I.G.S. Публикувано 11 август 2013 Сподели Публикувано 11 август 2013 (редакция) Моля, някой да ме светне по въпросът - давам обяснение. При невнимателно сваляне на алтернатор на Галанта, някаква жица дава на късо и главният предпазител гори. Това остава незабелязано и при запалване на колата, а тя си запали съвсем нормално, запуши управлението на климатроника, за щастие нищо не му се случи. Та искам да попитам всичко това нормално ли е, защото колата си пали, всички ел. консуматори си работят, но токът си идва директно сякаш от алтернатора, защото при подаване на газ се усилват... например крушките се усилват, вентилаторите също и бушоните горят... Не мога да си намеря такъв предпазител.. колата е галант 2.5 V6 2000г. Благодаря предварително! Редактирано 12 август 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 11 август 2013 Сподели Публикувано 11 август 2013 Изгорял регулатор на напрежение. А защо е свалян генератора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.G.S. Публикувано 11 август 2013 Автор Сподели Публикувано 11 август 2013 (редакция) Изгорял регулатор на напрежение. А защо е свалян генератора? За смяна на ангренажният ремък... а къде се намира този регулатор на напрежението Редактирано 12 август 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 август 2013 Сподели Публикувано 11 август 2013 за смяна на ангренажният ремък...а къде се намира този регулатор на напрежението???..........че какво общо има алтернатора с агр. ремък ,той не пречи на ремъка да бъде сменен........реле-регулатора се намира вътре в алтернатора....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.G.S. Публикувано 11 август 2013 Автор Сподели Публикувано 11 август 2013 (редакция) ???..........че какво общо има алтернатора с агр. ремък ,той не пречи на ремъка да бъде сменен........реле-регулатора се намира вътре в алтернатора....... Ами не че има общо, но се намира пред ангренажния ремък, на стоика и обтегач, които трябва да се свалят, за да се смени ангренажа и другите ремъци, гледах докато го свалят и наистина си беше така....и сега какво следва, трябва да сменя алтернаторът ли... Редактирано 12 август 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 август 2013 Сподели Публикувано 11 август 2013 ами не че има общо, но се намира пред ангренажният ремък, на стоика и обтегач, които трябва да се свалят, за да се смени ангренажа и другите ремъци, гледах докато го свалят и наистина си беше така....и сега какво следва, трябва да сменя алтернаторът ли..........каква е колата колега???Кой мотор, кой модел, коя година???До колкото разбрах колата ви е ЕА5А, с мотор 6А13 2.5 литров 24 клапана, година - около 2000-та......на този мотор при смяна на агр. ремък НЕ се сваля нито алтернатора, нито стойката му........както и да е.........свали си алтернатора , отвори го и му сменете релето......не е нужно нов да взимате......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.G.S. Публикувано 11 август 2013 Автор Сподели Публикувано 11 август 2013 (редакция) .......каква е колата колега???Кой мотор, кой модел, коя година???До колкото разбрах колата ви е ЕА5А, с мотор 6А13 2.5 литров 24 клапана, година - около 2000-та......на този мотор при смяна на агр. ремък НЕ се сваля нито алтернатора, нито стойката му........както и да е.........свали си алтернатора , отвори го и му сменете релето......не е нужно нов да взимате......... Благодаря за съвета, колата е 2.5 в6 24 клапана 2000, ами сменяхме и ролките и...така..но защо колата работи и без предпазител, не мога да си обясня, даваики високо напрежение към консуматорите Редактирано 12 август 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 август 2013 Сподели Публикувано 12 август 2013 .на този мотор при смяна на агр. ремък НЕ се сваля нито алтернатора, нито стойката му.А стига бе, :o това ти ли го написа или малкия е седнал на компютъра да си поиграе и е писал вместо теб ? .:DТочно под стойката на която се закрепва генератора е хидравличния обтегач и без да я махнеш няма достъп до него ..:PИначе самия генератор може и да не се сваля, но се разхлабва и горната планка и се извърта към купето, за да може да се измъкне стойката му, която СЕ СВАЛЯ за да смениш ремъка .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 12 август 2013 Сподели Публикувано 12 август 2013 благодаря за съвета, колата е 2.5 в6 24 клапана 2000, ами сменяхме и ролките и...така..но защо колата работи и без предпазител, не мога да си обясня, даваики високо напрежение към консуматорите-"Градски" не си прави експерименти със желанието да си обясниш -защо бе аджеба има високо напрежение и защо е изплющял предпазителя!?? Че докато намериш отговора току виж си поразил някой контролер в елекртониката на горкия автомобил!