Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Пушек от ауспуха


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, нов съм във форума, но от доста време чета из темите всичко което ми грабне окото и би ми помогнало да науча нещо за Мицубишито ми. Карам mitsubishi carisma 1.8gdi 2000г, имам я от 5-6 месеца и като цяло не съжалявам за избора си даже никак, когато я карам просто ми доставя удоволствие, колата ми е седан, харесва ми на вид, много ми е удобна, окачването много ме радва, знаете как е твърдичко но не като 100% спортно, хем твърдичко и вози добре, харесва ми, просто сякаш усещам пътя под себе заедно със чувство за стабилност :icon_dance: :icon_thumbup:

 

...Искам да попитам как е форсирането при вас колеги, значи сравнено с другата ни кола мазда 626 2.0 правя разлика че на маздата леко да и пипна газта и се реже мигновено, а на мицубишито е малко по със закъснение, просто с леко чукване на газта маздата реагира много бързо а мицубишито по-бавничко. Не знам така ли са направени или на моята и има нещо, иначе се набира добре колата, има си сили, както си карах със 120 натискам и набързо стигна 180 и се усеща, че се набира добре, не съм я цедил на макс, за да вида какво може, а просто имаше малко чист път и така... :icon_angel:

 

...Другото което ме интересува е-значи карам си на 3-та примерно с 40-50 и като дам повече газ или пък до долу колата почва да се набира и когато върна газта да мина на 4-та в момента в който връщам газта се усеща сякаш леко за момента тръгва с повече ряз да набира. Преди малко пробвах, но без да сменям скорости както е на 3-та настъпих бая газта и докато се набираше върнах рязко някъде наполовина газта и се усети че продължава да се набира сякаш по-рязко колата, не попмпа газта, а от много газ рязко я връщам наполовината примерно... -Възможно ли е да е позапушен катализатора и или пък да иска нови свещи, или предположете вие нещо или кажете какво мислите... Забравих да кажа, че намирисва на бензин като я карам, а отзад от газовете направо ми залютява на очите и затова ме съмнява катализатора... гледам че ламбда сондата е след меката връзка и е преди катализатора и се замислям да го сваля да опитам без него как ще е работата?

 

...Налях една добавка за изчистване на дюзите liqui moly, гледам че съдържа нафта и други неща дето ми се струва, че може да предими от ауспуха, как мислите ще предими ли от добавката, както и пишеше че ефекта трае 2000км

 

 

И другото което искам да попитам-примерно, като я паля сутринта се усеща сякаш има леки детонации ли как да ги нарека, се едно пука или киша в ауспуха, като си поработи на място се оправя или пък като и дам малко газ един два пъти и не се чува вече...

 

Извинявам се, за това че направо задавам няколко въпроса, но сметнах, че едното може да подскаже за другото и да е по-лесно, за да си направите мнения за проблемите за които искам помощ от вас :icon_angel: благодаря ви преварително :help: :help: :help:

Редактирано от TASSO
Бате ползвай главни букви
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли няма идея как да ми отговори по темата... :help: :rolleyes:

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен е абсолютно същото колега не се притеснявай,Каризмата до 3000 оборота е малко по-мудна,но после и идва силата рязко качи малко снимки на твоята да я видим и моята е седан :)

Поздрави :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

е да ама ме съмнява мене това онова и искам да си я оправя,примерно ако е запушен катализатора защо да се мъчи колата докато може да си върви с по-голяма лекота,иначе много ми е кеф да си я карам,одеве си я карах,колата си върви,и снимки ще кача после :icon_thumbup:

Редактирано от Светльо Ангелов
Пиши с Главни букви! Ще започнат наказания!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей.

По принцип, специалиста по ГДИ е Milen_z от Пловдив. За всякакви по-сериозни проблеми е хубаво той да я види. Иначе, не съм компетентен много, но ще се опитам да дам няколко насочващи съвета :).

...Искам да попитам как е форсирането при вас колеги, значи сравнено с другата ни кола мазда 626 2.0 правя разлика че на маздата леко да и пипна газта и се реже мигновено, а на мицубишито е малко по със закъснение, просто с леко чукване на газта маздата реагира много бързо а мицубишито по-бавничко.

А на моето Мицубиши, и леко, и по-силно да му чукна газта, никак не реагира :D. Шегувам се. Освен ако няма някакъв механизъм за натягане на жилото на газта при Каризмата, мисля, че всичко си е в реда на нещата. С Маздата не я сравнявай :).

