Премини към съдържание

Задни накладки (БАРАБАНИ)


Препоръчано мнение

Здравейте, колеги

 

проблема е следният, преди няколко месеца сменях предни накладки, до тук добре, но се появи свирене при спиране (все едно съм автобус хаха), мислех си, че е нормално, нови накладки, дори некачествени, знам ли... Но преди около седмица, карам колата на ГТП и пича ми казва - "Всичко е наред, само дето нямаш задни накладки", попитах "От това ли свири?", той каза, че задните свирят, най-вероятно въобще ги няма. Тогава реших да ходя да ги сменям, но се пресетих първо да попитам, няма смисъл да наливам пари по-майстори преди да се допитам, до най-разбиращите, а именно вас... Нали аджеба ръчната използва същите накладки които и спирачката, тогава защо не спира на спирачка, а ръчната хваща още с първи втори зъб? Да не би тогава проблема да е в маркучи или нещо друго, дойде ми на ум, че също може да е друг тип барабан с две накладки или нещо такова...

 

Та въпроса ми е, възможно ли е да са запушени маркучи или е с повече накладки?

 

Благодаря, за отговорите, предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си писал за каква кола става въпрос, предполагам за Каризмата от аватара ..

И щом говориш за барабани, значи ръчната ти е на същите накладки които са за крачната спирачка ..

Пробвайте първо най лесното, обезвъздушаване :) може просто да има въздух в системата и за това да нямаш добри спирачки..

Ако не стане с обезвъздушаване трябва да проверите цилиндърчетата за клеясване и евентуално да почистите и раздвижите, също и системата за обиране на свободния ход на накладките може да е блокирала ..

Друг виновник може да е хидравличният разпределител на усилието, който да не пропуска достатъчно течност към задните колела, той е на предния панел до двигателя ..

Редактирано от mario64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнението, днес ще се опитам да ги обезвъздуша сам. И ще видя за какво иде реч.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сам трудно ще се справиш, ще ти трябва един помощник да помпи педала ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,а защо не отвориш барабана и да видиш за какво става дума.Ако няма накладки или саморегулирането е заяло например е видим проблем и лесен за отстраняване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,а защо не отвориш барабана и да видиш за какво става дума.Ако няма накладки или саморегулирането е заяло например е видим проблем и лесен за отстраняване.

 

Това е доста добра идея. А нещо специфично при отварянето им има ли или да си карам, както си знам утре :D, мисля да отделя целият си ден на Кхаризматичното ми хафтомобилче :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам един проблем при спиране, като натисна спирачката при скорост над 40 км/ч и започва едно биене струва ми се на дясното колело, което се усеща и във волана. Възможно ли е да е крив спирачния диск, защото като ми сменяха накладките, осите отдолу на апаратите бяха блокирали и отляво се освободи сравнително лесно, но отдясно се наложи да се сваля апарата и да се нагрява? Иначе откакто смениха накладките и раздвижиха апаратите спира много добре. Този проблем го имаше и преди да ми сменят накладките, но сега сякаш се усили.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам един проблем при спиране, като натисна спирачката при скорост над 40 км/ч и започва едно биене струва ми се на дясното колело, което се усеща и във волана. Възможно ли е да е крив спирачния диск, защото като ми сменяха накладките, осите отдолу на апаратите бяха блокирали и отляво се освободи сравнително лесно, но отдясно се наложи да се сваля апарата и да се нагрява? Иначе откакто смениха накладките и раздвижиха апаратите спира много добре. Този проблем го имаше и преди да ми сменят накладките, но сега сякаш се усили.

 

Най-вероятно са криви дискове... има два варианта, нови или изправяне ако има хляб в настоящите ти. Имай предвид, че може да имаш и други криви неща, но съветът ми е да започнеш от дисковете.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А като натискаш спирачката педала друса ли ти крака все едно подскача? Но и аз мисля,че ще има криви дискове :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А като натискаш спирачката педала друса ли ти крака все едно подскача? Но и аз мисля,че ще има криви дискове :icon_hmm:

Колега, имаш предвид да не би да е АБС-а, не мисля, че включва той, пробвал съм го на заледен път с ниска скорост като нарочно задържах спирачката, тогава още не бях сигурен дали работи, усещането е различно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте колеги,

Ще използвам тази тема да споделя за предни накладки (на Каризма 1.8GDI). Днес смених въпросните...качих се и тръгнах...нормално не хващаха по същия начин, както предишните, но смятам, че е нормално докато сработят с диска да е така. По пътя близко до вкъщи ми замириса на нещо като изгоряло...сметнах, че е от един камион минаващ покрай мен в този момент, но след като я вкарах в гаража замириса отново и разбрах, че от мен. Проверих колелата и се оказа, че предно ляво колело е доста нагорещено - чак джантата пареше. Та въпроса ми е: нормално ли е това (предполагам, че не), от какво може да е и как мога да го оправя?

 

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Ще използвам тази тема да споделя за предни накладки (на Каризма 1.8GDI). Днес смених въпросните...качих се и тръгнах...нормално не хващаха по същия начин, както предишните, но смятам, че е нормално докато сработят с диска да е така. По пътя близко до вкъщи ми замириса на нещо като изгоряло...сметнах, че е от един камион минаващ покрай мен в този момент, но след като я вкарах в гаража замириса отново и разбрах, че от мен. Проверих колелата и се оказа, че предно ляво колело е доста нагорещено - чак джантата пареше. Та въпроса ми е: нормално ли е това (предполагам, че не), от какво може да е и как мога да го оправя?

 

Благодаря предварително.

.........вдигаш колата от пред в ляво,хващаш гумата и се опитваш да я завъртиш....тя трябва да се върти сравнително леко и да има инерция.......ако не е така, то сваляш гумата, завърташ волана пълно ляво, взимаш една отверка плоска и се опитваш да върнеш буталото на апарата докрай, като ползваш отверката........ако не стане или е много трудно, от вътр. страна на апарата има два болта, това са водачите на апарата, развий долния болт и се опитай да завъртиш апарата нагоре,по оста на другия болт.......ако е трудно или не може, значи има проблем с клеасали водачи, ако няма проблем, то имаш вероятно проблем с клеасало бутало.....според мен е буталото,което не си го почистил в началото и само си го прибрал, а там под маншочето има ръжда и боклуци,които трябва да махнеш......

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...