Премини към съдържание

Ламбда сонда на Спейс стар


Препоръчано мнение

Здравейте! Видях, че има и други такива теми във форума, но те са по-назад във връмето, а и не успях да прочета това, което търсех / а и може да не съм го видял :icon_blush: /. Вчера смених няколко лампички по таблото и установи, че на чека изобщо не е имало/ като я купувах къде ли съм гледал :icon_hmm: /. След като поставих лампичка се установи, че свети за жалост без да угасва. Закарах колата на диагностика и се установи, че сондата си работи на високи обороти, но на ниски не сработва добре и за това дава грешка. Въпроса ми е възможно ли е поради факта, че колата не е карана най-вероятно доста време сондата да се е задръстила, а с малко каране да се по оправи и на ниските обороти или задължително, ще се купува нова?

Редактирано от driverbg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ситуацията е от умрял писмо. Тези датчици си имат живот, препоръчват на 90 000 да се сменят. Обикновенно стават лениви, както в случая с твоята. Смяна му е майката, аз тези дни си поставих универсална от Ратола и съм доволен :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ситуацията е от умрял писмо. Тези датчици си имат живот, препоръчват на 90 000 да се сменят. Обикновенно стават лениви, както в случая с твоята. Смяна му е майката, аз тези дни си поставих универсална от Ратола и съм доволен :)

Благодаря за бързия отговор. Така съм решил и аз ама приятелчето, което ми обслужва колата мисли, че може и да тръгне. Но ще я сменям, защото ми предстои и газификация! Редактирано от driverbg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор. Така съм решил и аз ама приятелчето, което ми обслужва колата мисли, че може и да тръгне. Но ще я сменям, защото ми предстои и газификация!

Това с тръгването на умряла сонда е малко като да чакаш от умрял писмо, пък те умрелите не пишат, само получават писма от данъчните ..:lol:

Вземай си една универсална сонда за стотина лева и си решаваш проблема за следващите 150- 160 к. км., толкова е препоръчителния пробег при БОШ например ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Коя от сондите ти излиза проблемна според диагностиката?

Ако ти е запушен катализатора също може да ти дава грешка в сондата.

номер 1 мисля, която е преди катализатора. Човека, който прави диагностиката каза същото нещо за катализатора но според него по скоро е сондата. Но надеждата в мен се поражда от това, че работи на високите обороти и може от стоене да е задръстена.Катализатора явно си е цял, защото няма резонаси или странчни шумове, които по принцип се пораждат. От това, което съм карал до сега колата не е и задръстен, защото колата си върви. Разхода и е добър от София /Горубляне/ до Шумен около 22л. бензин.

Редактирано от driverbg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми да съм вземел универсална! Има ли някакви параметри които тярбва да отговарят, освен четирите кабела? Кои марки са по добри? Ако някой може да каже!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Универсалните сами по себе си са поне 4 вида.....Ако ще взимате на NGK/NTK ви трябва модел S4. Другите марки не ги помня на изуст.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Универсалните сами по себе си са поне 4 вида.....Ако ще взимате на NGK/NTK ви трябва модел S4. Другите марки не ги помня на изуст.

Благодаря! Казаха ми, че ако вземам все пак да гледам да е на Бош ама пък човека, който ще ми слага газовата ми препоръча да не я бутам, той щял да се оправя!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Сложих газта обаче газаджията ми каза, че сондата ми била труп, т.е. все едно съм нямал! Ще се сменя няма как!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, скоро сменях сонда и си взех на NTK от Ратола-Пловдив. Всичко е окей за момента и мога да препоръчам именно такава сонда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, скоро сменях сонда и си взех на NTK от Ратола-Пловдив. Всичко е окей за момента и мога да препоръчам именно такава сонда.

И аз мисля да взема точно такава както ми препоръча малко по-горе колегата! Предложиха ми и БОШ, но не ми се експерементира! А колки Ви струваше удоволствието? Защото тука ми каза едни цени, които бяха по три в сравнение с тези на БОШ?

