Премини към съдържание

Мнения съвет и препоръки


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

След дълго време притежание на Италианка (Алфа Ромео) реших да се преместя към семейството на Японките. Преди да започнете да ми обяснявате колко по добри са Японките от Италианките, само ще кажа че и двете марки си имат плюсове и минуси и с баба Алфа няма да се разделя дори да остане последния бензинопил на света. Та въпросната Италианка е 155-ца 2.0 TS на 150hp. обаче вече прекомерно ми омаля и искам да се кача на колица с повечко магаренца под капака а също и кубатурата да вдигна. Обстойно изчетох наличните модели на Галант (защото това е модела който най ми грабва окото - визирам моделите 97-2000г) има добри двигатели но вие тук като собственици на марката можете да ми дадете правилна насока за това на коя точно модификация да се спра. Ето и моделите който ми грабнаха окото:

2.5 24V (163 Hp) 4 163 Седан 5 1996 2001

3.0 i V6 24V GTZ (197 Hp) 4 197 Седан 5 2000 2002

2.5 i VR-4 Type-V 4WD (280 Hp) 4 280 Седан 5 1997 2002

като това последното не видях нито една обява да се продава в БГ но ако се спра на него ще намеря от къде да си внеса.

Моля Ви да ми дадете ясни мнения без да влизате в спор помежду си кой модел е по добър не това е целта ми.

Доста добре съм изчел темите тук.

Бих желал чисти коментари с + и - за модификациите за да не ми става каша в главата.

Благодаря Ви

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Здравейте колеги,

... и с баба Алфа няма да се разделя дори да остане последния бензинопил на света. Та въпросната Италианка е 155-ца 2.0 TS на 150hp....

 

По-добре си купи следващата Алфа, но с повече коне. 156 например...

Отговорил си си сам на въпроса. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При условие, че ще си пазиш Алфата и искаш нещо по-сериозно варианта ти е VR-4. Има няколко обяви и в България, но повечето са комбита(Legnum), предполагам не искаш комби.

По-добрия вариант е да си вкараш кола - щом си изчел темите, значи си запознат къде можеш да обърнеш волана без много главоболия.

+ 280 коня, 2 турбини и 4x4

- десен волан и разход

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха точно 156-ца никога!!! Единствената Алфа която няма официален NCAP краш тест, а в неофициалния се случва това:

Та в тази връзка продължавам да съм мераклия на Галант :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При условие, че ще си пазиш Алфата и искаш нещо по-сериозно варианта ти е VR-4. Има няколко обяви и в България, но повечето са комбита(Legnum), предполагам не искаш комби.

По-добрия вариант е да си вкараш кола - щом си изчел темите, значи си запознат къде можеш да обърнеш волана без много главоболия.

+ 280 коня, 2 турбини и 4x4

- десен волан и разход

Алфата я пазя понеже има два гооолеми плюса:

1. Газова уредба.

2. Освободена е от данъци.

изчел съм характеристиките на модификациите и знам поне според ауто дата-та приблизителния разход на VR-4-ката както и на останалите два модела.

Правилно си се ориентирал че не искам комби (в катафалка ще се возя на един по късен етап):D:D:D:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моделът с 3 литра двигател отпада. Не съм виждал такъв тук. Може би е нещо за щатите или за японския пазар, нямам представа.

С оглед омаляването на 150-те коня отпада и 2.5 V6 атмосферка. Няма да върви повече, с изключение на ниски до средни. Карал съм три 156-ци - 1.6, 1.8 и 2.4jtd и общото между тях е, че искат обороти. Особено бензинките не искаха да поемат преди 2500-2800 оборота. А може и аз да съм свикнал на галанта и да искам същото от по-слаби двигатели.

Остава вр4. Не са произведени много бройки. Виждал съм пет-шестина на живо и още толкова на обяви, плюс още три от форума, една от които се продаде в чужбина (!) с лява дирекция.

Обръщането на дирекцията е не по-малко от 2500 лева. Много трудно се намира кормилната рейка от алуминиевия преден мост. Много трудно наистина. Като гледам май не остана вариант.