...Другото което ме интересува е-значи карам си на 3-та примерно с 40-50 и като дам повече газ или пък до долу колата почва да се набира и когато върна газта да мина на 4-та в момента в който връщам газта се усеща сякаш леко за момента тръгва с повече ряз да набира.

При мен пък е обратното - на първа особено, съвсем леко да ѝ натисна газта и полита (всъщност леко, но за втори път, т.е. карам си на първа, пускам и пак натискам да доускоря и хоп - полет), а на пета не усещам, че натискам газта. Отдавам го на предавателните числа.

И другото което искам да попитам-примерно, като я паля сутринта се усеща сякаш има леки детонации ли как да ги нарека, се едно пука или киша в ауспуха, като си поработи на място се оправя или пък като и дам малко газ един два пъти и не се чува вече...

Аз преди като запалех - цялата кола ръмжи, всичко вътре вибрира. Като загрее - намалява. При оглед отдолу видях множество пробойни по генерацията. Заварихме ги и оттогава замлъкна :)

...............

Характерни проблеми при ГДИ двигателите са колебания в оборотите на празен ход както и някои по-нестандартни поведения при работата на двг, с които аз съм бегло запознат. Ако нямаш такива притеснения, по-добре не търси излишни проблеми по колата, а си я карай със същия ентусиазъм. Другото, което бива да направиш, е да изчетеш темите за ГДИ двигателите - всичко ще ти се изясни :)

ПП: Свещите можеш лесно да провериш дали са за смяна, като ги видиш. Катализатора, ако няма след него сонди или датчици, или друга електроника, би следвало да се махне без проблем. Тук обаче Милен ще каже най-точно.

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,радвам се че се отзовавате,нищо че казвате че не сте толкова компетентни,всичко казано може да ми е от полза. Колата не е ниска и като се проврях отдолу не видях други ламбда сонди освен тази между меката връзка и катализатора(т.е. има една преди катализатора) затова мисля да го сваля и да запаля колата както е така да видя как ще работи. Съмнявам се в катализатора защото има една гадна миризма,люти ми на очите,мирише на бензин,и имам някакво чувство,че сякаш я спъва нещо тоя катализатор. По-горе споменах,че имаме мазда 626...ами ако трябва да съм точен-семейната е тази мазда,дядо ми има такава също но е 1,8,както и чичо първи си беше купил такава преди години,бе 3 са,за другите в двора няма да говора(паджеро и поло)...тая на дядо ми Маздата имаше същата миризма на бензин,както и ми лютеше на очите,и сякаш придимяваше както ми се вижда при моята. Маздата с тея симптоми не вдигаше повече 4800оборота на място докато не легнах под нея да и махам уж катализатор какъвто нямаше :icon_blush: на неговото място имаше някакво правено гърне,което беше направено с цел да замести катализатора и да е като заглушител,но това гърне имаше само 7-8 дупчици 6мм през които трябваше да минават газовете...,но не можеха и затова не можеше да се изреже. Поради тези симптоми с миризмата и това че ми люти от газовете ме води до мъсълта,че може да се е позапушил катализатора.

 

...а ето и малко снимки,както обещах - http://ivanov1166.snimka.bg/automobiles/kolata-mi.730972 http://ivanov1166.snimka.bg/automobiles/kolata-mi.730972.29688720

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

А на моето Мицубиши, и леко, и по-силно да му чукна газта, никак не реагира :D. Шегувам се. Освен ако няма някакъв механизъм за натягане на жилото на газта при Каризмата, мисля, че всичко си е в реда на нещата..

 

 

И продължаваш да се шегуваш ..:)

То жило няма при каризмата, ти механизъм за натягането му искаш да има ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Странно, моята има....

 

И другото което искам да попитам-примерно, като я паля сутринта се усеща сякаш има леки детонации ли как да ги нарека, се едно пука или киша в ауспуха, като си поработи на място се оправя или пък като и дам малко газ един два пъти и не се чува вече...

 

Това не е от катализатора, не се притеснявай. Още не знаем от какво е, но не е от катализатора :icon_thumbup: И да го махнеш, в случай, че не е бил чак толкова запушен освен някакво много евентуално отпушване, друго няма да стане.

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ее, радвам се много, че се включвате да помагате :drinks: :icon_dance: , а за това дали има механизъм и жило - аз ли не съм го видял и не знам, но на дросел ли какво е има една букса, демек е електронно. Така го разбирам, поне не видях никакви жила, колегата е прав, че няма жило, а другия колега дето казва за жило, може да има модели дето имат и затова да го казва това, а може и да говори за друг модел Каризма или Колт, все пак му благодаря че се включва.