Редактирано от driverbg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За цена най-добре говори с този колега http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=181, за да не те излъжа нещо. Мисля, че ми излезна около 130 лв. сондата на NTK, като за смяната не съм давал парички защото сам я смених.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

-Брейййййй, толкова писане за един О2 сензор,на абсолютно поносима цена(около130лв.) за истинско японско качество DENSO....не съм рекламен агент и нямам нищо общо с продажби и дистрибуция, но истината е тази че тези работят най добре, пробвано многократно лично от мен!

универсална........

http://www.picvalley.net/u/2936/10822881138402044061366525593XxTHCuSfHHXMjlZiU5g5.JPG

И за модела с куплунг конектора

http://www.picvalley.net/u/1982/9879067510303473831366525585YoWArKAlE3Qr3Me4iMUF.JPG

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Здравейте,

след като се върнахме от морето на 2-рия ден светна лампичка на таблото и след диагностика излезе, че е ламбда сондата.

Проверих в ратола и от там ми дават цена за оригинална ламбда сонда 313лв с ДДС и 54 лв за труд.

 

 

Моля да ми кажете от къде да поръчам т.н. универсална ламбда сонда, дали да е Бош или Денсо. Какви данни трябва да кажа за колата при покупката на сондата, за да съм сигурна че получавам това, което ми трябва.

 

Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

след като се върнахме от морето на 2-рия ден светна лампичка на таблото и след диагностика излезе, че е ламбда сондата.

Проверих в ратола и от там ми дават цена за оригинална ламбда сонда 313лв с ДДС и 54 лв за труд.

 

 

Моля да ми кажете от къде да поръчам т.н. универсална ламбда сонда, дали да е Бош или Денсо. Какви данни трябва да кажа за колата при покупката на сондата, за да съм сигурна че получавам това, което ми трябва.

 

Благодаря.

 

maggi дайте рама на колата и ще Ви направя добра оферта за ламда сондата. Имам няколко нови налични. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

XMCLNDG1A4F036355

 

Излизат 2 вида преди и след катализатора на БОШ универсални цени 87лв. преди и след катализатора 128лв. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

И на мен ми светна на таблото индикация, която след проверка на грешката се оказа проблем с ламбда сондата (тази която е отдолу, след 2-та катализатора за модел 2003). Чисто нова ми казаха, че е над 300лв, намерих втора употреба, която в началото работеше чудесно, но след 200-300км точно през отпуската тръгнали на почивка предаде богу дух. Реших да пробваме с универсална (вървят по-евтино), но оборотите на колата не бяха въобще стабилни (както ниските така и високите) и беше върната същият ден. Последно намерих оригинална купувана тази година и карана уж малко и за сега нямам грижи, но не съм я карал на дълъг път да си покаже, само градско и то не много дълги разстояния (до 10км). Успех колега в намирането на решението на твоят проблем!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че диагностиката показа 1-ламбда сонда, която предполагам, че е тази преди катализатора, нали така или бъркам

Редактирано от maggi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Извинявам се, че не писах още след като смених сондата! Купих си универсална "Денсо" или "Дензо" беше не съм сигурен точно как се изписваше, сондата я купих за 90лв.! Откакто я смених съм минал около 4 - 5000км за сега не свети, дано и така да си остане!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че диагностиката показа 1-ламбда сонда, която предполагам, че е тази преди катализатора, нали така или бъркам

 

Коя година е Space Star-a?

От моята знам, че 2003-04 имат 2 ламбда сонди и два катализатора. Мисля, че имаше сонда след всеки катализатор (но може да греша) и по грешката може да се разбере коя е "проблемната" сонда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Коя година е Space Star-a?

От моята знам, че 2003-04 имат 2 ламбда сонди и два катализатора. Мисля, че имаше сонда след всеки катализатор (но може да греша) и по грешката може да се разбере коя е "проблемната" сонда.

1999г. е произведен, а първа регистрация е 2000г. Говоря за сондата на колекторите. Като отвориш капака и веднага се вижда!Мисля, че грешаката, която показваше беше на сонда 1.

Редактирано от driverbg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

здравейте колеги.и аз съм с две сонди на диагностика излиза че е първата преди катализатора мисля да я сменя с оригинална денсо но въпроса ми е може ли да се окаже друго и да я сменя напразно?2004 1.6

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги знае ли някой дали ламбдата оригинално е денсо?на моите и на двете пише денсо а не мицубиши или някакъв код на мицу.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...