-В Казанлък има човек който се занимава конкретно със Азиатски возила, (електроника електро), ако те интересува пиши на лични да ти дам координати! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.G.S. Публикувано 12 август 2013 Автор Сподели Публикувано 12 август 2013 (редакция) А стига бе, :o това ти ли го написа или малкия е седнал на компютъра да си поиграе и е писал вместо теб ? .:DТочно под стойката на която се закрепва генератора е хидравличния обтегач и без да я махнеш няма достъп до него ..:PИначе самия генератор може и да не се сваля, но се разхлабва и горната планка и се извърта към купето, за да може да се измъкне стойката му, която СЕ СВАЛЯ за да смениш ремъка .. Да, монтьорът точно това направи, но беше забравил да махне клемата на акумулатора и в един момент за стотна от сек.заискри и от там започнаха приключенията. После се прибрах с една жица вместо бушон но и тя се оказа слаба, но с нея колата си работеше нормално, някой ще даде ли логично обяснение или да сменям регулатора Редактирано 12 август 2013 от TASSO Главни букви Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.G.S. Публикувано 12 август 2013 Автор Сподели Публикувано 12 август 2013 (редакция) -"Градски" не си прави експерименти със желанието да си обясниш -защо бе аджеба има високо напрежение и защо е изплющял предпазителя!?? Че докато намериш отговора току виж си поразил някой контролер в елекртониката на горкия автомобил!-В Казанлък има човек който се занимава конкретно със Азиатски возила, (електроника електро), ако те интересува пиши на лични да ти дам координати! Ами съгласен колега, само че трябва да се занеса до Казанлък, че сега съм в Карлово и не знам как с тази кола, но ти все пак ми дай координатите, за което ти благодаря предварително. Редактирано 12 август 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 12 август 2013 Сподели Публикувано 12 август 2013 Човек, не карай колата така! :mitsu-smiley: правят много корава електроника и рядко напомня че въобще я съществува в колата, но така с жица ... изгорял ДЕВЕТДЕСЕТ ампера предпазител... сериозна работа е т`ва. Не си играй че ще изтрещи иначе здравата електроника.На мотоциклета ми електрониката, вкл. CDI-то е на :mitsu-smiley: . Три пъти даде на късо и стопи цяла букса 3 на 5 см, разтекоха се жиците и изтрещяха бушони, но електрониката е невероятно здрава. Но въобще и не помисляй дори да подаваш на ACC с ключа, камо ли да я палиш докато не откриеш аварията! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.G.S. Публикувано 12 август 2013 Автор Сподели Публикувано 12 август 2013 (редакция) Колеги, да доразкажа приключенията на галанта...бушон намерих(сещате се къде-моргата), сложих бушона и замерих алтернатора...не презарежда, работи абсолютно нормално... най-много 14, 1 волта. За съжаление ми се беше предало управлението на климатроника( 2 изгорели елемента, изрониха се като въглени) и перката на радиаторът си вървеше дори когато колата не е загряла и ключа е изваден. Естествено се намира друго управление за 60 кинта от друга морга и сега колата си пее.. Галанта го взех преди седмица ама почнах да му научавам номерцата :icon_blush: А иначе :rulez::rulez: и :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock::icon_rock: - TASSO: Колега използвай главни букви - Редактирано 12 август 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 12 август 2013 Сподели Публикувано 12 август 2013 .. Галанта го взех преди седмица ама почнах да му научавам номерцата :icon_blush: :rulez: До тука беше с научаването на номерцата, ако колата не е изтормозена може да забравиш за изненади :icon_clap: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 август 2013 Сподели Публикувано 12 август 2013 Иначе самия генератор може и да не се сваля, но се разхлабва и горната планка и се извърта към купето, за да може да се измъкне стойката му, която СЕ СВАЛЯ за да смениш ремъка ........правилно си намерил отговора случайно............колегата каза "свалихме" а не " разкачихме" или " разхлабихме"....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 август 2013 Сподели Публикувано 13 август 2013 Е може и да е случайно, но поне съм налучкал верния отговор ..:D Колегата не знам какво е казал, но ти написа, че не се сваля нито алтернатора, нито стойката му, което е далеч от верния отговор ..Стойката си се сваля из от всякъде, иначе няма смяна на ремъка .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.