Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Загряване


driverbg

Препоръчано мнение

Здравейте търсих подобна тема, но не успях да открия! Тази вечер докато си карах забелязах, че стрелката за температурата беше минала средата, което е необичайно за Спейс стара поне откакто съм го вземал! щом и лятото в Родопите не загря сега при 12 градуса навън не е нормално! Както и да е докато се прибра, остана на горе долу по средата, което също не и е нормалното положение! След като дигнах капака установих, че долния маркуч ми е студен, което след направени консултации установих, че най-вероятно се дължи на това, че термостата е задържал! Маркучите бяха меки, т. е. не бяха твърди за да предполагам, че има налягане. След като поработи на място, в един момент маркуча започна да се затопля, а съответно стрелката се върна в нормалното си положение! Въпроса ми е, дали да си купувам термостат или да изчакам да видя дали ще ми направи този проблем още няколко пъти?

Редактирано от driverbg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, задържал термостат или запушен радиатор това си е сериозен проблем . Аз не бих карал колата си така ,промий системата смени термостата и антифриза би трябвало проблема да се реши.Успех!!! :icon_thumbup: :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, задържал термостат или запушен радиатор това си е сериозен проблем . Аз не бих карал колата си така ,промий системата смени термостата и антифриза би трябвало проблема да се реши.Успех!!! :icon_thumbup: :drinks:

Надявам се да е термостат, защото все пак накрая затопли маркуча, но ако до събота се повтори номера, уикенда ще мине в занимавака с охладителната система!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих добавил по темата да се следи нивото в разшерителният съд да бъде в нормата между мин-макс на студен двигател, а не от време на време като се проверява нивото през кпачката на радиатора и да се успокояваме че там е до горе. Там и в арзшерителният съд трябва да си си до горе.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих добавил по темата да се следи нивото в разшерителният съд да бъде в нормата между мин-макс на студен двигател, а не от време на време като се проверява нивото през кпачката на радиатора и да се успокояваме че там е до горе. Там и в арзшерителният съд трябва да си си до горе.

Поздрави

догоре е, че даже и малко над максимума! малко повече долях след замерването!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте ,бих искал и аз да се включа към темата. Аз карам 1.8 ГДИ и стрелката на температурата си се вдига посредата след 3,4 км в градско движение и до сега никога не е е вдигала повече. Само ,че забелязвам като мина 5, 6 км градско вдигнах предния капак и пипнах долният маркуч към радиатора и беше студен ,иначе горният е горещ като стрелката на температурата си е по средата . Пипнах също и радиатора беше затоплен от горната страна но по слабо надолу .Нивото на течноста в разширителния е м/у мин и макс. Дали тея 5.6 км който съм минал не са достатъчни термостата да отвори или вече е за смяна ? Как мислите http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Термостата не отваря на изминати километри, а на температура колега ..:)

Като стане още по студено времето, изминатите километри ще се увеличават още ..

По описанието ти термостата си работи както трябва, за това не го закачай за сега, намери си някаква друга занимавка ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Термостата не отваря на изминати километри, а на температура колега ..:)

Като стане още по студено времето, изминатите километри ще се увеличават още ..

По описанието ти термостата си работи както трябва, за това не го закачай за сега, намери си някаква друга занимавка ..:D

 

Добре ,Благодаря http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не съм бутал, явно прекара буклука, както каза един приятел! А по отношение въпроса на колегата, аз мисля че термосата му работи нормално, защото и моя отваря доста късно! Това лято ходих до Родопите и се учудих, че на всички баири и изкачвания перката включи само веднъж! Колите са направени много яко според мен! Преди това карах Голф 2 / не мога да си кривя душата, това е най - яката кола/, но на същия преход перката щеше да се скъса от въртене!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че въпросът ми е леко встрани от темата. При мен проблема е в това, че след достигане на работна температура (по прибора) парното няма достатъчна температура, само е топличко. След изминаване на още 7-8км, без помръдване на стрелката за температурата, започва да духа горещо. Колата я имам от това лято и проблема ми излиза сега заради размразяването на стъклата. Автомобила е :mitsu-smiley: Спейс стар 1.3 2003г с ГИ. С предишните ми автомобили не съм имал такъв проблем. Моля за мнения и препоръки за проверки.

