Премини към съдържание

Проблем! двигателя тресе


Препоръчано мнение

Абе вие май май... по най трудния път сте тръгнали.

 

Колата прави един и същи проблем и на газ и бензин - следователно не може да е бензинова дюза.... защо ли? Защото поне на единия вид гориво ще работи добре( на газ)

 

Миришело на бензин, ми като не го изгаря ще мирише и още как... проблем по високоволтовите кабели или свещ трябва да е проблема.

А тия свещи като са на толкова км и караш на газ, се сменяват на половината им живот....

Ако няма ток на дюзата, тази дюза няма да работи Анди... няма и да впръсква гориво, освен ако не е блокирала в отворено състояние, което аз никога не съм виждал... виждал съм да се опече О-ринга който уплътнява дюза и от там вкарва горивото директно без да го задържа, но на шестака дюзите май не са от този тип!

 

Най елементарния начин да си провериш кабелите е като вземеш едно кабелче около половин метър, връзваш го на маса по мотора, ама оголен да не го вържеш с изолацията както е, другия край също да е оголен.. хващаш го със едни хубаво изолирани клещи и започваш да го движиш по дължината на високоволтовите кабели. Ако някъде прескочи искрица или пък ти подпушат мишниците http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/tok.gif това е проблемния кабел. Но това е полевия начин.... по разумния е да идеш на ЕЛКОМ ;)

 

Успех!

Редактирано от Anatoli
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е мит мотора никога, свещите и кабелите са на около 80000 не 100 не че има голяма разлика де.. Грешката след откачане на акумулатора я няма, чек не е светвал, а тази грешка може би излезе защото на работещ мотор на газ откачахме дюзите за да видиме от кой цилиндър е.. Другия вариант е да не съм я прочел правилно и да е 14 не 41.. Колата винаги пали на бензин и понякога я покарвам също така.. Може ли да се запуши дюза така че и на газ и на бензин дя преебе работата..? Все пак ако някой прояви желание и възможност да услужи с свещи и кабели или едно от двете ще съм благодарен и евентуално ще ги взема ако се продават, ако не ще си поема разходите по изпращане и връщане после..

E 80 к свещи на LPG са прекалено, прекалено много.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много са разбира се, на свещ NGK LPG1, която е специално пригодена за газ се дава ето това:

вид на горивото:втечнен газ (liquid petroleum gas) пропан-бутан

вид на горивото:компресиран природен газ (метан)

препоръчителен интервал за смяна [километри]:60.000

Редактирано от Anatoli
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....Ако няма ток на дюзата, тази дюза няма да работи Анди...

Аз! Приятелче, за едно и също говорим. Явно някоя НЕяпонска кола те чака долу и доста бързаш. Признавам, че моите писания са малко дълги и на човек да му се от`ще да ги чете :icon_blush: .

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз! Приятелче, за едно и също говорим. Явно някоя НЕяпонска кола те чака долу и доста бързаш. Признавам, че моите писания са малко дълги и на човек да му се от`ще да ги чете :icon_blush: .

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Бе има и по-дълги стихотворения,ама аз вече се отказах да ги чета,само като видя автора,ти си още добре http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А кабелите как се проверяваха дали подават ток, знам че е добре да е тъмно,за да се вижда искрата а къде да ги допра е въпроса..а още по гадното е че на три от цилиндрите е трудно достъпно:(

И аз искам да драсна два-три стиха. Абстрахирайте се от никнейма ми, а прочетете словото :)

Моят майстор ми показа как да "чистя" свещи от нагар. Вадя кабел (да речем първи), бутам един друг кабел в извадения (а края на проводника на другия кабел стърчи навън, т.е. краят му е без изолация), паля на три цилиндъра, хващам насосания кабел с клещи и доближавам до свещта. Поради голямото разстояние, напрежението по проводника се увеличавало и това чистело свещта от нагар. Пробвах го, ефект ми се струва, че има - преди притрисаше на втора на студен двигател, сега не тресе. Може би, защото се стопли :).

