Премини към съдържание

Спирачен апарат - задържал


Препоръчано мнение

Здравейте, интересува ме идентични ли са задните спирачни апарати на Галант 2.0 99г. с тези от например Галант 2.5 или с друг двигател.

Проблемът ми е в заден ляв, който е задържал и мисля да го заменя с такъв втора ръка, та преди да почна да търся искам да съм подготвен.

Предварително благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е прав. Аз имах същия проблем, но с преден. Взимаш си ремонтен комплект, малко смазка за водачите, щурка и ако си мераклия едно спрейче за освежаване на нещата, малко свободно време и готово. :yes3: Поздрави :rulez: :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е прав. Аз имах същия проблем, но с преден. Взимаш си ремонтен комплект, малко смазка за водачите, щурка и ако си мераклия едно спрейче за освежаване на нещата, малко свободно време и готово. :yes3: Поздрави :rulez: :icon_bye:

Преминах през същото нещо със заден десен апарат. Ремонтен комплект ще ти помогне. Аз я минах тази процедура на всичките колела.

 

PS. Сега видях, че си от Варна. Мога да те насоча къде да отидеш, ако нямаш време или желание да се занимаваш сам.

Редактирано от S.Iliev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите. Проблема е, че спирачния апарат е отремонтиран в сервиз преди месец. Аз не можах да го разглобя, отидох в случайно избран сервиз, защото и моя майстор беше на почивка, но при тел. разговор неговото мнение беше, че веднъж като се появи такъв проблем той периодично ще ме тормози, та затова съм се насочил към смяна. Има вариант и да не е правилно отремонтиран и бих се позанимавал, но като казвате "ремонтен комплект" това е нещо, което се продава за такива проблеми ли, не съм запознат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преминах през същото нещо със заден десен апарат. Ремонтен комплект ще ти помогне. Аз я минах тази процедура на всичките колела.

 

PS. Сега видях, че си от Варна. Мога да те насоча къде да отидеш, ако нямаш време или желание да се занимаваш сам.

Ще съм благодарен да ме насочиш къде биха го оправили, колата ми трябва, а сега нямам време. Все пак мисля до края на лятото задължително да си направя една профилактика на останалите апарати, но с този повече нямам и желание да се занимавам. От 2 години живея във Варна, и като ми се наложи все още ползвам един малък сервиз в Добрич от който съм мн доволен, но разстоянието си е пречка и ако намеря подходящо място тук ще го използвам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има ли връзка с затягането - обикновени джанти - железни, т.е. по-лошо охлаждане на диска и главината. За главинен лагер, знаем че има, но дали температурата не вижда сметката и на гумените маншони?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

Аз имах същия проблем с предно ляво колело.Спирачния апарат задържаше и просто можех да си прая барбекю ба джантата.

Свалихме колелото, разгобихме спирачния апарат...малко шкурка..Оказа се,че самото цилиндърче не може да се прибере на вътре, защото имаше малко ръждица под уплатнението ( колата не е карана от доста време, а аз я имам от 2 месеца 3 ) и проблема беше решен.

Видяхме после малко зор като намествахме цилиндърчето в уплатнението, но около 2 галона бира отне цялата манипулация и кутия цигари.

Успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има ли връзка с затягането - обикновени джанти - железни, т.е. по-лошо охлаждане на диска и главината. За главинен лагер, знаем че има, но дали температурата не вижда сметката и на гумените маншони?

Джантите нямат голямо значение за охлаждането на спирачния диск. Все пак железарките с тасове без отвори задържат повече топлина.

Най-големият враг за лагера в главината са траповете, след това завоите с голямо g (же), пробега и накрая топлината от триенето. Изключваме случая когато блокира спирачен апарат и движението продължава, в резултат на което смазката изтича във вид на отработено масло и цвърчи като картофи в тиган с нагорещено олио. Тогава и гумените маншони се опичат и стопяват. С времето те стареят, но ако са оригинални, т.е. от Материал, ще изкарат много. Неоригинални маншони, в т.ч. на полуоските, буквално се разлагат от най-малкия теч на масло/смазка върху тях.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...