driverbg Публикувано 30 март 2013 Сподели Публикувано 30 март 2013 (редакция) Здравейте! Видях, че има и други такива теми във форума, но те са по-назад във връмето, а и не успях да прочета това, което търсех / а и може да не съм го видял :icon_blush: /. Вчера смених няколко лампички по таблото и установи, че на чека изобщо не е имало/ като я купувах къде ли съм гледал :icon_hmm: /. След като поставих лампичка се установи, че свети за жалост без да угасва. Закарах колата на диагностика и се установи, че сондата си работи на високи обороти, но на ниски не сработва добре и за това дава грешка. Въпроса ми е възможно ли е поради факта, че колата не е карана най-вероятно доста време сондата да се е задръстила, а с малко каране да се по оправи и на ниските обороти или задължително, ще се купува нова? Редактирано 30 март 2013 от driverbg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 30 март 2013 Сподели Публикувано 30 март 2013 Ситуацията е от умрял писмо. Тези датчици си имат живот, препоръчват на 90 000 да се сменят. Обикновенно стават лениви, както в случая с твоята. Смяна му е майката, аз тези дни си поставих универсална от Ратола и съм доволен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
driverbg Публикувано 30 март 2013 Автор Сподели Публикувано 30 март 2013 (редакция) Ситуацията е от умрял писмо. Тези датчици си имат живот, препоръчват на 90 000 да се сменят. Обикновенно стават лениви, както в случая с твоята. Смяна му е майката, аз тези дни си поставих универсална от Ратола и съм доволен Благодаря за бързия отговор. Така съм решил и аз ама приятелчето, което ми обслужва колата мисли, че може и да тръгне. Но ще я сменям, защото ми предстои и газификация! Редактирано 30 март 2013 от driverbg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 март 2013 Сподели Публикувано 30 март 2013 Благодаря за бързия отговор. Така съм решил и аз ама приятелчето, което ми обслужва колата мисли, че може и да тръгне. Но ще я сменям, защото ми предстои и газификация!Това с тръгването на умряла сонда е малко като да чакаш от умрял писмо, пък те умрелите не пишат, само получават писма от данъчните ..:lol:Вземай си една универсална сонда за стотина лева и си решаваш проблема за следващите 150- 160 к. км., толкова е препоръчителния пробег при БОШ например .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
driverbg Публикувано 30 март 2013 Автор Сподели Публикувано 30 март 2013 (редакция) Коя от сондите ти излиза проблемна според диагностиката?Ако ти е запушен катализатора също може да ти дава грешка в сондата.номер 1 мисля, която е преди катализатора. Човека, който прави диагностиката каза същото нещо за катализатора но според него по скоро е сондата. Но надеждата в мен се поражда от това, че работи на високите обороти и може от стоене да е задръстена.Катализатора явно си е цял, защото няма резонаси или странчни шумове, които по принцип се пораждат. От това, което съм карал до сега колата не е и задръстен, защото колата си върви. Разхода и е добър от София /Горубляне/ до Шумен около 22л. бензин. Редактирано 30 март 2013 от driverbg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
driverbg Публикувано 7 април 2013 Автор Сподели Публикувано 7 април 2013 Казаха ми да съм вземел универсална! Има ли някакви параметри които тярбва да отговарят, освен четирите кабела? Кои марки са по добри? Ако някой може да каже! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 7 април 2013 Сподели Публикувано 7 април 2013 Универсалните сами по себе си са поне 4 вида.....Ако ще взимате на NGK/NTK ви трябва модел S4. Другите марки не ги помня на изуст. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
driverbg Публикувано 8 април 2013 Автор Сподели Публикувано 8 април 2013 Универсалните сами по себе си са поне 4 вида.....Ако ще взимате на NGK/NTK ви трябва модел S4. Другите марки не ги помня на изуст.Благодаря! Казаха ми, че ако вземам все пак да гледам да е на Бош ама пък човека, който ще ми слага газовата ми препоръча да не я бутам, той щял да се оправя! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
driverbg Публикувано 20 април 2013 Автор Сподели Публикувано 20 април 2013 Сложих газта обаче газаджията ми каза, че сондата ми била труп, т.е. все едно съм нямал! Ще се сменя няма как! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 20 април 2013 Сподели Публикувано 20 април 2013 Здравей, скоро сменях сонда и си взех на NTK от Ратола-Пловдив. Всичко е окей за момента и мога да препоръчам именно такава сонда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
driverbg Публикувано 20 април 2013 Автор Сподели Публикувано 20 април 2013 (редакция) Здравей, скоро сменях сонда и си взех на NTK от Ратола-Пловдив. Всичко е окей за момента и мога да препоръчам именно такава сонда.И аз мисля да взема точно такава както ми препоръча малко по-горе колегата! Предложиха ми и БОШ, но не ми се експерементира! А колки Ви струваше удоволствието? Защото тука ми каза едни цени, които бяха по три в сравнение с тези на БОШ? Редактирано 20 април 2013 от driverbg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 20 април 2013 Сподели Публикувано 20 април 2013 За цена най-добре говори с този колега http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=181, за да не те излъжа нещо. Мисля, че ми излезна около 130 лв. сондата на NTK, като за смяната не съм давал парички защото сам я смених. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 21 април 2013 Сподели Публикувано 21 април 2013 -Брейййййй, толкова писане за един О2 сензор,на абсолютно поносима цена(около130лв.) за истинско японско качество DENSO....