Клапата "топло - студено" се чува като хлопа в двете крайни позиции и мисля, че е нормално. Не знам как да проверя "вътрешен - външен въздух", копчето светва, но какво става вътре?

Изпарителя е свързан чрез прекъсване на единия маркуч за парното, което, мисля че е правилно.

Редактирано от 4i4o 4efo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

проблема ми излиза сега заради размразяването на стъклата. Автомобила е :mitsu-smiley: Спейс стар 1.3 2003г с ГИ.

Клапата "топло - студено" се чува като хлопа в двете крайни позиции и мисля, че е нормално.

Не знам как да проверя "вътрешен - външен въздух", копчето светва, но какво става вътре?

 

ГИ Вие ли го слагахте и дали са Ви допълнили системата с антифриз(вода), като е поставен изпарителя? Защото системата става по-голяма още маркучи и изпарител който трябва да се напълни с охлаждащата течност. Според мен тези симптоми са за по-малко количество антифриз в с-мата.

По принцип стъклата се запотяват когато сте на вътрешна циркулация т.е. копчето свети, а най-бързо се оправят прозорците като си пуснете климатика, врътнете на студен въздух и външна циркулация , ама на дали ще издържите така дълго http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има и още варианти, изпарителя трябва да е по-ниско от капачката, за да не става въздушен "джоб".

Маркучите за отоплението на изпарителя, много газаджии ги слагат успоредно на парното с тетки, а трябва да са последователно свързани.

При мен точно това беше проблема, и газаджията упорито се мъчеше да ме убеди, че не от това проблема.

В крайна сметка се хванах и си ги направих сам последователно свързани, и парното си "дойде" и склонността към прегряване - изчезна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ГИ Вие ли го слагахте и дали са Ви допълнили системата с антифриз(вода), като е поставен изпарителя? Защото системата става по-голяма още маркучи и изпарител който трябва да се напълни с охлаждащата течност. Според мен тези симптоми са за по-малко количество антифриз в с-мата.

По принцип стъклата се запотяват когато сте на вътрешна циркулация т.е. копчето свети, а най-бързо се оправят прозорците като си пуснете климатика, врътнете на студен въздух и външна циркулация , ама на дали ще издържите така дълго http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif.

Системата е допълнена от мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има и още варианти, изпарителя трябва да е по-ниско от капачката, за да не става въздушен "джоб".

Маркучите за отоплението на изпарителя, много газаджии ги слагат успоредно на парното с тетки, а трябва да са последователно свързани.

При мен точно това беше проблема, и газаджията упорито се мъчеше да ме убеди, че не от това проблема.

В крайна сметка се хванах и си ги направих сам последователно свързани, и парното си "дойде" и склонността към прегряване - изчезна.

Изпаритела е наравно с капачката и е свързан последователно. Тази вечер смених термостата за всеки случай и утре сутрин ще знам дали има някаква разлика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изпаритела е наравно с капачката и е свързан последователно. Тази вечер смених термостата за всеки случай и утре сутрин ще знам дали има някаква разлика.