Мисълта ми е, че така може и да се провери дали тече ток по съответния кабел.

Иначе свещите се чистят със ситна телена четка, в никакъв случай със шкурка :D

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 10 кV е много приятно да разбереш дали тече ток по кабела. Хора, с тия кабели майтап не бива,може много лошо да се пострада. А това "чистене" на свещите дали е полезно за тях,как мислиш ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За хора със сърдечни стимулатори е противопоказно да пиполят по тези токове.

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Мен ме е трескал ток от бобина. Първият път беше на ИЖ-350, втория на кросов 250 2Т на който заседна дросела на пълна газ и не му работеше копчето за гасенето. Трябваше да се жертвам - хванах лулата и със светкавично движение я извадих. Това става на място. Не очаквах да ме удари ток, иначе щях да се замисля малко повече. А последния път бе на една кола, на която гледах за ток от свещите и взех че притиснах с ръка едната към капака на главата :icon_doh: Ухаа, въобще не ми хареса.

Като начинаещ автомонтьор подавах "двойно" на лулите на москвича - изваждах лулата при работещ двигател да видя коя прекъсва и като я улуча, закрепвам лулата върху свеща, но не я закопчавам. Оставях го да работи като го държа и то се стабилизираше на 4 цил. Понякога изчисваше и можех да продължа, друг път трябваше да вадя ключа. Нямах книжка още :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смених кабели и свещи (без една свещ, нея малко по късно......) на газ е много зле форсирането, на бензин първоначално запали екстра, но се оказа че пак не е добре :( след 2000 оборота върви добре, набира и не прекъсва, обаче под 2 придърпва.. На място бачка почти перфектно обаче.... :( ще полудея вече :(

Редактирано от painkiller
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смених кабели и свещи (без една свещ, нея малко по късно......) на газ е много зле форсирането, на бензин първоначално запали екстра, но се оказа че пак не е добре :( след 2000 оборота върви добре, набира и не прекъсва, обаче под 2 придърпва.. На място бачка почти перфектно обаче.... :( ще полудея вече :(

Звучи като на бобина, ама така дистанционно........... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/offtopic.gif

 

Ами да вземем да хвърлим един боб накрая?

Без диагностика няма да стане колега, така че стига със ПУЦ-а :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре би било да имаш тестер за да се видят "живите" данни от датчиците в движение (на бензин).

Бобината трябва да дава някакво съпротивление. На опела мисля че беше 800 ома. За бобината на галант 2.5 не знам къде да прочета колко трябва да бъде.

Ще трябва да я закараш на Майстор. Някой като Милен, Марин и Пламен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре би било да имаш тестер за да се видят "живите" данни от датчиците в движение (на бензин).

Бобината трябва да дава някакво съпротивление. На опела мисля че беше 800 ома. За бобината на галант 2.5 не знам къде да прочета колко трябва да бъде.

Ще трябва да я закараш на Майстор. Някой като Милен, Марин и Пламен.

То правилно казваш, но той очевидно няма тестер, нито експертизата да чете данни. Така че ако някой знае майстор в Ботевградско, който да закачи колата на диагностика, да даде в темата контакти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

800 ома е бобинката в делкото на Астра 1.6

Но бобината на високото е друга работа, там първичната намотка е много малко съпротивление 1,5 горе долу до 2,0 ома.

А вторичното е в kOм около 11-12кОм

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда, прав си. На малката бобина в делкото е. Грешка.

Иначе може ли да се прецени изправността на бобината (запалителната) с измерване на съпротивлението? Питам, защото едни майстори ми казват, че бобината или работи или не работи (макар че практиката показва друго), а други, че може да се измери и да кажат дали ще работи на колата. Тоест тези 1,5-2 ома и 11-12 килоома означават ли изправна бобина?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще я придвижва към софия някак тия дни, след 2500 върви горе долу като преди май.. Евентуално ще я водя при Пламен..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тресенето може ли да бъде от тампоните?

Може от всичко да е конкретно при колегата е бобината проблема......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...