не съм рекламен агент и нямам нищо общо с продажби и дистрибуция, но истината е тази че тези работят най добре, пробвано многократно лично от мен!универсална........ http://www.picvalley.net/u/2936/10822881138402044061366525593XxTHCuSfHHXMjlZiU5g5.JPGИ за модела с куплунг конектора http://www.picvalley.net/u/1982/9879067510303473831366525585YoWArKAlE3Qr3Me4iMUF.JPG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maggi Публикувано 23 август 2013 Сподели Публикувано 23 август 2013 Здравейте,след като се върнахме от морето на 2-рия ден светна лампичка на таблото и след диагностика излезе, че е ламбда сондата.Проверих в ратола и от там ми дават цена за оригинална ламбда сонда 313лв с ДДС и 54 лв за труд. Моля да ми кажете от къде да поръчам т.н. универсална ламбда сонда, дали да е Бош или Денсо. Какви данни трябва да кажа за колата при покупката на сондата, за да съм сигурна че получавам това, което ми трябва. Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 23 август 2013 Сподели Публикувано 23 август 2013 Здравейте,след като се върнахме от морето на 2-рия ден светна лампичка на таблото и след диагностика излезе, че е ламбда сондата.Проверих в ратола и от там ми дават цена за оригинална ламбда сонда 313лв с ДДС и 54 лв за труд. Моля да ми кажете от къде да поръчам т.н. универсална ламбда сонда, дали да е Бош или Денсо. Какви данни трябва да кажа за колата при покупката на сондата, за да съм сигурна че получавам това, което ми трябва. Благодаря. maggi дайте рама на колата и ще Ви направя добра оферта за ламда сондата. Имам няколко нови налични. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maggi Публикувано 23 август 2013 Сподели Публикувано 23 август 2013 maggi дайте рама на колата и ще Ви направя добра оферта за ламда сондата. Имам няколко нови налични. XMCLNDG1A4F036355 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 23 август 2013 Сподели Публикувано 23 август 2013 XMCLNDG1A4F036355 Излизат 2 вида преди и след катализатора на БОШ универсални цени 87лв. преди и след катализатора 128лв. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
curna_zvezda Публикувано 27 август 2013 Сподели Публикувано 27 август 2013 Здравейте, И на мен ми светна на таблото индикация, която след проверка на грешката се оказа проблем с ламбда сондата (тази която е отдолу, след 2-та катализатора за модел 2003). Чисто нова ми казаха, че е над 300лв, намерих втора употреба, която в началото работеше чудесно, но след 200-300км точно през отпуската тръгнали на почивка предаде богу дух. Реших да пробваме с универсална (вървят по-евтино), но оборотите на колата не бяха въобще стабилни (както ниските така и високите) и беше върната същият ден. Последно намерих оригинална купувана тази година и карана уж малко и за сега нямам грижи, но не съм я карал на дълъг път да си покаже, само градско и то не много дълги разстояния (до 10км). Успех колега в намирането на решението на твоят проблем! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maggi Публикувано 2 септември 2013 Сподели Публикувано 2 септември 2013 (редакция) Мисля, че диагностиката показа 1-ламбда сонда, която предполагам, че е тази преди катализатора, нали така или бъркам Редактирано 2 септември 2013 от maggi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
driverbg Публикувано 30 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 30 октомври 2013 Извинявам се, че не писах още след като смених сондата! Купих си универсална "Денсо" или "Дензо" беше не съм сигурен точно как се изписваше, сондата я купих за 90лв.! Откакто я смених съм минал около 4 - 5000км за сега не свети, дано и така да си остане! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
curna_zvezda Публикувано 31 октомври 2013 Сподели Публикувано 31 октомври 2013 Мисля, че диагностиката показа 1-ламбда сонда, която предполагам, че е тази преди катализатора, нали така или бъркам Коя година е Space Star-a?От моята знам, че 2003-04 имат 2 ламбда сонди и два катализатора. Мисля, че имаше сонда след всеки катализатор (но може да греша) и по грешката може да се разбере коя е "проблемната" сонда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
driverbg Публикувано 13 ноември 2013 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2013 (редакция) Коя година е Space Star-a?От моята знам, че 2003-04 имат 2 ламбда сонди и два катализатора. Мисля, че имаше сонда след всеки катализатор (но може да греша) и по грешката може да се разбере коя е "проблемната" сонда.1999г. е произведен, а първа регистрация е 2000г. Говоря за сондата на колекторите. Като отвориш капака и веднага се вижда!Мисля, че грешаката, която показваше беше на сонда 1. Редактирано 13 ноември 2013 от driverbg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
predator79 Публикувано 11 януари 2016 Сподели Публикувано 11 януари 2016 здравейте колеги.и аз съм с две сонди на диагностика излиза че е първата преди катализатора мисля да я сменя с оригинална денсо но въпроса ми е може ли да се окаже друго и да я сменя напразно?2004 1.6 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanio68 Публикувано 11 януари 2016 Сподели Публикувано 11 януари 2016 СМЯНА МУ Е МАЙКАТА-УСПЕХ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
predator79 Публикувано 16 януари 2016 Сподели Публикувано 16 януари 2016 Колеги знае ли някой дали ламбдата оригинално е денсо?на моите и на двете пише денсо а не мицубиши или някакъв код на мицу. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.