Автомобила е със сменени ангренажен и ремък на балансиращи валове, ролки, една ремъчна шайба, семеринги на колянов и разпределителни валове, втулка на лоста за скоростите, подгревни свещи, тампони на стабилизиращата щанга. Останаха масла и филтри за края на седмицата. Като го карах обче се натъкнах на нов проблем. При превключване на скоростите, колата придърпва, сякаш не и достига гориво, студена пали с въртене и от 2-3 ти път а топла пали веднага. На магистралата при скорост 140км светна една жълта лампа на таблото която изглежда като двигател. Според майстора, който поддържа автомобила проблема идва от електрониката на помпата (горивната). Звънях в Супердизел, но там не се занимават с японски помпи. Някой да е имал подобен проблем или да ме посъветва за решението му?? Слаган е чип на колата, но незнам къде.