Премини към съдържание

Запитване за изгорял главен 90А предпазит


I.G.S.

Препоръчано мнение

Моля, някой да ме светне по въпросът - давам обяснение. При невнимателно сваляне на алтернатор на Галанта, някаква жица дава на късо и главният предпазител гори. Това остава незабелязано и при запалване на колата, а тя си запали съвсем нормално, запуши управлението на климатроника, за щастие нищо не му се случи. Та искам да попитам всичко това нормално ли е, защото колата си пали, всички ел. консуматори си работят, но токът си идва директно сякаш от алтернатора, защото при подаване на газ се усилват... например крушките се усилват, вентилаторите също и бушоните горят... Не мога да си намеря такъв предпазител.. колата е галант 2.5 V6 2000г.

Благодаря предварително!

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изгорял регулатор на напрежение. А защо е свалян генератора?

 

За смяна на ангренажният ремък... а къде се намира този регулатор на напрежението

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

за смяна на ангренажният ремък...а къде се намира този регулатор на напрежението

???..........че какво общо има алтернатора с агр. ремък ,той не пречи на ремъка да бъде сменен........реле-регулатора се намира вътре в алтернатора.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

???..........че какво общо има алтернатора с агр. ремък ,той не пречи на ремъка да бъде сменен........реле-регулатора се намира вътре в алтернатора.......

 

Ами не че има общо, но се намира пред ангренажния ремък, на стоика и обтегач, които трябва да се свалят, за да се смени ангренажа и другите ремъци, гледах докато го свалят и наистина си беше така....и сега какво следва, трябва да сменя алтернаторът ли...

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами не че има общо, но се намира пред ангренажният ремък, на стоика и обтегач, които трябва да се свалят, за да се смени ангренажа и другите ремъци, гледах докато го свалят и наистина си беше така....и сега какво следва, трябва да сменя алтернаторът ли...

.......каква е колата колега???Кой мотор, кой модел, коя година???До колкото разбрах колата ви е ЕА5А, с мотор 6А13 2.5 литров 24 клапана, година - около 2000-та......на този мотор при смяна на агр. ремък НЕ се сваля нито алтернатора, нито стойката му........както и да е.........свали си алтернатора , отвори го и му сменете релето......не е нужно нов да взимате.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......каква е колата колега???Кой мотор, кой модел, коя година???До колкото разбрах колата ви е ЕА5А, с мотор 6А13 2.5 литров 24 клапана, година - около 2000-та......на този мотор при смяна на агр. ремък НЕ се сваля нито алтернатора, нито стойката му........както и да е.........свали си алтернатора , отвори го и му сменете релето......не е нужно нов да взимате.........

 

Благодаря за съвета, колата е 2.5 в6 24 клапана 2000, ами сменяхме и ролките и...така..но защо колата работи и без предпазител, не мога да си обясня, даваики високо напрежение към консуматорите

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.на този мотор при смяна на агр. ремък НЕ се сваля нито алтернатора, нито стойката му.

А стига бе, :o това ти ли го написа или малкия е седнал на компютъра да си поиграе и е писал вместо теб ? .:D

Точно под стойката на която се закрепва генератора е хидравличния обтегач и без да я махнеш няма достъп до него ..:P

Иначе самия генератор може и да не се сваля, но се разхлабва и горната планка и се извърта към купето, за да може да се измъкне стойката му, която СЕ СВАЛЯ за да смениш ремъка ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за съвета, колата е 2.5 в6 24 клапана 2000, ами сменяхме и ролките и...така..но защо колата работи и без предпазител, не мога да си обясня, даваики високо напрежение към консуматорите

-"Градски" не си прави експерименти със желанието да си обясниш -защо бе аджеба има високо напрежение и защо е изплющял предпазителя!?? Че докато намериш отговора току виж си поразил някой контролер в елекртониката на горкия автомобил!

-В Казанлък има човек който се занимава конкретно със Азиатски возила, (електроника електро), ако те интересува пиши на лични да ти дам координати!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А стига бе, :o това ти ли го написа или малкия е седнал на компютъра да си поиграе и е писал вместо теб ? .:D

Точно под стойката на която се закрепва генератора е хидравличния обтегач и без да я махнеш няма достъп до него ..:P

Иначе самия генератор може и да не се сваля, но се разхлабва и горната планка и се извърта към купето, за да може да се измъкне стойката му, която СЕ СВАЛЯ за да смениш ремъка ..

 

Да, монтьорът точно това направи, но беше забравил да махне клемата на акумулатора и в един момент за стотна от сек.заискри и от там започнаха приключенията. После се прибрах с една жица вместо бушон но и тя се оказа слаба, но с нея колата си работеше нормално, някой ще даде ли логично обяснение или да сменям регулатора

Редактирано от TASSO
Главни букви
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

-"Градски" не си прави експерименти със желанието да си обясниш -защо бе аджеба има високо напрежение и защо е изплющял предпазителя!?? Че докато намериш отговора току виж си поразил някой контролер в елекртониката на горкия автомобил!

-В Казанлък има човек който се занимава конкретно със Азиатски возила, (електроника електро), ако те интересува пиши на лични да ти дам координати!

 

Ами съгласен колега, само че трябва да се занеса до Казанлък, че сега съм в Карлово и не знам как с тази кола, но ти все пак ми дай координатите, за което ти благодаря предварително.

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човек, не карай колата така! :mitsu-smiley: правят много корава електроника и рядко напомня че въобще я съществува в колата, но така с жица ... изгорял ДЕВЕТДЕСЕТ ампера предпазител... сериозна работа е т`ва. Не си играй че ще изтрещи иначе здравата електроника.

На мотоциклета ми електрониката, вкл. CDI-то е на :mitsu-smiley: . Три пъти даде на късо и стопи цяла букса 3 на 5 см, разтекоха се жиците и изтрещяха бушони, но електрониката е невероятно здрава. Но въобще и не помисляй дори да подаваш на ACC с ключа, камо ли да я палиш докато не откриеш аварията!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да доразкажа приключенията на галанта...бушон намерих(сещате се къде-моргата), сложих бушона и замерих алтернатора...не презарежда, работи абсолютно нормално... най-много 14, 1 волта. За съжаление ми се беше предало управлението на климатроника( 2 изгорели елемента, изрониха се като въглени) и перката на радиаторът си вървеше дори когато колата не е загряла и ключа е изваден. Естествено се намира друго управление за 60 кинта от друга морга и сега колата си пее.. Галанта го взех преди седмица ама почнах да му научавам номерцата :icon_blush: А иначе :rulez::drive::rulez::drive: и :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock::icon_rock:

 

- TASSO: Колега използвай главни букви -

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.. Галанта го взех преди седмица ама почнах да му научавам номерцата :icon_blush:

 

:rulez: До тука беше с научаването на номерцата, ако колата не е изтормозена може да забравиш за изненади :icon_clap: :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Иначе самия генератор може и да не се сваля, но се разхлабва и горната планка и се извърта към купето, за да може да се измъкне стойката му, която СЕ СВАЛЯ за да смениш ремъка ..

......правилно си намерил отговора случайно............колегата каза "свалихме" а не " разкачихме" или " разхлабихме".......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е може и да е случайно, но поне съм налучкал верния отговор ..:D Колегата не знам какво е казал, но ти написа, че не се сваля нито алтернатора, нито стойката му, което е далеч от верния отговор ..

Стойката си се сваля из от всякъде, :) иначе няма смяна на ремъка ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...