Manolov Публикувано 3 юни 2013 Сподели Публикувано 3 юни 2013 Здравейте, колеги проблема е следният, преди няколко месеца сменях предни накладки, до тук добре, но се появи свирене при спиране (все едно съм автобус хаха), мислех си, че е нормално, нови накладки, дори некачествени, знам ли... Но преди около седмица, карам колата на ГТП и пича ми казва - "Всичко е наред, само дето нямаш задни накладки", попитах "От това ли свири?", той каза, че задните свирят, най-вероятно въобще ги няма. Тогава реших да ходя да ги сменям, но се пресетих първо да попитам, няма смисъл да наливам пари по-майстори преди да се допитам, до най-разбиращите, а именно вас... Нали аджеба ръчната използва същите накладки които и спирачката, тогава защо не спира на спирачка, а ръчната хваща още с първи втори зъб? Да не би тогава проблема да е в маркучи или нещо друго, дойде ми на ум, че също може да е друг тип барабан с две накладки или нещо такова... Та въпроса ми е, възможно ли е да са запушени маркучи или е с повече накладки? Благодаря, за отговорите, предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 3 юни 2013 Сподели Публикувано 3 юни 2013 (редакция) Не си писал за каква кола става въпрос, предполагам за Каризмата от аватара ..И щом говориш за барабани, значи ръчната ти е на същите накладки които са за крачната спирачка ..Пробвайте първо най лесното, обезвъздушаване може просто да има въздух в системата и за това да нямаш добри спирачки..Ако не стане с обезвъздушаване трябва да проверите цилиндърчетата за клеясване и евентуално да почистите и раздвижите, също и системата за обиране на свободния ход на накладките може да е блокирала ..Друг виновник може да е хидравличният разпределител на усилието, който да не пропуска достатъчно течност към задните колела, той е на предния панел до двигателя .. Редактирано 3 юни 2013 от mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manolov Публикувано 3 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 3 юни 2013 Благодаря за мнението, днес ще се опитам да ги обезвъздуша сам. И ще видя за какво иде реч. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 3 юни 2013 Сподели Публикувано 3 юни 2013 Сам трудно ще се справиш, ще ти трябва един помощник да помпи педала .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleks12 Публикувано 3 юни 2013 Сподели Публикувано 3 юни 2013 Колега ,а защо не отвориш барабана и да видиш за какво става дума.Ако няма накладки или саморегулирането е заяло например е видим проблем и лесен за отстраняване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manolov Публикувано 3 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 3 юни 2013 Колега ,а защо не отвориш барабана и да видиш за какво става дума.Ако няма накладки или саморегулирането е заяло например е видим проблем и лесен за отстраняване. Това е доста добра идея. А нещо специфично при отварянето им има ли или да си карам, както си знам утре :D, мисля да отделя целият си ден на Кхаризматичното ми хафтомобилче Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
РадиКо Публикувано 8 юни 2013 Сподели Публикувано 8 юни 2013 (редакция) Здравейте, имам един проблем при спиране, като натисна спирачката при скорост над 40 км/ч и започва едно биене струва ми се на дясното колело, което се усеща и във волана. Възможно ли е да е крив спирачния диск, защото като ми сменяха накладките, осите отдолу на апаратите бяха блокирали и отляво се освободи сравнително лесно, но отдясно се наложи да се сваля апарата и да се нагрява? Иначе откакто смениха накладките и раздвижиха апаратите спира много добре. Този проблем го имаше и преди да ми сменят накладките, но сега сякаш се усили. Редактирано 9 юни 2013 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manolov Публикувано 9 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 9 юни 2013 Здравейте, имам един проблем при спиране, като натисна спирачката при скорост над 40 км/ч и започва едно биене струва ми се на дясното колело, което се усеща и във волана. Възможно ли е да е крив спирачния диск, защото като ми сменяха накладките, осите отдолу на апаратите бяха блокирали и отляво се освободи сравнително лесно, но отдясно се наложи да се сваля апарата и да се нагрява? Иначе откакто смениха накладките и раздвижиха апаратите спира много добре. Този проблем го имаше и преди да ми сменят накладките, но сега сякаш се усили. Най-вероятно са криви дискове... има два варианта, нови или изправяне ако има хляб в настоящите ти. Имай предвид, че може да имаш и други криви неща, но съветът ми е да започнеш от дисковете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 9 юни 2013 Сподели Публикувано 9 юни 2013 А като натискаш спирачката педала друса ли ти крака все едно подскача? Но и аз мисля,че ще има криви дискове :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
РадиКо Публикувано 12 юни 2013 Сподели Публикувано 12 юни 2013 А като натискаш спирачката педала друса ли ти крака все едно подскача? Но и аз мисля,че ще има криви дискове :icon_hmm:Колега, имаш предвид да не би да е АБС-а, не мисля, че включва той, пробвал съм го на заледен път с ниска скорост като нарочно задържах спирачката, тогава още не бях сигурен дали работи, усещането е различно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 21 юни 2014 Сподели Публикувано 21 юни 2014 Здравейте колеги,Ще използвам тази тема да споделя за предни накладки (на Каризма 1.8GDI). Днес смених въпросните...качих се и тръгнах...нормално не хващаха по същия начин, както предишните, но смятам, че е нормално докато сработят с диска да е така. По пътя близко до вкъщи ми замириса на нещо като изгоряло...сметнах, че е от един камион минаващ покрай мен в този момент, но след като я вкарах в гаража замириса отново и разбрах, че от мен. Проверих колелата и се оказа, че предно ляво колело е доста нагорещено - чак джантата пареше. Та въпроса ми е: нормално ли е това (предполагам, че не), от какво може да е и как мога да го оправя? Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 юни 2014 Сподели Публикувано 21 юни 2014 (редакция) Здравейте колеги,Ще използвам тази тема да споделя за предни накладки (на Каризма 1.8GDI). Днес смених въпросните...качих се и тръгнах...нормално не хващаха по същия начин, както предишните, но смятам, че е нормално докато сработят с диска да е така. По пътя близко до вкъщи ми замириса на нещо като изгоряло...сметнах, че е от един камион минаващ покрай мен в този момент, но след като я вкарах в гаража замириса отново и разбрах, че от мен. Проверих колелата и се оказа, че предно ляво колело е доста нагорещено - чак джантата пареше. Та въпроса ми е: нормално ли е това (предполагам, че не), от какво може да е и как мога да го оправя? Благодаря предварително..........вдигаш колата от пред в ляво,хващаш гумата и се опитваш да я завъртиш....тя трябва да се върти сравнително леко и да има инерция.......ако не е така, то сваляш гумата, завърташ волана пълно ляво, взимаш една отверка плоска и се опитваш да върнеш буталото на апарата докрай, като ползваш отверката........ако не стане или е много трудно, от вътр. страна на апарата има два болта, това са водачите на апарата, развий долния болт и се опитай да завъртиш апарата нагоре,по оста на другия болт.......ако е трудно или не може, значи има проблем с клеасали водачи, ако няма проблем, то имаш вероятно проблем с клеасало бутало.....според мен е буталото,което не си го почистил в началото и само си го прибрал, а там под маншочето има ръжда и боклуци,които трябва да махнеш...... Редактирано 21 юни 2014 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.