Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

4i4o 4efo

Потребители
  • От него общо

    17
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Варна

4i4o 4efo's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Май няма решение... Фаровете се управляват през някакъв модул и то с "минус" и от там идва проблема. Разкарах допълнителния модул и сега е добре, само дето съм с 32лв. назад.
  2. Те клемите не са пипани, но още утре ще пробвам!
  3. Около 200 предимно градско. Интересното според мен е, че не го прави постоянно...
  4. Колеги, на Спейс стар 1.3/2003г ми монтираха модул за включване на светлините (http://www.eldibg.com/bg/products/473-Car+DL-3+Modul+%D0%9C%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB+%D0%B7%D0%B0+%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5+%D0%BD%D0%B0+%D0%B4%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D0%BD%D0%B8+%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B8+DRL+%D0%9C%D0%B8%D0%BA%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%BE+%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5.html). След монтажа започнаха да ми играят оборотите на празен ход с около 200-300 оборота по-често надолу. Като изключа модула и се стабилизират. Дали някой има идея как да се реши проблема и дали е опасно да се кара така?
  5. Най-после намерих време да разглобя ключа за мигачите. Проблема се оказа същия като при колегите - счупено краче за закачане на пружинката. Лесно се модифицира с подръчни материали...Благодаря на всички които се отзоваха. Между другото след като свалих възглавницата и волана разбрах, че ключа може да излезе самостоятелно (само пластмасите се свалят). Поне натрупах опит :icon_doh:
  6. Нещо изщрака и сега изключва само левия, но при повече от 1 оборот на дясно. Може ли да се ремонтира или се сменя? Колко струва 2-ра употреба ключа?
  7. 4i4o 4efo

    Загряване

    Няма промяна за съжаление...
  8. 4i4o 4efo

    Загряване

    Изпаритела е наравно с капачката и е свързан последователно. Тази вечер смених термостата за всеки случай и утре сутрин ще знам дали има някаква разлика.
  9. 4i4o 4efo

    Загряване

    Системата е допълнена от мен.
  10. 4i4o 4efo

    Загряване

    Извинявам се, че въпросът ми е леко встрани от темата. При мен проблема е в това, че след достигане на работна температура (по прибора) парното няма достатъчна температура, само е топличко. След изминаване на още 7-8км, без помръдване на стрелката за температурата, започва да духа горещо. Колата я имам от това лято и проблема ми излиза сега заради размразяването на стъклата. Автомобила е :mitsu-smiley: Спейс стар 1.3 2003г с ГИ. С предишните ми автомобили не съм имал такъв проблем. Моля за мнения и препоръки за проверки. Клапата "топло - студено" се чува като хлопа в двете крайни позиции и мисля, че е нормално. Не знам как да проверя "вътрешен - външен въздух", копчето светва, но какво става вътре? Изпарителя е свързан чрез прекъсване на единия маркуч за парното, което, мисля че е правилно.
  11. В Попово и каталозите ли са по-малки? :icon_doh:
  12. 4i4o 4efo

    Педал за газта

    Благодаря, ще пробвам.
  13. 4i4o 4efo

    Педал за газта

    Гледам да държа оборотите под 3500. Въпроса който поставих е във връзка с това, че позицията на педала за газта не ми е удобна и имам чувството,че подавам повече газ при ускоряване. Заболява ме крака да го държа нагоре. Майстора пък нещо се опъва. Като намаля газта казва,ще почне да ти светва чека и ще си омръзнем от чести срещи...
  14. 4i4o 4efo

    Педал за газта

    Наистина е странно, че бутилка от 28л събира 29.2л ...
×
×
  • Създаване...