В този подфорум караници и да е имало то аз не съм ги видял. Имаше едни разногласия на политическа тематика. В лансер, грандис, колт ... не влизам. Нямам работа там. Аз казвам за тук как е.

Значи за едните предполагаеми по-силни ниски и данък ~300 лева плюс поне същия разход на гориво като твоята кола... май не си струва.

Предлагам ти варианти: а6 2.7 битурбо (с куатро са, настава празник като трябва да бъркаш под капака - нема мЕсто), бмв Е46 330i или Е39 530i (може и 535), ягуар 2.5 х-тайп (4х4 са, на 200 коня някъде, няма литнат с тях), волво S60 2.4Т с чип или 2.5Т (мнооого скъпо като се строши), алфа 166 3 литра (малко не са здрави откъм ходова част), RS4 от първите или S3, или S6 от първите. Стига толкова.

Няма как да стане иначе. Щом 150 кончета са ти малко, няма смисъл да ти навираме в ръцете някакви 163 :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

На 6 цилиндров Галант, ако не сложиш газова уредба, ще ти дойде малко в повечко.

Лаком е. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти един хубавец на външен вид от Сливен - 2,5 V6,моето мнение е отиди да го видиш покарай го за да видиш дали ти допада, така ще отхвърлиш или закупиш един от горе посочените модели ,а щом си прочел всичко за Галант вече знаеш за какво да гледаш при евентуална покупка (криви дискове,скорости,ръжда....).Поздрави :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ви за тези отговори, разбрах че 3.0 литровия няма да го намеря тука а и явно няма от къде да събера впечатления за него от тук.... Никой ли няма такава?

163-ката по принцип не ме блазни много много понеже където са 150 там са и 163 верно въртящия момент е по добър на V6-цата .........хъмммм ще пробвам да открия 3 литров някъде по чужбината да тествам за какво иде реч, другите са ми под ръка тука :D

Ако можете да ми дадете по конкретни впечатления за наличните тук модели ще съм ви безкрайно задължен, не ме разбирайте погрешно просто не искам да купувам котка в чувал така да се каже. От едно завойче е невъзможно човек да си направи ясна преценка какво в действителност ще купува

Редактирано от alfatrase
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ли е, колеги, три-литровия?

ЦЪК

Предполагам, че е този... с малко подобрения за Галанта :). Колегата може да го пробва. Но според мен, след като се търси мощност, най-добре е ВР4 :)

 

ПП: Май говорим за едно и също нещо, но налучквам. По-запознатите ще кажат. Май говорим за 6G72, който среща различни модификации при Сигма, Галант и 3000ГТ. Ето тук малко повече инфо. Даже и на Паджеро го слагат... като гледам по картинки :). От линка на следващия пост - Галант 3.0 с 91.1мм диаметър на бутало, ето и спесификации за Паджеро: цък.

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ли е, колеги, три-литровия?

ЦЪК

Предполагам, че е този... с малко подобрения за Галанта :). Колегата може да го пробва. Но според мен, след като се търси мощност, най-добре е ВР4 :)

не колега, не е това. този за който аз говоря е 2000г - 2002г явно лимитирана серия

http://mitsubishi.testdrive.bg/modification/8383/Galant-VII-3.0iV624VGTZ197Hp.html

тук има пълната характеристика на колата.

а някой съфорумник да разполага с такава:

http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=15378

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това го дават 93-та, а изглежда като 87-ма. Едва ли е този двигател. По-скоро е от 3000GT с 200 и колко коня бяха, но с някакви изменения. "Хардуерно" трябва да е от джи ти-то... според мен. Ама аз не ги знам моделите :mitsu-smiley: . По имена знам, но кое какво представлява... :-)

 

В този сайт са писали колкото да има нещо написано. 204 км/ч максимална и 0-100 за 9 сек. Айде добре, автоматик, 9 сек, ок, ама 204 км... Освен да ги е вдигнал на трета по време на теста и софтуера да е забил (да не е минал на 4-та).

