Извинявам се, че въпросът ми е леко встрани от темата. При мен проблема е в това, че след достигане на работна температура (по прибора) парното няма достатъчна температура, само е топличко. След изминаване на още 7-8км, без помръдване на стрелката за температурата, започва да духа горещо. Колата я имам от това лято и проблема ми излиза сега заради размразяването на стъклата. Автомобила е :mitsu-smiley: Спейс стар 1.3 2003г с ГИ. С предишните ми автомобили не съм имал такъв проблем. Моля за мнения и препоръки за проверки. Клапата "топло - студено" се чува като хлопа в двете крайни позиции и мисля, че е нормално. Не знам как да проверя "вътрешен - външен въздух", копчето светва, но какво става вътре? Изпарителя е свързан чрез прекъсване на единия маркуч за парното, което, мисля че е правилно.