imedarov Публикувано 12 март 2007 Сподели Публикувано 12 март 2007 Здравейте колеги, до няколко дни предстои семейството да се сдобие с този автомобил. Mitsubishi Pajero Sport 2002г. 2.5 TD. Изобщо не съм запознат с японските автомобили, може ли малко мнения за тази кола. На 170 000км е като е карана само в БГ. Трябва да се смени ангренажен ремък на първо време защото първата смяна е била ~ на 90 000км. Освен този ремък и ролка към него какво друго се сменя, дайте идеи и за марки на частите. Поразгледах темите за магазини и горе долу добих представа, но ще съм благодарен и за съвети в тази насока. Благодаря за отговорите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki64 Публикувано 12 март 2007 Сподели Публикувано 12 март 2007 Здравейте колеги, до няколко дни предстои семейството да се сдобие с този автомобил. Mitsubishi Pajero Sport 2002г. 2.5 TD. Изобщо не съм запознат с японските автомобили, може ли малко мнения за тази кола. На 170 000км е като е карана само в БГ. Трябва да се смени ангренажен ремък на първо време защото първата смяна е била ~ на 90 000км. Освен този ремък и ролка към него какво друго се сменя, дайте идеи и за марки на частите. Поразгледах темите за магазини и горе долу добих представа, но ще съм благодарен и за съвети в тази насока. Благодаря за отговорите Аз съм с този двигател. Първо - ремъците са 2, както и ролките.(На разпределителния и балансиращия валове):J1125037 TIMING BELT 67,00 лв.J1125040 TIMING BELT 42,00 лв. J1145009 TENSIONER 52,49 лв. J1145008 TENSIONER 55,10 лв.Цените са на NIPPARTS.Сигурно по Ботев ще намериш по-евтини...Само, че така правих през 2 седмици смяна на ролки :bang: Има особеност при смяната на ремъка на балансиращите валове. Да се внимава - който ти ги сменя.Освен това вкарай колата на канал и нека някой който разбира и не го мързи да ти гресира точките отдолу - някъде 15-на точки на гресиране има. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
imedarov Публикувано 14 март 2007 Автор Сподели Публикувано 14 март 2007 Специални благодарности на Миро за частите! Като поразгледам колата по обстойно ще възникнат още въпроси, на които ще се радвам да получа отговори. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
imedarov Публикувано 19 март 2007 Автор Сподели Публикувано 19 март 2007 Автомобила е със сменени ангренажен и ремък на балансиращи валове, ролки, една ремъчна шайба, семеринги на колянов и разпределителни валове, втулка на лоста за скоростите, подгревни свещи, тампони на стабилизиращата щанга. Останаха масла и филтри за края на седмицата. Като го карах обче се натъкнах на нов проблем. При превключване на скоростите, колата придърпва, сякаш не и достига гориво, студена пали с въртене и от 2-3 ти път а топла пали веднага. На магистралата при скорост 140км светна една жълта лампа на таблото която изглежда като двигател. Според майстора, който поддържа автомобила проблема идва от електрониката на помпата (горивната). Звънях в Супердизел, но там не се занимават с японски помпи. Някой да е имал подобен проблем или да ме посъветва за решението му?? Слаган е чип на колата, но незнам къде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 19 март 2007 Сподели Публикувано 19 март 2007 На магистралата при скорост 140км светна една жълта лампа на таблото която изглежда като двигател. Според майстора, който поддържа автомобила проблема идва от електрониката на помпата (горивната). Звънях в Супердизел, но там не се занимават с японски помпи. Някой да е имал подобен проблем или да ме посъветва за решението му?? Слаган е чип на колата, но незнам къде. Ако таблото ти е като това на снимката можеш ли да кажеш коя лампа свети? http://img131.imageshack.us/img131/6664/screen01uj3.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
imedarov Публикувано 20 март 2007 Автор Сподели Публикувано 20 март 2007 Таблото не е като това. Не я виждам тази лампа тук на схемата. Символа представлява контурите на двигател в профил и свети жълто. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