 

 

А дето говорим за детонациите - според мене е свещи, кабели, не мисля да е бобина, защото като поработи малко и е готова, работи гладко. И другото дето ме съмняваше е катализатор както казах, но вие казвате, че според вас не е от него... . По принцип нали като се запали колата и е студена горивната смес е по богата...имам предвид, че или не се запалва достатъчно добре, или ако е запушен катализатора я задържа тая смес и става още по-богата заради.

 

И можете ли да ми кажете, как се чисти дебитомера - виждал съм спрей за дроселова клапа, който става и за дебитомер, кое да чистя в него? :first: :respect:

 

...А катализатора ако го махна и си направя една права тръба със заварени фланци в двата края, както е катализатора хванат с болтове, но вместо катализатор да е права тръба - предполагам, че няма да пречи, така си мисля защото ламбда сондата е преди катализатора и пак ще си работи..., но все пак вие кажете, имате повече опит. :icon_thumbup:

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ее,радвам се много че се включвате да помагате :drinks: :icon_dance: а за това дали има механизъм и жило-аз ли не съм го видял не знам но на дросел ли какво е има една букса,демек е електронно,така го разбирам,поне не видях никакви жила,колегата е прав че няма жило,а другия колега дето казва за жило,може да има модели дето имат и затова да го казва това,а може и да говори за друг модел каризма или колт,все пак му благодаря че се включва.

 

 

А дето говорим за детонациите-според мене е свещи,кабели,не мисля да е бобина защото като поработи малко и е готова,работи гладко. И другото дето ме съмняваше е катализатор както казах,но вие казвате,че според вас не е от него... . По принцип нали като се запали колата и е студена горивната смес е по богата...имам предвид,че или не се запалва достатъчно добре или ако е запушен катализатора я задържа тая смес и става още по-богата заради.

 

И можете ли да ми кажете как се чисти дебитомера-виждал съм спрей за дроселова клапа,който става и за дебитомер,кое да чистя в него? :first: :respect:

 

...а катализатора ако го махна и си направя една права тръба със заварени фланци в двата края както е катализатора хванат с болтове,но вместо катализатор да е права тръба-предполагам,че няма да пречи,така си мисля защото ламба сондата е преди катализатора и пак ще си работи...,но все пак вие кажете,имате повече опит. :icon_thumbup:

 

 

Колега дай малко повече снимки отпред и отзад и вътре,моята е абсолютно същата само където е Бордо.За 2 години откакто я карам не съм срещал такава по-пътя за това ми е интересно да видя твоята как е откъм екстри :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на мене ми е много интересно да видя друга седан,повечето от нашия модел са хечбег,в сливен има една ное 99-та(с жълтите стопове и другата маска,пак седан),а в гр. Ямбол видях една сива пак е седан,имам други снимки,ще ги кача и ще дам линк,тези си бяха качени и затова пуснах само тези :icon_blush: ...и ти да покажеш твойта да я вида,ако имаш тема дай линк направо

екстри-ми всичко без кожа-не държа на кожата,возих се в мерцедес е200 ли беше 124 ли нз тея ръбатите нз коя година,бях с дънки и се хлъзках по седалката,а с мойта си лепна по нея,много ми е удобна,все едно ме държи по завойте и ми е много кеф да си я карам :drive: :mitsu-smiley: аа и е климатик не климатроник,пишеше в убявата,че има ESP,по какво да разбера

Редактирано от vanko91
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако сложиш една тръба на мястото на катализатора променяш почти цялото газоразпределение. Тя ламбдата ще си работи, само, че налягането с което ще преминават газовете през нея вече ще е различно. Но пък щом си решил...

 

На дроселовата клапа има датчик за положението и, т.е. букса е нормално да има, но и като гледам твоята е 2000г. т.е. след фейслифта, така, че може и да нямаш жило.

 

Дебитомерът просто се сваля, развиват се четирите болта от едната страна и гривната от другата, вътре има един малък елемент, който се почиства внимателно с...примерно контактен спрей, а след това се и избърсва добре и все така внимателно, защото спреят е леко мазен. Това е.

