Anatoli Публикувано 24 юни 2013 Сподели Публикувано 24 юни 2013 (редакция) Абе вие май май... по най трудния път сте тръгнали. Колата прави един и същи проблем и на газ и бензин - следователно не може да е бензинова дюза.... защо ли? Защото поне на единия вид гориво ще работи добре( на газ) Миришело на бензин, ми като не го изгаря ще мирише и още как... проблем по високоволтовите кабели или свещ трябва да е проблема.А тия свещи като са на толкова км и караш на газ, се сменяват на половината им живот....Ако няма ток на дюзата, тази дюза няма да работи Анди... няма и да впръсква гориво, освен ако не е блокирала в отворено състояние, което аз никога не съм виждал... виждал съм да се опече О-ринга който уплътнява дюза и от там вкарва горивото директно без да го задържа, но на шестака дюзите май не са от този тип! Най елементарния начин да си провериш кабелите е като вземеш едно кабелче около половин метър, връзваш го на маса по мотора, ама оголен да не го вържеш с изолацията както е, другия край също да е оголен.. хващаш го със едни хубаво изолирани клещи и започваш да го движиш по дължината на високоволтовите кабели. Ако някъде прескочи искрица или пък ти подпушат мишниците http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/tok.gif това е проблемния кабел. Но това е полевия начин.... по разумния е да идеш на ЕЛКОМ ;) Успех! Редактирано 24 юни 2013 от Anatoli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 24 юни 2013 Сподели Публикувано 24 юни 2013 Не е мит мотора никога, свещите и кабелите са на около 80000 не 100 не че има голяма разлика де.. Грешката след откачане на акумулатора я няма, чек не е светвал, а тази грешка може би излезе защото на работещ мотор на газ откачахме дюзите за да видиме от кой цилиндър е.. Другия вариант е да не съм я прочел правилно и да е 14 не 41.. Колата винаги пали на бензин и понякога я покарвам също така.. Може ли да се запуши дюза така че и на газ и на бензин дя преебе работата..? Все пак ако някой прояви желание и възможност да услужи с свещи и кабели или едно от двете ще съм благодарен и евентуално ще ги взема ако се продават, ако не ще си поема разходите по изпращане и връщане после..E 80 к свещи на LPG са прекалено, прекалено много. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 24 юни 2013 Сподели Публикувано 24 юни 2013 (редакция) Много са разбира се, на свещ NGK LPG1, която е специално пригодена за газ се дава ето това:вид на горивото:втечнен газ (liquid petroleum gas) пропан-бутанвид на горивото:компресиран природен газ (метан)препоръчителен интервал за смяна [километри]:60.000 Редактирано 24 юни 2013 от Anatoli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 24 юни 2013 Сподели Публикувано 24 юни 2013 (редакция) ....Ако няма ток на дюзата, тази дюза няма да работи Анди... Аз! Приятелче, за едно и също говорим. Явно някоя НЕяпонска кола те чака долу и доста бързаш. Признавам, че моите писания са малко дълги и на човек да му се от`ще да ги чете :icon_blush: . Редактирано 24 юни 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 24 юни 2013 Сподели Публикувано 24 юни 2013 Аз! Приятелче, за едно и също говорим. Явно някоя НЕяпонска кола те чака долу и доста бързаш. Признавам, че моите писания са малко дълги и на човек да му се от`ще да ги чете :icon_blush: . %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifБе има и по-дълги стихотворения,ама аз вече се отказах да ги чета,само като видя автора,ти си още добре http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 24 юни 2013 Сподели Публикувано 24 юни 2013 (редакция) А кабелите как се проверяваха дали подават ток, знам че е добре да е тъмно,за да се вижда искрата а къде да ги допра е въпроса..а още по гадното е че на три от цилиндрите е трудно достъпно:(И аз искам да драсна два-три стиха. Абстрахирайте се от никнейма ми, а прочетете словото Моят майстор ми показа как да "чистя" свещи от нагар. Вадя кабел (да речем първи), бутам един друг кабел в извадения (а края на проводника на другия кабел стърчи навън, т.е. краят му е без изолация), паля на три цилиндъра, хващам насосания кабел с клещи и доближавам до свещта. Поради голямото разстояние, напрежението по проводника се увеличавало и това чистело свещта от нагар. Пробвах го, ефект ми се струва, че има - преди притрисаше на втора на студен двигател, сега не тресе. Може би, защото се стопли .Мисълта ми е, че така може и да се провери дали тече ток по съответния кабел.Иначе свещите се чистят със ситна телена четка, в никакъв случай със шкурка :D Редактирано 24 юни 2013 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 25 юни 2013 Сподели Публикувано 25 юни 2013 На 10 кV е много приятно да разбереш дали тече ток по кабела. Хора, с тия кабели майтап не бива,може много лошо да се пострада. А това "чистене" на свещите дали е полезно за тях,как мислиш ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 юни 2013 Сподели Публикувано 25 юни 2013 За хора със сърдечни стимулатори е противопоказно да пиполят по тези токове. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifМен ме е трескал ток от бобина. Първият път беше на ИЖ-350, втория на кросов 250 2Т на който заседна дросела на пълна газ и не му работеше копчето за гасенето. Трябваше да се жертвам - хванах лулата и със светкавично движение я извадих. Това става на място. Не очаквах да ме удари ток, иначе щях да се замисля малко повече. А последния път бе на една кола, на която гледах за ток от свещите и взех че притиснах с ръка едната към капака на главата :icon_doh: Ухаа, въобще не ми хареса. Като начинаещ автомонтьор подавах "двойно" на лулите на москвича - изваждах лулата при работещ двигател да видя коя прекъсва и като я улуча, закрепвам лулата върху свеща, но не я закопчавам. Оставях го да работи като го държа и то се стабилизираше на 4 цил. Понякога изчисваше и можех да продължа, друг път трябваше да вадя ключа. Нямах книжка още :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 26 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 26 юни 2013 (редакция) Смених кабели и свещи (без една свещ, нея малко по късно......) на газ е много зле форсирането, на бензин първоначално запали екстра, но се оказа че пак не е добре :( след 2000 оборота върви добре, набира и не прекъсва, обаче под 2 придърпва.. На място бачка почти перфектно обаче.... :( ще полудея вече :( Редактирано 26 юни 2013 от painkiller Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 26 юни 2013 Сподели Публикувано 26 юни 2013 Мхъм, дюзи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 юни 2013 Сподели Публикувано 26 юни 2013 Смених кабели и свещи (без една свещ, нея малко по късно......) на газ е много зле форсирането, на бензин първоначално запали екстра, но се оказа че пак не е добре :( след 2000 оборота върви добре, набира и не прекъсва, обаче под 2 придърпва.. На място бачка почти перфектно обаче.... :( ще полудея вече :(Звучи като на бобина, ама така дистанционно........... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 26 юни 2013 Сподели Публикувано 26 юни 2013 А може ли да е от датчика на разпределителния вал? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 27 юни 2013 Сподели Публикувано 27 юни 2013 http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/offtopic.gif Ами да вземем да хвърлим един боб накрая?Без диагностика няма да стане колега, така че стига със ПУЦ-а Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 27 юни 2013 Сподели Публикувано 27 юни 2013 Добре би било да имаш тестер за да се видят "живите" данни от датчиците в движение (на бензин). Бобината трябва да дава някакво съпротивление. На опела мисля че беше 800 ома. За бобината на галант 2.5 не знам къде да прочета колко трябва да бъде. Ще трябва да я закараш на Майстор. Някой като Милен, Марин и Пламен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 юни 2013 Сподели Публикувано 27 юни 2013 Добре би било да имаш тестер за да се видят "живите" данни от датчиците в движение (на бензин). Бобината трябва да дава някакво съпротивление. На опела мисля че беше 800 ома. За бобината на галант 2.5 не знам къде да прочета колко трябва да бъде. Ще трябва да я закараш на Майстор. Някой като Милен, Марин и Пламен.То правилно казваш, но той очевидно няма тестер, нито експертизата да чете данни. Така че ако някой знае майстор в Ботевградско, който да закачи колата на диагностика, да даде в темата контакти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 27 юни 2013 Сподели Публикувано 27 юни 2013 800 ома е бобинката в делкото на Астра 1.6Но бобината на високото е друга работа, там първичната намотка е много малко съпротивление 1,5 горе долу до 2,0 ома. А вторичното е в kOм около 11-12кОм Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 27 юни 2013 Сподели Публикувано 27 юни 2013 Мда, прав си. На малката бобина в делкото е. Грешка.Иначе може ли да се прецени изправността на бобината (запалителната) с измерване на съпротивлението? Питам, защото едни майстори ми казват, че бобината или работи или не работи (макар че практиката показва друго), а други, че може да се измери и да кажат дали ще работи на колата. Тоест тези 1,5-2 ома и 11-12 килоома означават ли изправна бобина? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 28 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 28 юни 2013 Ще я придвижва към софия някак тия дни, след 2500 върви горе долу като преди май.. Евентуално ще я водя при Пламен.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_16v Публикувано 4 юли 2013 Сподели Публикувано 4 юли 2013 Тресенето може ли да бъде от тампоните? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 юли 2013 Сподели Публикувано 4 юли 2013 Тресенето може ли да бъде от тампоните?Може от всичко да е конкретно при колегата е бобината проблема...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 4 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 4 юли 2013 Мда бобина и проблема е отстранен от Пламен.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.