imedarov Публикувано 20 март 2007 Автор Сподели Публикувано 20 март 2007 CHECK ENGINE - това означава лампата която свети, но проблемите може да са различни, трябва тестер, ако не свърши работа това което съм написал при предишния въпрос по темата. Все пак аз имам много сериозни опасения че е от чиптунинга и след премахване ще се оправи. Ами в четвъртък или петък ще е при теб колата, да я поразпитате :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZULU Публикувано 23 март 2007 Сподели Публикувано 23 март 2007 Аз имах същия проблем след като ми регулираха турбото в Ратола - казаха ми че щяла да има повече тяга колата. Но след няколкостотин километра постоянно каране ми светна именно тази лампа със символ двигател и моментално някаква предпазна мярка се задейства и повече не можех да дигна повече от 3000 об/мин. и повече от 100 км/ч. Оказа се че след изключване и изстиване на двигателя нещата се върнаха в нормалното си състояние, самоче след повторно продължително натоварване пак ми бяха орязани претенциите над педала на газта :D Веднага отидох в Ратола и след като върнаха фабричната настройка на турбото и изчистиха грешките от компютъра не ми се случи отново, дори след 400 км. здраво каране. Доколкото разбрах при превишаване на някакви стойности се задейства някакъв предпазен режим на двигателя, само не разбрах защо трябваше да експериментират точно с мойта кола :( Както и да е. Повърхностните ми познания за "чип-тунинга" ме навежда на мисълта че първо там трябва да търсиш проблема, обикновенно тези чипове се правят за всякакви марки автомобили а не конкретно за твоя, често се бъгват и изобщо не са надеждни освен ако въпросния чип не е Ralliart. Но може и да не е това проблема. Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
imedarov Публикувано 26 март 2007 Автор Сподели Публикувано 26 март 2007 Преди да се сложи чипа тази лампа е светкала много по често. Затова си мисля, че не е от нея. Иначе в Балканстар са казали същото. Турбото имало някаква защита и при продължително натоварване на над определени обороти изключва. След старт/рестарт грешката е записана само в паметта, но не е активна и колата отново е на линия до следващия път. Чипа бил слаган в Балканстар, но не съм сигурен и не вярвам те да се занимават с това. Ще проверя и ще пиша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
imedarov Публикувано 10 април 2007 Автор Сподели Публикувано 10 април 2007 Колеги, колата има някакъв проблем. Когато е студена пали трудно, от втория, третия път с подаване на газ и така. Когато е топла няма проблем с докосването на ключа пали. От Ратола се съмняват, че проблема идва от електроника на горивна помпа. Казах това на продавача на колата и той я закара в Балканстар. От там твърдят, че не е помпа. Били програмирали ключа нещо (имобилайзер), но колата пак не пали по начина по който когато е топла. Някакви идеи къде да се търси проблема. Miroslav може да обясни по подробно какво е прегледано в Ратола. :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 10 април 2007 Сподели Публикувано 10 април 2007 А подгряващи свещи гледали ли са? Ако са сменяни скоро и са сложени други при които интервала не отговаря, може да изключва релето, а те все още да не са подгрели. При проверка изглеждат здрави и почти не може да се разбере. Сваляш ги слагаш ги на рейката и даваш контакт, и гледаш дали в интервала успяват да станат червени. Само внимавай да не направиш късо. Ще трябва поне още един човек да ти помага. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
imedarov Публикувано 10 април 2007 Автор Сподели Публикувано 10 април 2007 А, много интересно. Свещите ги купих от Ратола, три и ги смених а четвъртата е от Балканстар и е сменена скоро. Проверена работи. Но една сутрин изобщо не иска да запали колата и подадохме ток с кабел от аку до рейката и с пипането на ключа запали. Мирооооо къде си да казваш какво е гледано Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 10 април 2007 Сподели Публикувано 10 април 2007 И да са ги проверявали, ще са гледали дали работят, а не интервала на загряване. Така че, можеш и сам да го провериш това. Само изчисти хубаво около свещите първо, за да не попадне нещо в цилиндрите. Завиваш ги пак на рейката и с един кабел им даваш ток на всичките,за да няма разлика в съпротивлението. Не знам дали релето при теб може да се регулира, иначе ако проблема е в свещите ще трябват нови,( или три или една). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pajero5005 Публикувано 20 септември 2008 Сподели Публикувано 20 септември 2008 Здравейте колеги, до няколко дни предстои семейството да се сдобие с този автомобил. Mitsubishi Pajero Sport 2002г. 2.5 TD. Изобщо не съм запознат с японските автомобили, може ли малко мнения за тази кола. На 170 000км е като е карана само в БГ. Трябва да се смени ангренажен ремък на първо време защото първата смяна е била ~ на 90 000км. Освен този ремък и ролка към него какво друго се сменя, дайте идеи и за марки на частите. Поразгледах темите за магазини и горе долу добих представа, но ще съм благодарен и за съвети в тази насока. Благодаря за отговорите колега и аз имам Pajero 2.5 TDI но не е Sport купих си ремъци и ролки от ''Цар Симеон'' от Миро ( трябва да кажа че съм доволен ;) ) ! Значи всичко ми излезе около 500 - 600 с отстъпките !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.