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на мене ми е много интересно да видя друга седан,повечето от нашия модел са хечбег,в сливен има една ное 99-та(с жълтите стопове и другата маска,пак седан),а в гр. Ямбол видях една сива пак е седан,имам други снимки,ще ги кача и ще дам линк,тези си бяха качени и затова пуснах само тези :icon_blush: ...и ти да покажеш твойта да я вида,ако имаш тема дай линк направо

екстри-ми всичко без кожа-не държа на кожата,возих се в мерцедес е200 ли беше 124 ли нз тея ръбатите нз коя година,бях с дънки и се хлъзках по седалката,а с мойта си лепна по нея,много ми е удобна,все едно ме държи по завойте и ми е много кеф да си я карам :drive: :mitsu-smiley: аа и е климатик не климатроник,пишеше в убявата,че има ESP,по какво да разбера

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=28866

Ето я темата колега,но нещо ми се губят снимките в Pc-то на интериора на колата трябва да я нащракам пак :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DELL- ще има ли промяна според теб като сложа тръба вместо катализатор,щом казваш,че ще промени газоразпределението и т.н. ще прай проблем нещо ли,ще гори повече ли,как мислиш...

А дебитомера-все още не съм свалял такова нещо,освен вчеракато гледах въз. филтър как е го извадих и погледнах през кутията-видях,че е като цедка,наподобява пита на оси(за насекомите става дума,всеки е виждал),изглежда е медно,поне като го бутна с нокът се драска и това виждам,аа това дето казвам,пръска ли се със спрея?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето и още снимки,вътре не съм правил,като я нацъкам и там ще кача-

http://ivanov1166.snimka.bg/automobiles/kolata-mi.730972.30693126

http://ivanov1166.snimka.bg/automobiles/kolata-mi.730972.30693130

http://ivanov1166.snimka.bg/automobiles/kolata-mi.730972.30693139

http://ivanov1166.snimka.bg/automobiles/kolata-mi.730972.30693140

тук малко из снега http://ivanov1166.snimka.bg/automobiles/kolata-mi.730972.30693137

тук ходих в сливен на драг райсинг да гледам състезанията http://ivanov1166.snimka.bg/automobiles/kolata-mi.730972.30693132

 

Колега Borislav Penev преди врене още ката бях със стария си профил,който имах 10-на дена и се наложи да правя нов мм гледах тука разни теми за махнати катализатори и други такива-имаше някой с махнат катализатор,не негово място тръба,а крайното гърне е сменено с оригинален ремус подходящ за каризмата,да не би да си ти този за който говоря,че гледам отзаде е друго гърнето ти...и ше направиш ли нещо за мене,много искам да и чуя гласчето,ама много ми е интересно :drinks: :first: :icon_angel:

Редактирано от vanko91
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Sedan Classic GDI 1.8 EXE - Ето някои снимчици и на моето любимо седанче :D

http://media.snimka.bg/s1/1554/029353048.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/1554/029353049.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/2224/030692186.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/1554/029353051.jpg?r=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето един друг поглед:

 

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Брей, каква лачена Каризма ..:icon_clap: Ти караш ли ги тези коли въобще, или ги държиш на съхранение в панорамата и само за снимки и за срещи ги вадиш ? ..:P

Утре ще дойда на я видя на живо .. Няма майтап ..:lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И вашите машини са много изпънати,ако има снимки и на 2-та колта,дай да ги зарна и тях,че ми харесват като коли и те :icon_blush: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И вашите машини са много изпънати,ако има снимки и на 2-та колта,дай да ги зарна и тях,че ми харесват като коли и те :icon_blush: :mitsu-smiley:

И не ми забравяйте темата :icon_angel: :icon_blush:

Редактирано от valboss
Налагам мод-контрол за непукизъм - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=29243&view=findpost&p=285610 ...
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега Borislav Penev преди врене още ката бях със стария си профил,който имах 10-на дена и се наложи да правя нов мм гледах тука разни теми за махнати катализатори и други такива-имаше някой с махнат катализатор,не негово място тръба,а крайното гърне е сменено с оригинален ремус подходящ за каризмата,да не би да си ти този за който говоря,че гледам отзаде е друго гърнето ти...и ше направиш ли нещо за мене,много искам да и чуя гласчето,ама много ми е интересно :drinks: :first: :icon_angel:

 

Ето за това говорех- http://www.mitsubish...=1

Kак е колата сега след промяната?

