Премини към съдържание

imedarov

Потребители
  • От него общо

    18
  • Регистрация

  • Беше тук

За imedarov

  • Рожден ден 04/07/1978

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    172528148

Информация за профила

  • Кара
    Mitsubishi Pajero Sport 2.5TD

imedarov's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Точно в тази част е проблема. В двата и края има лагери, които са се разбили. В сервиз за ремонт на кормилни рейки и тн. до Окръжна болница в София, смениха лагерите, но сега частта е с 3см. по къса и има проблем с поставянето и. Приключението продължава.
  2. Да горното тяло 45127А ни трябва. Рамата е JMB0NK9402J000525. Благодаря
  3. Здравейте, знаете ли дали се предлага ремонтен комплект на кормилен прът за Pjero Sport. Този който е откъм волана. Ако има сервиз за рециклиране на подобно нещо или поне графичен разрез на детайла. Има едно доста неприятно почукване в него, а доколкото знам нов е над 1500. Благодаря.
  4. Страхотен човек. Дина, пожелавам ти тук да намериш истински приятели :-)

  5. Беше 30лв и мисля няма промяна. Пускам линк към темата с повече обяснения и снимки. DRL Интересното започва от 7-ма стр, 8-ми пост.
  6. Във VW форума има едно момче L&R, та той изобрети едно устройство което работи като дневни светлини. 5 сек след запалване на мотора се включват дългите светлини, но на 30%, 40% или 50% (по избор) също така може да се включват и с габарит за да има осветление и на стоповете. Значително намалява консумацията на енергия. Доколкото знам сега ги е осъвършенствал и има функция "Дом" (гасят се 5 сек след изгасяне на мотора) и някакво усобство за присветкване за полицай. И на двете си коли съм с такива джаджи, много е удобно.
  7. Искам да изкажа най-искрените си благодарности към Миро и екипа на Ратола, за възстановяването на една НЕподдържана кола. Благодаря за всичко! :first:
  8. А, много интересно. Свещите ги купих от Ратола, три и ги смених а четвъртата е от Балканстар и е сменена скоро. Проверена работи. Но една сутрин изобщо не иска да запали колата и подадохме ток с кабел от аку до рейката и с пипането на ключа запали. Мирооооо къде си да казваш какво е гледано
  9. Колеги, колата има някакъв проблем. Когато е студена пали трудно, от втория, третия път с подаване на газ и така. Когато е топла няма проблем с докосването на ключа пали. От Ратола се съмняват, че проблема идва от електроника на горивна помпа. Казах това на продавача на колата и той я закара в Балканстар. От там твърдят, че не е помпа. Били програмирали ключа нещо (имобилайзер), но колата пак не пали по начина по който когато е топла. Някакви идеи къде да се търси проблема. Miroslav може да обясни по подробно какво е прегледано в Ратола. :help:
  10. Преди да се сложи чипа тази лампа е светкала много по често. Затова си мисля, че не е от нея. Иначе в Балканстар са казали същото. Турбото имало някаква защита и при продължително натоварване на над определени обороти изключва. След старт/рестарт грешката е записана само в паметта, но не е активна и колата отново е на линия до следващия път. Чипа бил слаган в Балканстар, но не съм сигурен и не вярвам те да се занимават с това. Ще проверя и ще пиша.
  11. Ами в четвъртък или петък ще е при теб колата, да я поразпитате :icon_hmm:
  12. Таблото не е като това. Не я виждам тази лампа тук на схемата. Символа представлява контурите на двигател в профил и свети жълто.
  13. Автомобила е със сменени ангренажен и ремък на балансиращи валове, ролки, една ремъчна шайба, семеринги на колянов и разпределителни валове, втулка на лоста за скоростите, подгревни свещи, тампони на стабилизиращата щанга. Останаха масла и филтри за края на седмицата. Като го карах обче се натъкнах на нов проблем. При превключване на скоростите, колата придърпва, сякаш не и достига гориво, студена пали с въртене и от 2-3 ти път а топла пали веднага. На магистралата при скорост 140км светна една жълта лампа на таблото която изглежда като двигател. Според майстора, който поддържа автомобила проблема идва от електрониката на помпата (горивната). Звънях в Супердизел, но там не се занимават с японски помпи. Някой да е имал подобен проблем или да ме посъветва за решението му?? Слаган е чип на колата, но незнам къде.
  14. Специални благодарности на Миро за частите! Като поразгледам колата по обстойно ще възникнат още въпроси, на които ще се радвам да получа отговори. Поздрави
  15. Здравейте колеги, до няколко дни предстои семейството да се сдобие с този автомобил. Mitsubishi Pajero Sport 2002г. 2.5 TD. Изобщо не съм запознат с японските автомобили, може ли малко мнения за тази кола. На 170 000км е като е карана само в БГ. Трябва да се смени ангренажен ремък на първо време защото първата смяна е била ~ на 90 000км. Освен този ремък и ролка към него какво друго се сменя, дайте идеи и за марки на частите. Поразгледах темите за магазини и горе долу добих представа, но ще съм благодарен и за съвети в тази насока. Благодаря за отговорите
×
×
  • Създаване...