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това го дават 93-та, а изглежда като 87-ма. Едва ли е този двигател. По-скоро е от 3000GT с 200 и колко коня бяха, но с някакви изменения. "Хардуерно" трябва да е от джи ти-то... според мен. Ама аз не ги знам моделите :mitsu-smiley: . По имена знам, но кое какво представлява... :-)

 

В този сайт са писали колкото да има нещо написано. 204 км/ч максимална и 0-100 за 9 сек. Айде добре, автоматик, 9 сек, ок, ама 204 км... Освен да ги е вдигнал на трета по време на теста и софтуера да е забил (да не е минал на 4-та).

аз тези скорости не ги гледам хич понеже и на настоящата по тези каталози и дават 205км/h а реално засечка с GPS на аутобана в германия показа 228 така че тези данни не са рентабилни тях не ги гледам :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това, което гледаш с 3,0 двитателя е американски Галант, който е произведен там за техният пазар и доста сериозно се различава от японският си събрат и е доста по-грозен. Иначе като гледам твойте желания, само VR-4 те устройва. Да де, ама на нея бенца и е малко повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

не колега, не е това. този за който аз говоря е 2000г - 2002г явно лимитирана серия

http://mitsubishi.te...4VGTZ197Hp.html

 

Да колега, лимитиран е и се прави само в щатите ..Чак по грозен не е, както е казал Веско, но за да да придобие визията на Японския събрат, трябва да се сменят фарове, решетка и броня ..

 

 

http://is17.auto.ru/catalog/images/6a/e9/456x342/6ae9a2ae.jpg

 

 

Освен в двигателя, разлика има и в окачването , то е тип Макферсън и частите по него ще са дефицит за България ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колага,

защо не се поинтересуваш и от Lancer Evo?

Гледам предпочиташ да е седан.. така че Лансера става, малко по-малък е и с по-скромна визия (незадължително) но за сметка на това е в пъти по-добре от галанта и като мотор, издръжливост и като варианти за тунинг и доразработка по твое желание и възможност. Десен волан до 10к лв има доста голям избор (спрямо VR-4) и пак зависи, какво търсиш и какво очакваш после :) Добре си направи сметката и плановете защото при турбо колата 250+ коня 4х4 купуването на 2nd hand кола е един от малките разходи..

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колага,

защо не се поинтересуваш и от Lancer Evo?

Гледам предпочиташ да е седан.. така че Лансера става, малко по-малък е и с по-скромна визия (незадължително) но за сметка на това е в пъти по-добре от галанта и като мотор, издръжливост и като варианти за тунинг и доразработка по твое желание и възможност. Десен волан до 10к лв има доста голям избор (спрямо VR-4) и пак зависи, какво търсиш и какво очакваш после :) Добре си направи сметката и плановете защото при турбо колата 250+ коня 4х4 купуването на 2nd hand кола е един от малките разходи..

Именно за това пуснах темата колега, за да мога да събера мнения и препоръки от първа ръка т.е. от хората каращи тази кола

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, така или иначе търсиш по-мощна японка, ако се качиш в една VR-4 -ка, ще се влюбиш http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif. При всички положения освен мненията, трябва и да пробваш http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drive.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/plane.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност ще има и проби но така като гледам май нямам много богат асортимент от налични от тези който наистина ме вълнуват. Е така или иначе другата седмица пътувам за Манчестър ще се огледам там за някоя 3 литрова дали няма да изскочи. Другата ясно че ще я намеря ама сякаш сега по ми е мерак 3-ката :D то луд умора нема, що па да не си взема нещо дето няма да му намирам лесно чаракляк. хахахах Мерси за коментарите момци. Модераторите можете да я заключите или премахнете темата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Погледни тогава това. Не е Галант, а малко по-нагоре, но е със съшия мотор. Е не е 300 коня като в обявата, а малко по-малко.

www.cars.bg/u772691

Редактирано от Веско
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Погледни тогава това. Не е Галант, а малко по-нагоре, но е със съшия мотор. Е не е 300 коня като в обявата, а малко по-малко.

www.cars.bg/u772691

WOW o_O с това определено ме грабна колега.............утре съм в Пазарджик ако не е продадена все още на оглед ........ мммммм добре ееееее

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...