната, където няма да пречи на перката и ела да видиш няма ли парно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 5 декември 2013 Сподели Публикувано 5 декември 2013 Щом ти пада стрелката на свободна сменяй термостата ,а това с картона пред радиатора съм го правил на Москвича едно време.Стрелката никога не е мърдала от средата на моя звяр ,освен когато термостата беше прецакан. :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 5 декември 2013 Сподели Публикувано 5 декември 2013 (редакция) Решението - една плътна хартия върху питата на радиатора откъм страната, където няма да пречи на перката и ела да видиш няма ли парно! [/off] На стария ми Опел кадет (с LPG) му сменях радиаторчето на парното+термостат+голям радиатор, ужким Nissens, ужким това, ужким онова, не ставаше. Един цял картон пред големия радиатор - пак не ставаше. Явно фалшименто части.Сега Мицку е на светлинни години като загряване на парното. Имам го вече 2,5г, 1-вата год бе само на бензин, след това е газифициран. Разлика в топлината и в бързината на загряване на парното не усещам. Ако има преди и след(нали вече топлината на охл.течност минава и се отдава от изпарителя) разлика, то тя е толкова минимална, че в никакъв случай не е осезаемо видима. Аналогично е съпоставянето с въпроса: - Еднакво ли върви на бензин и газ? - Да за мен в града е еднакво.Поздрави Редактирано 5 декември 2013 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sturm44 Публикувано 10 декември 2013 Сподели Публикувано 10 декември 2013 Щом ти пада стрелката на свободна сменяй термостата ,а това с картона пред радиатора съм го правил на Москвича едно време.Стрелката никога не е мърдала от средата на моя звяр ,освен когато термостата беше прецакан. :drinks: Честно, и аз взех да се замислям за проблем с термостата...:icon_blush: Интересното е че преди да сложа газ си беше добре... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nola Публикувано 16 декември 2013 Сподели Публикувано 16 декември 2013 (редакция) Има две сигурни неща, изпарителя охлажда течноста точно преди тя да влезе в парното, и според монтажа на изпарителя се увеличават маркучите между 0.50м и 3.00м. Прекарването на маркучите (нагоре-надолу)около двигателя също е предпоставка за намаляване на циркулацията. Незная как е при вас, но аз преди месец променях изцяло схемата на маркучите. Първо изпарителя ми беше високо (на нивото на казанчето)и в далечния край на коша. Така имах в повече 2.5м маркучи, които в най- горния си край бяха по-високо от нивото на течноста в казанчето и най-вероятно образуваха въздушна тапа. Второ бях поставил печка за подгряване на антифриза в бронята доло в дясно, както и електрически подгреванел на 220в. до изпарителя, които също увеличаваха маркучите с поне 2.00м. Така в крайна сметка имах над 4.00м маркучи в повече преди парното и денивелация около 0.50м. Предполагам, че със сигурност е имало затруднение за антифриза. Сега, преместих изпарителя до акумулатора и на ниво 10см под нивото на радиатора, а също така поставих клапан, който разделя "малкия кръг" на две. При работа на "печката" или "бойлера" течноста минава принудително с допълнителна помпа тези 4.00м. а при запалване на двигателя и заработване на неговата помпа, течноста минава директно от двигателя през изпарителя и в парното с изминаване на 1.00м без големи слизания и изкачвания. Ето схемата на "Еспар" от която гледах принципа на действие http://gbio.snimka.bg/automobiles/mitsubishi.699036.32196408 , а тази е моето изпълнение http://gbio.snimka.bg/automobiles/mitsubishi.699036.32196365 Сега при работа на двигателя, допълнителния кръг с отоплителите стои студен, въпреки това не мога да кажа, че парното тръгва бързо, а по-скоро е "вяло" и "унило", дори след поставянето на нов термостат. В момента най-хубавото е, че сутрин колата е на поне 40градуса и веднага си паля безгрижно на газ, а парното идва след 400м. Редактирано 16 декември 2013 от nola Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sturm44 Публикувано 12 януари 2014 Сподели Публикувано 12 януари 2014 Честно, и аз взех да се замислям за проблем с термостата...:icon_blush: Интересното е че преди да сложа газ си беше добре... При мен се оказа термостат - демонтирахме го от студен автомобил - затворен и напълно здрав. Сложих то в студена вода, която подгрях на котлона - отваря. Изстине ли - затваря. Обаче на третият такъв "цикъл" - не затвори до края. Смених го с нов - сега, въпреки газовата, няма проблеми. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.