Редактирано от Светльо Ангелов
Пиши грамотно!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето и още снимки,вътре не съм правил,като я нацъкам и там ще кача-

http://ivanov1166.snimka.bg/automobiles/kolata-mi.730972.30693126

http://ivanov1166.snimka.bg/automobiles/kolata-mi.730972.30693130

http://ivanov1166.snimka.bg/automobiles/kolata-mi.730972.30693139

http://ivanov1166.snimka.bg/automobiles/kolata-mi.730972.30693140

тук малко из снега http://ivanov1166.snimka.bg/automobiles/kolata-mi.730972.30693137

тук ходих в сливен на драг райсинг да гледам състезанията http://ivanov1166.snimka.bg/automobiles/kolata-mi.730972.30693132

 

Колега Borislav Penev преди врене още ката бях със стария си профил,който имах 10-на дена и се наложи да правя нов мм гледах тука разни теми за махнати катализатори и други такива-имаше някой с махнат катализатор,не негово място тръба,а крайното гърне е сменено с оригинален ремус подходящ за каризмата,да не би да си ти този за който говоря,че гледам отзаде е друго гърнето ти...и ше направиш ли нещо за мене,много искам да и чуя гласчето,ама много ми е интересно :drinks: :first: :icon_angel:

 

 

Колега катализатора го махнах още като я вземах колата.Разлика във вървежа няма никаква,но ми се стори,че колата започна да се държи по-добре може и да си въобразявам нещо :) .Имах общо 2 гърнета и катализатор махнах катализатора и махнах и средното гърне понеже беше изгнило и издънено.Това накрая не е ремус оригиналното крайно гърне си е просто немеца е сложил някакъв накрайник за красота... :icon_clap: Какво имаш предвид да и чуеш гласчето искаш да видиш клип как работи ли ?

Много ги Обичам тези Каризми бе тая ми е четвърта кола и в никоя друга не съм се влюбвал толкова и не ми е доставяло такова удоволствие от шофирането :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Помислих,че е някакво друго гърне и помислих,че вади друг звук. Иначе нещо дава ли ти грешки,как е разхода,че мисля да си махна моя катализатор,но само него,другите гърнета са здрави,а катализатора няма да бързам да го продавам. ще мина някви километри да вида как ще е колата и тогава може да го разкарам като не ми върши работа.

 

Аз съм на 22г. и първо карах рено 19,стана фал с нея(катастрофирах преди година и нещо)много ме беше яд дето я строших,много,много ми беше удобна колата за каране,после взехме мазда 626 и тя е добре за каране и върви доста,обаче тая каризма... :icon_blush: ...още като я видях ми хвана окото,а като я подкарах от автокъщата за да си тръгвам с нея...направо се влюбих,много ми е кеф да си я карам :icon_blush:

 

Между другото одеве сменях крушка на фара,че беше издала багажа,за 3лв. няма да ми пишат глоби я :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Помислих,че е някакво друго гърне и помислих,че вади друг звук. Иначе нещо дава ли ти грешки,как е разхода,че мисля да си махна моя катализатор,но само него,другите гърнета са здрави,а катализатора няма да бързам да го продавам. ще мина някви километри да вида как ще е колата и тогава може да го разкарам като не ми върши работа.

 

Аз съм на 22г. и първо карах рено 19,стана фал с нея(катастрофирах преди година и нещо)много ме беше яд дето я строших,много,много ми беше удобна колата за каране,после взехме мазда 626 и тя е добре за каране и върви доста,обаче тая каризма... :icon_blush: ...още като я видях ми хвана окото,а като я подкарах от автокъщата за да си тръгвам с нея...направо се влюбих,много ми е кеф да си я карам :icon_blush:

 

Между другото одеве сменях крушка на фара,че беше издала багажа,за 3лв. няма да ми пишат глоби я :icon_angel:

 

Никакви грешки не са ми излизали от компа всичко си е наред от доста време насам.Разхода е винаги според кракът на човека градско 8-10,извън 6-8.Пак казвам зависи от кракът иначе съм доволен много от колата ако си случил на екземпляр ще останеш много доволен :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами с 90км/ч съм я закрепял падала ми е под 5/100 като карам и ускорявам полека,веднъж не можах да повярвам,как я карах не знам-пак с 90км/ч от 4,2 по-нагоре не отиде :icon_doh: и както казах,ми пада под 5,имам клип дето се вижда,че карам с 90,а на компа беше 4,6-4,7/100...харесвам си колата много,а и не всеки път я мъча да я сваля толкова,но около6 извън града зависи колко я натискам.Като я купих от Пловдив и тръгнах към сливен със 120км/ч ми дава 6,3-6,4/100. А катализатора трябва да го махна,че мирише гадно,лютиви са газовете и в колата намирисва на бензин,ако е запушен поне да я отпуши колата.

 

Днес пак я покарах повечко и пак се забеляза-като карах на 3-та с 40км/ч ,не мърдам газта ни надолу ни на горе в един момент сама тръгна да дърпа и отиде до 50км/ч,се едно е била запушена за момент и изведнъж се отпушва,затова мисля,че трябва да извадя катализатора.

Благодаря за мненията :first: :drinks: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...