Няма промяна за съжаление...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Моето :mitsu-smiley: е Спейс Вагон 1989-та. Газовата е обикновенна. Слагайки я определено силата на парното зимно време намаля - просто много температура отива за да работи изпарителя "правилно". В градски условия е приемливо, но извън града и при движение "на свободна" при ниски температури стрелката за температурата стои между първите две деления на скалата и не топли добре. Решението - една плътна хартия върху питата на радиатора откъм страната, където няма да пречи на перката и ела да видиш няма ли парно!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти пада стрелката на свободна сменяй термостата ,а това с картона пред радиатора съм го правил на Москвича едно време.Стрелката никога не е мърдала от средата на моя звяр ,освен когато термостата беше прецакан. :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Решението - една плътна хартия върху питата на радиатора откъм страната, където няма да пречи на перката и ела да видиш няма ли парно! [/off]

 

На стария ми Опел кадет (с LPG) му сменях радиаторчето на парното+термостат+голям радиатор, ужким Nissens, ужким това, ужким онова, не ставаше. Един цял картон пред големия радиатор - пак не ставаше. Явно фалшименто части.

Сега Мицку е на светлинни години като загряване на парното. Имам го вече 2,5г, 1-вата год бе само на бензин, след това е газифициран. Разлика в топлината и в бързината на загряване на парното не усещам. Ако има преди и след(нали вече топлината на охл.течност минава и се отдава от изпарителя) разлика, то тя е толкова минимална, че в никакъв случай не е осезаемо видима. Аналогично е съпоставянето с въпроса: - Еднакво ли върви на бензин и газ? - Да за мен в града е еднакво.

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти пада стрелката на свободна сменяй термостата ,а това с картона пред радиатора съм го правил на Москвича едно време.Стрелката никога не е мърдала от средата на моя звяр ,освен когато термостата беше прецакан. :drinks:

 

Честно, и аз взех да се замислям за проблем с термостата...:icon_blush: Интересното е че преди да сложа газ си беше добре...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има две сигурни неща, изпарителя охлажда течноста точно преди тя да влезе в парното, и според монтажа на изпарителя се увеличават маркучите между 0.50м и 3.00м. Прекарването на маркучите (нагоре-надолу)около двигателя също е предпоставка за намаляване на циркулацията. Незная как е при вас, но аз преди месец променях изцяло схемата на маркучите. Първо изпарителя ми беше високо (на нивото на казанчето)и в далечния край на коша. Така имах в повече 2.5м маркучи, които в най- горния си край бяха по-високо от нивото на течноста в казанчето и най-вероятно образуваха въздушна тапа. Второ бях поставил печка за подгряване на антифриза в бронята доло в дясно, както и електрически подгреванел на 220в. до изпарителя, които също увеличаваха маркучите с поне 2.00м. Така в крайна сметка имах над 4.00м маркучи в повече преди парното и денивелация около 0.50м. Предполагам, че със сигурност е имало затруднение за антифриза.

Сега, преместих изпарителя до акумулатора и на ниво 10см под нивото на радиатора, а също така поставих клапан, който разделя "малкия кръг" на две. При работа на "печката" или "бойлера" течноста минава принудително с допълнителна помпа тези 4.00м. а при запалване на двигателя и заработване на неговата помпа, течноста минава директно от двигателя през изпарителя и в парното с изминаване на 1.00м без големи слизания и изкачвания. Ето схемата на "Еспар" от която гледах принципа на действие http://gbio.snimka.bg/automobiles/mitsubishi.699036.32196408 , а тази е моето изпълнение http://gbio.snimka.bg/automobiles/mitsubishi.699036.32196365 Сега при работа на двигателя, допълнителния кръг с отоплителите стои студен, въпреки това не мога да кажа, че парното тръгва бързо, а по-скоро е "вяло" и "унило", дори след поставянето на нов термостат.

В момента най-хубавото е, че сутрин колата е на поне 40градуса и веднага си паля безгрижно на газ, а парното идва след 400м.

Редактирано от nola
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Честно, и аз взех да се замислям за проблем с термостата...:icon_blush: Интересното е че преди да сложа газ си беше добре...

 

При мен се оказа термостат - демонтирахме го от студен автомобил - затворен и напълно здрав. Сложих то в студена вода, която подгрях на котлона - отваря. Изстине ли - затваря. Обаче на третият такъв "цикъл" - не затвори до края. Смених го с нов - сега, въпреки газовата, няма проблеми. :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...